$close

Filters

Resultaten weergeven

Undergraduate Studies in Marketingstudies in de Verenigde Schmalkalden Duitsland

Een BSc of Bachelor of Science is een bachelordiploma die meestal duurt drie tot vijf jaar. Tijdens deze opleiding kunnen studenten leren algemene en gespecialiseerde vaardigheden die nuttig zijn voor de toekomstige opleiding of werk mogelijkheden zijn. Studie in marketing en communicatie opent mogelijkheden in alle bedrijfstakken, zoals alle organisaties nodig hebben om te communiceren met hun w… Meer informatie

Een BSc of Bachelor of Science is een bachelordiploma die meestal duurt drie tot vijf jaar. Tijdens deze opleiding kunnen studenten leren algemene en gespecialiseerde vaardigheden die nuttig zijn voor de toekomstige opleiding of werk mogelijkheden zijn.

Studie in marketing en communicatie opent mogelijkheden in alle bedrijfstakken, zoals alle organisaties nodig hebben om te communiceren met hun werknemers en klanten. Werkzoekenden getraind in marketing en communicatie kunnen vacatures bij marketing bedrijven als grote bedrijven te vinden.

Duitsland is een geweldige bestemming voor internationale scholarsand heeft een kwaliteitssysteem hoger onderwijs hoog. De waarde van dit niveau van het onderwijs is verbeterd door de Duitsland 's sterke economie. Buitenlandse studenten genieten van uitstekende levensstandaard in een veilige en veilige omgeving. Berlijn is de hoofdstad.

Top BSc in Marketingstudies in de Verenigde Schmalkalden in Duitsland

Lees Minder
Lees meer over studeren in Duitsland
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Hochschule Schmalkalden
Schmalkalden, Duitsland

In de cursus Multimediamarketing leer je hoe je gericht nieuwe media in marketing kunt plannen en toepassen. De focus ligt op het bedenken en implementeren van multimedia-inho ... +

In de cursus Multimediamarketing leer je hoe je gericht nieuwe media in marketing kunt plannen en toepassen. De focus ligt op het bedenken en implementeren van multimedia-inhoud in de context van online en offline marketing. Van situatie- en doelgroepanalyse, doel- en strategieontwikkeling tot de implementatie van specifieke maatregelen, zoals website-ontwikkeling, zoekmachineoptimalisatie, socialemediamarketing tot foto- en video-ontwerp, je zult in staat zijn om een breed scala aan methoden, procedures en technieken van moderne marketingmanagement geconfronteerd. -
BSc
Voltijds
6 semesters
Duits
Campus