BSc (Hons) in Digital Security and Forensics

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

Met de geavanceerde technologieën van vandaag komt de toenemende dreiging van cybercriminaliteit. De nationale cyberbeveiligingsstrategie maakt het belang van goede netwerkverdediging bij het beveiligen van het VK duidelijk. GCU heeft een reeks programma's ontwikkeld die de mogelijkheid bieden om voorop te lopen in de verdediging van cyberspace tegen geavanceerde kwaadaardige aanvallen en toekomstige bedreigingen.

Digital Security en Forensics ontwikkelen de theorie en praktische vaardigheden van hoe illegale computeraanvallen worden uitgevoerd en hoe deze te bestrijden, onderzoekt de aard van digitaal bewijsmateriaal en richt zich op de wet en kwesties rond computercriminaliteit. Het biedt afgestudeerden technische, analytische en evaluatievaardigheden op alle gebieden van digitaal forensisch onderzoek, waaronder ethisch hacken, inbraak, detectie, gegevensherstel en beveiligingssystemen.

Je carriere

Betreed de communicatienetwerken, de beveiligingstechniek en de digitale forensische sector, een sector die een op de drie van alle banen in de IT-sector in dienst heeft.

Deze sector wordt steeds complexer, met een bijzondere behoefte aan digitale forensische gegevens, digitale beveiliging, ethisch hacken, draadloze en mobiele specialistische vaardigheden. We zouden verwachten dat digitale beveiliging afgestudeerden te beginnen aan een reeks van carrière Pathways zoals overheden, rechtshandhaving of geassocieerde private sector agentschappen, het bedrijfsleven, het ondersteunen van gespecialiseerde rollen, zoals forensisch artsen, penetratie testers (ethische hackers) en beveiliging en forensische consultants.

Wat ga je studeren

Jaar 1

Programmeren 1, Computer Networking 1, Web Platform Development 1, Integrated Project 1, Mathematics for Computing, Fundamentals of Computing.

Jaar 2

Secure Systems Administration, Computer Networking 2, Programming 2, Integrated Design Project 2, Database Development, Cyber ​​Security Operations.

Jaar 3

Kwantitatieve methoden en cryptografie, digitaal forensisch onderzoek, ethisch hacken, regulering van de informatiemaatschappij, Integrated Design Project 3, onderzoeksvaardigheden en professionele kwesties.

Jaar 4

Beveiliging van webtoepassingen, internetbeveiliging, malware-analyse, toegepast digitaal forensisch onderzoek, honours-project.

Toelatingseisen

Alle toelatingseisen die hier worden vermeld, moeten worden gebruikt als leidraad en geven het minimum weer dat moet worden overwogen voor deelname. Aanvragers die een voorwaardelijk aanbod van een plaats hebben gedaan, kunnen worden gevraagd om meer te bereiken dan is aangegeven.

Jaar 1

SQA hoger

BBBB inclusief Maths plus Nat 5 Engels op C

Een level

CCC inclusief wiskunde en ofwel computer- of informatiesystemen plus GCSE wiskunde en Engels op C / 4

ILC hoger

H2 H2 H3 H3 inclusief wiskunde en computergebruik. Wiskunde en Engels zijn vereist op gewoon niveau O2 als ze niet op hoger niveau worden afgelegd.

IB Diploma

24 punten inclusief wiskunde

BTEC

Level 3 Extended Diploma in een relevant onderwerp bij MMM.

de Engelse taal

Studenten van wie de eerste taal geen Engels is, moeten normaal gesproken het equivalent hebben van een academische IELTS-testscore van 6,0 zonder element minder dan 5,5.

Let op: als u uit een Engelssprekend land komt, hoeft u mogelijk niet meer te bewijzen dat u Engels spreekt.

Extra informatie

Andere academische en beroepskwalificaties

Elke aanvraag voor GCU wordt op individuele basis behandeld. Als u niet beschikt over de typische academische toegangskwalificaties, maar wel relevante werkervaring en / of studiepunten van erkende beroepsorganisaties kunt aantonen, komt u mogelijk in aanmerking voor deelname aan deze cursus via het programma Erkenning van voorafgaand leren van de universiteit.

Internationale Pathways

Als u niet voldoet aan de Engelse taalvereisten, komt u mogelijk in aanmerking voor het Engelse universitaire studieprogramma.

Honoraria en financiering

Het collegegeld dat u betaalt, wordt meestal bepaald door uw tariefstatus. Wat is de status van mijn studententoeslag?

Collegegeld 2018/19

  • Thuis: £ 1820
  • RUK: £ 9250 *
  • EU: £ 1820
  • Internationaal: £ 11.500

* Het totale collegegeld voor RUK-studenten die een studiecyclus van drie of vier jaar voltooien, is beperkt tot £ 27,750. Specifieke vergoedingen moeten door de Schotse regering worden bevestigd en kunnen na bevestiging worden gewijzigd.

Als u begint met uw studie in september 2018 of januari 2019, zijn dit de jaarlijkse of modulekosten die gelden voor de duur van uw cursus; de kosten kunnen echter worden gewijzigd. Lees onze tarieven en ons terugbetalingsbeleid voor meer informatie over hoe kosten kunnen veranderen.

Bijkomende kosten

Naast het cursusgeld, kunt u tijdens uw verblijf aan de universiteit extra kosten tegenkomen.

Beurzen

We bieden hoogwaardig onderwijs voor een eerlijke prijs; als de universiteit voor het algemeen welzijn zetten we ons in om toegankelijk hoger onderwijs aan getalenteerde studenten aan te bieden door ons collegegeld laag te houden en een royaal studiebeurspakket van meer dan £ 2,5 miljoen per jaar te bieden.

Als je vragen of vragen hebt over beurzen die beschikbaar zijn voor 2018/19, neem dan gerust contact op met het studententeam.

Internationale startdatums voor studenten

Voor nieuwe internationale studenten starten oriëntatie-evenementen op 14 september 2018 . Deze extra tijd is speciaal ontworpen om nieuwe internationale studenten te helpen zich te vestigen in het Verenigd Koninkrijk en de GCU voorafgaand aan de start van de algemene inductie van studenten en lesgeven.

Er zullen tijdens deze periode heel veel leuke en informatieve activiteiten plaatsvinden, waaronder rondleidingen op de campus en in de stad, en welkomstevenementen waar u andere internationale studenten kunt ontmoeten.

Stage

Een optionele industriële stage van één jaar kan worden gevolgd na voltooiing van je derde studiejaar. De industriële plaatsing bevindt zich in een geschikt gebied van digitale beveiliging. Een hoofddoelstelling bij het ondernemen van de industriële plaatsing is dat studenten het begrip en de toepassing van hun vaardigheden in een professionele omgeving verder ontwikkelen.

In samenwerking met HM Forces heeft GCU vastgesteld dat dit programma bijzonder geschikt is voor militaire en ex-militaire mannen en vrouwen. Bezoek de HM Forces Careers Zone voor meer informatie over de services die we bieden.

Evaluatiemethoden

Een aantal geïntegreerde benaderingen worden gebruikt om de noodzakelijke doelen, doelstellingen en vereiste leerresultaten te bereiken. Daartoe worden verschillende onderwijs- en leermethoden en -strategieën toegepast. Evaluatiemethoden die worden gebruikt om het behalen van leerresultaten aan te tonen, omvatten examens, cursussen, klassentests, praktische beoordelingen, presentaties, computergebaseerde oefeningen en schriftelijke rapporten. In samenwerking met strategische partners bevindt het undergraduate curriculum zich in de voorhoede van de vooruitgang op het gebied van digitale forensische gegevens en beveiliging. Door koppelingen met de industrie kan industrieel geleid / ontwikkeld materiaal worden ingebed in het studieprogramma. We willen het bestaande ondersteunen en zoeken naar verdere industriële partnerschappen die toegang bieden tot casestudy's en projecten, werkervaring en praktische problemen. De school is ook academische partners met de Council for Registered Ethical Security Testers (CREST). De cursus biedt een leergerichte leerervaring van een school die een goedgekeurde leverancier van professionele certificering is voor onder meer Cisco, Microsoft, Oracle en 7Safe. Om ervoor te zorgen dat afgestudeerden uitstekende kansen op werk hebben, is het programma ontworpen met verwijzing naar accreditatiecriteria van de British Computer Society (BCS) - het Chartered Institute for IT - en het Instituut voor Engineering en Technologie (IET). Het is de bedoeling dat de graad zal worden voorgelegd voor accreditatie wanneer de eerste studenten afstuderen in 2014.

Leer methodes

Een stimulerend curriculum dat de studie van kerntechnische concepten, theorieën en principes combineert met gespecialiseerde kennis en inzicht op het gebied van digitale forensische, beveiligings- en ethische hacking, waardoor afgestudeerden een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de industrie en de samenleving als professionele beoefenaars. We zullen ook de soft skills ontwikkelen die door toekomstige werkgevers worden verwacht, evenals schrijf-, onderzoeks- en teamwerkvaardigheden en in overeenstemming met de relevante aard van deze cursus. Studenten lossen realistische problemen op in een bedrijfstak waar ze deze vaardigheden zullen gebruiken. In het derde jaar krijgen studenten de kans om een ​​industriële stage te ondernemen en aan het eind van deze periode naar het Honours-jaar te gaan. Verbindingen met industriële partners maken ook de ontwikkeling mogelijk van een bezoekende technische sprekersreeks, waardoor leren kan worden ingebed in een reële context. Studenten die dit studieprogramma volgen, kunnen verwachten te worden onderwezen in de beste reeks netwerk- en beveiligingstechnologielaboratoria in Schotland, en mogelijk in het VK, en bieden een ongeëvenaarde praktijkgerichte leerervaring van forensische en beveiligingstechnieken.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

GCU's vast IT, engineering and construction experience is housed within the School of Engineering and Built Environment. Our supportive staff are experts in their field; well-connected frontrunners in ... Lees meer

GCU's vast IT, engineering and construction experience is housed within the School of Engineering and Built Environment. Our supportive staff are experts in their field; well-connected frontrunners in areas such as IT security and web development, environmental science, telecommunications, surveying and building services. Our research into built environment and connections with industry leaders in growing markets such as games design make us an exciting choice for students, staff and researchers. Lees Minder