BSc eert internationaal toerismebeheer

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Onze geavanceerde graad combineert theorie en praktijk, met een focus op wereldwijde trends en huidige ontwikkelingen in internationaal toerisme. Het theorie-element biedt een onderscheidend sociaalwetenschappelijk perspectief over onderwerpen als duurzaamheid, cultureel toerisme en toerisme in ontwikkelingslanden. Studenten krijgen ook de kans om hun kennis van toerisme te combineren met bedrijfsgerelateerde onderwerpen, vooral omdat het programma het beheer van deze belangrijke sector betreft. Het praktische onderdeel biedt een reeks spannende plaatsingen en excursiemogelijkheden, waardoor studenten professionele ervaring in de sector kunnen opbouwen. Dit programma biedt studenten dus de kans om zich te specialiseren in deze groei-industrie, die uitstekende carrièremogelijkheden biedt over de hele wereld. Toerisme is een veelzijdige sector die voortdurend in ontwikkeling is om aan de uiteenlopende behoeften van klanten te voldoen. De graad maakt gebruik van een verscheidenheid aan beoordelingsmethoden, bestaande uit een mix van examens, cursussen, klassentests, peer review, individuele en groepspresentaties, leerdagboeken en portfoliowerk.

Waarom BSc Honours International Tourism Management studeren?

  • De focus van het programma op duurzaamheid binnen toerisme bereidt je voor op de veranderingen die plaatsvinden in de toeristische sector.
  • U krijgt de mogelijkheid om naar het buitenland te reizen om uw internationale ervaring verder te verbeteren.
  • Ons ITG-programma heeft sterke banden met de toeristenindustrie en biedt u veel bezoeken ter plaatse om hands-on inzicht te geven in een loopbaan op dit gebied.
  • Studenten die afstuderen aan dit programma vinden banen in de sectoren toerisme en management.

Programma-inhoud

Het programma biedt studenten een theoretisch en toegepast begrip van internationaal toerisme, met de nadruk op de volgende elementen: kenmerken van toeristen; toeristisch gedrag en vraag; toeristische producten en levering; en de bredere zakelijke omgeving waarin het toerisme opereert. De inhoud van het programma moedigt studenten aan om belangrijke overdraagbare vaardigheden te verwerven, waaronder analytisch denken en het oplossen van problemen, samen met het vermogen om effectief in teams te werken en met vertrouwen managementideeën te kunnen presenteren en communiceren. De inhoud van het onderwerp moedigt studenten aan om een reeks uitdagingen voor de industrie te identificeren: innovaties in technologie; strategieën voor toerismebeheer; progressieve richtlijnen voor planning en beleid; nieuwe methoden voor marketing, branding en re-branding; operationeel en strategisch bewustzijn, inclusief bewustzijn van andere subsectorindustrieën (met name gastvrijheid en evenementen); ideeën voor bedrijfsinnovatie; veranderende houding ten opzichte van het gebruik van de omgeving; en doelgerichte benaderingen van klantenservice. Het programma zal de intellectuele capaciteiten van studenten ontwikkelen, met name kritische evaluatie, synthese, beredeneerde argumenten en onderzoek, die allemaal een cruciale rol spelen bij het aanmoedigen van studenten om autonome leerlingen te worden.

Module- en programma-informatie is indicatief en kan aan verandering onderhevig zijn.

Opmerking: zowel de kern- als optionele modules worden voortdurend bijgewerkt en worden beoordeeld. Zoals bij de meeste academische programma's, moet je er rekening mee houden dat het mogelijk is dat een module in een bepaald jaar niet wordt aangeboden, bijvoorbeeld omdat te weinig studenten ervoor kiezen. Middlesex University behoudt zich het recht voor om een cursus of module te variëren of in te trekken.

Jaar 1

  • De internationale toeristenindustrie en inzetbaarheid (30 credits) - verplicht
  • Kansen en middelen in toerisme (30 credits) - Verplicht
  • Toerisme en samenleving (30 credits) - Verplicht
  • Marketingtheorie en -praktijk (30 studiepunten) - Verplicht

Jaar 2

  • Consultingproject in toerisme (15 credits) - verplicht
  • Ervaringsleren in het buitenland (15 studiepunten) - Verplicht
  • Contemporary Tourism Management (30 Credits) - Verplicht
  • Onderzoek naar mensen en plaatsen (30 studiepunten) - Verplicht
  • Opkomende markten: China en Latijns-Amerika (15 credits) - optioneel
  • Verantwoord toerismebeheer (15 credits) - optioneel
  • Tourism Enterprise en Revenue Management (15 credits) - optioneel
  • Luchtvaart- en passagiersvervoerbeheer (15 credits) - optioneel

Jaar 3

  • Tourism Policy Making (30 Credits) - Verplicht
  • Creative Branding in Tourism (30 Credits) - Verplicht
  • Sociale media en virale marketing (15 credits) - optioneel
  • Supply Chain- en sectoranalyse voor toerisme (15 credits) - optioneel
  • Erfgoedtoerisme (15 credits) - optioneel
  • Evenementensector (15 credits) - optioneel
  • Evenementplanning en -beheer (15 credits) - optioneel
  • Hospitality Business Management (15 credits) - optioneel
  • Customer Service Management in toerisme en gastvrijheid (15 credits) - optioneel
  • Stage (30 studiepunten) - optioneel
  • Proefschrift (30 studiepunten) - optioneel

130824_photo-1534679541758-8dc76ff8081d.jpgRicardo Gomez Angel / Unsplash

Onderwijs

De lessen worden gegeven op onze Dubai Knowledge Park-campus van zondag tot donderdag tussen 08:30 en 18:30 uur. Extra sessies kunnen worden gepland tijdens het weekend of vakantieperiodes en u kunt verwachten dit vooraf te melden.

Je wordt actief betrokken bij een reeks van leer-, onderwijs- en beoordelingsbenaderingen als onderdeel van je programma. Deze benaderingen zorgen ervoor dat u betrokken en betrokken bent door u in het centrum van uw eigen leerproces te plaatsen. Je moet actief deelnemen aan leeractiviteiten en betrokkenheid bij je medestudenten, zowel individueel als in samenwerking. Faculteit gebruikt in toenemende mate bestaande en opkomende technologieën en uw programma zal worden gefaciliteerd met behulp van een verscheidenheid aan media en online tools (My Learning op UniHub, podcasts, wiki's, etc.) waarmee u toegang krijgt tot een breed scala aan online bronnen en leermateriaal. Door deel te nemen aan e-learning ontwikkelt u ook vaardigheden die essentieel zijn voor uw leerproces en zeer worden gewaardeerd door werkgevers. Dergelijke vaardigheden, waaronder flexibiliteit, communicatie, IT-vaardigheden en teamwerk.

Toelatingseisen

We accepteren studenten met een breed scala aan toegangskwalificaties en met verschillende achtergronden. De volgende internationale kwalificaties worden normaal beschouwd voor toelating:

  • Middlesex University International Foundation Program (IFP)
    • Succesvolle afronding van het Middlesex University International Foundation Program (IFP) *** (gelijkwaardige programma's van andere universiteiten / hogescholen / instituten worden overwogen).
  • Indiase middelbare schoolcertificaten
  • Indian Secondary School Certificates uitgegeven door de CBSE / ISC-boards / NIOS / All-State Boards kunnen worden overwogen: minimaal 60% algemeen.
  • Britse A-niveaus
  • Minimaal twee, maximaal drie vakken, met cijfers van B, B, C (drie vakken) of met A *, A * (twee vakken)
  • Internationaal baccalaureaat
  • U moet geslaagd zijn voor het volledige IB-diploma. In sommige gevallen moeten aanvragers ook bepaalde vakken op standaard- of hoger niveau hebben bestudeerd. Als u niet zeker bent over de geschiktheid van uw kwalificaties of als u hulp bij uw aanvraag wilt, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.
  • GCSE
  • Studenten die hun GCSE's hebben voltooid, komen in aanmerking om deel te nemen aan ons International Foundation Program - een eenjarig programma om studenten voor te bereiden op deelname aan onze undergraduate-programma's. Houd er rekening mee dat studenten moeten voldoen aan de Britse toelatingseisen voor AS en A-niveau om toegang te krijgen tot het eerste jaar van een van onze bachelorprogramma's.
  • Algemeen examen voortgezet onderwijs van de VAE
  • Algemeen certificaat voortgezet onderwijs examen 12 (Tawjihiya) van de VAE plus succesvolle afronding van het Middlesex University International Foundation Program (IFP) *** of vergelijkbare programma's
  • Pakistaans nationaal curriculum
  • Voltooiing van jaar 1 bij een erkende post-secundaire instelling (universiteit / hogeschool). Kandidaten die met succes FSC / HSC hebben voltooid, worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) van de Middlesex University ***
  • Iraans pre-universitair certificaat
  • Een algemeen algemeen cijfer van 12. Studenten die het High School Diploma afronden, worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
  • Nigeriaans Senior School Leaving Certificate
  • Kandidaten worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
  • Nationaal curriculum van de landen Rusland, Azerbeidzjan, Kazachstan, Kirgizië, Turkmenistan, Tadzjikistan en Oezbekistan
  • Nationaal curriculum van de landen van Rusland, Azerbeidzjan, Kazachstan, Kirgizië, Turkmenistan, Tadzjikistan en Oezbekistan: Kandidaten worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
  • West-Afrikaanse GCE
  • Kandidaten worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
  • American High School Diploma
  • Studenten met een Amerikaans High School Diploma komen in aanmerking om deel te nemen aan ons Foundation-programma. Als u echter geslaagd bent voor het Amerikaanse High School Diploma met de universiteit vereiste GPA- en SAT- of ACT- of AP-scores, komt u mogelijk in aanmerking voor directe toegang tot Jaar 1 van het bachelorprogramma. Als u niet zeker bent over de geschiktheid van uw kwalificaties of als u hulp bij uw aanvraag wilt, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.
  • BTEC niveau 3
  • BTEC niveau 3 kwalificaties ***** (suite van kwalificaties bekend als Nationals) kan worden overwogen voor directe toegang tot een undergraduate programma
  • ***** BTEC-kwalificaties (QCF) (reeks kwalificaties bekend als nationaal) zijn aanvaardbaar, zowel afzonderlijk als in combinatie met andere kwalificaties. Van aanvragers wordt verwacht dat zij hebben gestudeerd voor het diploma of het uitgebreide diploma. Het certificaat, het aanvullende diploma en het 90 creditdiploma zullen naar verwachting in combinatie worden bestudeerd om gelijk te zijn aan dat van ten minste het diploma (het aanvullende diploma moet bijvoorbeeld worden aangeboden in combinatie met een diploma of twee GCE A-niveaus).

Opmerking: *** International Foundation Program (IFP) is een eenjarig programma om studenten voor te bereiden op toelating tot bacheloropleidingen

Deze lijst toont alleen een selectie van kwalificaties. Als uw middelbare schoolsysteem hier niet verschijnt, neem dan contact op met ons Admissions Office en wij zullen u verder kunnen adviseren.

Engelse taalvereisten (niet-gegradueerde)

Alle programma's aan de Middlesex University Dubai worden in het Engels gedoceerd en aanvragers met een vooropleiding buiten Engelstalige landen (zoals het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada, Engeland, Ierland, Australië, Nieuw-Zeeland), moeten als volgt de Engelse taalvaardigheid aantonen :

  • IELTS Academic: 6.0 (minimaal 5,5 in elke band)
  • TOEFL-internet: 72 (17 in luisteren en schrijven, 20 in spreken en 18 in lezen)
  • PearsonPTE Academic: 51
  • PearsonPTE Algemeen: niveau 3

Bovendien kunnen studenten met de volgende kwalificaties worden geacht te hebben voldaan aan de Engelse taalvereisten:

  • GCSE / IGCSE / O-niveau Engels (als eerste of tweede taal): klasse C of hoger
  • CBSE / ISC-boards / NIOS / Alle state boards: minimaal cijfer van 70% in het Engels
  • Internationaal baccalaureaat: minimaal cijfer 4 in het Engels A1 (standaard of hoger niveau) in IB OF minimaal cijfer 5 in het Engels B (hoger niveau)
  • West-Afrikaans / Nigeriaans curriculum (WAEC / WASSCE / SSSCE): minimumklasse "C6"

Toekomstige carrières en inzetbaarheid

Naarmate het internationale toerisme blijft groeien, ontstaan er nieuwe kansen voor bedrijfs- en loopbaanontwikkeling. Er bestaan mogelijkheden op gebieden als reismedia; marketing, planning en beheer van evenementen; reisbureaus en touroperators; luchtvaartmaatschappijen, luchthavens en andere transportsectoren; musea en themaparken; advisering op het gebied van reizen en toerisme; hotels en andere organisaties in de horeca; en de recreatie- en sportindustrieën. Kansen bestaan niet alleen in de particuliere sector, maar ook in de publieke (overheids) sector, bijvoorbeeld de Nationale Toerismebureaus. Aangezien de toeristenindustrie in wezen een dienstensector is, zoeken afgestudeerden vaak werk in sectoren als bankwezen, financiën en detailhandel. Aangezien studenten ook de relevante kennis en vaardigheden hebben opgedaan in zaken en management, kunnen ze werk verwachten in de wereld van bijvoorbeeld marketing en human resource management. Afgestudeerden kunnen doorgaan met een postdoctorale studie in 'International Tourism Management' of aanverwante gebieden die verband houden met de horeca en de evenementenindustrie. Daarnaast kunnen ze kiezen voor postdoctorale opleidingen in business en management.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally re ... Lees meer

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally renowned Middlesex University in London. The campus, which opened in January 2005, has over 3,000 students from over 100 nationalities and offers undergraduate and postgraduate programmes in a wide variety of subject areas. We are a truly global university committed to meeting the needs and ambitions of a culturally and internationally diverse range of students, by providing challenging academic programmes underpinned by innovative research, scholarship and professional practice. We prepare our students to be professional, skilled individuals fitted for the modern world, committed to lifelong learning and able to contribute to the communities in which they live and work. Lees Minder