BSc (Hons) digitale media technologie

Algemeen

2 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Digital Media Arts

Onderwijs Goal

Digitale media technologie om de vaardigheden afgestudeerden hebben een verscheidenheid van horizontale verantwoordelijkheid te ontwikkelen, om studenten te voorzien van de nodige kennis, zodat het kan ontwerpen, multimedia content en toepassingen te ontwikkelen.

  • Web-en Internet-toepassingen
  • Animatie en 3D-modellering
  • Video Production
  • Media Technology

Door middel van professionele leren, zal afgestudeerden voldoende kennis en vaardigheden aan te gaan onder de ontwikkeling van multimedia, web applicatie ontwikkeling, 3D-modellering ingenieur of mediatechnologie, met inbegrip van het werk van een aantal industrieën. Sommige studenten kunnen er ook voor kiezen om hun studie te bevorderen.

Onderwijzen Prestaties

  • Het combineren van technologische industrie, creatieve industrie processen en business model van leren, multimedia en de basis leggen voor de studenten om te werken in de creatieve industrie.
  • Om kansen te creëren voor studenten om technische kennis, software systemen en design concepten van toepassing zijn op een hoog niveau van multimedia producten.
  • Met behulp van een verscheidenheid van interactieve lesmethoden om het comfort en de tevredenheid van de leerervaring te verbeteren.
  • Studenten kunnen worden getransformeerd, kennis en vaardigheden de markt en om ze uit te oefenen flexibele en effectieve methoden van het werk, als de industrie zich snel ontwikkelende inzetbaarheid.
  • Leggen een solide theoretische en praktische basis voor studenten toekomstige carrière planning en levenslang leren. Voldoen aan relevante professionele certificatie-eisen.

Teaching Model

Kennis en begrip voornamelijk via hoorcolleges, klassengesprek, praktische lessen en behaalde een reeks onafhankelijke leeractiviteiten. Die zich richten op zelfstandig leren, zelfstandig leren en denken vaardigheden van studenten te ontwikkelen. Onafhankelijke leerproces omvat ook studenten peer assessment. Case Onderwijs en Theoretische onderwijs scenario's kan het vermogen van leerlingen om te analyseren en problemen op te lossen uit te oefenen. Praktijklessen en laboratorium klassen zoveel mogelijk gedurende de professionele en onderwijzen van het gebruik van de industrie-brede ontwikkelomgeving, het bieden van mogelijkheden om de theorie om te oefenen voor studenten van toepassing.

Assessment Model

Evaluatieformulieren, prestaties punten en score punten worden bijgeschreven op de resultaten. Kennis en vaardigheden in de vorm van banen, examen (open boek / gesloten boek, kennisgeving / niet-kennisgeving), Demos, operationele baan, online forums en ontworpen voor het uitvoeren van projecten.

Werkgelegenheid richting

De professional kan worden geserveerd in het onderwijs en onderzoek eenheden, met inbegrip van televisie, digitale film productiebedrijven, interactief entertainment bedrijven, reclamebureaus, tv-zenders en programma verpakking sector, televisie productie-afdeling, animatie film en televisie productie bedrijven en diverse andere instanties en andere eenheden. Vacatures zijn: ontwerpers, reclame-ontwerp, elektronisch interactief ontwerp, tv-film post-productie, special effects synthese, game design, web design en web kunst, grafisch ontwerp en andere trainers. Studenten in het buitenland verder te hoger kwalificaties.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

You can now gain a prestigious British degree while completing all or part of your studies in China, thanks to a new collaboration with a leading Chinese university.

You can now gain a prestigious British degree while completing all or part of your studies in China, thanks to a new collaboration with a leading Chinese university. Lees Minder
Wuhan , Birmingham + 1 Meer Minder