BSc (Hons) in Marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Overzicht

Om te slagen, moeten marketeers inspelen op de steeds veranderende behoeften van hun klanten en belanghebbenden, en op de dynamiek van de markt.

Deze cursus is ontwikkeld door academische en industriële experts om u een grondig inzicht te geven in marketingtheorieën, interdisciplinaire technieken en strategieën die relevant zijn voor een succesvolle carrière in marketing, in het Verenigd Koninkrijk en wereldwijd. Je ontwikkelt kernvaardigheden, ervaring en kennis van belangrijke marketinggebieden, waaronder digitale geletterdheid en ethische praktijken.

Onze sterke banden met bedrijven geven u toegang tot deskundige gastsprekers en mogelijkheden om deel te nemen aan real-world consultingprojecten. Vanwege de geavanceerde inhoud van de cursus, is de BSc in Marketing geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing, dat de status van Graduate Gateway verleent.

accreditatie

Deze cursus is geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing. Onze afgestudeerden kunnen aanspraak maken op vrijstelling van de marketingmodule van het certificaat in professionele marketing, wat betekent dat u slechts twee extra modules hoeft te voltooien om in aanmerking te komen.

Cursusinhoud

In uw eerste jaar laten we u kennismaken met de kernconcepten die ten grondslag liggen aan marketing. Je zult ook modules bestuderen die aspecten van management en financiën behandelen, die laten zien hoe marketing past in de bredere zakelijke context.

Naarmate je vordert, ontwikkel je de kennis en vaardigheden die je in je eerste jaar hebt opgedaan, en geef je zowel diepte als breedte aan je leren. Van branding tot bedrijfsadvies, je hebt de mogelijkheid om elk aspect van business en marketing te bestuderen en je vaardigheden als toekomstige manager aan te scherpen.

Je leert theorieën, concepten en contextuele kennis gebruiken om strategische marketingbeslissingen te nemen en organisaties te helpen overleven, uitbreiden en bloeien.

Jaar 1

Jaar 1 laat je kennismaken met enkele van de belangrijkste concepten en technieken die worden gebruikt in marketing, business en management. U zult de principes en praktijken van marketing verkennen naast modules om u te helpen bij het begrijpen van financiële overzichten en statistische analyses.

Jaar 2

In jaar 2 neemt u vijf kernmodules, plus een optie. De kernmodules onderzoeken een reeks verschillende perspectieven en technieken om u een beter inzicht te geven in de rol van marketing in het bedrijfsleven. U kunt een optiemodule kiezen die meer diepgaand op een eerstejaarsonderwerp is gericht of een module die een heel nieuw gebied verkent. Je zult in staat zijn om je leren toe te passen op een praktisch project dat een bedrijfsplan voor groepen ontwikkelt.

Jaar 3

In je laatste jaar volg je drie kernmodules en drie optiemodules, zodat je je studies kunt concentreren op onderwerpen waarin je geïnteresseerd bent.

Leren door ontwerp

Elke cursus in York is ontworpen om duidelijke en ambitieuze leerresultaten te bieden. Deze leerresultaten geven je inzicht in wat je aan het einde van de cursus kunt doen. We ontwikkelen elke cursus door modules te ontwerpen die uw vaardigheden naar de leerresultaten laten groeien en u helpen uit te leggen wat u aan werkgevers kunt bieden.

Lesindeling

Modules worden gegeven door vooraanstaande academici en experts uit de industrie met ruime ervaring in hun vakgebied. We organiseren gastcolleges gegeven door praktijkmanagers en andere branche- en vakspecialisten.

Deze cursus heeft een sterke praktische focus, zodat u uw vaardigheden kunt toepassen en ontwikkelen. Sommige modules omvatten case study-analyse en bedrijfsadvisering die nauw samenwerken met echte bedrijven.

We gebruiken een breed scala aan lesmethoden voor verschillende leerstijlen, waaronder:

  • lezingen
  • Seminaries met kleine groepen
  • Op activiteiten gebaseerde workshops
  • Groepsprojecten
  • Individuele projecten

Carrières en vaardigheden

Onze op maat gemaakte inzetbaarheidssessies helpen u bij het identificeren en verbeteren van uw vaardigheden. Ons toegewijde ondersteuningsteam helpt u bij het opbouwen van een inzetbaarheidsportfolio en om u op uw best te presenteren voor de volgende stap in uw carrière.

Je krijgt de mogelijkheid om nauw samen te werken met echte bedrijven, adviesrapporten uit te werken, je relaties te ontwikkelen en je CV te verbeteren.

Sommige modules op deze cursus tellen mee voor professionele kwalificaties van het Chartered Institute of Marketing, die zeer gewild zijn bij werkgevers.

Carrièremogelijkheden

Onze afgestudeerden gaan door naar een loopbaan in alle aspecten van marketing, business en management. Velen gaan naar postdoctorale graden in York en andere toonaangevende universiteiten.

Posities van recent afgestudeerden zijn onder meer:

  • Accountant
  • Risk Analyst
  • Retail Management
  • Digital Marketing Executive
  • Arbeidsrechtadviseur
  • Media-assistent

Overdraagbare vaardigheden

Naast het ontwikkelen van specifieke marketingvaardigheden, helpt deze cursus u bij het ontwikkelen van:

  • Kritisch denken
  • Probleemoplossing
  • Communicatie, presentatie en rapportage
  • Rekenvaardigheid en gegevensanalyse
  • Tijdsbeheer
  • Teamwork en leiderschap
  • Onderhandelen en overtuigen
Laatst bijgewerkt op aug 2019

Over de school

Founded on principles of excellence, equality and opportunity for all, the University of York opened in 1963 with just 230 students. Since then we have become one of the world's leading universities, ... Lees meer

Founded on principles of excellence, equality and opportunity for all, the University of York opened in 1963 with just 230 students. Since then we have become one of the world's leading universities, carving out a reputation as an academic powerhouse where a clear focus on excellence has secured national and international recognition alongside longer established institutions. Lees Minder