BSc in Marketing
Northern State University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Aberdeen, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 28.000 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2024
* geschat jaarlijks totaal voor internationale studenten; USD 17.677 - geschat jaarlijks totaal voor inwoners
Invoering
Het is niet langer voldoende om advertenties te plaatsen, persberichten uit te geven en de bedrijfswebsite bij te werken – bedrijven hebben marketingspecialisten nodig en het online marketingprogramma van Northern zal u voorbereiden op de huidige vraag van het personeel.
In het marketingprogramma van NSU, dat online en op de campus wordt aangeboden, krijgt u een voorsprong door te leren op de hoogte te blijven van trends en technologie; en hoe social media, zoeken, video en analytics werken in de marketingmix.
Als NSU-marketingstudent ontwikkel en poets je vaardigheden op het gebied van interpersoonlijke communicatie, schrijven, kritisch denken, analyse, projectmanagement, creativiteit en expressie, onderhandeling en technologie. Je beheert ook product, distributie, prijsstelling, promotionele activiteiten en beheer van klantrelaties.
Ons marketingprogramma biedt een verscheidenheid aan leeromgevingen, van traditionele klassikale lezingen tot praktische, klantgerichte marketingprojecten.
Specialisatiegebieden
Kies uit vier specialisatiegebieden:
- Marketing Management brengt de kunst en wetenschap van het kiezen, krijgen, behouden en groeien van klanten samen door het creëren en leveren van superieure klantwaarde.
- Digital Marketing richt zich op de integratie van technologie en het gebruik van data om inzicht te krijgen in de motivaties, voorkeuren en gedragingen van klanten.
- Digitale media concentreert zich op de vaardigheden die nodig zijn om creatieve digitale inhoud te produceren en boeiende bijschriften te schrijven die nodig zijn in marketing, met name sociale-mediamarketing.
- Public Relations legt de nadruk op communicatie, een belangrijk onderdeel van marketing, samen met marktonderzoek en klantenservice.
De marketing major is een uitstekende voorbereiding op graduate studies in marketing.
accreditatie
De Bachelor of Science in Marketing is geaccrediteerd door de Raad voor Accreditatie voor Business Schools en Programma's.
Programma resultaat
- Verzamel, analyseer en beschrijf de belangrijkste soorten koopgedrag van belanghebbenden om een beter begrip van belanghebbenden te krijgen. (Cross-curriculaire vaardigheid: onderzoek en analyse)
- Demonstreer het vermogen om bestaande ideeën, beelden of expertise op originele manieren te synthetiseren en te reageren op een fantasierijke manier die wordt gekenmerkt door een hoge mate van innovatie. (Cross-curriculaire vaardigheid: kritisch en creatief denken)
- Identificeer, lokaliseer, evalueer en gebruik en breng informatie effectief over om een marketingprobleem of -kans aan te pakken. (Cross-curriculaire vaardigheid: informatievaardigheden)
- Ontwerp en evalueer een strategie om een gewenst bedrijfs-/marketingdoel te bereiken. (Cross-curriculaire vaardigheid: probleemoplossing)
- Herken de verbanden tussen ideeën en ervaringen om het geleerde te synthetiseren en over te dragen naar nieuwe en complexe situaties. (Cross-curriculaire vaardigheid: integratief leren)
leerplan
nadruk
De specialisatie Digital Media biedt studenten de mogelijkheid om de vaardigheden te leren die nodig zijn om creatieve digitale inhoud te produceren en boeiende bijschriften te schrijven die nodig zijn in marketing, met name sociale-mediamarketing.
Kies drie:
- ARTD 113 Inleiding tot digitale media 3
- ARTD 231 Grafisch Ontwerp I 3
- ARTD 333 Webdesign I 3
- ARTD 338 Digitaal video-ontwerp I 3
- BADM 378 Marketing voor e-commerce 3
De specialisatie Digital Marketing biedt studenten de mogelijkheid om de integratie van technologie en het gebruik van data beter te begrijpen om inzicht te krijgen in de motivaties, voorkeuren en gedragingen van klanten.
- BADM 378 Marketing voor e-commerce 3
- MIS 385 Datamining 3
- MIS 480 Business Intelligence 3
De specialisatie Marketing Management biedt studenten de mogelijkheid om de kunst en wetenschap van het kiezen, krijgen, behouden en groeien van klanten beter te begrijpen door superieure klantwaarde te creëren en te leveren.
Kies drie:
- BADM 378 Marketing voor e-commerce 3
- BADM 379 Logistiek 3 BADM
- 404 Marketing zonder winstoogmerk 3
- BADM 432 Klantrelatiebeheer 3
- BADM 469 Projectmanagement 3
- BADM 473 Retailbeheer 3
De specialisatie Public Relations biedt studenten de mogelijkheid om communicatie, wat een belangrijk onderdeel is van marketing, beter te begrijpen, samen met marktonderzoek en klantenservice.
Kies drie:
- BADM 378 Marketing voor e-commerce 3
- SPCM 150 Inleiding tot public relations 3
- ENGL 302 Hypertext Writing 3 of MCOM 210 Basic Newswriting 3
- SPCM 223 Mass Communications 3 of SPCM 410 Organizational Communication 3
Eerste jaar
Val
- BADM 102 Professionele ontwikkeling en planning 1
- CSC 273 Spreadsheetgegevensanalyse 3
- ENGL 101 Compositie I 3
- IDL 190 eerstejaarseminar 2
- MATH 101/101L Intermediate Algebra of MATH 114 College Algebra 3-4
Lente
- CMST 101 Grondbeginselen van spraak 3
- ENGL 201 Compositie II 3
- MATH 114 College Algebra indien nodig 3
- Natuurwetenschappen met laboratoriumcursus 3-4
- Gedrags-/sociale wetenschappen cursus 3
Tweede jaar
Val
- ACCT 210 Boekhoudprincipes I 3
- BADM 244 Zakelijke communicatie 3-4
- ECON 201 Principes van micro-economie 3
- Natuurwetenschappen met labcursus 3
- Cursus Kunst en Geesteswetenschappen 3
Lente
- ACCT 211 Boekhoudprincipes II 3
- MIS 325 Managementinformatiesystemen 3
- BADM 220 Bedrijfsstatistieken 3
- BADM 370 Marketing 3
- Cursus Kunst en Geesteswetenschappen 3
Derde jaar
Val
- BADM 310 Zakelijke Financiën 3
- BADM 350 Juridische omgeving van het bedrijfsleven 3
- BADM 403 Geïntegreerde marketingcommunicatie 3
- Gedrags-/sociale wetenschappen cursus 3
- Aanvullende wiskunde- of natuurwetenschappelijke cursus 3
Lente
- BADM 360 Organisatie en Management 3
- BADM 475 Consumentengedrag 3
- Marketing keuzevak 3
- Algemeen Keuzevak of Minor 3
- Algemeen Keuzevak of Minor 3
Vierde jaar
Val
- BADM 457 Bedrijfsethiek 3
- BADM 459 Analytics 3
- BADM 476 Marktonderzoek 3
- BADM 478 Internationale marketing 3
- Marketing keuzevak 3
Lente
- BADM 471 Marketingmanagement 3
- BADM 482 Zakelijk beleid en strategie 3
- Marketing keuzevak 3
- Algemeen Keuzevak of Minor of Stage 6
Uitstapvereisten voor zakelijke majors
Naast Northern State University afstudeervereisten moeten baccalaureaat-majors in het bedrijfsleven:
- Voltooi minimaal 30 semesteruren cursuswerk in de School of Business op Northern State University .De acceptatie van cursussen die aan andere hogescholen en universiteiten zijn voltooid, wordt beoordeeld door de decaan.
- Eindexamen School of Business doen
Voorgestelde dubbele hoofdvakken : boekhouding, kunst, bankwezen en financiële dienstverlening, financiën, Duits, internationaal zakendoen, management, managementinformatiesystemen, muziek, muziektheater, psychologie, Spaans, sociologie, sportmarketing en administratie.
Voorgestelde minoren : Accounting, Agribusiness (samen met SDSU), Art, Banking and Financial Services, Chinees, Digital Art, Economics, Entrepreneurial Studies, German, Human Resource Management, International Business Studies, Management Information Systems, Psychology, Political Science, Sociology, Spaans, Sportmanagement, Theater.