BSc (Hons) Marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Deze gespecialiseerde graad is een dynamisch programma dat de veelzijdige componenten van marketingkennis omvat. Centraal in het programmaontwerp staat de focus op het begrijpen van consumentengedrag als aanjager van productontwerp, distributie, communicatie en prijsstrategie. Door de studie van gespecialiseerde marketinggebieden zoals branding, services, relaties en digitale marketing leren studenten hoe ze waarde kunnen creëren voor zowel het bedrijf als hun klanten.

Onze unieke technieken voor het leveren van lessen combineren actief lesgeven in de klas met besprekingen van Marketing Manager, een gesimuleerde zakelijke uitdaging en excursies in de branche. Deze bieden u industriële inzichten, kritische en analytische vaardigheden en de besluitvormingsmogelijkheden om echte marketingproblemen op te lossen.

Met de nadruk op innovatie en creativiteit verzorgt dit programma marketingkampioenen die uitblinken in zowel academische als professionele gebieden.

intakes

Januari maart

Looptijd

3 jaar

Carriere vooruitzichten

  • Directeur
  • Hoofd marketing
  • Specialist reclame en promoties
  • Product Manager
  • Merk manager
  • Marketing consulent
  • Management consultant
  • Retail Expert
  • Customer Relationship Associate / Manager
  • Supply Chain Manager
  • Key Accounts Specialist / Manager
  • Consumer Research Analyst / Manager
  • Events Producer

modules

  • Accounting voor besluitvorming
  • Inleidende economie
  • principes
  • principes van marketing
  • Bedrijfsstatistieken
  • Engels voor bedrijven
  • Principes van zakelijke financiën
  • Zakenrecht
  • Consumentengedrag
  • Marketing Management
  • Marketing kanalen
  • Marktonderzoek
  • Geïntegreerde marketing communicatie
  • Relatie marketing
  • Diensten Marketing
  • Communicatie vaardigheden
  • Onderzoeksproject (deel 1)
  • Onderzoeksproject (deel 2)
  • Internationale marketing
  • Strategische marketing
  • Stage
  • Business to Business Marketing
  • Marketingplanning en -uitvoering
  • Digitale marketing
  • Bedrijfsethiek

Toelatingseis

  • STPM: Gemiddelde C of CGPA 2.33 (minimaal 2 Opdrachtgevers)
  • Een niveau: minimaal 12 punten
  • Australian Matriculation: ATAR 60
  • Canadian Matriculation: 60%
  • MUFY: 60%
  • Sunway Foundation in Arts: CGPA 2.0
  • Sunway Foundation in wetenschap en technologie: CGPA 2.0
  • UEC: Maximaal 26 punten van 5 vakken (alle graad Bs)
  • IB: Voltooid met minimaal 25 punten (exclusief bonuspunten)
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

For almost 30 years Sunway University has established a reputation both in Malaysia and overseas, as an inspiring educational leader. Perfectly harnessing the highest quality of academic personnel and ... Lees meer

For almost 30 years Sunway University has established a reputation both in Malaysia and overseas, as an inspiring educational leader. Perfectly harnessing the highest quality of academic personnel and an exceptionally diverse range of programmes any global educational powerhouse would be proud of. Lees Minder