Bachelor of Music in Music Education
Susquehanna University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Selinsgrove, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 54.440 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tuition 2022-23
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Deel je liefde voor muziek
Bereid je voor om jonge muzikanten te begeleiden en op te leiden terwijl je je eigen vaardigheden als muzikant blijft ontwikkelen.
Vanaf je eerste jaar doe je praktische ervaring op met lesgeven, één-op-één of in kleine groepen in PreK-12-klaslokalen.
Omdat de eisen van de overheid voor docenten toenemen, streven we ernaar je binnen vier jaar voor te bereiden op certificering, inclusief je studentensemester.
Ons rigoureuze curriculum zal je muzikale comfortzone verbreden en je helpen groeien als muzikant, artiest en creatief denker. Begeleiding van professoren die ervaren opvoeders en actieve artiesten zijn, zal je zelfvertrouwen vergroten.
Prestatiemogelijkheden en meer
Profiteer van de mogelijkheden om op te treden in onze vele koor-, instrumentale en kamermuziekensembles. Je zult niet concurreren met afgestudeerde studenten in ons alleen-bachelorprogramma.
Word lid van onze zeer actieve afdeling van de National Association for Music Education (NAfME), waarin je een band krijgt en contact maakt met medestudenten in het muziekonderwijs en netwerken met muziekdocenten in de hele staat.
Doe nog meer praktijkervaring op in ons muziekprogramma voor de gemeenschap, dat hier op de campus een eigen speciale leerlabruimte heeft.
Galerij
leerplan
Vereisten voor majoor
Wanneer je je inschrijft bij Susquehanna, word je gekoppeld aan een adviseur en een sollicitatietool om je te begeleiden bij het plannen en roosteren van je cursus. Het volgende is een uittreksel uit de volledige cursuscatalogus. Ingeschreven studenten volgen de vereisten van de studiegids van het studiejaar waarin ze elke major en/of minor declareren, overleggen met hun adviseur(s) en de Academic Planning Tool.
Beperking dubbeltelling
Studenten die een major in de muziekafdeling volgen, mogen maximaal 8 semesteruren dubbeltellen voor een andere major of minor.
Muziekkansen voor niet-muziek majors
De afdeling biedt een verscheidenheid aan muziekmogelijkheden voor alle studenten, ongeacht hun majors en carrièredoelen. Niet-majors kunnen muziekcursussen op het hoogste niveau volgen met toestemming van de instructeur. De afdeling verwelkomt ook niet-majors in optredende groepen en privéstudie na een succesvolle auditie of toestemming van de instructeur.
Bachelor Muziek in het Muziekonderwijs
Susquehanna University is van mening dat docenten professionele kennis en vaardigheden moeten aantonen op de volgende vier domeinen van lesgeven: (1) voorbereiding en planning, (2) instructie en beoordeling, (3) het creëren van een klasomgeving van respect en verstandhouding, en (4) professionele verantwoordelijkheid . Samenwerkingsprogramma's tussen de universiteit en regionale scholen bieden een verscheidenheid aan mogelijkheden om professionele kennis en onderwijsvaardigheden te ontwikkelen en te demonstreren. Succesvolle afronding van de Bachelor of Music in muziekeducatie vereist een minimale cumulatieve GPA van 3,00. Piano- en orgelconcentraten moeten ervoor kiezen om de vereisten voor vocale nadruk of instrumentale nadruk te volgen. De hoofdles is in piano of orgel, waarbij het hoofdensemble overeenkomt met de gekozen nadruk.
Aanmelding bij de Lerarenopleiding
Studenten die toelating willen tot het lerarenopleidingsprogramma van Susquehanna University, moeten voldoen aan de vereisten van zowel het lerarenopleidingsprogramma als het Pennsylvania Department of Education en zich formeel aanmelden bij het Department of Education van de universiteit. Aanvraagformulieren zijn verkrijgbaar bij het onderwijsbureau van de universiteit. Toelating tot het programma wordt bepaald door de lerarenopleiding. Het ministerie van Onderwijs behoudt zich het recht voor om per geval te bepalen of iemand in aanmerking komt. Studenten kunnen al in het voorjaarssemester van hun tweede jaar toelating tot de lerarenopleiding aanvragen. Studenten moeten uiterlijk in het eerste semester van hun eerste jaar een aanvraag indienen en worden toegelaten.
Voor toelating tot de lerarenopleiding gelden de volgende eisen:
- Voltooiing van ten minste 48 semesteruren aan cursussen, waaronder:
- Drie semesteruren Engelse compositie
- Drie semesteruren Engels/Amerikaanse literatuur
- Zes semesteruren wiskunde op universitair niveau;
- Succesvolle afronding van MUED-200 Historische en filosofische grondslagen van muziekeducatie;
- Een cumulatieve GPA van 3.00;
- slagen voor PAPA- of CORE-examenscores of vrijgesteld zijn door voldoende SAT- of ACT-scores;
- Voltooiing van een externe stage van 40 uur (zie hieronder), met ingevulde formulieren, teruggestuurd naar het ministerie van Onderwijs;
- Huidige Act 24, Act 34, Act 114, Act 126 en Act 151 goedkeuringen en negatieve tuberculose (tbc) resultaten;
- Twee referentiebrieven van de universitaire faculteit; En
- Indiening van een ingevuld aanvraagformulier van het ministerie van Onderwijs.
Stage
Een externe stage bestaat uit 40 uur in een school voor het observeren en helpen in klaslokalen en andere delen van de school, het houden van personeelsgesprekken, enz. Aanvragers moeten een externe stage voltooien voordat ze worden toegelaten tot het onderwijsprogramma. Externship-informatie en -formulieren zijn verkrijgbaar bij het onderwijsbureau of de website van het onderwijsbureau.
Studenten die niet formeel zijn toegelaten tot de lerarenopleiding mogen niet meer dan 12 semesteruren aan onderwijscursussen (inclusief cursussen muziekeducatie) volgen zonder schriftelijke toestemming van de coördinator muziekeducatie. Instroomstudenten die willen instromen in het programma worden op individuele basis beoordeeld door de coördinator muziekeducatie in overleg met de onderwijscommissie muziek en het afdelingshoofd.
Professioneel gedrag
Het Departement Muziek behoudt zich het recht voor om in overleg met de faculteit van het Departement Onderwijs een oordeel te vellen over de geschiktheid van studenten voor de professionele onderwijspraktijk. Practicumstudenten (degenen in de scholen die een leraar observeren en/of helpen) en leraren in opleiding moeten het beleid van het ontvangende schooldistrict volgen. Practicumstudenten en leraren in opleiding worden gehouden aan een professionele gedragsnorm zoals gespecificeerd door de Pennsylvania Code of Professional Practice and Conduct for Educators en zullen door een gebouwbeheerder van een school worden verwijderd wegens onprofessioneel gedrag. Een student die wordt gevraagd een schoolterrein te verlaten, kan academisch werk toegewezen krijgen buiten het lesgeven aan de student om de studiepunten te behalen die nodig zijn voor het afstuderen. Cijfers worden toegekend door de faculteit van de onderwijsafdeling op basis van het voltooide werk en evaluaties van de Susquehanna-faculteit en de samenwerkende docenten.
Vereisten voor de Bachelor of Music in Music Education
Elke cursus hieronder moet worden afgerond met een minimumcijfer van C-.
12 Muziekliteratuur
- 2 MUSC-152 Overzicht van wereldmuziek
- 4 MUSC-245 De muziek van de middeleeuwen, renaissance en barok
- 4 MUSC-250 De muziek van de klassieke en romantische tijdperken
- 2 MUSC-350 20e-eeuwse muziek
14 Muziektheorie
- 2 MUSC-161 Theorie I: Diatonische Harmonie
- 2 MUSC-162 Theorie II: chromatische harmonie
- 2 MUSC-163 Gehoortraining I
- 2 MUSC-164 Gehoortraining II
- 2 MUSC-261 Theorie III: geavanceerde harmonie
- 2 MUSC-262 Theorie IV: vorm en analyse
- 2 MUSC-263 Gehoortraining III
40 Onderwijs
- 4 EDUC-250 Onderwijspsychologie
- 4 EDUC-350 Engelse taalleerders: theorie en instructie
- 2 MUED-200 Historische en filosofische grondslagen van openbaar schoolonderwijs en muziekonderwijs
- 4 MUED-339 Algemene muziekeducatiemethoden en praktijk
- 4 MUED-345 Methoden en praktijk voor instrumentale muziekeducatie
- 4 MUED-351 Onderwijsmethoden en praktijk voor koormuziek
- 4 MUED-355 Muziek voor uitzonderlijke kinderen en praktijk
- 0* MUED-400:01 Studentonderwijs
- 4* MUED-400:02 Prestaties in de klas
- 4* MUED-400:03 Klassenbeheer
- 4* MUED-400:04 Voorbereiding en planning
- 2* MUED-405 Seminar voor studentenonderwijs
- (*geeft sluitstuk aan)
4 Dirigeren
- 2 MUSC-369 Beginnen met dirigeren
- 2 MUSC-371 Instrumentaal dirigeren (instrumentale nadruk)
- 2 MUSC-372 Koordirectie (vocale nadruk)
31-32 toegepaste muziek en andere cursussen
Vocale nadruk 31 semesteruren; Instrumentale nadruk 32 semesteruren; Keyboard-vocale nadruk 32, keyboard-instrumentale nadruk 34
- 14 hoofdles (zeven semesters)
- 1 MUSC-034 Piano Klasse I (geen toetsenbordconcentraten vereist)
- 1 MUSC-035 Piano Class II (geen vereiste keyboardconcentraten)
- 1 MUSC-037 pianoklasse III
- 1 MUSC-038 Pianotechniek (alleen voor pianoconcentraten)
- 1 MUSC-082 University Choir OF MUSC-083 University Chorale (instrumentale nadruk)
- 1 MUED-040 Messing klasse I
- 1 MUED-041 Houtblazers Klasse I
- 1 MUED-042 snaarklasse I
- 1 MUED-043 Percussieklasse
- 1 MUED-046 Brass Class II (instrumentale nadruk)
- 1 MUED-047 Woodwind Class II (instrumentale nadruk)
- 1 MUED-048 String Class II (instrumentale nadruk)
- 1 MUSC-049 Pianoklasse IV (vocale nadruk)
- 2-3 MUSC-066 Collaborative Piano (alleen keyboardconcentraten) (derde semester voor keyboardconcentraten die zijn vrijgesteld van MUSC-037)
- 1 MUSC-077 Trainingsensemble
- 1 MUSC-084 Diction I (vocale nadruk)
- 7 Large Ensemble (zeven semesters)
- 0 MUSC-503 Halve overweging
- 0 MUSC-555 Forum (zeven semesters)
Toegepaste muzieklessen
Lessen hebben een of twee semesteruren tegoed. Studenten verdienen een studiepunt van een semesteruur voor een wekelijkse les van een half uur. Bachelor of Arts-majors volgen een les van een semester op hun hoofdinstrument. Majors muziekeducatie en majors performance volgen wekelijks een uur les op hun hoofdinstrument en krijgen twee semesteruren tegoed.
Voor individuele lessen die niet specifiek als curriculaire vereisten zijn vermeld (niet-majors of extra lessen voor majors), wordt per semester een vergoeding in rekening gebracht. Dergelijke lessen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van docenten binnen de normale onderwijslast.
Cursus opties
Muziek Cursussen
- MUSC 001 Koperles, Credits: 1
- MUSC 002 Koperles, Credits: 2
- MUSC 003 Orgelles, Credits: 1
- MUSC 004 Orgelles, Credits: 2
- MUSC 005 Pianoles, Credits: 1
- MUSC 006 Pianoles, Credits: 2
- MUSC 007 Strijkersles, Credits: 1
- MUSC 008 Strijkersles, Credits: 2
- MUSC 009 Zangles, Credits: 1
- MUSC 010 Zangles, Credits: 2
- MUSC 011 Houtblazersles, Credits: 1
- MUSC 012 Houtblazersles, Credits: 2
- MUSC 013 Percussieles, Credits: 1
- MUSC 014 Percussieles, Credits: 2
- MUSC 015 Klavecimbelles, Credits: 1
- MUSC 016 Klavecimbelles, Credits: 2
- MUSC 017 Gitaarles, Credits: 1
- MUSC 018 Gitaarles, Credits: 2
- MUSC 023 Compositieles, Credits: 1
- MUSC 024 Compositieles, Credits: 2
- MUSC 034 Pianoklasse I, Credits: 1
- MUSC 035 Pianoklasse II, Credits: 1
- MUSC 037 Pianoklasse III, Credits: 1
- MUSC 038 Pianotechniek, Credits: 1
- MUSC 049 Pianoklasse IV: muzikale vaardigheden, Credits: 1
- MUSC 066 Collaboratieve piano, Credits: 1
- MUSC 072 Symfonische Band, Credits: 1
- MUSC 073 Stadionband, Credits: 1
- MUSC 074 Orkest, Credits: 1
- MUSC 075 Herfstmuziekorkest, Credits: 1
- MUSC 076 Klein Ensemble, Credits: 1
- MUSC 077 Trainingsensemble, Credits: 1
- MUSC 078 Jazz Ensemble, Credits: 1
- MUSC 079 Jazzimprovisatie, Credits: 1
- MUSC 082 Universitair Koor, Credits: 1
- MUSC 083 Universiteitskoraal, Credits: 1
- MUSC 084 Dictie I, Credits: 1
- MUSC 085 Dictie II, Credits: 1
- MUSC 086 Universitaire kamerzangers, Credits: 1
- MUSC 089 Opera Studio, Credits: 1
- MUSC 101 Inleiding tot muziek, Credits: 4
- MUSC 102 Een studie van jazz, Credits: 4
- MUSC 130 Populaire muziek en samenleving, Credits: 4
- MUSC 152 Overzicht van wereldmuziek, Credits: 2
- MUSC 161 Theorie I: Diatonische Harmonie, Credits: 2
- MUSC 162 Theorie II: chromatische harmonie, Credits: 2
- MUSC 163 Gehoortraining I, Credits: 2
- MUSC 164 Gehoortraining II, Credits: 2
- MUSC 215 Muziek in christelijke rituelen, Credits: 4
- MUSC 220 Privilege in klassieke muziek, Credits: 4
- MUSC 225 Miranda's "Hamilton", Credits: 4
- MUSC 245 Middeleeuwen/Renaissance/Barok Tijdperken, Credits: 4
- MUSC 250 De muziek van klassieke en romantische tijdperken, Credits: 4
- MUSC 261 Theorie III: Geavanceerde Harmonie, Credits: 2
- MUSC 262 Theorie IV: Vorm en Analyse, Credits: 2
- MUSC 263 Gehoortraining III, Credits: 2
- MUSC 265 Gehoortraining IV, Credits: 2
- MUSC 270 Onderwerpen in muziek, Credits: 1–4
- MUSC 275 Inleiding tot kunstleiderschap, Credits: 4
- MUSC 350 Muziek uit de 20e eeuw, Credits: 2
- MUSC 353 De praktijk van kerkmuziek, Credits: 4
- MUSC 355 Grondbeginselen van audiotechniek, Credits: 4
- MUSC 356 Muziekproductie in de opnamestudio, Credits: 4
- MUSC 361 Contrapunt, Credits: 2
- MUSC 364 Performance Arts Technology voor Educator, Credits: 3
- MUSC 367 Computermuziekcompositie, Credits: 4
- MUSC 368 Computermuziekuitvoering, Credits: 4
- MUSC 369 Beginnen met dirigeren, Credits: 2
- MUSC 370 Orkestratie, Credits: 2
- MUSC 371 Instrumentaal dirigeren, Credits: 2
- MUSC 372 Koordirectie, Credits: 2
- MUSC 399 Pedagogiek, Credits: 2
- MUSC 450 Onderwerpen in muziekliteratuur, Credits: 1–4
- MUSC 500 Volledige overweging, Credits: 2
- MUSC 501 onafhankelijke studie, studiepunten: 1–4
- MUSC 503 Halve overweging, Credits: 0–0
- MUSC 504 Stage, Credits: 4
- MUSC 506 Onafhankelijke studie in muziek-Capstone, Credits: 1–4
- MUSC 555 Forum, Credits: 0–0
Muziek Onderwijs
- MUED 039 Klaslokaalinstrumenten, Credits: 1
- MUED 040 Messing Klasse I, Credits: 1
- MUED 041 Houtblazers Klasse I, Credits: 1
- MUED 042 String Klasse I, Credits: 1
- MUED 043 Percussieklas, Credits: 1
- MUED 046 Messing Klasse II, Credits: 1
- MUED 047 Houtblazers Klasse II, Credits: 1
- MUED 048 String Klasse II, Credits: 1
- MUED 200 Public School Education/Music Education, Credits: 2
- MUED 339 Algemene muziekeducatiemethoden en -practicum, Credits: 4
- MUED 345 Instrumentaal muziekonderwijs, Credits: 4
- MUED 351 Koormuziekeducatie, Credits: 4
- MUED 355 Music for Exceptional Children with/ Practicum, Credits: 4
- MUED 400 Studentenonderwijs, Credits: 0–4
- MUED 405 Student Teaching Seminar, Credits: 2
- MUED 500 onafhankelijke studie, Credits: 1–4
Ranglijsten
- #52 onder National Liberal Arts Universities
- 23 NCAA Division III intercollegiale sporten
- 96% van de afgestudeerden werken of studeren binnen 6 maanden
Programma resultaat
Leerdoelen
- Prestaties—Studenten integreren technische vaardigheden en kennis om een succesvolle prestatie in een bepaald concentratiegebied te kunnen voltooien.
- Auditieve vaardigheden en analyse.
- Muziekgeschiedenis—Studenten kunnen muziek in een historische, culturele en stilistische context plaatsen.
- Compositie en improvisatie.
- Technologie—Studenten identificeren en passen geschikte technologie toe die van toepassing is op hun specialisatiegebied.
- Synthese—Studenten integreren hun muziekstudies op een manier die past bij hun curriculum.
- Studenten van de afdeling muziek kunnen, met toestemming van het afdelingshoofd, naast een major muziek een minor muziektechnologie volgen.
Carrièremogelijkheden
Vrijwel gegarandeerde plaatsing van een baan
Bijna 100 procent van de afgestudeerden in het muziekonderwijs die op zoek zijn naar een voltijdbaan, heeft binnen zes maanden na afstuderen een baan of gaat naar een graduate school.
De meesten worden succesvolle leraren op alle niveaus in het hele land, maar sommigen zetten hun muziekstudie voort op de graduate school.
Afgestudeerden zijn doorgegaan naar de graduate school bij:
- Universiteit van Florida
- Universiteit van Zuid-Maine
- Stony Brook-universiteit
- Universiteit van Noord-Texas
- de Universiteit van Boston
- Muziekconservatorium van Cincinnati
- Drexel Universiteit
- Eastman Muziekschool
- Universiteit van Indiana
- Universiteit van Michigan
- Muziekconservatorium van New England
- Noordwestelijke Universiteit
- Peabody Instituut voor Muziek
- Staatsuniversiteit van Pennsylvanië
- Tempel Universiteit
- Yale universiteit
Afgestudeerden zijn doorgestroomd naar banen bij:
- Milton Area High School
- Tempel Universiteit
- Widener Universiteit
- Verzoening Lutherse kerk
- Staatsoperette Dresden
- Universiteit van Noord-Texas College of Music
- South Shore Symfonie Orkest
- Pinellas Jeugdsymfonie
- Universiteit van Connecticut
- Loyalsock Township Schooldistrict
- Middelbare school Stone Hill
- Jumoke Academy Charter-scholen
- Wolf Trap Stichting voor de Podiumkunsten
- Utah Oper
Prestatiemogelijkheden
Koor
Koorensembles bieden studenten unieke muzikale ervaringen op en buiten de campus.
Instrumentaal
Het orkest, blazersensemble en symfonische band brengen een breed repertoire in een uitdagende en dankbare omgeving.
Toetsenbord
Pianisten en organisten treden op in een reeks van solo-, kamermuziek- en groot ensemble-instellingen op de beste instrumenten.
Jazz
Op verschillende podia treden een traditionele bigband en kleine combo's op.
Kamermuziek
Kleine ensembles bieden mogelijkheden om zeer gespecialiseerde literatuur te bestuderen.
Opera
Naast programma's met operascènes voert de Opera Studio volledig geënsceneerde producties uit met orkest.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Online diploma niveau 6 in muziekonderwijs en uitvoering
- Rende, Italië
Music Education (3 Years)
- Ljubljana, Slovenië
Bachelor in de muziek in het onderwijs
- Maastricht, Nederlanden