BSc in elektrische en elektronica-engineering

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Overzicht

Undergraduate-programma in Electric Elektronic Engineering verwelkomde de eerste studenten in september 2009. De eerste structurering van het curriculum werd uitgevoerd onder begeleiding van het ABET-criterium met het onderzoek van vooraanstaande computerwetenscholen in de wereld en Turkije, in overeenstemming met remaks van alle belanghebbenden en consultants. Onze afdeling omvat ook Bologna-standarts in haar structuren. In het licht van een nieuwe beoordelingsfase die in 2014 werd uitgevoerd, hebben we besloten te worden beoordeeld door MÜDEK (Vereniging voor Evaluatie en Accreditatie van Engineering-programma's)

Educatieve doelstellingen

Onze afgestudeerden zullen in staat zijn om
  • werken als elektrische elektronische ingenieurs, onderzoekers of managers in nationale of internationale bedrijven,
  • het volgen van master- of doctorstitels in elektrische elektronische ingenieurs, of een verwant veld, in graduate scholen wereldwijd, en uiteindelijk faculteitsfuncties in de academische wereld, en
  • nieuwe producten ontwikkelen op basis van de ontwikkelingen in elektrische elektronische ingenieurs en / of nieuwe hightechbedrijven starten.


Programma-uitkomstenOnze studenten zullen de onderstaande kennis, vaardigheden en gedrag verkrijgen op het moment van hun afstuderen.

Basisuitkomsten

1. Vermogen om effectief te communiceren en een rapport in het Turks en Engels te schrijven en presenteren.

2. Vermogen om individueel te werken, en in intra-disciplinaire en multidisciplinaire teams.

3. Erkenning van de noodzaak van levenslang leren en het vermogen om toegang tot informatie te krijgen, de ontwikkelingen in wetenschap en technologie te volgen en zichzelf voortdurend opnieuw uit te vinden.

4. Kennis van projectmanagement, risicobeheer, innovatie en veranderingsmanagement, ondernemerschap en duurzame ontwikkeling.

5. Bewustzijn van sectoren en het vermogen om een businessplan op te stellen.

6. Het begrijpen van professionele en ethische verantwoordelijkheid en het demostreren van ethisch gedrag.

Faculteit Ingenieurswetenschappen Specifieke resultaten

7. Kennis van technische problemen van het tijdperk, wereldwijde en maatschappelijke impact van technische oplossingen op het gebied van gezondheid, milieu en veiligheid en de juridische gevolgen daarvan.

8. Kennis van de huidige technische toepassingen en normen die worden gebruikt in technische toepassingen.

9. Vermogen om complexe engineeringproblemen en het vermogen om juiste analyse- en modelleringsmethoden voor dit doel te selecteren en toe te passen, te formuleren en op te lossen.

10. De mogelijkheid om een complex systeem, proces, apparaat of product te ontwerpen om aan de gewenste behoeften te voldoen binnen realistische beperkingen en omstandigheden door gebruik te maken van moderne ontwerptools.

11. De mogelijkheid om moderne technieken en hulpmiddelen te ontwikkelen, selecteren en gebruiken en informatie- en communicatietechnologieën te gebruiken die nodig zijn voor de engineeringpraktijk.

12. De mogelijkheid om experimenten te ontwerpen en uit te voeren, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren en te interpreteren voor het onderzoeken van technische problemen.

Elektrische elektronische specifieke resultaten

13. Adequate kennis van wiskunde, wetenschappen en vakken met betrekking tot computerwetenschappen en het vermogen om deze kennis te gebruiken om complexe technische problemen op te lossen.

14. Kennis van geavanceerde wiskunde, met inbegrip van differentiaalvergelijkingen, integraalrekening, lineaire algebra, complexe variabelen en discrete wiskunde.

15. Kennis van wiskunde, natuurwetenschappen, informatica en technische wetenschappen die nodig zijn om complexe elektrische en elektronische apparaten, software en systemen met hardware- en softwarecomponenten te analyseren en ontwerpen.

16. Kennis van waarschijnlijkheid en statistiek, met inbegrip van toepassingen in de elektrotechniek en elektrotechniek.

17. Breedt van kennis in elektrische en elektronische engineering omvattende circuitontwerp, digitale systemen, elektronica, elektromagnetica, signaalverwerking en communicatie. Kennisniveau op een van de elektrotechnische en elektronica-technische gebieden van multimedia, communicatie, ingebedde systemen of mechatronica.

18. Diepte van kennis op een van de elektrotechnische en elektronica-technische gebieden van multimedia, communicatie, ingebedde systemen of mechatronica.

Snelle feiten

Özyeğin University Department of Electric Electronic Engineering werd opgericht in 2009

  • 44 Undergraduate-plaatsingsquotum
  • `Scholarship Average
  • 11 faculteitsleden

Missie

We werken aan het genereren van nieuwe methoden en technologieën op gebieden die relevant zijn voor elektrische elektronica; elektrische elektronische ingenieurs opleiden met een diepe technische achtergrond, bewustzijn van hedendaagse kwesties en ondernemende vaardigheden; en om gezamenlijke projecten met de industrie uit te voeren om high-end producten te ontwikkelen met behulp van onze reseach-resultaten.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

As a research university, Özye?in University always opens new horizons and presents new opportunities for students to enable them to discover their true competencies. In a quest to have its graduates ... Lees meer

As a research university, Özye?in University always opens new horizons and presents new opportunities for students to enable them to discover their true competencies. In a quest to have its graduates stand out and be one step ahead of others, Özye?in offers an innovative education model that adds value to its students. Özye?in University’s primary mission is to prepare its students to be resourceful graduates in the world of business, making sure that they know more than one foreign language, acquire new skills through social activities, continuously develop themselves, expand their global vision before graduation through international internship or exchange programs, and always be at the service of society. Lees Minder