BTech in marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Het doel van de kwalificatie is het ontwikkelen van de toegepaste en cognitieve competenties van de student bij het verwerven, interpreteren, begrijpen en toepassen van marketingprincipes. De student moet in staat zijn om marketing- en promotiebeslissingen in de context van een marketingoperatie-eenheid of bedrijf te analyseren en uit te leggen, en om de externe impact van beslissingen te beoordelen en te interpreteren. De student moet ook in staat zijn om te reflecteren op haar / zijn managementbeslissingen en -applicaties om het effect daarvan in de holistische context van marketing en promoties te beoordelen.

Studenten moeten ervaring hebben in de marketingsector om hun leerproces te contextualiseren naar hun zakelijke omgeving en om verbeteringen en interventies te waarderen die ze in hun werkomgeving kunnen beïnvloeden.

Toelatingseisen

Een nationaal diploma (marketing) of een gelijkwaardige kwalificatie op NQF niveau 6 zoals bepaald door een statuscomité met een gemiddelde van 60%. Een score van 60% of hoger op Marketing 3 zou verplicht zijn plus 60% of hoger op elk belangrijk onderwerp, namelijk Marketing Research 3, Marketing Communications 3, Consumentengedrag of Sales Management 3A.

Voldoen aan de minimumvereisten van de faculteit voor een bepaald programma betekent niet noodzakelijkerwijs een toelating tot dat programma, omdat specifieke selectiecriteria kunnen worden toegepast en vanwege ruimtebeperkingen.

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder