Deeltijd Bachelors of Science in Wiskunde in de Verenigde Johannesburg Zuid-Afrika 2021

Studenten in een universiteit kan een BSc of Bachelor of Science na te streven. Dit is een populaire undergraduate opleiding die u kunnen helpen studenten waardevolle vaardigheden voor de werkplek of aanvullende educatieve bezigheden.   Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseer… Meer informatie

Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen over het experiment resultaten te maken. Hydrodynamische stabiliteit kan een andere geavanceerde onderwerp dat in een wiskunde programma.

Een land gelegen aan de zuidpunt van Afrika, Zuid-Afrika, heeft een rijke cultuur die je nooit genoeg van terwijl het reizen of studeren hier zullen krijgen. De talen hier zijn Afrikaner en Engels alsmede Nederlands. Het leven op de campus van de uitgestrekte Zuid-Afrikaanse Universiteit, Universiteit van Johannesburg of een andere universiteit zullen worden geest waait. U zal genieten van de interactie met de Bantus hier en het tropische klimaat van de regio.

Johannesburg stad is de grootste bron van goud en diamanten in Zuid-Afrika. Het is de basis van het Grondwettelijk hof van Zuid-Afrika en is de grootste en rijkste stad in de provincie Gauteng. Het is de thuisbasis van de Universiteit van Johannesburg.

Deeltijd Bachelor of Science in Wiskunde in de Verenigde Johannesburg in Zuid-Afrika