BSc's in Scheikunde in Frankrijk

Een BSc (Bachelor of Science) is een bachelordiploma die studenten voorbereidt op een carrière in hun vakgebied. Terwijl de mate is vaak gerelateerd aan cursussen in de wetenschap rijk, kunnen studenten in niet-wetenschappelijke gebieden ook verdienen een BSc.Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenige… Meer informatie

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

Frankrijk, officieel de Franse Republiek, is een gecentraliseerde semi-presidentiële republiek voornamelijk gelegen in West-Europa, met een aantal overzeese gebieden en gebieden.

Bachelor of Science Opleiding in Scheikunde in Frankrijk