BSBA marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Terwijl de reclame is een onderdeel van marketing, het is niet allemaal van marketing. Peter Drucker, een zeer bekende ondernemer, beschrijft de rol van marketing in het bedrijfsleven op deze manier: "Omdat het doel van het bedrijf is om de klant te creëren, de onderneming heeft twee - en slechts twee - basisfuncties: marketing en innovatie. Marketing en innovatie produceren resultaten; al de rest zijn kosten. Marketing is de onderscheidende, unieke functie van het bedrijf. "In ons programma, zullen wij u helpen leren om marketing problemen op te lossen, om te innoveren, om strategisch te denken, kritisch en creatief over de informatie waarmee u wordt voorgesteld, alsook om te communiceren je gedachten effectief. Je werkt in teams, je zal wereldwijd te denken over marketing, bent u in staat om de ethische en juridische problemen waarmee je te maken kunnen krijgen herkennen zal zijn. U zult ook rekening houden met de digitale mogelijkheden beschikbaar als je oefenen met uw marketing kennis om waarde voor klanten, aandeelhouders, werknemers en andere stakeholders van het bedrijf.

Wij verwachten dat je verantwoordelijkheid voor je leerproces door het bijwonen van elke klasse, bij te dragen aan uw teams en uw discussies in de klas, het houden van uw woord, en het bereiken van je doelen.

Marketing is een spannend gebied dat veel van de veranderingen die plaatsvinden in de business-to-consumer en business-to-business omgevingen adressen. Ons gebied bevat digitale en andere media promoties waaronder het werken voor zowel klanten of reclamebureaus, het plannen van sociale en mobiele campagnes, en het analyseren van de resultaten van je werk. We bereiden je in de business-to-business sales te gaan of om een ​​deel van een wereldwijde marketing organisatie, om te werken in supply chain management of diensten marketing. Ons stageprogramma is een van de beste in het college. U zult vele mogelijkheden om ten minste één stage veilig te stellen in de loop van je studie te hebben. Studenten hebben gevonden dat de ervaring die is opgedaan door de stage proces heeft hen geholpen beter te begrijpen klassikale discussie onderwerpen.

Samen met de vereiste majorvakken van consumentengedrag, business-to-business marketing, marktonderzoek, internationale marketing en geïntegreerde marketing strategie, zul je vier keuzevakken gekozen uit een zeer breed aanbod van cursussen.

Laatst bijgewerkt op jun 2016

Over de school

Founded in 1864—just a few years after the city of Denver itself was founded—the University of Denver is one of the country's premier private universities. The University's 125-acre campus, a few mile ... Lees meer

Founded in 1864—just a few years after the city of Denver itself was founded—the University of Denver is one of the country's premier private universities. The University's 125-acre campus, a few miles south of downtown Denver, is home to more than 11,500 students hailing from all regions of the United States and 83 other countries. Lees Minder