Bachelor of Science Opleiding in Chemie in de Verenigde Eindhoven Nederlanden

Beste BSc Programma's in Chemie in de Verenigde Eindhoven Nederlanden

Chemie

Een Bachelor of Science (BSc) is een postsecondary diploma die wordt aangeboden in een verscheidenheid van onderwerpen. Programma's zijn beschikbaar op universiteiten en hogescholen over de hele wereld, en ze nemen tussen de drie en vijf jaar in beslag.

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

Nederland is een bestanddeel land van het Koninkrijk van Nederland, bestaande uit twaalf provincies in Noord-West-Europa en de drie eilanden in het Caribisch gebied. Engels sprekende studenten zal geen problemen hebben het vinden van geschikte cursussen. Voor internationale studenten die aan universiteiten in Nederland, een aantal beurzen beschikbaar.

Eindhoven is een prachtige stad die tal van gerenommeerde universiteiten zoals de Technische Universiteit Eindhoven en Fontys Hogeschool heeft. Een perfecte en veilige plek om te wonen en te studeren.

Top Bachelor of Science in Chemie in de Verenigde Eindhoven in Nederland

Bsc in Scheikundige Technologie

Eindhoven University of Technology
Campus Voltijd 3 jaar September 2019 Nederlanden Eindhoven

Scheikundige Technologie speelt een belangrijke rol bij het oplossen van maatschappelijke problemen. Bijvoorbeeld, de ontwikkeling van schonere energie, nieuwe materialen met zeer specifieke eigenschappen zoals supersterke vezels, het ontwerp van nieuwe moleculen die het toedienen van een bepaalde dosering van een geneesmiddel in het lichaam of het omzetten van licht in elektriciteit. [+]

Scheikundige Technologie speelt een belangrijke rol bij het oplossen van maatschappelijke problemen. Bijvoorbeeld, de ontwikkeling van schonere energie, nieuwe materialen met zeer specifieke eigenschappen zoals supersterke vezels, het ontwerp van nieuwe moleculen die het toedienen van een bepaalde dosering van een geneesmiddel in het lichaam of het omzetten van licht in elektriciteit. Er is altijd veel vraag naar goed opgeleide en getrainde chemisch ingenieurs.

NVAO accreditatie

Dit programma is wettelijk erkend en geaccrediteerd door de Accreditatie Organisatie van Nederland en Vlaanderen (NVAO).

IChemE accreditatie