Lees de Officiële Beschrijving

Presentatie

Een ideaal programma voor het verkrijgen van een goed begrip van het bedrijfsleven in het algemeen en de rol van marketing in de dienstverlenende bedrijven en kleinere bedrijven in het bijzonder. Het programma heeft een ruggengraat in marketing, maar de algemene aspecten van het bedrijfsleven krijgen ook aanzienlijke dekking. Aangezien marketing is een van de verschillende functionele gebieden binnen een organisatie, is dit programma koppelt marketing rollen, taken en functies met andere organisatorische activiteiten, zoals management, accounting en economie.

Doelstellingen

U wordt verwacht dat zij een diepgaand begrip van het onderwerp gerelateerd materiaal door middel van studeren op een evenwichtig aanbod van ander onderwerp modules, terwijl tegelijkertijd de ontwikkeling van de belangrijkste inzetbaarheid vaardigheden en competenties van het lesgeven, leren en assessment ervaringen die je zal deelnemen aan. U kunt een optionele stage nemen in jaar drie en terug te keren naar het laatste jaar te voltooien als vier jaar, waardoor u een voordeel in de graduate arbeidsmarkt.

Doel

De studies gaan bestemd voor al diegenen die willen kennis, specifieke vaardigheden te leren en om hun professionele carrière te ontwikkelen op het gebied van het management van bedrijven of afdelingen, verdiepen in de marketing.

De leerlingen kunnen de bewoners in Spanje die willen worden gevormd of om de oprichting ervan in het Engels op het gebied van de bedrijven of buitenlanders die willen naar Barcelona komen om een ​​andere cultuur te leren kennen blijven, manieren om te doen en het bestuderen van een programma in een taal die zij weten.

Profesional kansen

Dit programma zal u helpen om professionele business en marketing vaardigheden van essentieel belang voor de werkgelegenheid in marktonderzoek, product en brand management, public relations, verkoop management en reclame te ontwikkelen

Programma

Niveau 4 / Jaar 1

  • Economische en financiële aspecten van bedrijf
  • Organisational Behaviour and Analysis
  • Principes van Marketing
  • Quantitative Methods for Business Applications

Niveau 5 / Jaar 2

  • Human resources in het bedrijfsleven
  • Zakelijke omgeving
  • Marketing Research
  • optie Module

Niveau 6 / jaar 3

  • services management
  • Enterprise en Small Business
  • Marketing strategie en planning
  • optie Module

Assessment System

De evaluatie is gebaseerd op permanente evaluatie van elk blok van de studie, door middel van klasse aanwezigheid en / of onderzoek. De student moet elke proefpersoon onafhankelijk zijn gepasseerd.

Met succes de evaluaties en met het minimum aantal deelnemers vereist is, zal de student in staat zijn om door te geven aan het volgende jaar en na drie academische jaren hebben voltooid, zal de INSA Business, Marketing & Communicatie School diploma te halen zijn.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 1 andere vakken van INSA Business, Marketing & Communication School »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Oct. 2019
Feb. 2020
Duration
3 jaar
Voltijd
Prijs
7,200 EUR
Per jaar
Op locaties
Op datum
Begindatum
Oct. 2019
Einddatum
Juni 30, 2020
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Feb. 2020
Aanmeldingslimiet

Oct. 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Juni 30, 2020

Feb. 2020

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum