$close

Filters

Resultaten weergeven

36 Bachelors of Science (BSc's) in Communicatie 2022

Effectieve communicatie is essentieel voor bedrijven. Bedrijven moeten hun boodschap over te brengen aan de consument te krijgen en het stroomlijnen van hun interne processen om hun concurrentiepositie te behouden. Communicatie is ook van cruciaal belang voor overheden en non-profit organisaties. Alle drie zijn afhankelijk van de duidelijke richting wordt aangeboden door degenen die effectief te… Meer informatie

Effectieve communicatie is essentieel voor bedrijven. Bedrijven moeten hun boodschap over te brengen aan de consument te krijgen en het stroomlijnen van hun interne processen om hun concurrentiepositie te behouden. Communicatie is ook van cruciaal belang voor overheden en non-profit organisaties. Alle drie zijn afhankelijk van de duidelijke richting wordt aangeboden door degenen die effectief te communiceren. Een Bachelor of Science (BSc) in Communicatie bevordert de leidinggevende kwaliteiten gewaardeerd door veel van grote organisaties.

Wat is een BSc in de communicatie? Het is een van de meest populaire gegradueerdengraden dat studenten kiezen vaak. In deze programma's, studenten bestuderen de wetenschap van communicatie en leert effectieve technieken voor het leveren en ontvangen van informatie. Deze studies gaan dan de casual geschreven en gesproken woord, en veel programma's richten zich op het oplossen van specifieke problemen die invloed hebben op de manier waarop mensen met elkaar communiceren.Concentratiegebieden kunnen zakelijke communicatie, resoluties conflict, media en culturele trends zijn.

Studenten ontwikkelen van geavanceerde vaardigheden in het spreken in het openbaar, het schrijven, en vormen van non-verbale communicatie. Programma's richten zich op het communiceren in verschillende omgevingen en omstandigheden. Studenten vertrouwd te raken met de gemeenschappelijke strategieën om de communicatie tussen individuen, kleine groepen en grote organisaties te vergemakkelijken. Afgestudeerden moeten in staat zijn om te overtuigen en anderen te beïnvloeden op een positieve en zinvolle manier.

Als een undergraduate-diploma, de meeste programma's vereisen vier jaar in beslag. De kosten kunnen verschillen per instelling. Studenten moeten contact opnemen met de instellingen ze geïnteresseerd zijn in voor specifieke details over lesgeld en registratiekosten.

Carrière in de verkoop komen vaak voor, maar veel bedrijven huren afgestudeerden om rollen in marketing en human resources te vullen. Verslaggevers, redacteuren, producers en omroepen profiteren van een Bachelor of Science in de Communicatiewetenschappen.Banen zijn niet beperkt tot de particuliere sector. Non-profit organisatie afhankelijk van communicatieve vaardigheden voor fondsenwerving.

Het is belangrijk dat informatie over de programma's die u geïnteresseerd bent te verzamelen. Aan uw doelen en het vinden van de juiste balans tussen tijd, kosten en geografische beperkingen begint met een uitgebreid onderzoeksplan. U kunt ook naar een online programma te overwegen. Neem de volgende stap op weg naar het bereiken van uw leerdoelen, en kijk door onze online database. Het is ontworpen om uw vragen te beantwoorden en u op weg helpen in de goede richting. Zoeken naar uw programma hieronder en neem contact op rechtstreeks de toelating kantoor van de school van uw keuze door het invullen van de lead formulier.

Lees Minder
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Fontys University of Applied Sciences
Eindhoven, Nederlanden

ICT Fontys Eindhoven Campus biedt 4 BSc-opleidingen aan: ICT & Software Engineering, ICT & Business, ICT & Technology en ICT & Media design. In het eerste seme ... +

ICT Fontys Eindhoven Campus biedt 4 BSc-opleidingen aan: ICT & Software Engineering, ICT & Business, ICT & Technology en ICT & Media design. In het eerste semester volg je cursussen en projecten voor alle opleidingen. Vanaf het tweede semester richt je je op meer vakken die te maken hebben met ICT & Software Engineering, ICT & Business, ICT & Technologie of ICT & Media design. -
BSc
Voltijds
48 maanden
Engels
Campus
 
Berlin School Of Business & Innovation
Berlijn, Duitsland

Gepassioneerd door digitale marketing en sociale media? Bestudeer de BSc Digital Marketing and Social Media bij BSBI. Dit programma voorziet studenten van vaardigheden op het ... +

Gepassioneerd door digitale marketing en sociale media? Bestudeer de BSc Digital Marketing and Social Media bij BSBI. Dit programma voorziet studenten van vaardigheden op het gebied van marketing en communicatie, digitale marketinganalyses, marketing- en mediaplanning en ontwikkeling van sociale media. U kunt kiezen tussen de drie- of vierjarige internationale route. De route van vier jaar omvat een basisjaar waarin je kernkennis van creatieve zaken en management ontwikkelt. Bovendien ben je volledig voorbereid op het gebruik van Engels bij academisch werk. -
BSc
Voltijds
3 - 4 jaren
Engels
feb 2022
Campus
 
Selinus University of Science and Literature – Bachelor Programs
Bologna, Italië +1 Meer

Dit programma legt de nadruk op recente en innovatieve marketingstrategieën en -concepten die ons helpen in contact te blijven met klanten. Het richt zich op de belangrijkste ... +

Dit programma legt de nadruk op recente en innovatieve marketingstrategieën en -concepten die ons helpen in contact te blijven met klanten. Het richt zich op de belangrijkste problemen waarmee bedrijven tegenwoordig worden geconfronteerd, waaronder methoden om concurrenten te verslaan, te anticiperen op toekomstige trends, reclame en verkoop te verbeteren, klantenloyaliteit op te bouwen en voordeel te halen uit de internetmarkt. Updates over de nieuwste onderhandelingsmodellen, huidige marketingstrategieën en innovatieve benaderingen van kwalitatief onderzoek geven inzicht in klantwaardering en andere actuele onderwerpen zoals direct marketing, internet, enz. -
BSc
Voltijds
Engels, Italiaans
Online
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
SUNY Morrisville
New York, Verenigde Staten

Vertel je verhaal. Post, deel en retweet dan. In de hedendaagse media moeten journalisten de traditionele regels van verslaggeving, schrijven en redigeren toepassen op interne ... +

Vertel je verhaal. Post, deel en retweet dan. In de hedendaagse media moeten journalisten de traditionele regels van verslaggeving, schrijven en redigeren toepassen op internet en alle andere digitale bronnen. Als je van schrijven houdt en van nature geïnteresseerd bent in het vertellen van nieuws- of hoofdverhalen, kan de SUNY Morrisville Bachelor of Science (BS)-opleiding journalistiek en communicatie voor online media je helpen je passie te ontdekken met een breder publiek. Beginnend met een sterke basis in schrijven voor journalistiek, leer je je woorden, foto's en video's voor het web te bewerken. Je past de basisprincipes van webdesign toe als staflid van de door studenten bediende online en gedrukte krant van de hogeschool, The CHIMES, en krijgt ook de kans om te werken in de multimedia WCVM, die WCVM-AM 1580 "The Vortex" bevat. WCVM Cable Channel 4, een internetradiostation en een digitale videoproductie-eenheid. In die gebieden van onze Productions Labs kun je werken met de nieuwste digitale technologie voor online-, video- en audioproductie, waardoor je ervaringen opdoet in journalistiek, computerondersteunde rapportage, gespecialiseerd schrijven, videoproductie voor het web, digitale foto's en bewerking, digitale audiobewerking en ontwerp en productie van webpagina's. U kunt uw schrijfvaardigheid ook aanscherpen via de SUNY Morrisville Writers Club, die studenten die poëzie en proza willen schrijven de kans biedt om elkaars werk te ervaren en te bekritiseren. Als je afstudeert, heb je veel kansen bij openbare communicatiebureaus voor een baan als journalist, public relations-professional, reclamemanager of marketingspecialist. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
sep 2022
Campus
 
Vrije Universiteit Amsterdam
Amsterdam, Nederlanden

De wereld is in de greep van een communicatierevolutie en het mediagebruik verandert voortdurend. Tijdens de bachelor Communicatiewetenschap aan de VU Amsterdam onderzoek je h ... +

De wereld is in de greep van een communicatierevolutie en het mediagebruik verandert voortdurend. Tijdens de bachelor Communicatiewetenschap aan de VU Amsterdam onderzoek je het effect van media en communicatie op wat mensen denken en doen. -
BSc
Voltijds
Deeltijd
3 jaren
Engels
Campus
 
Midway University
Halverwege, Verenigde Staten

De wereld is meer verbonden dan ooit, waardoor dit een spannende tijd is om een carrière in marketing na te streven. Vanwege de brede reeks en beschikbaarheid van berichtentoo ... +

De wereld is meer verbonden dan ooit, waardoor dit een spannende tijd is om een carrière in marketing na te streven. Vanwege de brede reeks en beschikbaarheid van berichtentools, moeten marketeers van vandaag de dag kunnen integreren en coördineren om het verhaal van hun organisatie te delen. Een graad Marketingcommunicatie van Midway University kan u praktische ervaring bieden bij het coördineren en integreren van diverse communicatiehulpmiddelen om campagnes te maken die consumenten bereiken en beïnvloeden. -
BSc
Voltijds
Deeltijd
4 jaren
Engels
aug 2022
Campus
 
CIS Endicott International
Gemeenschap van Madrid, Spanje

Door middel van hun cursuswerk verkennen studenten die communicatie ondernemen de vele manieren waarop media het individu en de samenleving, lokaal en internationaal, beïnvloe ... +

Door middel van hun cursuswerk verkennen studenten die communicatie ondernemen de vele manieren waarop media het individu en de samenleving, lokaal en internationaal, beïnvloeden. Studenten krijgen een solide academische achtergrond die schriftelijke en kritische denkvaardigheden bevordert, evenals theoretische en toegepaste kennis. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
HZ University of Applied Sciences
Middelburg, Nederlanden

Een serie kijken op Netflix, iets bestellen op Amazon, een betaalverzoek sturen via PayPal, chatten op WhatsApp of inchecken met je OV-kaart: het kan allemaal dankzij IT! Tijd ... +

Een serie kijken op Netflix, iets bestellen op Amazon, een betaalverzoek sturen via PayPal, chatten op WhatsApp of inchecken met je OV-kaart: het kan allemaal dankzij IT! Tijdens de opleiding helpen we je ontdekken welke richting het beste bij jou past en leren we je alles aan de hand van de nieuwste technologieën. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
Florida Institute of Technology
Melbourne, Verenigde Staten

Wat is een strategische communicatiegraad? Afgestudeerden met een strategisch communicatiediploma van Florida Tech betreden het personeelsbestand met een scala aan vaardighede ... +

Wat is een strategische communicatiegraad? Afgestudeerden met een strategisch communicatiediploma van Florida Tech betreden het personeelsbestand met een scala aan vaardigheden die hen voorbereiden op een carrière in verschillende communicatiedisciplines. Strategische communicatie-expertise opent de deur naar banen in public relations, marketing, uitgeverijen, media, organisatiecommunicatie, interculturele communicatie en meer. Net als een public relations-diploma, creëren en presenteren studenten communicatie aan verschillende media. Maar een diploma strategische communicatie biedt ook beheersing van onderzoek, analyse, kritisch denken en technologie, waarbij afgestudeerden worden ontwikkeld die strategisch advies kunnen bieden in een leiderschapscapaciteit voor elke organisatie. Een graad in public relations gecombineerd met marketing, media en publicaties Studenten in het eerste jaar van een opleiding strategische communicatie beginnen onmiddellijk met een geïntegreerde focus op marketingcommunicatie met hands-on exposure in het mediapracticum. Studenten werken voor de campuskrant of WFIT, het openbare radiostation op de campus. Daarnaast lopen studenten stage bij een lokale krant, radio, televisie, sociale media, public relations of marketingorganisatie. Leren binnen en buiten het klaslokaal breidt de ervaring van studenten uit van de intieme leeromgeving van Florida Tech tot het begrijpen van de vele carrièremogelijkheden die beschikbaar zijn in de branche. Raak de grond aan het rennen Studenten in het eerste jaar van een opleiding strategische communicatie beginnen direct met het opdoen van praktijkervaring via het mediapracticum. Werkend voor de campuskrant of WFIT, het openbare radiostation op de campus, spelen studenten een actieve communicatierol om hun vaardigheden te versterken. Studenten lopen ook stage bij een lokaal bedrijf dat werkt voor public relations, sociale media of marketingorganisaties, of mediaorganisaties zoals krant, radio of televisie. Waarom een strategische communicatiegraad nastreven bij Florida Tech? Topcommunicatiescholen zoals Florida Tech bereiden studenten voor met de adviesexpertise die ze nodig hebben in een van de meest uiteenlopende carrières die momenteel beschikbaar zijn. Een geïntegreerd curriculum voor marketingcommunicatie richt zich op de kritieke onderwerpen in de branche, waaronder public relations, marketing en media, maatschappelijk verantwoord ondernemen en politieke communicatie. Als gevolg hiervan verwerven studenten een breed scala aan kennis en vaardigheden die essentieel zijn voor de huidige wereldwijde communicatieomgeving, waardoor Florida Tech een van de beste hogescholen voor public relations en strategische communicatie is. Superieure referenties US News & World Report rangschikt Florida Tech als een Tier One Best National University (2013), en de Times of London Higher Education plaatst Florida Tech in de top 20 van kleine universiteiten ter wereld. Bovendien stond Florida Tech 20 jaar na zijn afstuderen in de top 10 procent voor rendement op investering in het PayScale College ROI-rapport van 2016. Florida Tech is ook gerangschikt in de Barron's Guide "Best Buy" en is volgens Washington Monthly de beste particuliere universiteit in Florida. Een faculteit geworteld in strategische communicatie De snel veranderende communicatie-industrie vereist professionals met relevante ervaring die studenten kunnen begeleiden om professionele uitmuntendheid, ethiek en leiderschap onder de knie te krijgen. Studenten die een diploma journalistiek op meerdere platforms behalen aan Florida Tech, maken deel uit van een kleine, collegiale gemeenschap waar professoren studenten begeleiden in een collaboratieve leeromgeving. De faculteit beschikt over expertise op het gebied van onder meer public relations, maatschappelijk verantwoord ondernemen, gezondheidszorg, communicatie en sociale kwesties, crisisbeheersing en politiek. Een ervaren faculteit is een sleutel tot deze erkenningen. De professoren van Florida Tech ontwerpen en updaten het curriculum om de eisen van een professionele communicatiebeoefenaar in de wereldwijde omgeving van vandaag weer te geven. De faculteit werkt nauw samen met studenten en is regelmatig beschikbaar voor advies en een-op-een mentoring, waardoor relaties worden gelegd die lang na het afstuderen bestaan. De faculteit is betrokken bij communicatieonderzoek, vaak in samenwerking met studenten, over onderwerpen als maatschappelijk verantwoord ondernemen, reputatiemanagement of politieke communicatie. Deze intieme leeromgeving, in combinatie met praktische stages, zijn twee redenen waarom Florida Tech wordt beschouwd als een van de beste hogescholen voor public relations. Gelegen in het hart van de hightech corridor van Florida Florida Tech is de perfecte plek voor een BS in Strategische Communicatie. De 130 hectare grote campus ligt aan de Space Coast (zo genoemd vanwege de aanwezigheid van NASA en het Kennedy Space Center op Cape Canaveral net ten noorden van ons), op enkele minuten afstand van de Indian River Lagoon, de meest diverse riviermonding in Noord-Amerika. Het gebied heeft het op vier na grootste hightech-personeelsbestand van het land, met meer dan 5.000 hightechbedrijven en overheids- en militaire organisaties in de buurt. Dit personeelsbestand biedt ook een overvloed aan stage- en werkgelegenheidskansen. Florida Tech ligt net over de verhoogde weg van de Atlantische Oceaan met zijn 72 mijl aan prachtige stranden, en een korte trip naar de Florida Keys of de themaparken van Orlando. We hebben ook een rijk campusleven met een breed scala aan intramurale en collegiale sporten, clubs en sociale activiteiten. leerplan Basisvaardigheden (10 credit-uren) COM 1010 Media Practicum COM 1101 Samenstelling en retoriek COM 1102 Schrijven over literatuur FYE 1000 universitaire ervaring Communicatiekern (30 credit-uren) COM 2223 Wetenschappelijke en technische communicatie of COM 2224 Zakelijk en professioneel schrijven COM 2225 Schrijven voor de media COM 2370 Spraak COM 2425 Inleiding tot communicatie COM 2504 Digitaal grafisch ontwerp COM 3225 Rapportage, interviewen en gegevensanalyse COM 3425 Massacommunicatie COM 4090 Communicatie Stage COM 4425 Massacommunicatierecht en ethiek COM 4777 Senior ontwerpproject Gratis keuzevakken (12 credit-uren) Geesteswetenschappen en sociale wetenschappen (15 credit-uren) Geesteswetenschappen keuzevak (HU) 3000-niveau of hoger aanbevolen kredieturen: 3 Geesteswetenschappen of sociale wetenschappen keuzevak (HU/SS) Credit Hours: 3 Sociale wetenschappen keuzevakken (SS) Credit Hours: 3 Selecteer de eerste HUM-kerncursus: HUM 2051 Beschaving 1: oud door middeleeuws HUM 2141 Wereldkunstgeschiedenis 1: prehistorie tot vroeg wereldwijd bewustzijn HUM 2211 Britse literatuur en cultuur HUM 2212 Britse en Amerikaanse literatuur 1 HUM 2331 Amerikaanse geschiedenis: precolumbiaans tot burgeroorlogtijdperk HUM 2551 Overzicht van oude en middeleeuwse filosofie Selecteer tweede HUM-kerncursus: HUM 2052 Civilization 2: Renaissance tot modern HUM 2142 Wereldkunstgeschiedenis 2: vroegmodern tot postkoloniaal HUM 2212 Britse en Amerikaanse literatuur 1 (mag niet worden herhaald voor krediet) HUM 2213 Britse en Amerikaanse literatuur 2 HUM 2332 Amerikaanse geschiedenis: van wederopbouw tot heden HUM 2552 Overzicht van moderne en hedendaagse filosofie Talen en culturele studies (12 credit-uren) Zes credit-uren van een vreemde taal (LNG) Zes studiepunten van een vreemde taal (LNG) of culturele studies (HUM) Wiskunde (6 credit-uren) BUS 2703 Bedrijfsstatistieken of MTH 1702 Toegepaste Calculus MTH 1701 College Algebra Wetenschap (6 credit-uren) Zes studiepunten van Physical/Life Science Strategische communicatiecursussen (18 credit-uren) BUS 3603 Advertentie- en promotiebeheer COM 2501 Inleiding tot visuele communicatie COM 3440 Public Relations COM 4130 Wereldwijde communicatie COM 4430 Onderzoeksmethoden en materialen in technische en professionele communicatie (Q) COM 4440 Strategische communicatie Concentratie (Selecteer een concentratie van 12 studiepunten) Zakelijke marketing BUS 3601 marketingprincipes BUS 3xxx (tot 9 credituren) COM 3xxx (tot 6 credit-uren) Wetenschappelijke/technische communicatie COM 3231 Schrijven over wetenschap Beperkte keuzevakken (kan elke computerwetenschap, techniek of wetenschappelijke cursus zijn) (maximaal 9 studiepunten) COM 3xxx (tot 6 credit-uren) Totaal benodigde tegoeden: 121 Carrièrevooruitzichten Het Occupational Outlook Handbook, gepubliceerd door het Bureau of Labor Statistics (BLS) van het Amerikaanse Department of Labor, biedt gedetailleerde informatie over honderden loopbanen, waaronder onder meer het gemiddelde jaarloon, de arbeidsvoorwaarden en de vooruitzichten voor een baan. Het handboek meldt dat communicatiebanen in de professionele, wetenschappelijke en technische dienstverlening de hoogste lonen hebben. Volgens het Bureau zal de werkgelegenheid in communicatiecarrières tot 2024 naar verwachting met 6% groeien, aangezien organisaties de nadruk blijven leggen op de productie van media-inhoud en klantrelaties om hun reputatie en zichtbaarheid te vergroten. Digitale media, waaronder websites, blogs en sociale media, vergroten ook de kansen op werk voor een carrière in public relations en strategische communicatie. Ervaren schrijvers vinden ook werk op pr-afdelingen om inspanningen op het gebied van reputatiemanagementinitiatieven te ondersteunen. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
sep 2022
Campus
 
Kaunas University of Technology
Kaunas, Litouwen

We leven in de gouden eeuw van informatie. Elke dag worden we gebombardeerd met honderd keer meer informatie dan ooit tevoren. We communiceren met behulp van hoogwaardige tech ... +

We leven in de gouden eeuw van informatie. Elke dag worden we gebombardeerd met honderd keer meer informatie dan ooit tevoren. We communiceren met behulp van hoogwaardige technologieën: visueel, audio en geschreven. Met de exponentiële groei van het vakgebied heeft de arbeidsmarkt professionals nodig die de uitdagingen kunnen oplossen en over de vaardigheden en competenties beschikken om de complexe communicatiewereld te beheren. -
BSc
Voltijds
3 jaren
Engels, Litouws
Online
 
Boyce College
Louisville, Verenigde Staten

Het communicatieprogramma is een interdisciplinaire benadering voor het bestuderen van invloedrijke communicatietechnieken en concepten. Het zal studenten voorbereiden op succ ... +

Het communicatieprogramma is een interdisciplinaire benadering voor het bestuderen van invloedrijke communicatietechnieken en concepten. Het zal studenten voorbereiden op succesvolle communicatie-concepten en ideeën die de wereld hebben gevormd. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
Pace University Online
New York, Verenigde Staten

Werkgevers waarderen kandidaten die beschikken over een sterke, brede reeks vaardigheden die onmiddellijk kunnen worden toegepast om marketing- en mediastrategieën met de mode ... +

Werkgevers waarderen kandidaten die beschikken over een sterke, brede reeks vaardigheden die onmiddellijk kunnen worden toegepast om marketing- en mediastrategieën met de modernste tactieken uit te voeren. De 100% online Bachelor of Science in Professional Communication Studies van het Dyson College of Arts and Sciences van Pace University bevat cursussen in het Engels, geschiedenis en psychologie met professionele voorbereiding om ervoor te zorgen dat onze afgestudeerden zijn uitgerust voor het huidige en levenslange carrière-succes. -
BSc
Deeltijd
3 jaren
Engels
Online
 
Gulf University
Sanad, Bahrein

Het bachelorprogramma Media aan de Gulf University is bedoeld om mediacompetenties te ontwikkelen voor studenten die in de media willen werken door hun kennis en professionele ... +

Het bachelorprogramma Media aan de Gulf University is bedoeld om mediacompetenties te ontwikkelen voor studenten die in de media willen werken door hun kennis en professionele vaardigheden te ontwikkelen. Het programma richt zich ook op studenten met enige eerdere ervaring in de media. De grondgedachte van het programma is om studenten de vereiste kennis te bieden op het gebied van media, radio en televisie, journalistiek en public relations door een multidisciplinaire benadering en professionele praktijken te volgen die een ordelijke reeks modules volgen. Met deze modules kunnen de kennis en het begrip van studenten worden ontwikkeld door zich te concentreren op communicatietheorieën, geschiedenis, taalkunde, communicatietechnologie, sociale wetenschappen, journalistiek, media, public relations en onderzoek. De vaardigheden van de student worden verbeterd door het bestuderen van een breed scala aan cursussen die een balans bieden tussen kennis, toepassing, gespecialiseerde vaardigheden, kritisch en creatief denken, algemene vaardigheden en afstudeerprojecten. Het programma kwalificeert afgestudeerden voor verschillende beroepen op mediagebieden zoals radio en televisie, journalistiek, public relations, private en publieke sectoren van de lokale overheid, ministeries, journalistiek, marketing en communicatie, mediagerelateerde industrieën. Bovendien zetten ze hun privéprojecten op hetzelfde mediagebied op. Het programma stelt studenten ook in staat hun postdoctorale studie af te ronden. De studie in het mediaprogramma strekt zich uit tot vier academische jaren, verdeeld over acht semesters. Elk semester omvat 15 studie-eenheden, zodat het totale aantal van wat de student studeert om een bachelordiploma in media te behalen 130 studiepunten bereikt. Het mediaprogramma van de Gulf University heeft vertrouwen van The Education and Training Quality Authority (QQA). Het streeft ernaar om in de toekomst internationaal te worden geaccrediteerd door de Council for Accreditation of Education in Journalism and Mass Communications (ACEJMC) om ervoor te zorgen dat de afgestudeerde in staat is te concurreren op de media-arbeidsmarkt, of dit nu lokaal, regionaal of internationaal is. Doelstellingen Het mediaprogramma op de Gulf University gericht op het volgende: Studenten inzicht geven in theoretische en toegepaste media-onderwerpen zoals communicatiesystemen, theorieën, geschiedenis, taalkunde, communicatietechnologie, geesteswetenschappen, sociale wetenschappen, economie, management en onderzoeksmethoden. Empowerment van studenten met technische vaardigheden gespecialiseerd in media en multimedia. Het ontwikkelen van kritisch denken, creativiteit, onafhankelijkheid en levenslang leren van studenten die nodig zijn voor mediavelden. Ook het correct schrijven van alle formulieren die geschikt zijn voor massacommunicatieberoepen. Creativiteit op mediagebied bevorderen om de doelgroep te overtuigen. Verder het ontwerpen van verschillende soorten massacommunicatieproducten. Het vaststellen van ethische, juridische en professionele principes om waarheid, nauwkeurigheid, eerlijkheid, diversiteit en verantwoordelijkheid jegens samenlevingen na te streven. Het trainen van studenten in nauwkeurige mediaschrijfvaardigheden door middel van formulieren dient de doeleinden van massacommunicatie. Programma beoogde leerresultaten Kennis Praktische Toepassing (K-PA) Kennis Theoretisch Begrip (K-TU) Na het succesvol afronden van het programma is de student in staat om: LO6: K-PA) Oefen vaardigheden voor het bewerken en publiceren van elektronische media door gebruik te maken van een verscheidenheid aan digitale mediaplatforms. (LO7: K-PA) Gebruik verschillende vaardigheden, variërend van essentiële vaardigheden zoals data-analyse tot webgebaseerde technologie en digitale multimediavaardigheden. (LO8: K-PA) Produceer mediawerk dat afhankelijk is van een effectieve verwerking van een of meer audio-, video- en geschreven woordtechnologieën, rekening houdend met de relevante industriestandaarden en hoe deze te bereiken. (LO9: K-PA) Mediateksten vertalen naar het Engels. (LO10: K-PA) Pas wettelijke, ethische en andere regelgevende kaders toe met betrekking tot media, culturele productie, distributie, verspreiding en het ontvangen van berichten. Vaardigheden (probleemoplossend- S-PS) (Analytisch- SA) Na het succesvol afronden van het programma is de student in staat om: (LO11: SA) Analyseer verzameld bewijs dat helpt bij het vinden van de waarheid en het oplossen van communicatieproblemen. (LO12: SA) Interpreteer de informatie om argumenten overtuigend en effectief uit te drukken in hun schriftelijke, mondelinge of andere vorm. (LO13: S-PS) Kies de meest geschikte benaderingen bij het schrijven van onderzoek, artikelen en projecten, gebaseerd op overtuigende argumenten voor de doelgroep. (LO14: S-PS) Creatieve ideeën ontwikkelen op mediagebied met betrekking tot het creëren van inhoud, distributie, verspreiding en ontvangst. (LO15: S-PS) Media- en communicatievormen evalueren, rekening houdend met academische en professionele overeenkomsten, problemen en discussies. Vaardigheden (Communicatie- SC) Na het succesvol afronden van het programma is de student in staat om: LO16: SC Effectief mondeling, schriftelijk en visueel communiceren met anderen. Competentie (Autonomie- CA) (Verantwoordelijkheid- CR) (Context- CC) Na het succesvol afronden van het programma is de student in staat om: (LO17: CA) Verantwoordelijkheid nemen voor het eigen leren, aantonen dat je in staat bent om een leven lang te leren, onderzoek doen en je aanpassen aan een multiculturele samenleving. (LO18: CC) Deelnemen aan een groep of team en verschillende capaciteiten tonen in verschillende situaties, zoals luisteren, participatie en effectief leiderschap. (LO19: CC) Het initiatief nemen om de hem/haar toegewezen taken binnen een bepaalde tijd af te ronden. (LO20: CR) Houd u aan ethische en professionele regels om met succes deel te nemen aan sociale ontwikkeling tijdens mediapraktijken. Toelatingseisen De student moet een middelbare schooldiploma of het equivalent daarvan hebben en erkend zijn door het Ministerie van Onderwijs in het Koninkrijk Bahrein. De cumulatieve GPA mag niet minder zijn dan 60%. Anders wordt de student ingeschreven voor een voorbereidingsprogramma dat meerdere cursussen omvat. De student moet een acceptabele score hebben op een van de volgende punten: TOEFL (500 PBT / 61 IBT), IELTS (5.5), FCE (60%) of gelijkwaardig. Anders moet hij/zij een plaatsingstest afleggen bij de Gulf University . Voor studenten die niet voldoen aan de Engelse taalvereisten, moeten ze slagen voor de Engelse cursussen. De student moet slagen voor de volgende vaktoetsen: Computervaardigheden, Arabische taal, en anders moet hij zich inschrijven en slagen voor de bijbehorende voorbereidende cursussen. De student moet slagen voor het persoonlijk gesprek voor de toelatingscommissie. Carrièremogelijkheden Het programma heeft tot doel de afgestudeerde de nodige kennis op het gebied van media te bieden om te voldoen aan de behoeften van de arbeidsmarkt van nationale kaders in Bahrein en de landen van de Gulf Cooperation Council op verschillende mediagebieden, met name de volgende: Overheid en particuliere bedrijven en radio- en televisie-instellingen (programmeur - scenarioschrijver - nieuwsredacteur - regisseur - televisiecameraman - producent van korte films - redacteur - presentator - verslaggever) Persinstellingen (nieuwsredacteur - persverslaggever - fotojournalist - persdirecteur). Public relations-afdelingen in openbare en particuliere instellingen (public relations-medewerker - specialist in bedrijfscommunicatiebeheer - organisator van evenementen). Mediawebsites. Persbureaus. Reclame bedrijven. Specialist in het beheren van social media platforms. En andere beroepen op het gebied van hernieuwbare media en public relations. -
BSc
Voltijds
130 uur
Engels
12 jan 2022
Campus
 
Winthrop University
Rock Hill, Verenigde Staten

Studenten met een hoofdvak in Integrated Marketing Communication zijn geïnteresseerd in loopbanen in de communicatieberoepen die de marketing van producten en diensten aan con ... +

Studenten met een hoofdvak in Integrated Marketing Communication zijn geïnteresseerd in loopbanen in de communicatieberoepen die de marketing van producten en diensten aan consumenten en bedrijfsorganisaties ondersteunen, waaronder reclame, public relations, geïntegreerde marketingcommunicatie en bedrijfscommunicatie. -
BSc
Engels
 
Zayed University
Mohammed Bin Zayed City, Verenigde Arabische Emiraten +1 Meer

Het curriculum wordt gevolgd door studenten die in de communicatiewetenschappen en mediastudies hun brede opleiding geven in de kunsten, geesteswetenschappen, sociale wetensch ... +

Het curriculum wordt gevolgd door studenten die in de communicatiewetenschappen en mediastudies hun brede opleiding geven in de kunsten, geesteswetenschappen, sociale wetenschappen en toegepaste wetenschappen, evenals in de professionele ambachten van geschreven, mondelinge en visuele communicatie. Studenten zijn goed voorbereid om woorden, beeld en geluid bij elkaar te brengen op een manier die zinvol, effectief, esthetisch en interessant is. -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus