$close

Filters

Resultaten weergeven

Undergraduate Studies (BSc) in Mode Marketing in de Verenigde Columbia Verenigde Staten

Een Bachelor of Science (BSc) is een postsecondary diploma die wordt aangeboden in een verscheidenheid van onderwerpen. Programma's zijn beschikbaar op universiteiten en hogescholen over de hele wereld, en ze nemen tussen de drie en vijf jaar in beslag. Fashion marketing programma's richten zich op zowel de artistieke en zakelijke kanten van de mode-industrie. Studenten kunnen leren over… Meer informatie

Een Bachelor of Science (BSc) is een postsecondary diploma die wordt aangeboden in een verscheidenheid van onderwerpen. Programma's zijn beschikbaar op universiteiten en hogescholen over de hele wereld, en ze nemen tussen de drie en vijf jaar in beslag.

Fashion marketing programma's richten zich op zowel de artistieke en zakelijke kanten van de mode-industrie. Studenten kunnen leren over marktanalyse, visual merchandising, mode kopen, het identificeren van trends, mode-ontwerp en het beheer van promotiecampagnes.

De Verenigde Staten van Amerika is een groot land in Noord-Amerika, vaak aangeduid als de "USA ", de "Amerikaanse ", de "Verenigde Staten ", "America ", of gewoon "de staten ". Amerikaanse universiteiten worden gefinancierd door "collegegeld " voor rekening van de student, die vaak vrij duur, zeer vaak tot in de tienduizenden dollars per jaar.

Columbia, heeft een bevolking van iets meer dan 130.000. Het heeft een grote staat universiteit die meer dan 28.000 studenten per jaar en 10 andere hogescholen inschrijft.

Top BSc Programma in Mode Marketing in de Verenigde Columbia in de Verenigde Staten

Lees Minder
Lees meer over studeren in de Verenigde Staten
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Aanbevolen Nieuwste Titel
  • Aanbevolen
  • Nieuwste
  • Titel
Stephens College
Columbia, Verenigde Staten

Succes in de competitieve mode-industrie vereist zowel creativiteit als een solide basis in business en marketing. Stephens College behoort tot "The Best Fashion Schools in th ... +

Succes in de competitieve mode-industrie vereist zowel creativiteit als een solide basis in business en marketing. Stephens College behoort tot "The Best Fashion Schools in the World 2019" volgens The Business of Fashion, Londen. Ons marketing- en managementprogramma maakt gebruik van onze reputatie van uitmuntendheid en ons uitgebreide alumnaenetwerk om studenten voor te bereiden op succes. Stephens-afgestudeerden behoren tot de best voorbereide in de branche. Onze alumni werken als inkopers van merchandise, vertegenwoordigers van fabrikanten, visual merchandisers, winkelmanagers, public relations-managers, merchandisers, planners en productontwikkelaars. Velen zijn ook ondernemer. Programmafuncties Bereid je voor op een carrière in inkoop, merchandising of winkelbeheer. Ontwikkel de vaardigheden om uw eigen bedrijf te starten. Werk aan portfolio-opbouwende projecten uit de echte wereld, in samenwerking met andere mode- en creatieve majors. Werk samen met lokale bedrijven aan visuele displays en promoties. Doe hands-on ervaring op in assortiments- en merchandiseplanning. De collecties Produceer en vermarkt The Collections, onze jaarlijkse modeshow voor studentenontwerpers, een dynamisch catwalk-evenement dat in 1944 werd opgericht. Indrukwekkende netwerkmogelijkheden Netwerk met topprofessionals uit de industrie die Stephens elk jaar bezoeken, waaronder prestigieuze ontwerpers die zijn uitgenodigd door de Jeannene Booher Fashion Lecture Series. In het buitenland studeren Stephens-studenten in het programma studeren vaak in het buitenland of voltooien stages in internationale modehoofdsteden voor studiepunten. Er zijn mogelijk beurzen beschikbaar. Kostuummuseum en onderzoeksbibliotheek Laat u inspireren door ons Historisch Kostuummuseum en Onderzoeksbibliotheek, met meer dan 13.000 stukken, waaronder designerkleding van mode-iconen Bill Blass, Chanel, Oscar de la Renta en Valentino. opmerkelijke alumni Kelsey Benson '11, Buy Planner, Nordstrom, Seattle, Washington Ashley Bryant '12, Omni Assistent-koper, Macy's, New York, New York Kalynn Coy '17, coördinator contentmarketing, Menser & Co., Columbia, Missouri Erin Ewy '13, Business Analist, Fine Jewelry, JC Penney, Plano, Texas Shannon Forcade '12, Key Account Sales Analyst, The North Face, Dallas, Texas Sharhonda Hunter '09, Productontwikkeling/sourcing, Carter's/OshKosh B'gosh, Atlanta, Georgia Lizann LaGrange '84, winkeldirecteur, Tory Burch, New York, New York Angela LeVota '10, Director of Retail Sales, Velvet by Graham & Spencer, Chicago, Illinois Amanda Puccio '10, Senior Account Executive, Cinq a Sept, Jaya Apparel Group, LLC, New York, New York Alexis Roepe '10, Assortimentsplanner, Hallmark Cards, Kansas City, Missouri Caroline Sheridan '13, Championship & PGA Member Merchandising Manager, PGA of American, Palm Beach Gardens, Florida -
BSc
Voltijds
4 jaren
Engels
aug 2022
01 feb 2022
Campus