Filter
Bachelor of Science
Maleisië Studievorm: Alles Tempo: Alles

Vergelijk Bachelors of Science (BSc's) in Biologie in Maleisië

Een BSc (Bachelor of Science) is een bachelordiploma die studenten voorbereidt op een carrière in hun vakgebied. Terwijl de mate is vaak gerelateerd aan cursussen in de wetenschap rijk, kunnen studenten in niet-wetenschappelijke gebieden ook verdienen een BSc.

Studie in de biologie kan leiden tot een carrière in de gezondheidszorg, het onderwijs, milieubescherming en biotechnologie. Het kan ook vormen de basis van waaruit doctorale studie op het gebied van klinische of onderzoek voort te zetten.

Als u de beste studie-omgeving in Azië nodig, inschrijven op het tertiair onderwijs in Maleisië.Dit is een land met een rijke cultuur en grote activiteiten te laten u te vermaken en ontspannen als je studeert in het land

Bachelor of Science Programma in Biologie in Maleisië

Lees meer Lees Minder
Andere programma's in in Azië

3 Resultaten in Biologie, Maleisië

Sunway University

De BSc (Hons) Biologie met Psychologie is een opwindend en innovatief programma waarmee je de studie van de menselijke biologie kunt combineren met cursussen in gedragswetenschappen. Dit is een echt uniek programma, dat afgestudeerden zal uitrusten met de kennis en vaardigheden in de neurowetenschappen om spannende carrières na te streven, variërend van klinisch onderzoek in de farmaceutische industrie, de gezondheidszorg, de voedingsmiddelenindustrie tot de wet. Deze graad zou ook je paspoort kunnen zijn om verder te studeren en een carrière in drugsverslaving of academia veilig te stellen, waar ook ter wereld.

Naast je academische studies, krijg je ook de kans om je ondernemersvaardigheden te ontwikkelen en ook ervaring op te doen in het bedrijfsleven of de industrie via onze zeer gewaardeerde stage. Deze ervaring geeft je de voorsprong die je nodig hebt om je te starten in je toekomstige carrière.... [-]

Maleisië Shah Alam
3 jaar
Universiti Teknologi Malaysia

De Bachelor of Science (industriële biologie) is een op BIOTECHNOLOGY gebaseerd programma dat is ontworpen om een ​​sterke academische basis te bieden in biologische wetenschappen en chemie, training in de verschillende biotechnologieën en een goed begrip van hun toepassing in de industrie en de biogeneeskunde. Het programma is niet alleen bedoeld om studenten te trainen in de noodzakelijke technische vaardigheden, maar ook om hen de theoretische basis te bieden voor voortgezette studie in de biotechnologie, moleculaire biologie, biochemie en andere verwante gebieden of om werk te vinden in academisch, industrieel of overheidsonderzoek. laboratoria.

LeerresultatenVermogen om kennis te verwerven en de fundamentele en toegepaste concepten in de industriële biologie te begrijpen.Vermogen om de kennis en praktische vaardigheden toe te passen in de industriële biologie.Mogelijkheid om experimentele gegevens te analyseren, synthetiseren en evalueren.Vermogen om ideeën duidelijk, effectief en zelfverzekerd te presenteren via schriftelijke en mondelinge modi.Mogelijkheid om experimentele gegevens te analyseren, synthetiseren en evalueren.Vermogen om creatief en kritisch te denken bij het oplossen van problemen.De mogelijkheid om samen in een team leiding te geven en samen te werken om gemeenschappelijke doelen te bereiken.De mogelijkheid om basisvaardigheden voor ondernemerschap te verwerven.De mogelijkheid om taken uit te voeren die ethisch, eerlijk en met toewijding worden gegeven.De mogelijkheid om onafhankelijk van een verscheidenheid aan bronnen nieuwe kennis en vaardigheden te verwerven.De mogelijkheid om kennis te verwerven en te begrijpen in hedendaagse kwesties, zowel lokaal als internationaal.Carriere vooruitzichten... [-]
Maleisië Skudai
4 - 6 jaar
Universiti Teknologi Malaysia

De Bachelor of Science (Biology) graad biedt een goed begrip van BIOLOGISCHE PROCESSEN op het MOLECULAIRE en CELLULAIRE niveaus. Het biedt brede, geïntegreerde onderwerpen zoals genetica, biochemie, microbiologie en celbiologie, en neemt niet aan dat studenten bij binnenkomst een sterke achtergrond in de chemie hebben. Zowel fundamentele als toegepaste onderwerpen komen aan bod. Afgestudeerden van dit programma hebben een goed begrip en kennis van meerdere disciplines en een flexibele benadering en bereidheid om nieuwe technologieën te omarmen waardoor ze goed gepositioneerd zijn om een ​​spannende en lonende carrière te hebben.

De Bachelor of Science (Biologie) is een zeer gestructureerd programma dat is ontworpen om zowel de TRADITIONELE als de MODERNE BIOLOGIE te behandelen, waarbij de nadruk ligt op cursussen en training in vele aspecten van moleculaire biologie, genetica, fyologie, mycologie, ecologie, enzymologie, immunologie, virologie, DNA-analysetechnieken, eiwitisolatietechnieken en recombinant DNA-technieken. Het programma is niet alleen bedoeld om studenten op te leiden in de noodzakelijke technische vaardigheden, maar ook om hen de theoretische basis voor voortgezette studie te bieden.... [-]