BSc Opleidingen in Natuurkunde in de Verenigde Chicago Verenigde Staten

Studenten die een BSc (Bachelor of Science) verdienen de kans om een ​​carrière te beginnen in hun gekozen vakgebied. Een BSc zowel wetenschap verwante en niet-wetenschappelijke velden kan worden verdiend op scholen over de hele wereld.Fysica is de wetenschap die de relaties tussen alle fysieke objecten bestudeert. De wetenschap van fysica is de studie van het grote en het onderzoek van de k… Meer informatie

Fysica is de wetenschap die de relaties tussen alle fysieke objecten bestudeert. De wetenschap van fysica is de studie van het grote en het onderzoek van de kleine. Natuurkunde houdt zich bezig met de wiskundige interpretatie van deze werelden. Natuurkunde studeren op ofwel een Hbo-niveau en later op een postdoctoraal niveau zal u met langdurige hulpmiddelen om analytische uitdagingen in je professionele leven geconfronteerd. Hoewel een belangrijke route in de natuurkunde is te betrekken bij onderzoek en technologische ontwikkeling, zijn fysici zeer gegeerd in diverse industrieën als hun macht te analyseren en te begrijpen patronen en complexe systemen zijn ongeëvenaard door andere wetenschappen.

Onderwijs in de Verenigde Staten wordt voornamelijk geleverd door de publieke sector, met controle en de financiering afkomstig uit drie niveaus: de staat, lokale en federale, in die volgorde.De gemeenschappelijke eisen te studeren op een niveau hoger onderwijs in de Verenigde Staten zal ook uw opnames essay (ook bekend als de toelichting van het doel of persoonlijke verklaring), transcript of records, aanbeveling / referentie brieven, taaltoetsen

De stad Chicago is de derde hoogste in de bevolking in Amerika met bijna 10 miljoen inwoners. Het heeft een aantal van de beste nationale universiteiten bij te wonen in het land.

Beste Bachelor of Science (BSc) in Natuurkunde in de Verenigde Chicago in de Verenigde Staten