BA (Hons) In Marketing

Independent College Dublin

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

BA (Hons) In Marketing

Independent College Dublin

De belangrijkste doelstellingen van deze marketing graad is het aanbieden van een uitgebreide educatieve kader voor de eisen en de werking van alle aspecten van de marketing en sales functies in organisaties van het bedrijfsleven, en de grote veranderingen die plaatsvinden in hun theorie en praktijk. De marketing functie, in het bijzonder, is het onderwerp van significante verandering in de afgelopen jaren door middel van verschillende ontwikkelingen, bijvoorbeeld de groei van virale marketing, sociale netwerken en aanverwante ontwikkelingen. Een belangrijk doel van dit programma is het voor studenten een solide basis van kennis en vaardigheden om hen in staat te stellen effectieve marketing professionals in deze veranderende omgeving geworden.

De BA in Marketing streeft naar deelnemers met een visie op de mogelijkheden van een bedrijf organisatie te inspireren door middel van een weloverwogen inzicht en effectieve uitvoering van de beginselen van up-to-date geïntegreerde marketing concepten en strategieën, en de rol van nieuwe technologieën en innovatief denken in het bereiken van deze.

Een ander belangrijk aspect van de graad in marketing is de internationalisering aspect. Met de groeiende internationalisering binnen het bedrijfsleven is het van essentieel belang dat de beste praktijken internationaal erkend is en verwerkt in een geschikte manier in opleidingen zoals deze.

Tot slot het belang van de praktijk volledig wordt erkend door de omvang van onze banden met de professionele instituten en het bedrijfsleven. Dit wordt ondersteund door het opnemen van een drie maanden durende stage of plaatsing component beschikbaar voor de deelnemers in de derde fase van het programma. De plaatsing is niet verplicht - studenten kunnen in plaats daarvan kiezen voor een aanzienlijke zakelijke onderzoeksproject.

Wie is de cursus voor?

De BA (Hons) in Marketing bereidt studenten voor op een carrière als marketing professional. Het programma biedt een uitgebreide opleiding in de analytische vaardigheden die nodig zijn in het bedrijf en in een reeks van marketing en sales praktijken. De rol van de marketing professional wordt geplaatst in de bredere zakelijke context die wordt geleverd door middel van een scala aan zakelijke relevante modules.

CAO Code

IC007

Startdatum

September 2014

Toekennende instantie

QQI (Kwaliteit en kwalificaties Ierland, de nieuwe geïntegreerde bureau vervangt FETAC, HETAC, NQAI en de integratie van de functies van IUQB).

SYLLABUS

Cursus Structuur: Het programma modules zijn over het algemeen meer dan twee semester cycli afgeleverd.

Fase 1 PROGRAMMA MODULES - Credits

  • Business Law - 10 - Inleiding tot Financial Accounting - 10 - Economie - 10 - Inleiding tot ICT - 5 - Applied ICT voor Marketing - 5 - Zaken Organisatie en management - 10 - Principes van Marketing - 10 - Totaal Credits - 60

Fase 2 PROGRAMMA MODULES - Credits

  • Sales Management - 10 - Digital Marketing - 10 - Management Accounting - 10 - Functioneel Beheer en Databases - 5 - Human Resource Management - 5 - Innovation Management - 10 - Marktonderzoek - 10 - Totaal Credits - 60

Fase 3 PROGRAMMA MODULES - Credits

  • Diensten Marketing & Management - 10 - Integrated Marketing Communications - 10 - Hedendaagse Marketing Strategies - 10 - Business Strategy - 10 - Business Project - 10 - International Marketing - 10 - Totaal Credits - 60

Wat wij bieden

Fase 1

De Fase 1-programma is ontworpen om de funderingen en 'bouwstenen' voor het hele programma. Zakelijke en milieu-context is van groot belang voor alle deelnemers in een zakelijke opleiding, of het nu specialist of algemeen. Deze fase wordt bepaald dat verband met de blootstelling aan het algemeen management, marketing, en het ondernemingsrecht. De Principes van Marketing module in het bijzonder biedt een sterke basis opleiding in marketing, en biedt context voor een aantal meer gespecialiseerde behandelingen later in het programma. Daarnaast worden de belangrijkste gebieden van economie, zakelijke informatie systemen, en financiële administratie opgenomen.

Fase 2

Het belangrijkste kenmerk van fase 2 is dat we verhuizen naar de meer gespecialiseerde aspecten van de verkoop en marketing.

Vier van de zes modules gaan direct met thema's van de consumptie van belang en relevant zijn voor de marketing community. Deze zien er grotendeels op operationele kwesties, en digitale marketing in het bijzonder bezig met de transformatie in marketing als gevolg van ontwikkelingen in de informatietechnologie. Daarnaast wordt het belang van creativiteit en innovatie tot uiting in de opname van een module over Innovatie Management in dit stadium. AA sterke Market Research module in fase 2 heeft aanzienlijke educatieve en praktische waarde, in het bijzonder zo vroeg voorbereiding op de Business Projects in fase 3, moeten de leerlingen kiezen voor deze plaats van de stage.

Fase 3

In deze laatste fase worden de andere gespecialiseerde gebieden van dienstverlening Marketing en Management, Integrated Marketing Communicatie en Marketing Management behandeld. Bovendien is een aantal algemene maar uiterst belangrijke zakelijke inhoud in deze fase. De Business Strategy cursus is bedoeld om een ​​integratief beeld van de gehele onderneming materiaal dat in het programma, met inbegrip van, uiteraard, de marketing materiaal te verschaffen. De business project of plaatsing biedt een kans voor zowel toegepast onderzoek door middel van een substantieel project, of als alternatief, een drie maanden durende stage bij een bedrijf corporatie.

De business project, indien geselecteerd, is waarschijnlijk case study onderzoek, externe interviewen of inkoop van gegevens in de professionele omgeving, of andere technieken die in de fase 2 Market Research module betrekken .. De presentatie van de Business Project is ontworpen om een ​​stevige en veilige demonstratie van het bereiken van de vereiste Honours diploma academische standaarden bieden.

De optie voor plaatsing is waarschijnlijk aantrekkelijk voor veel te zijn, en zullen de studenten besteden ongeveer twaalf weken in een werkomgeving met een van corporate partners Onafhankelijke College's te betrekken.

Vereisten

De aanvragers moeten een minimum van twee Hogere C3's en vier Ordinary Level D3's (waaronder wiskunde) of gelijkwaardig te houden. Studenten onder de 23 jaar op 1 januari van het jaar van binnenkomst moeten passen door middel van de CAO. Aanvragers die ouder zijn dan 23 per 1 januari van het jaar van binnenkomst in aanmerking komen voor inschrijving op het programma als een volwassen student.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Ierland - Dublin
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Ierland - Dublin
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan