Bachelor of Science Programma's in Scheikunde in Rusland

Academische instellingen over de hele wereld bieden een BSc of Bachelor of Science. Deze populaire undergraduate degree is nuttig bij het voorbereiden van studenten voor de werkplaats of voor gevorderde opleidingen. De gemiddelde BSc duurt drie tot vijf jaar in beslag.Chemie is een categorie van de fysische wetenschap die zich met de verschillende eigenschappen, structuur en samenstelling van ma… Meer informatie

Chemie is een categorie van de fysische wetenschap die zich met de verschillende eigenschappen, structuur en samenstelling van materie bezighoudt. Sommige onderwerpen die chemie beoogt te dekken, zijn onder meer de vorming van chemische bindingen, eigenschappen van atomen, en de intermoleculaire krachten die materie zijn unieke eigenschappen geeft.

Rusland of, ook officieel bekend als de Russische Federatie, is een land in het noorden van Eurazië. Onderwijs in Rusland wordt voornamelijk verzorgd door de staat en wordt geregeld door het Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen. In Rusland, duurt het ongeveer 70% van de trainingstijd voor het contact lessen met een leraar, de rest wordt 30% van de werklast gewijd aan de onafhankelijke studie van het materiaal.

Bachelor of Science Programma in Scheikunde in Rusland