$close

Bachelors of Science in Wiskunde in de Verenigde Noord Carolina Verenigde Staten

Een BSc (Bachelor of Science) is een bachelordiploma die studenten voorbereidt op een carrière in hun vakgebied. Terwijl de mate is vaak gerelateerd aan cursussen in de wetenschap rijk, kunnen studenten in niet-wetenschappelijke gebieden ook verdienen een BSc. Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobser… Meer informatie

Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen over het experiment resultaten te maken. Hydrodynamische stabiliteit kan een andere geavanceerde onderwerp dat in een wiskunde programma.

Onderwijs in de Verenigde Staten wordt voornamelijk geleverd door de publieke sector, met controle en de financiering afkomstig uit drie niveaus: de staat, lokale en federale, in die volgorde.De gemeenschappelijke eisen te studeren op een niveau hoger onderwijs in de Verenigde Staten zal ook uw opnames essay (ook bekend als de toelichting van het doel of persoonlijke verklaring), transcript of records, aanbeveling / referentie brieven, taaltoetsen