BS in Business Analytics

Maryville College

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

BS in Business Analytics

Maryville College

Business Analytics

PROGRAMS VAN STUDIE: BS in Business Analytics; Klein in Analytics

Waarom Business Analytics studeren aan MC?

In het tijdperk van Big Data zijn de afgelopen twee jaar meer gegevens gemaakt dan in de hele geschiedenis van het menselijk ras. Businessanalisten interpreteren en analyseren deze gegevens met als doel het functioneren van bedrijven en organisaties te verbeteren. Deze professionals zijn overal werkzaam, van Fortune 500-bedrijven tot ziekenhuizen, non-profitorganisaties en overheidsorganisaties. Succesvolle bedrijfsanalisten beschikken over een unieke combinatie van domeinkennis en een solide basis in wiskunde, statistiek en informatica.

De Major in Business Analytics presenteert een creatieve en solide balans tussen wiskundige technieken en bedrijfstoepassingen en biedt flexibiliteit om een ​​verscheidenheid aan achtergronden en interesses van studenten aan te kunnen. Ze zijn opgeleid in het sterke liberale kunstcurriculum van Maryville College en afgestudeerden van het programma zijn in staat om de vele uitdagingen van de hedendaagse datagedreven bedrijfsomgeving aan te gaan. Het programma heeft tot doel experts te creëren die de complexe problemen kennen waarmee organisaties worden geconfronteerd; verzamelen, organiseren en analyseren van gegevens uit verschillende bronnen; realistische oplossingen voorstellen op basis van solide wiskundig redeneren; en communiceer bevindingen naar verschillende doelgroepen.

Maryville College Works is een uitgebreid programma voor loopbaanvoorbereiding dat is geïntegreerd in het vierjarige liberale kunstcurriculum van het College. De belangrijkste componenten zijn beoordeling, advisering, netwerken en professionele ervaringen.

Maak kennis met een huidige student

Thomas Simms '19

Geboorteplaats: Pigeon Forge, Tenn.

In het najaar van 2017 kon Thomas, toen een wiskundeagente, stage lopen in het Financial Operations Center van het Blount Memorial Hospital. Het werk overtuigde hem om zijn majoor te veranderen.

"Het duurde maar een paar weken voor ik data-analyse voor Blount Memorial uitvoerde om te beseffen dat ik een carrière in bedrijfsanalyse wilde nastreven. Omdat het een snel groeiend veld is en een mix van wiskunde en bedrijfskunde heeft, was ik erg geïntrigeerd door dit nieuwe studiegebied. Ik ben van plan door te gaan met Blount Memorial voor de rest van mijn bachelordiploma, en ik wil een master in business analytics behalen nadat ik ben afgestudeerd. '

Maak kennis met een afgestudeerde

Grace Puryear '17

Momenteel: het voortzetten van een master of science in business analytics aan de University of Tennessee-Knoxville

Het was een zomerstage met Great West Casualty, waar Grace echt van dichtbij zag hoe een carrière in bedrijfsanalyse eruit ziet. Ze vond het leuk. De stage, samen met de uitdagende cursussen in wiskunde en statistiek van het College, bereidde haar voor op de graduate school en hielp haar ook een onderwijsassistentschap te behalen.

"Ik heb ervoor gekozen dit programma te volgen vanwege alle kansen die het met zich meebrengt. Het is de perfecte combinatie van wiskunde, statistieken en business, "zei ze. "Het is ook een groeiend veld met een goed werkklimaat. UT heeft een van de beste business analytics-programma's in het land, dus ik ben super enthousiast voor deze komende paar jaar. "

Carrièremogelijkheden

Het rapport van mei 2011 van het McKinsey Global Institute was de eerste van velen die de snelgroeiende vraag naar analytics-professionals erkende. "In de meeste industrieën zullen gevestigde concurrenten en nieuwkomers gebruikmaken van gegevensgestuurde strategieën om te innoveren, te concurreren en waarde te halen uit diepgaande en realtime informatie", aldus het rapport. "... Tegen 2018 zouden de Verenigde Staten alleen al te kampen hebben met een tekort van 140.000 tot 190.000 mensen met een diepgaande analytische vaardigheden en met 1,5 miljoen managers en analisten met de knowhow om de analyse van big data te gebruiken om effectieve beslissingen te nemen."

Bedrijven die een groot aantal analytics-professionals in dienst hebben, zijn onder andere reuzen zoals Google, Amazon, IBM en Oracle. Bovendien vormen een toenemend aantal particuliere bedrijven, overheidsinstanties en non-profitorganisaties interne analyseteams. Naast het voorbereiden van een carrière als bedrijfsanalist, biedt de major training aan carrières als data scientists, geavanceerde analytics-professionals en statistici.

Leerresultaten

Studenten die het studieprogramma succesvol hebben afgerond, hebben de volgende leerresultaten bereikt:

  1. Beoordeel de prestaties van de organisatie met betrekking tot de behoeften van de verschillende belanghebbenden van de organisatie
  2. Begrijp de complexiteiten, uitdagingen en kansen van de economische, politieke, technologische en sociaal / culturele context waarin een organisatie opereert.
  3. Interpreteer, analyseer en presenteer financiële en economische gegevens.
  4. Communiceer complexe ideeën met precisie en duidelijkheid in zowel schriftelijke als mondelinge vorm, voor verschillende doelgroepen.
  5. Begrijp de logica achter statistische gevolgtrekking - de wetenschap van het trekken van conclusies uit beperkte gegevens - en in staat zijn om de rol van variabiliteit in schattingen te beoordelen.
  6. Gebruik vol vertrouwen software om zeer grote hoeveelheden gegevens op te slaan, te organiseren, te manipuleren en te analyseren.
  7. Gebruik wiskundige technieken om realistische oplossingen te produceren om de bedrijfsefficiëntie en winstgevendheid te vergroten.

Benodigde cursussen

De interdisciplinaire Bachelor of Science graad in Business Analytics vereist een minimum van 63 credit-uren met cursussen in het bedrijfsleven, informatica en wiskunde. Vereiste vakken zijn onder andere domeinkennis, analytische vaardigheden, professionele ontwikkeling, seniorenstudie en een geselecteerd concentratiegebied.

groot

Domein kennis:

  • BUS 201: Principes van Management (3 uur)
  • BUS 215: Principes van de boekhouding (3 uur)
  • BUS 242: Marketing (3 uur)
  • BUS 305: organisatiegedrag (3 uur)
  • BUS 344: Principles of Finance (3 uur)
  • ECN 201: Principles of Economics (4 uur)

Analytische vaardigheden:

  • MTH 125: Calculus I (4 uur)
  • MTH 222: regressieanalyse (3 uur)
  • MTH 321: Waarschijnlijkheid en statistiek I (3 uur)
  • CSC 111: Inleiding tot informatica I (3 uur)
  • CSC 313: Database Management Systemen (3 uur)
  • CSC 314: Data Mining (3 uur)
  • MTH 305: Mathematical Modelling (3 uur)

Professionele ontwikkeling (kies er een):

  • SLS 299: problemen in professionele ontwikkeling (2 uur) of
  • CSC 299: Onderzoeksseminar (1 uur)

Senior onderzoek:

  • MTH 351-352: Senior Study (6 uur)

Concentratie:

Studenten moeten vijf vakken uit de volgende concentratiegebieden voltooien. Drie van de cursussen moeten uit hetzelfde concentratiegebied komen.

Concentratiegebied 1: Domeinkennis.

  • BUS 244: Consumentengedrag (3 uur)
  • BUS 337: Stage (3 uur)
  • BUS 319: Marketingonderzoek (3 uur)
  • BUS 401: Strategisch management (3 uur)

Concentratiegebied 2: Wiskunde en statistiek

  • MTH 225: Calculus II (4 uur)
  • MTH 232: Lineaire algebra (3 uur)
  • MTH 322: Waarschijnlijkheid en statistiek II (3 uur)
  • MTH 326: Numerieke analyse (3 uur)
  • MTH 221: Inductieve statistieken (3 uur)
  • MTH 236: differentiaalvergelijkingen (3 uur)

Concentratiegebied 3: computerwetenschappen

  • CSC 112: Inleiding tot computerwetenschap II (3 uur)
  • CSC 231: Discrete structuren (3 uur)
  • CSC 241: Gegevensstructuren (3 uur)
  • CSC 312: algoritmeontwerp en analyse (3 uur)
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op January 16, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - Maryville, Tennessee
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates