BA or BS in Education
Susquehanna University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Selinsgrove, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 54.440 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tuition 2022-23
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Welkom bij het Ministerie van Onderwijs
Maak contact met leerlingen — van kleuterschool tot middelbare school — en inspireer de toekomst.
Je zult veel praktische ervaring opdoen en zelfs al in je eerste jaar de klaslokalen van openbare scholen binnengaan.
Met een lesbevoegdheid in voor- en vroegschoolse educatie, secundair onderwijs of speciaal onderwijs, inclusief een optionele aanvullende certificering in Engels als tweede taal (ESL), en een master in het onderwijs, kun je er zeker van zijn dat je klaar bent om leiding te geven een klas met vertrouwen.
Galerij
leerplan
Vereisten voor majoor
Wanneer je je inschrijft bij Susquehanna, word je gekoppeld aan een adviseur en een sollicitatietool om je te begeleiden bij het plannen en roosteren van je cursus. Het volgende is een uittreksel uit de volledige cursuscatalogus. Ingeschreven studenten volgen de vereisten van de studiegids van het studiejaar waarin ze elke major en/of minor declareren, overleggen met hun adviseur(s) en de Academic Planning Tool.
Sinds 1904 bereidt Susquehanna University studenten vrije kunsten voor op een loopbaan in het onderwijs en onderwijsgerelateerde vakgebieden. Studenten die zijn ingeschreven voor educatieve majors die leiden tot lerarencertificering, beheersen de professionele kennis en vaardigheden die nodig zijn voor staatscertificering en voor het ontwikkelen van succesvolle en lonende carrières in het onderwijs.
Na voltooiing van een onderwijsprogramma hebben studenten geleerd om:
- Ontwerp instructie en bereid je voor op alle aspecten van het beheer van een leeromgeving;
- Instrueer studenten en beoordeel hun leren;
- Zorg voor een leeromgeving die gastvrij, respectvol en productief is; En
- Andere professionele verantwoordelijkheden vervullen.
Vereisten voor toelating tot een lerarencertificeringsprogramma
- Voltooiing van ten minste 48 semesteruren aan cursussen, waaronder drie semesteruren Engelse compositie, drie semesteruren Engels / Amerikaanse literatuur en zes semesteruren wiskunde op universitair niveau;
- Succesvolle afronding van EDUC-101 Introduction to Education and Society;
- Een cumulatieve GPA van 3.00;
- slagen voor PAPA- of CORE-examenscores of vrijgesteld zijn door voldoende SAT- of ACT-scores;
- Voltooiing van een externe stage van 40 uur (zie hieronder), met ingevulde formulieren teruggestuurd naar de onderwijsafdeling;
- Huidige Act 24, Act 34, Act 114, Act 126 en Act 151 goedkeuringen en negatieve tuberculose (tbc) resultaten;
- Twee referentieformulieren ingevuld door Susquehanna University docenten; En
- Een ingevuld aanvraagformulier.
Leraar Certificering
Het Susquehanna University Department of Education biedt de volgende programma's voor lerarencertificering die zijn goedgekeurd door het Pennsylvania Department of Education:
- Voor- en vroegschoolse educatie (preK-4)
- Speciaal Onderwijs PK-12
- Secundair (7-12) en (K-12) in gebieden die hieronder worden vermeld onder Majors goedgekeurd voor onderwijscertificering
- Muziekeducatie (PK-12). Zie de muziekafdeling voor informatie over dit programma.
De Major Basisonderwijs
Studenten die de studie volgen die nodig is om een van de Pennsylvania-onderwijscertificaten voor de basiscijfers te behalen, krijgen een hoofdvak in het basisonderwijs. Deze major combineert cursussen in verschillende disciplines met lerarenopleidingen, inclusief studentenonderwijs.
Certificering voor jonge kinderen
Studenten die deelnemen aan het basisonderwijsprogramma van SU behalen een bachelordiploma in het basisonderwijs en bereiden zich voor op preK-4-certificering.
Certificering middenklassen
Op dit moment biedt SU geen programma voor middenklasse certificering (graad 4-8).
Secundaire certificering
Studenten die een diploma behalen in het secundair onderwijs moeten een hoofdvak hebben in het vak waarin ze lesgeven. Ze behalen een onderwijscertificering in de klassen 7-12 door het voltooien van het lerarenopleidingsprogramma, inclusief het lesgeven aan studenten in het voorjaarssemester van het laatste jaar. Hieronder staan de vakken die nodig zijn voor de lerarenopleiding secundair onderwijs.
Het lerarenopleidingsprogramma
Het Teacher Intern-programma is een route naar certificering voor degenen die een bachelordiploma hebben in een goedgekeurde major. Het is een optie voor studenten die niet voldoen aan de certificeringseisen als niet-gegradueerden, inclusief degenen die besluiten laat in hun niet-gegradueerde programma door te gaan met lesgeven. Neem voor informatie over het programma contact op met de directeur van het Teacher Intern Program in het onderwijsafdelingskantoor van Susquehanna.
Majors goedgekeurd voor onderwijscertificering
Belangrijk
- Basisonderwijs
- Engels
- Creatief schrijven
- Spaans
- Frans
- Duits
- Wiskunde
- Muziek Onderwijs
- Biologie
- Scheikunde
- Natuurkunde
- Biochemie
- Psychologie
- Sociologie/antropologie
- Geschiedenis
- Politicologie
Onderwijscertificering
- Vroege kinderjaren (preK-4)
- Engels (7-12)
- Engels (7-12)
- Spaans (K-12)
- Frans (K-12)
- Duits (K-12)
- Wiskunde (7-12)
- Muziekeducatie (7-12)
- Biologie, Algemene wetenschappen (7-12)
- Scheikunde, Algemene wetenschappen (7-12)
- Natuurkunde, Algemene wetenschappen (7-12)
- Algemene wetenschappen (7-12)
- Maatschappijleer (7-12)
- Burgerschapseducatie, sociale studies (7-12)
- Burgerschapseducatie, sociale studies (7-12)
(Sommige certificeringen, zoals sociale studies, en sommige majors, zoals biologie, vereisen mogelijk extra cursussen vanwege staats- of universiteitsvereisten.)
Certificeringsvereisten
Om in aanmerking te komen voor onderwijscertificering in Pennsylvania, moeten studenten een bachelordiploma behalen in de juiste major met een gemiddeld cijfer van 3,00 of hoger. Ze moeten ook een geaccrediteerde lerarenopleiding volgen, zoals die wordt aangeboden door Susquehanna University, en slagen voor de PAPA-, PECT- en/of Praxis-tests die worden vereist door het Pennsylvania Department of Education (PDE). Meer gedetailleerde informatie over deze en andere certificeringsvereisten is beschikbaar op de PDE-website http://www.pde.state.pa.us.
Interesse in lerarencertificering aangeven
Studenten die een certificering voor de vroege kinderjaren, K-12 of secundair onderwijs willen volgen, moeten hun academisch adviseur en het hoofd van de onderwijsafdeling op de hoogte stellen wanneer ze die beslissing nemen. Ze moeten ook het kantoor van de griffier op de hoogte stellen door het formulier Verklaring van het academische programma in te vullen dat verkrijgbaar is in dat kantoor.
Stage
Een externe stage bestaat uit 40 uur in een school voor het observeren en helpen in klaslokalen en andere delen van de school, het houden van personeelsgesprekken, enz. Aanvragers moeten een externe stage voltooien voordat ze worden toegelaten tot het onderwijsprogramma. Stage-informatie en -formulieren zijn verkrijgbaar bij het onderwijsbureau.
Aanmelden voor een lerarencertificeringsprogramma
Het Pennsylvania Department of Education vereist dat onderwijsstudenten zich aanmelden voor en worden toegelaten tot een lerarenopleiding voordat ze cursussen op senior niveau en studentenonderwijs voltooien. Het aanvraagpakket is verkrijgbaar via de website van de onderwijsafdeling en in het kantoor van de onderwijsafdeling in Seibert Hall. Studenten kunnen al in het voorjaarssemester van hun tweede jaar toelating tot de lerarenopleiding aanvragen als aan alle vereisten is voldaan. Studenten moeten uiterlijk in het eerste semester van hun eerste jaar een aanvraag indienen en worden toegelaten.
Student onderwijs
Studentenonderwijs vindt meestal plaats in het voorjaarssemester van het laatste jaar. Om deel te kunnen nemen aan het onderwijs aan studenten, moeten studenten al zijn toegelaten tot de lerarenopleiding. Studenten moeten ook actuele tbc-testresultaten en goedkeuringen hebben via Act 24, Act 34, Act 151 en Act 114. Docenten in opleiding moeten alle cursussen hebben gevolgd die vereist zijn voor de major en alle onderwijscursussen behalve het onderwijsblok voor studenten. Studenten mogen tijdens het studentenonderwijs geen extra vakken volgen zonder schriftelijke toestemming van het hoofd onderwijs.
Professioneel gedrag
De faculteit onderwijs behoudt zich het recht voor om een oordeel te vellen over de geschiktheid van studenten voor de professionele onderwijspraktijk. Practicumstudenten (degenen in de scholen die een leraar observeren en/of helpen) en leraren in opleiding moeten het beleid van het ontvangende schooldistrict volgen. Practicumstudenten en leraren in opleiding worden gehouden aan een professionele gedragsnorm zoals gespecificeerd door de Pennsylvania Code of Professional Practice and Conduct for Educators en zullen door een gebouwbeheerder van een school worden verwijderd wegens onprofessioneel gedrag. Een student die wordt gevraagd een schoolterrein te verlaten, kan academisch werk toegewezen krijgen buiten het lesgeven aan de student om de studiepunten te behalen die nodig zijn voor het afstuderen. Cijfers worden toegekend door de faculteit van de onderwijsafdeling op basis van het voltooide werk en evaluaties van de Susquehanna-faculteit en de samenwerkende docenten.
Departementale onderscheidingen
Afdelingsonderscheidingen kunnen worden toegekend aan majors in het basisonderwijs die aan de volgende criteria voldoen:
- Algehele GPA van 3,50 en GPA van 3,50 of hoger in onderwijscursussen;
- Voltooiing van het programma voor voor- en vroegschoolse educatie voor het afstuderen;
- Indiening van een formele aanvraag tot honorering bij de onderwijsfaculteit uiterlijk op de tweede vrijdag van september van het laatste academiejaar en voor de uitvoering van het onderzoeksproject;
- Aanvaarding van de aanvraag door de facultaire opleidingscommissie;
- Selectie van een honoursadviseur vanuit de onderwijsfaculteit;
- Ontwikkeling, in overleg met de geselecteerde adviseur, van een voorstel om het individuele onderzoeksproject uit te voeren, te interpreteren en erover te rapporteren;
- Goedkeuring door de onderwijsfacultaire commissie van het projectvoorstel;
- Inschrijving in EDUC-601 Zelfstudie (1-4 semesteruren);
- Afronding van het onderzoeksproject en een openbare presentatie van de resultaten;
- Indienen van een schriftelijk eindverslag over het project bij de honoursadviseur op of voor de laatste lesdag van het semester van afstuderen; En
- Bepaling van de honoursstatus door de onderwijsfaculteit op basis van de prestaties van de student.
Onderwijs Honour Society
Susquehanna University heeft een afdeling van de International Education Honour Society, Kappa Delta Pi. Onderwijsstudenten met een GPA van 3,40 of hoger die in aanmerking komen voor toelating tot de lerarenopleiding, worden uitgenodigd om zich aan te melden voor het lidmaatschap.
Vereisten voor opleidingscursussen
Let op: studenten in het basis-, K-12- en secundair onderwijs zijn verplicht om de volgende cursussen in hun certificeringsprogramma op te nemen:
- EDUC-260 Inleiding tot speciaal onderwijs (4 SH) EDUC-270 Instructie van uitzonderlijke studenten (4 SH)
- EDUC-350 Engelse taalleerders: theorie en instructie (4 SH)
De uitzondering op deze regel is dat muziekeducatiestudenten de vereisten van het muziekeducatiecurriculum moeten volgen, die deze inhoud aan verschillende cursussen kan toewijzen. EDUC-290 zal in plaats van EDUC-270 worden ingenomen door basisschoolleerlingen (ECE) die ervoor kiezen om de dubbele certificering voor speciaal onderwijs te voltooien.
Nadruk op de vroege kinderjaren
Cursusvereisten voor vroege kinderjaren (preK-4).
Kandidaten voor een onderwijscertificaat voor jonge kinderen (preK-4) moeten voldoen aan de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit plus de volgende vereiste cursussen voor een Bachelor of Science in het basisonderwijs:
12 Cursussen vereist door PDE voor toelating tot de lerarenopleiding:
- 3 semesteruren Engelse compositie
- 3 semesteruren Engels/Amerikaanse literatuur
- 6 semesteruren wiskunde op universitair niveau (niveau 100 of hoger)
(Houd er rekening mee dat aan de eis van PDE voor 2 semesteruren wiskunde na Susquehanna's Central Curriculum kan worden voldaan door elke wiskundecursus met een wiskundevoorvoegsel en een cursusnummer van 100 of hoger. Het kan worden gevolgd aan elke geaccrediteerde instelling voor hoger onderwijs en hoeft niet door Susquehanna te worden geaccepteerd als een overgangscursus.)
66 Onderwijscursussen (genomen voordat studenten lesgeven):
- 2 EDUC-101 Inleiding tot onderwijs en samenleving
- 4 EDUC-240 Cognitie en leren in de klas: jonge kinderen
- 4 EDUC-260 Inleiding tot speciaal onderwijs
- 4 EDUC-270 Instructie van uitzonderlijke kinderen
- 4 EDUC-300 Kunst in het onderwijs
- 4 EDUC-310 wiskundige methoden I
- 4 EDUC-311 wiskundige methoden II
- 4 EDUC-330 Technologie in het onderwijs
- 4 EDUC-350 Engelse taalleerders: theorie en instructie
- 4 EDUC-365 Voorschoolse taal en opkomende geletterdheid
- 4 EDUC-366 Primaire alfabetiseringsontwikkeling
- 4 EDUC-367 Geletterdheidsbeoordeling en interventies
- 4 EDUC-380 Instructieontwerp
- 2 EDUC-389 Beoordeling
- 4 EDUC-400 Methoden voor sociale studies: vroege kinderjaren
- 2 EDUC-410 Familie en gemeenschap
- 4 EDUC-430 Wetenschappelijke methoden: jonge kinderen
- 4 EDUC-490 Pedagogiek en klasomgeving
16 verwante cursussen (sommige voldoen mogelijk ook aan de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit):
- 4 PSYC-101 Principes van psychologie
- 4 PSYC-238 Ontwikkelingspsychologie: conceptie door de kindertijd
- 4 Geschiedenis van de Verenigde Staten (HIST-111, HIST-112 of HIST-115)
- 4 INTD-320 De Wetenschappen
14 Leraarcursussen voor studenten (gevolgd tijdens het voorjaarssemester van het laatste jaar; studenten mogen zich tijdens dit semester niet inschrijven voor andere cursussen zonder schriftelijke toestemming van het hoofd van het Departement Onderwijs:
- 4 EDUC-501 Voorbereiding en planning
- 4 EDUC-502 Klassikaal onderwijs
- 4 EDUC-503 Klaslokaalbeheer
- 2 EDUC-600-seminar
Studies in het vroege onderwijs
De major Studies in Early Education is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in voor- en vroegschoolse educatie, de ontwikkeling van jonge leerlingen en de structuren van instructie en scholen. Met een diploma in Studies in Early Education hebben afgestudeerden de referenties en ervaring voor werk in onderwijsomgevingen waar lerarencertificering niet vereist is, zoals niet-traditionele en particuliere scholen en kleuterscholen, jeugdkampen, kindermusea en educatieve adviesorganisaties. Houders van het diploma kunnen in aanmerking komen voor toelating tot programma's voor afgestudeerden en docenten. In combinatie met een minor of major in psychologie, is de graad een pad naar graduate studies in schoolbegeleiding.
De major Studies in Early Education omvat veel, maar niet alle componenten om in aanmerking te komen voor de Pennsylvania PreK-4 lerarencertificering. Als tweede-semester tweedejaarsstudenten of eerste-semester junioren, kunnen studenten in de Studies in Early Education-major een aanvraag indienen voor de Early Childhood Education-major die alle criteria omvat voor lerarencertificering die zijn geformuleerd door het Pennsylvania Department of Education. Alle cursussen voor de major Studies in Early Education, met uitzondering van EDUC-530 Education Policy, zijn vereisten van de major Early Childhood Education.
Studies in vereisten voor vroeg onderwijs
Studenten in de major Studies in Early Education (BA) moeten de 42 semesteruren voltooien in verplichte vakken met cijfers van C- of beter.
- 2 EDUC-101 Inleiding tot onderwijs en samenleving
- 4 EDUC-240 Cognitie en leren in de klas: jonge kinderen
- 4 EDUC-260 Inleiding tot speciaal onderwijs
- 2 EDUC-330 Technologie in het onderwijs
- 4 EDUC-310 wiskundige methoden I
- 4 EDUC-350 Engelse taalleerders: theorie en instructie
- 4 EDUC-365 Voorschoolse taal en opkomende geletterdheid
- 2 EDUC-380 Instructieontwerp
- 4 INTD-320 De Wetenschappen
- 4 PSYC-101 Principes van psychologie
- 4 PSYC-238 Ontwikkelingspsychologie: conceptie door de kindertijd
- 4 EDUC-530 Onderwijsbeleid
* Naast de hierboven beschreven cursussen, moeten studenten een 40 uur durende opleidingsgerelateerde externe stage voltooien.
Speciaal Onderwijs PK-12 (BS)
Het BS Special Education PK-12-programma is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in het onderwijzen van speciaal onderwijs in het PK-12-continuüm. Kandidaten tonen kennis en competenties op het gebied van academische, gedrags-, sociale en emotionele groei en methoden om de capaciteiten van een student te maximaliseren. Door gebruik te maken van op onderzoek gebaseerde effectieve instructiestrategieën en diagnostische hulpmiddelen, zullen kandidaten een grondig begrip ontwikkelen van de ontwikkeling van kinderen en adolescenten en geschikte diagnostische en educatieve adaptieve strategieën voor alle leerlingen, evenals competentie in het toepassen van geschikte instructiepraktijken om te voldoen aan de diverse behoeften van alle vroege , middelbare en middelbare scholieren. Naast de BS-graad zorgt dit programma ervoor dat studenten in aanmerking komen voor het Special Education Grades PK-12-certificaat in Pennsylvania, waarmee wordt erkend dat kandidaten over de vaardigheden, kennis en competenties beschikken die nodig zijn om te voldoen aan de behoeften van studenten met een handicap in meerdere omgevingen.
Let op: alle onderwijsstudenten die PDE-certificering willen, zijn verplicht om de volgende cursussen in hun certificeringsprogramma op te nemen:
- EDUC-260 Inleiding tot speciaal onderwijs (4 SH)
- EDUC-290 Instructie: Milde handicaps (alleen majors speciaal onderwijs) of EDUC 270 Instructie van uitzonderlijke kinderen (4SH)
- EDUC-350 Engelse taalleerders: theorie en instructie (4 SH)
Vereisten voor cursussen speciaal onderwijs
Kandidaten voor het PK-12-onderwijscertificaat voor speciaal onderwijs moeten de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit plus de volgende vereiste cursussen voor een Bachelor of Science in speciaal onderwijs voltooien:
12 Cursussen vereist door PDE voor toelating tot de lerarenopleiding:
- 3 semesteruren Engelse compositie
- 3 semesteruren Engels/Amerikaanse literatuur
- 6 semesteruren wiskunde op universitair niveau (niveau 100 of hoger)
(Houd er rekening mee dat aan de eis van PDE voor 2 semesteruren wiskunde na Susquehanna's Central Curriculum kan worden voldaan door elke wiskundecursus met een wiskundevoorvoegsel en een cursusnummer van 100 of hoger. Het kan worden gevolgd aan elke geaccrediteerde instelling voor hoger onderwijs en hoeft niet door Susquehanna te worden geaccepteerd als een overgangscursus.)
72 Onderwijscursussendie worden gevolgd door majors voor speciaal onderwijs voordat studenten lesgeven
- 2 EDUC-101 Inleiding tot onderwijs en samenleving
- 4 EDUC-240 Cognitie en leren in de klas: jonge kinderen
- of 4 EDUC-250 Onderwijspsychologie: secundair
- 4 EDUC-260 Inleiding tot speciaal onderwijs
- 4 EDUC-290 Instructie: lichte handicaps
- 4 EDUC-300 Kunst in het onderwijs
- 4 EDUC-310 wiskundige methoden I
- 4 EDUC-311 wiskundige methoden II
- 4 EDUC-320 Instructie: Matige en ernstige handicaps
- 4 EDUC-330 Technologie in het onderwijs
- 4 EDUC-340 Gedragsinterventies*
- 4 EDUC-350 Engelse taalleerders: theorie en instructie
- 4 EDUC-365 Voorschoolse taal en opkomende geletterdheid
- 4 EDUC-366 Primaire alfabetiseringsontwikkeling
- 4 EDUC-367 Geletterdheidsbeoordeling en interventies
- 2 EDUC-380 Instructieontwerp
- 4 EDUC-415 Beoordeling in Special Ed
- 4 EDUC-400 Methoden voor sociale studies: vroege kinderjaren
- 4 EDUC-430 Wetenschappelijke methoden: jonge kinderen
- 4 EDUC-490 Pedagogiek en klasomgeving
16 verwante cursussen (sommige voldoen mogelijk ook aan de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit):
- 4 PSYC-101 Principes van psychologie
- 4 PSYC-238 Ontwikkelingspsychologie: conceptie door de kindertijd
- of PSYC-239 Ontwikkelingspsychologie: Adolescent
- 4 INTD-320 De Wetenschappen
- 4 (HIST-111, HIST-112 of HIST-115) Verenigde Staten Geschiedenis
14 Leraarcursussen voor studenten (gevolgd tijdens het voorjaarssemester van het laatste jaar; studenten kunnen zich tijdens dit semester niet inschrijven voor andere cursussen zonder schriftelijke toestemming van het hoofd van de onderwijsafdeling):
- 4 EDUC-501 Voorbereiding en planning
- 4 EDUC-502 Klassikaal onderwijs
- 4 EDUC-503 Klaslokaalbeheer
- 2 EDUC-600-seminar
Minor in ESL-programmaspecialist
Dit viergangenprogramma bestaande uit EDUC-440/740, EDUC-441/741, EDUC-442/742 en EDUC 443/743 (of LANG-360), staat alleen open voor studenten die zijn ingeschreven voor een onderwijsprogramma (bijv. PreK-4, secundair of muziekonderwijs). EDUC-350 moet als eerste worden gevolgd en de resterende cursussen kunnen in willekeurige volgorde worden voltooid, te beginnen in het voorjaar van het tweede jaar. Cursusnummers die beginnen met "7" geven de optie 4+1 masterniveau aan voor in aanmerking komende studenten. Na succesvolle afronding van de cursussen en hun geïntegreerde veldervaringen (60 uur), komen lerarenkandidaten in aanmerking voor dubbele certificering en mogelijke tewerkstelling als ESL-programmaspecialisten in PreK - 12-instellingen. Het ESL-programma bereidt leraren voor om tegemoet te komen aan de leerbehoeften van Engelse taalleerders (ELL's) in inclusieve omgevingen, en om leraren in de klas te coachen en te ondersteunen die niet op dezelfde manier zijn opgeleid maar ELL's in hun klaslokalen hebben. Studenten moeten een programmaaanvraag indienen die beschikbaar is via de afdeling Onderwijs om zich in te schrijven voor ESL-certificeringscursussen.
Nadruk op secundair onderwijs
Cursusvereisten secundair onderwijs (7-12).
Kandidaten voor een diploma secundair onderwijs moeten een hoofdvak hebben in een goedgekeurd vak, voldoen aan alle vereisten van de universiteit voor een bachelordiploma in dat vak (zie het gedeelte van de catalogus voor die afdeling) en de onderstaande vereiste cursussen voltooien. Alle cursussen die vereist zijn voor de certificering van een leraar secundair onderwijs moeten worden afgerond met een cijfer van C- of hoger.
12 Cursussen vereist door PDE voor toelating tot de lerarenopleiding:
- 3 semesteruren Engelse compositie
- 3 semesteruren Engels/Amerikaanse literatuur
- 6 semesteruren wiskunde op universitair niveau
(Houd er rekening mee dat aan de eis van PDE voor 2 semesteruren wiskunde na Susquehanna's Central Curriculum kan worden voldaan door elke wiskundecursus met een wiskundevoorvoegsel en een cursusnummer van 100 of hoger. Het kan worden gevolgd aan elke geaccrediteerde instelling voor hoger onderwijs en hoeft niet door Susquehanna te worden geaccepteerd als een overgangscursus.)
22 Onderwijscursussen gevolgd voor het laatste jaar:
- 2 EDUC-101 Inleiding tot onderwijs en samenleving
- 4 EDUC-250 Onderwijspsychologie
- 4 EDUC-260 Inleiding tot speciaal onderwijs
- 4 EDUC-270 Instructie van uitzonderlijke kinderen
- 4 EDUC-350 Engelse taalleerders: theorie en instructie
- 2 EDUC-380 Instructieontwerp
- 2 EDUC-330 Technologie in het onderwijs
8 Onderwijscursussen (genomen tijdens het herfstsemester van het laatste jaar; het blok secundaire methoden:
- 4 EDUC-479 Principes van leren en onderwijzen in het secundair onderwijs
- 2 EDUC-421-427 Methoden voor leerplan, instructie en management
- 2 EDUC-483 Gedifferentieerde instructie en klassenmanagement in het secundair onderwijs
14 Leraarcursussen voor studenten (genomen tijdens het voorjaarssemester van het laatste jaar; studenten kunnen zich tijdens dit semester niet inschrijven voor andere cursussen:
- 4 EDUC-501 Voorbereiding en planning
- 4 EDUC-502 Klassikaal onderwijs
- 4 EDUC-503 Klaslokaalbeheer
- 2 EDUC-600-seminar
Cursussen opties
- EDUC 101 Inleiding tot onderwijs en samenleving, Credits: 2
- EDUC 205 Onderwerpen in het onderwijs, Credits: 2-4
- EDUC 240 Cognitie en klassikaal leren, Credits: 4
- EDUC 250 Onderwijspsychologie, Credits: 4
- EDUC 260 Inleiding tot speciaal onderwijs, Credits: 4
- EDUC 270 Instructie van uitzonderlijke studenten, Credits: 4
- EDUC 290 Instructie: milde handicaps, Credits: 4
- EDUC 300 Kunst in het onderwijs, Credits: 2
- EDUC 300A Kunst in het onderwijs: Kunst, Credits: 2
- EDUC 300M Kunst in het onderwijs: muziek, credits: 2
- EDUC 310 Math Methods Pre-School, Credits: 4
- EDUC 311 Wiskundemethoden: Basiscijfers, Credits: 4
- EDUC 320 Instructie: Matig & Ernstig, Credits: 4
- EDUC 330 Technologie in het onderwijs, Credits: 2
- EDUC 340 Gedragsinterventies, Credits: 4
- EDUC 350 Engelse taalleerders, Credits: 4
- EDUC 365 Voorschoolse Taal en Geletterdheid, Credits: 4
- EDUC 366 Primaire alfabetiseringsontwikkeling, Credits: 4
- EDUC 367 Literacy Assessment & Interventies, Credits: 4
- EDUC 370 Theorie en praktijk van collegiaal leiderschap, Credits: 2
- EDUC 380 Instructieontwerp, Credits: 2
- EDUC 389-beoordeling, punten: 2
- EDUC 400 Sociale studies voor jonge kinderen, Credits: 4
- EDUC 410 Familie en gemeenschap, Credits: 2
- EDUC 415 Beoordeling in speciaal onderwijs, Credits: 4
- EDUC 421 Methoden om Engels te onderwijzen, Credits: 2
- EDUC 422 Methoden voor het onderwijzen van vreemde talen, Credits: 2
- EDUC 423 Methoden in het onderwijzen van wiskunde, Credits: 2
- EDUC 424 Methoden in het onderwijzen van wetenschap, Credits: 2
- EDUC 425 Methoden in het onderwijzen van sociale studies, Credits: 2
- EDUC 427 Methoden voor het aanleren van burgerschap, Credits: 2
- EDUC 428 Bedrijfs-, communicatie- en IT-methoden, Credits: 2
- EDUC 429 Methoden voor kunstonderwijs, Credits: 2
- EDUC 430 Wetenschapsmethoden voor jonge kinderen, Credits: 4
- EDUC 440 ELL Taal- en alfabetiseringsontwikkeling, Credits: 4
- EDUC 441 Taal onderwijzen en leren, Credits: 4
- EDUC 442 Stichtingen voor taalonderwijs, Credits: 4
- EDUC 443 Inleiding 2e Lang Acquisitie - Opvoeders, Credits: 4
- EDUC 479 Principes Teach & Learn Secundair onderwijs, Credits: 2–4
- EDUC 483 Gedifferentieerde instructie in het secundair onderwijs, Credits: 2
- EDUC 490 Pedagogiek en klasomgeving, Credits: 4
- EDUC 500 Studentenonderwijs, Credits: 0–0
- EDUC 501 Voorbereiding en planning, Credits: 4
- EDUC 502 klassikaal onderwijs, Credits: 4
- EDUC 503 Klaslokaalbeheer, Credits: 4
- EDUC 530 Onderwijsbeleid, Credits: 4
- EDUC 600-seminar, Credits: 2
- EDUC 601 onafhankelijke studie, studiepunten: 1-6
- EDUC 710 Sociale grondslagen van onderwijs, Credits: 4
- EDUC 711 Curriculumontwerp, Credits: 4
- EDUC 712 Onderzoeksmethoden, Credits: 4
- EDUC 715 beoordelen in spec & inclusief onderwijs, Credits: 4
- EDUC 720 studenten met matige en ernstige handicaps, Credits: 4
- EDUC 725 Leer studenten met / milde handicaps, Credits: 4
- EDUC 740 Engelse taal- en alfabetiseringsontwikkeling, Credits: 4
- EDUC 741 Culturele context van taal, Credits: 4
- EDUC 742 Engelse taalleerders onderwijzen, Credits: 4
- EDUC 743 Inzicht in 2e taalverwerving, Credits: 4
- EDUC 745 Gedragsinterventies, Credits: 4
- EDUC 750 Kritische mediageletterdheid in K-12, Credits: 4
- EDUC 755 Inclusieve klasstrategieën, Credits: 4
- EDUC 760 Kritische geletterdheid/onderwijstrends, Credits: 4
- EDUC 780 Populaire onderwerpen in het onderwijs, Credits: 1–4
- EDUC 790 onafhankelijke studie, studiepunten: 1–4
- EDUC 799 Master's Paper, Credits: 2
- INTD 320 De wetenschappen, Credits: 4
- INTD 340 Op onderzoek gebaseerde wetenschap, Credits: 4
Programma resultaat
Leerdoelen
- Begrijpen hoe kinderen leren en zich ontwikkelen en leermogelijkheden kunnen bieden die hun intellectuele, sociale en persoonlijke ontwikkeling ondersteunen.
- Begrijp en gebruik verschillende instructiestrategieën om de ontwikkeling van kritisch denken, probleemoplossend vermogen en prestatievaardigheden van studenten te stimuleren.
- Creëer een leeromgeving die positieve sociale interactie, actieve betrokkenheid bij leren en zelfmotivatie aanmoedigt.
- Bereid instructie voor en plan deze op basis van kennis van het onderwerp, studenten, leerplandoelen en formele en informele beoordelingsstrategieën.
- Neem elke leerling op — passend onderwijs aanpassen, aanpassen en/of differentiëren, rekening houdend met gereedheid, geschiedenis, interesses, prestaties en leerstijlen; culturele, raciale, sociale en etnische voorkeuren; en uitzonderlijke behoeften en capaciteiten.
- Gebruik effectieve verbale, non-verbale en mediacommunicatietechnieken om actief onderzoek, samenwerking en ondersteunende interacties in de klas te bevorderen.
- Effectief functioneren binnen gemeenschapsbrede onderwijssystemen.
- Evalueer de effecten van zijn/haar keuzes en acties op anderen (studenten, ouders en andere professionals in de leergemeenschap) door voortdurende reflectieve praktijk en zoek actief naar kansen om professioneel te groeien.
Carrièremogelijkheden
Recent afgestudeerden in het onderwijs zijn werkzaam bij:
- Abington School District, Abington, Pa.
- Academie Basisschool, Montgomery County, Md.
- Academie van St. Elizabeth, Morristown, NJ
- Accomack County School District, Accomac, Va.
- Alamance-Burlington Schoolsysteem, Burlington, NC
- Amerika leest
- Ameri Corps
- Baltimore County openbare scholen, Baltimore
- Leercentrum voor beginners, Philadelphia,
- Gebonden Beek School District, Gebonden Beek, NJ
- Burgundy Farm Country Day School, Alexandria, Va.
- Danbury openbare scholen, Danbury, Conn.
- Danville Area School District, Danville, Pa.
- Bisdom van Scranton, Scranton, Pa.
- Eugenia Maria de Hostos Handvestschool, Philadelphia
- Basisschool James W. Smith, Cove City, NC
- Lewisburg Area School District, Lewisburg, Pa.
- Livingston openbare scholen, Livingston, NJ
- Lagere Kuskokwim School District, Quinhagak, Alaska
- Loyalsock School District, Williamsport, Pa.
- Manhattan School voor Kinderen, New York City
- Schooldistrict Manheim Township, Manheim Township, Pa.
- Mid-West School District, Middleburg/Beaver Springs, Pa.
- Otto Eldred School District, Duke Center, Pa.
- Palisades School District, Bucks County, Pa.
- River Ridge Academie, Bluffton, SC
- Schooldistrict Selinsgrove Area, Selinsgrove, Pa.
- Shamokin gebied schooldistrict, Shamokin, Pa.
- Shikellamy School District, Sunbury, Pa.
- Sirindhornschool, Mueang Surin, Thailand
- Somerset Hills Learning Institute, Bedminster, NJ
- Sprague School District, Baltic, Conn.
- Stafford County openbare scholen, Stafford County, Va.
- Michael de Aartsengel School, Coopersburg, Pa.
- Succes Academy Charter School, South Bronx, NY
- Leer voor Amerika
- Warrior Run School District, Turbotville, Pa.
- Wellsboro Montessori Children's Center, Wellsboro, Pa.
Afgestudeerden in recent onderwijs hebben zich ingeschreven voor programma's bij:
- Bank Street College van Onderwijs, New York City
- Bloomsburg-universiteit, Bloomsburg, Pa.
- King's College, Wilkes-Barre, Pa.
- Harvard-universiteit, Cambridge, Mass.
- Joseph's Universiteit, Philadelphia
- Touro College van Onderwijs, New York City
- Universiteit van Maryland-Baltimore County, Baltimore
- Universiteit van Virginia, Richmond, Va.
- Vanderbilt University, Nashville, Tenn.
- West Chester Universiteit, West Chester, Pa.
- Wilkes University, Wilkes-Barre, Pa.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA in het speciaal onderwijs
- Chicago, Verenigde Staten
BS in het speciaal onderwijs
- Harrisonburg, Verenigde Staten
Bachelor of Science in Speciaal Onderwijs K-8 & ESL
- Nashville, Verenigde Staten