BCom Hons in Internal Auditing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Het doel van deze kwalificatie is het ontwikkelen van intellectuele en praktische vaardigheden in de analyse, interpretatie en toepassing van geavanceerde boekhoud-, governance- en controle- en interne-auditprincipes. Dit programma zal studenten voorbereiden op het identificeren en oplossen van geavanceerde accounting governance en controle en interne audit in de praktijk. Ten slotte zal dit programma studenten voorbereiden op verdere studies in boekhouding en interne audit als wetenschap.

Toelatingsvoorwaarden: Een potentiële student moet in het bezit zijn van een BCom of een Advanced Diploma en moet de juiste kennis hebben van Accounting, Taxation en Internal Auditing (Nieuw NQF niveau 7 / Oud NQF niveau 6). De afdeling kan de voltooiing van een schakelprogramma vereisen als studenten zich niet houden aan de toegangsregels met betrekking tot de specifieke module kennis in Accounting, Taxation en Internal Auditing. Definitieve toelatingseisen worden van tijd tot tijd vastgesteld door de afdeling.

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Contactgegevens: Mevrouw Nicolene du Plooy / 011 559 3059 / nicolenedp@uj.ac.za

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder