BTech Hons in Architectural Technology

Algemeen

Beschrijving van opleiding

BTech Honours Architectural Technology (Applied Design)

Dit programma heeft als doel kandidaten te produceren voor registratie als Senior Architectural Technologists, een hogere middenklasse registratiecategorie gedefinieerd door de South African Council for the Architectural Profession (SACAP). Het programma heeft SACAP, RIBA en CAA deel 1 accreditatie.

Het programma richt zich op architecturaal ontwerp, ontwerptheorie en ontwerpontwikkeling en is in de eerste plaats bedoeld voor studenten die tijdens hun diplomastudies een talent voor design hebben getoond en die dit vermogen verder willen ontwikkelen, met het oog op registratie als Professional Senior Architectural Technologists of doorgaan met studies om in aanmerking te komen als professionele architecten of die onafhankelijk willen oefenen.

Na twee jaar als kandidaat-senior technoloog en het SACAP-kwalificatie-examen te hebben behaald, komen kandidaten in aanmerking om zich te registreren als professionele senior architecturale technologen.

Toelatingseisen

Een nationaal diploma: architecturale technologie van een architecturale afdeling die deel 1 accreditatie heeft van de Zuid-Afrikaanse Raad voor het architectenberoep, of een gelijkwaardige kwalificatie op een gelijkwaardige norm, zoals bepaald door het departementale comité.

Naar goeddunken van het afdelingshoofd kan van kandidaten worden geëist dat zij zich registreren voor brugmodules en deze doorgeven voor toelating tot de Baccalaureus Technologiae: Architectural Technology (Applied Design).

leerplan

MODULE

  • Architectonisch ontwerp 4
  • Architecturale digitale technologie 4
  • Constructie en detaillering 4
  • Principes van stadsontwerp 4
  • Theorie van Design 4

programmastructuur

  1. Aard van het programma: programma van een jaar.
  2. Minimale duur: een jaar voltijds.
  3. Aantal modules per jaar: vijf jaarmodules.

BTech Honours Architectural Technology (Management)

Dit programma is bedoeld om architectonische technologen die hun studies willen voortzetten, een kans te geven om hun carrièremogelijkheden in deze hoedanigheid te bevorderen.

Het programma richt zich op het beheer en het beheer van architecturale praktijken, projecten, huisvesting, stedelijke hulpbronnen en ontwikkeling.

Toelatingseisen

Een nationaal diploma: architecturale technologie, of een nationaal hoger diploma: architectuur, of een gelijkwaardige kwalificatie op een gelijkwaardige standaard, zoals bepaald door het Departementaal Comité.

Naar goeddunken van het afdelingshoofd kan van kandidaten worden geëist dat zij zich registreren voor brugmodules en deze doorgeven voor toelating tot de Baccalaureus Technologiae: Architectural Technology (Management).

leerplan

MODULE

  • Architectuurbeheer 4
  • Kantoorpraktijk 4
  • Behuizing 4
  • Computertoepassingen 4
  • Stedelijke beleidsstudies 4

programmastructuur

  1. Aard van het programma: programma van een jaar.
  2. Het programma wordt zowel fulltime als parttime aangeboden.
  3. Minimale duur: één jaar voltijd, twee jaar deeltijd.
  4. Aantal modules in het programma: vijfjarige modules.

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder