BCom / BCom Extended in Finance

Algemeen

Beschrijving van opleiding

BCom in Financiën

Het doel van deze kwalificatie is om studenten te voorzien van toegepaste competenties in het beheersen, analyseren, interpreteren en toepassen van financieel beheer, investeringsbeheer, financiële planning en boekhoudprincipes als voorbereiding op een carrière in het financieel beheer, investeringsbeheer, financiële planning en boekhouding velden en een basis bieden voor verder leren. De studenten moeten in staat zijn om na te denken over hun financieel beheer, investeringsbeheer, financiële planning en boekhoudkundige beslissingen en toepassingen om het effect daarvan in de holistische context van financiën als praktijk te beoordelen.

Mogelijke carrières

  • Financieel directeur
  • effectenhandelaar
  • Accountant
  • Financieel adviseur
  • Chartered Management Accountant
  • Beleggingsadviseur
  • Effectenhandelaar
  • Portfolio manager
  • Gecertificeerd financieel
  • ontwerper
  • Vermogensbeheerder
  • Private Banker.

Toelatingseisen

  • Minimale APS: 28
  • Engels: 4
  • Wiskunde: 4

NOTITIE:

  • De programma's worden alleen in het Engels gepresenteerd.
  • Het behaalde prestatieniveau (rating) voor Life Orientation wordt NIET meegenomen in de berekening van de Admission Points Score (APS).

BCom uitgebreid in financiën

De BCom uitgebreid in Finance biedt alternatieve toegang voor aanvragers die niet voldoen aan de minimumvereisten om deel te nemen aan een regulier BCom-programma aan de University of Johannesburg .

De minimale studieperiode voor elk van het bovengenoemde verlengde programma is vier jaar. Het basis (eerste) studiejaar bestaat uit basismodules (nieuw / oud NQF niveau 5), terwijl de resterende drie jaar hetzelfde zijn als die van de overeenkomstige reguliere opleiding.

De BCom Extended Degree in Finance is gericht op toegang voor succes in termen van de basisvoorziening ervan, dat wil zeggen op het bieden van alternatieve toegang op het gebied van Finance. Studenten krijgen basisvoorzieningen met betrekking tot relevante academische vaardigheden, samen met vakgerelateerde thema's, nodig om het leren in de reguliere modules van de BCom-opleiding te vergemakkelijken. De combinatie van fundamentele modules stelt studenten in staat om een uitgebreid perspectief en effectieve strategieën te ontwikkelen voor aanpassing aan en voldoen aan de eisen van de hoger onderwijsomgeving met als doel succesvol te zijn in het gekozen BCom-programma.

Mogelijke carrières

  • Financieel directeur
  • effectenhandelaar
  • Accountant
  • Financieel adviseur
  • Chartered
  • Management Accountant
  • Beleggingsadviseur
  • Effecten
  • Handelaar
  • Portfolio manager
  • Gecertificeerde financiële planner
  • Vermogensbeheerder
  • Private Banker

Toelatingseisen

  • Minimale APS
    • 25 met wiskunde
    • 28 met wiskundige geletterdheid
  • Engels: 4
  • Wiskunde: 3
  • Wiskundige geletterdheid: 6

NOTITIE:

  • De programma's worden alleen in het Engels gepresenteerd
  • Het behaalde prestatieniveau (rating) voor Life Orientation wordt NIET meegenomen in de berekening van de Admission Points Score (APS).

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder