BSc in bedrijfskunde

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Missie

De missie van de Business Studies Area als het gaat om de undergraduate-opleidingen is om de toonaangevende leverancier van undergraduate management onderwijs in Egypte te zijn.

Onderscheidende kenmerken van het programma

De BUE levert haar programma's op basis van een Britse filosofie van het onderwijs, aangezien het programma gevalideerd wordt door vooraanstaande Britse universiteiten die afgestudeerden de toekenning van een Brits diploma toekennen dat is geaccrediteerd door een Britse universiteit. Dit resulteert in programma's die veel meer op de student zijn gericht dan op degenen die het materiaal leveren. Afgestudeerden van Britse programma's vertonen meestal:

  • het vermogen om creatief te denken en problemen op te lossen;
  • sleutel- en overdraagbare vaardigheden op hoog niveau;
  • het vermogen om zelfstandig een hoog niveau van professionele en vakspecifieke competentie te handhaven;
  • technische bekwaamheid;
  • het vermogen om problemen op een hoog niveau te conceptualiseren (dwz om het grote geheel te zien);
  • ijverige en ethische werkmethoden; en
  • het vermogen om zowel zelfstandig als als onderdeel van een team te werken.

Bovendien wordt dit programma zowel in een lokale als in een Britse context afgeleverd, waardoor studenten de mogelijkheid krijgen om nationale en internationale perspectieven op vele aspecten van het professionele leven te waarderen. Dit omvat managementtechnieken, bedrijfscultuur, wettelijke kaders en standaarden.106987_libraryinside.png

Programmadoelen

1. Om afgestudeerden van hoge kwaliteit te produceren met de kennis, vaardigheden en begrip voor een effectieve en gewaardeerde carrière in een breed scala van managementsituaties met betrekking tot zakelijke administratie.

2. Kennis, concepten en vaardigheden ontwikkelen in de belangrijkste academische disciplines van het bedrijfsleven en management en het vermogen om ze te integreren en toe te passen in bedrijfscontexten om een ​​degelijke basis te bieden voor de praktijk, studie en training in het gekozen vak of managementspecialisme van de afgestudeerde.

3. Studenten in staat stellen een goed begrip te hebben van de belangrijkste managementfuncties en -gebieden, waaronder marketing, informatietechnologie, human resources, internationale zaken, ondernemerschap en duurzaamheid en financiën op operationeel en strategisch niveau.

4. Het ontwikkelen van analytische, management- en sleutelvaardigheden van studenten die hen in staat zullen stellen werk te vinden of als zelfstandige in een groot aantal verschillende beroepen en / of hen een degelijke basis kunnen verschaffen voor verdere studie en training in hun gekozen vakgebied of beroep. managementspecialisme.

5. Een aanbod van goed gekwalificeerde afgestudeerden bieden die in staat zijn om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan met de juiste management-, professionele en persoonlijke vaardigheden.

6. Om goed gekwalificeerde studenten aan te trekken uit verschillende educatieve achtergronden met een focus op IGCSE-schoolafgestudeerden.

7. Om het harde werk, het enthousiasme en de zelfmotivatie van onze student aan te moedigen, een positieve houding tegenover verandering, een verlangen naar uitmuntendheid, een visionaire en positieve benadering van toekomstige ontwikkelingen en openheid voor nieuwe ideeën.

8. Ontwikkel kritisch denken, nodig voor het oplossen van managementproblemen op alle niveaus in een organisatie.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

BUE is Egypt’s major university delivering British Higher Education with students graduating with both Egyptian and UK degrees. It is the largest face-to-face provision of British Transnational Higher ... Lees meer

BUE is Egypt’s major university delivering British Higher Education with students graduating with both Egyptian and UK degrees. It is the largest face-to-face provision of British Transnational Higher Education in the Middle East, leading in Educational Quality, the Student Experience, and Research and Enterprise. Lees Minder