Undergraduate Studies in Scheikunde in China

Een BSc (Bachelor of Science) is een bachelordiploma die studenten voorbereidt op een carrière in hun vakgebied. Terwijl de mate is vaak gerelateerd aan cursussen in de wetenschap rijk, kunnen studenten in niet-wetenschappelijke gebieden ook verdienen een BSc.Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenige… Meer informatie

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

China streeft naar de ontwikkeling van de eerste-klasse universiteiten te bevorderen. China 's economie is nu al de wereld ' s tweede grootste en groeit nog steeds. Het ervaren van de cultuur en het begrijpen van de groei van de markt zal je carrière boost.

Bachelor of Science Programma in Scheikunde in China