Bachelor of Science Opleidingen in Scheikunde op Fiji

Studenten die een BSc (Bachelor of Science) verdienen de kans om een ​​carrière te beginnen in hun gekozen vakgebied. Een BSc zowel wetenschap verwante en niet-wetenschappelijke velden kan worden verdiend op scholen over de hele wereld.Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, g… Meer informatie

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

De leerervaring in Fiji is heel interessant. De zeer gastvrij en ongelooflijk uniek Fiji cultuur gunsten alle buitenlandse studenten. Hoewel het Engels en Fiji zijn de gemeenschappelijke talen, worden andere talen zoals pacific eiland talen en Hindoestanen vaak gesproken in het land.Studenten genieten van de multiculturele instelling verstrekt door Suva stad