Bachelor of Business Administration (BBA) in Pretoria in Zuid-Afrika

Top Bachelors of Business Administration in Pretoria in Zuid-Afrika 2018

Master

Een Bachelor of Business Administration (BBA) is een academische prestatie presentatie van een student 's voltooiing van diverse business courses. Tijdens de vier jaar van de studie neemt een student klassen over het bedrijfsleven, waaronder die met betrekking tot een bepaalde concentratie.

Zuid-Afrika, officieel de Republiek Zuid-Afrika, is een land gelegen in het zuidelijke puntje van Afrika. Het is verdeeld in negen provincies. Zuid-Afrika is niet alleen een jumping off point, het is zelf een fantastische bestemming met een rijke cultuur, flora & fauna en geschiedenis.

Pretoria stad is in het noorden van de provincie Gauteng en is een van de hoofdsteden van Zuid-Afrika. Het heeft drie administratieve afdelingen van de Oost, West en Noord. Pretoria stad heeft een onderwijssysteem met hoger en middelbaar onderwijs.

Undergraduate Studies in Pretoria in Zuid-Afrika

Lees meer

BBA Brand Building Management & Graad

Vega School of Brand Leadership
Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BBA in Brand Building & Management ontwikkelt inzicht en vaardigheden van studenten in de lancering, het bouwen en beheren van merken en bedrijven. Deze kwalificatie combineert strategie en creativiteit in het bedrijfsleven met financieel management, economie, kritisch denken, innovatie en ondernemerschap. Het programma bevat een evenwichtige combinatie tussen geesteswetenschappen en de wereld van de handel om studenten afstuderen met een interesse in nieuwe business en communicatie ventures. [+]

Top Bachelor of Business Administration Programma's in Pretoria in Zuid-Afrika. BBA Brand Building & Management Degree De BBA in Brand Building & Management ontwikkelt inzicht en vaardigheden van studenten in de lancering, het bouwen en beheren van merken en bedrijven. Deze kwalificatie combineert strategie en creativiteit in het bedrijfsleven met financieel management, economie, kritisch denken, innovatie en ondernemerschap. Het programma bevat een evenwichtige combinatie tussen geesteswetenschappen en de wereld van de handel om studenten afstuderen met een interesse in nieuwe business en communicatie ventures. Als onderdeel van de ervaringsgerichte component van de kwalificatie, studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en ondernemen een stage in hun laatste jaar. Modules jaar 1 Brand en Marketing 1 Kritisch denken en Media Studies 1 Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 1 Creative Development 1 Economics A + B Statistieken voor Brand Building 1A Goed voor Brand Building 1B Principes van Innovatie 1 jaar 2 Brand en Marketing 2 Kritisch denken en Media Studies 2A Creative Development 2 Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 2 Economics in Brand Building Brand Management 2B: Channel Planning Financial Management in Brand Building 2 Praktijk van Innovation 2 Brand Management 2A: Ondernemerschap jaar 3 Brand en Marketing 3A: Strategy Brand en Marketing 3B Inleiding tot het onderzoek onderzoek Practice Organisatorische Studies Duurzaam ondernemen Innovation Management 3 Retail Management 3 Carrièremogelijkheden Brand Manager | Zakelijke Ondernemer | Brand Contact Planner | Product Manager | Brand Activation Coördinator | Promotions Manager | Event Manager | Public Relations Manager |... [-]