$close

Filters

Resultaten weergeven

Undergraduate Studies in Business Studies in Tsjechië

Studenten in een universiteit kan een BSc of Bachelor of Science na te streven. Dit is een populaire undergraduate opleiding die u kunnen helpen studenten waardevolle vaardigheden voor de werkplek of aanvullende educatieve bezigheden.  Bedrijfskunde biedt studenten die in het bedrijfsleven willen gaan werken, een brede kennisbasis. Universiteiten en hogescholen over de hele wereld bieden dez… Meer informatie

Studenten in een universiteit kan een BSc of Bachelor of Science na te streven. Dit is een populaire undergraduate opleiding die u kunnen helpen studenten waardevolle vaardigheden voor de werkplek of aanvullende educatieve bezigheden.

Bedrijfskunde biedt studenten die in het bedrijfsleven willen gaan werken, een brede kennisbasis. Universiteiten en hogescholen over de hele wereld bieden deze studie aan, en de studenten zullen bedrijfskundige kern-onderwerpen leren zoals financiën en management.

De Tsjechische Republiek, is een land in Centraal-Europa. Het land wordt begrensd door Duitsland in het westen, Oostenrijk in het zuiden, Slowakije in het oosten en Polen in het noorden. De hoofdstad en grootste stad, met 1,3 miljoen inwoners, is Praag.

Bachelor of Science (BSc) in Business Studies in Tsjechië

Lees Minder
Lees meer over studeren in Tsjechië
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Aanbevolen Nieuwste Titel
  • Aanbevolen
  • Nieuwste
  • Titel
Ambis University
Praag, Tsjechië

Het doel van de bacheloropleiding Bedrijfseconomie en Management is om afgestudeerden uit te rusten met systemische kennis en praktische vaardigheden voor het vervullen van ta ... +

Het doel van de bacheloropleiding Bedrijfseconomie en Management is om afgestudeerden uit te rusten met systemische kennis en praktische vaardigheden voor het vervullen van taken in economie en management, planning en management, organisatie, bedrijfs- en bedrijfsmanagement op verschillende managementniveaus en in verschillende functies in de commerciële sector. en de non-profitsector. -
BSc
Voltijds
3 jaren
Engels
sep 2022
Campus
 
Skoda Auto University
Mlada Boleslav, Tsjechië +1 Meer

Basisinformatie over de studie Het doel van de specialisatie Sales Management is om theoretische economische, management- en marketingdisciplines te gebruiken om de vaardighed ... +

Basisinformatie over de studie Het doel van de specialisatie Sales Management is om theoretische economische, management- en marketingdisciplines te gebruiken om de vaardigheden te verwerven die elke manager in een internationale omgeving nodig heeft, terwijl de werking van bedrijven op nationaal en internationaal niveau wordt begrepen. Gespecialiseerde cursussen bieden een dieper inzicht in gebieden zoals marketing, management, marketingcommunicatie, PR, marktonderzoek of sociale communicatie. Het programma is gebaseerd op het combineren van theoretische en praktische vaardigheden. Docenten gebruiken vaak casestudies of interactieve managementgames om studenten een diepgaand inzicht te geven in de gegeven problematiek. Studenten verwerven praktische managementvaardigheden, niet alleen tijdens hun verplichte stages in binnen- of buitenlandse bedrijven die zich bezighouden met internationale handel, maar ook in termen van cursussen die regelmatige ontmoetingen met experts in het veld omvatten. Het vijfde semester omvat een verplichte stage. om de kansen op werk voor afgestudeerden te vergroten. Studenten kiezen het vaakst voor ŠKODA AUTO voor hun stages, evenals voor andere partnerbedrijven van ŠKODA AUTO University of buitenlandse bedrijven, voornamelijk binnen de Volkswagen Groep, met de steun van het Erasmus+ programma. In het kader van het Erasmus-programma kunnen studenten ook een of twee semesters doorbrengen aan een van de meer dan 60 partneruniversiteiten. ŠKODA AUTO University biedt ook zeer interessante projecten buiten Erasmus waardoor studenten kunnen kiezen uit bestemmingen zoals China, India, Zuid-Korea of de VS voor hun studie in het buitenland. Afgestudeerden kunnen hun kennis en vaardigheden verder uitbreiden in een vervolgmasteropleiding International marketing. Gezien de uitgebreide en integrale onderbouwing van alle bacheloropleidingen, zijn studenten klaar om ook andere masteropleidingen van de school te volgen. De specialisatie is bedoeld voor studenten met analytisch denkvermogen die inzicht willen krijgen in bedrijfsprocessen op nationaal en internationaal niveau. Titel: v.c. Studievorm: Voltijd of deeltijd Duur: 3,5 jaar (7 semesters) Taal: Tsjechisch of Engels Plaats: Mladá Boleslav (alleen CZ), Praag (alleen ENG) Stage: verplicht in het 5e semester -
BSc
Voltijds
Deeltijd
7 semesters
Engels, Tsjechisch
sep 2022
Campus
 
Czech University of Life Sciences - Faculty of Economics and Management
Praha-Suchdol, Tsjechië

Het doel van de bacheloropleiding Bedrijfskunde die in het Engels wordt gegeven, is om de afgestudeerden voor te bereiden op een baan in ondernemerschap. Ze kunnen economische ... +

Het doel van de bacheloropleiding Bedrijfskunde die in het Engels wordt gegeven, is om de afgestudeerden voor te bereiden op een baan in ondernemerschap. Ze kunnen economische, bestuurlijke, ondernemende, administratieve en andere taken uitoefenen binnen het domein van zowel de nationale als de internationale arbeidsmarkt. -
BSc
Voltijds
3 jaren
Engels
sep 2022
Campus