Ba In Animatie Kunst

The Open Window Institute for Arts and Digital Sciences

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Ba In Animatie Kunst

The Open Window Institute for Arts and Digital Sciences

Animation Arts

FOCUS

De Digital Entertainment industrie is exponentieel gegroeid sinds het begin van het internet en mobiele technologie. Vandaag de dag, geanimeerde inhoud en games vormen enkele van de meest succesvolle entertainment producten in de wereld. Hoewel Zuid-Afrika is een jonge speler in deze multi-miljard internationale industrie, bij het open raam we ervan overtuigd dat we het talent en de vaardigheden die nodig zijn om van wereldklasse kanshebbers zijn.

Animatie Arts is voornamelijk gebaseerd op verhaal ontwikkeling in een interactieve boeiende context. Studenten leren de grondbeginselen besturen van de medium en hun eigen specifieke artistieke talenten te ontwikkelen. Onze ervaren docenten neemt een proactieve benadering van studenten om de nieuwste trends en technologieën te introduceren. Animation Arts bevat de volgende belangrijke onderwerpen: 3D-animatie, Game Design and Motion Design.

student Showcase

Belangrijke onderwerpen

3D Animatie

Waar 2D-animatie is nauw verwant aan disciplines zoals beeldende kunst en vormgeving, 3D-animatie heeft meer gemeen met beeldhouwen en poppenspel. Het is de combinatie van deze beginselen die in de steeds veranderende digitale domein dat 3D-animatie dergelijke werkelijk diverse kunstvorm maakt.

De 3D-animatie cursus volgt de nieuwste trends in de sector en biedt vaardigheden die nodig zijn om deel in de snel groeiende digitale entertainment-industrie te nemen.

Studenten krijgen hands-on training om high-end 3D-content voor verhalende, visualisatie en interactieve toepassingen.

Carrières zijn onder andere: 3D Kunstenaar; 3D-animatie-Compositor; 3D Concept Artist; 3D Visualiser; 3D-Indie Filmmaker; 3D Layout Artist; Karakter Animator.

Tweede jaar 3D Animatie Keuzemodules

3D Character Development 201

De studenten bestuderen de digitale concept art industrie en de technieken van toonaangevende kunstenaars in het veld. Op basis van dit onderzoek, studenten produceren karakter sketches en kostuum en prop ontwerpen. Het proces wordt afgesloten met 3D-beeldhouwen, verlichting en digitale maakt.

3D Karakter Set-up 202

Studenten richten zich op het creëren van volledig functionele karakter armaturen die door de animators kunnen worden gebruikt om karakter prestaties en interactieve gedrag te controleren. Daarnaast zullen de studenten leren om mix-vormen voor facial animation parameters voor meer functionaliteit in animatie en game-applicatie te maken en aan te passen.

Digital Environment Rendering 203

Studenten onderzoeken 3D-omgevingen geschikt voor een digitale animatie productie. Studenten zijn verplicht om originele omgevingen en activa, die vervolgens worden gemodelleerd, aangestoken, geweven en gesmolten overtuigende werelden voor 3D-films en games te maken te ontwerpen.

3D Special Effects 204

De studenten bestuderen de toepassing van visuele effecten die de impact van de visuele boodschap te versterken. Studenten maken realistische, dynamische simulaties die moeiteloos opgaan in echte beelden met behulp van lichteffecten, harde en zachte body simulaties, particle effects, en vloeiende simulaties.

Game design

Het doel van de game designer is om een ​​reeks van visuele elementen die de speler te begeleiden door een wereld van ingewikkelde beslissingen, wetten, obstakels en gevaren te maken, en om al dat om te zetten in een spannende meeslepende ervaring.

Game Design is de grootste entertainment-industrie geld-spinner.

The Game Design cursus maakt gebruik van de nieuwste tools en technologieën om zowel creatief als industrie mogelijkheden verkennen in deze snel groeiende digitale entertainment fenomeen.

Carrières zijn onder andere: Game Designer; Game Artist; Level Designer; Games directeur; Game Animator.

Tweede jaar Game Design Keuzemodules

Concept Art for Games 201

Vereisten: Geen

Studenten zijn voorzien van de visuele communicatie vaardigheden om de belangrijkste elementen uit de game design documenten of scripts in de pre-productie van materiaal vertalen. Studenten zullen verschillende visualisatietechnieken gebruiken om hun eigen spel concept of verhaal te interpreteren.

Real-time Animation and Physics 202

Vereisten: Game Design 101

Studenten pakken real-time animatie en natuurkunde door het onderzoeken van onderwerpen zoals simulatie systemen, state machines, interactieve karakter animatie en gameplay dynamiek. Studenten maken verschillende interactieve objecten die zich fysiek in een virtuele omgeving.

Real-time Rendering Technieken

Vereisten: Game Design 101

Studenten verkennen de esthetische mogelijkheden van real-time te maken motoren en de ontwikkeling en realistische weergave van niet-statische echte wereld objecten in een computer spelomgeving.

Game Publishing 204

Vereisten: Game Design 101

De leerlingen onderzoeken verschillende uitgeverijen en het te gelde opties en werken aan de voorbereiding van hun projecten voor het publiceren. Daarnaast krijgen de studenten voor te bereiden een verscheidenheid aan promotiemateriaal voor hun games.

Derde jaar Game Design Keuzemodules

Prototype Development 301

Vereisten: Game Design 101

Studenten onderzoeken het spel prototype ontwikkelingsproces. Studenten zullen produceren professioneel opgelost voorstellen voor een spel met originele prototypes die goed gedocumenteerd zijn, speel-getest en geanalyseerd voor verdere ontwikkeling.

Game Enhancement Techniques 302

Vereisten: Game Design 101

Studenten verkennen verschillende interactieve concepten en technologieën. Het bereik van de student projecten omvat mens-computer interactie, robotica, ergonomisch ontwerp, motion capture technieken, gezichtsbehandeling of gebaren erkenning, aangevuld of virtual reality, computer vision en andere moderne mogelijkheden van het apparaat.

Vereisten: Game Design 101

Studenten richten op de ontwikkeling van visuele elementen voor games met de nadruk op thema specifiek ontwerp, texturen, verlichting en stemming. Studenten onderzoeken parameters die betrekking hebben op de bruikbaarheid, kleur, resolutie, speed, speelbaarheid, esthetiek, navigatie en lay-out die het ontwerpproces bemiddelen.

Motion Design

De eenvoud en de schoonheid van het creëren van animatie van elementaire objecten is een van de oudste van het bewegende beeld kunsten. Vandaag de dag omvat alles van traditionele hand getekende animatie, aan het frame animatie, motion graphics, informatie visualisatie en zelfs speciale effecten te stoppen.

De Motion Design cursus verkent zowel traditionele animatie en design in beweging.

Compositing en motion graphics worden gebruikt om de TV-zender inserts, filmtitel sequenties, muziekvideo's, geanimeerde infographics en visuele effecten. Studenten worden ondergedompeld in een hands-on ervaring, of het bestuderen van traditionele of computer animatie.

Tweede jaar Motion Design Keuzemodules

Motion Design Techniques 201

Vereisten: Geen

Leerlingen maken kennis met de essentiële motion design technieken van het werken met vormen, maskers, 2D ruimte en uitdrukkingen. Studenten vullen een serie korte animaties die gericht zijn op het ontwikkelen van vaardigheden in de industrie standaard software Adobe After Effects.

Digitale 2D Character Animation 202

Vereisten: Motion Design Techniques

Studenten onderzoeken digitale 2D karakter animatie technieken met behulp van een meegeleverde karakter model. De student stelt een tuig met gezichtsuitdrukkingen, en bezielt een wandel / praten karakter. De nadruk wordt gelegd op het volgen van de juiste workflow met Adobe After Effects en Illustrator.

Digital Compositing 203

Vereisten: Geen

Studenten vullen een reeks van compositing en motion-tracking-oefeningen met de nadruk op het begrijpen van de technische concepten die digitale compositing ten grondslag liggen. De student volgt de juiste workflow naadloze resultaten te bereiken.

Visual Effects 204

Vereisten: Digital Compositing

Studenten verkennen visuele effecten technieken die specifiek zijn voor Adobe After Effects. Daarnaast worden van derden plug-ins gebruikt om een ​​reeks van visuele effecten oefeningen, waaronder groen scherm chroma keying te creëren. De nadruk wordt gelegd op de workflow noodzakelijk overtuigende resultaten.

Vereisten: Digital Compositing

De nadruk wordt gelegd op de workflow tussen Cinema 4D en Adobe After Effects en het opzetten van bestanden naar compositing voor broadcast-kwaliteit output te vergemakkelijken.

Informatie Visualisatie 302

Vereisten: Geen

Studenten onderzoeken de kunst van die grote sets van complexe gegevens in intuïtieve manieren. De student levert een grafische model gericht op zodat mensen om te zien, te verkennen en te begrijpen grote hoeveelheden informatie in een keer.

Projection Mapping 303

Vereisten: Geen

Studenten ontdekken en de verschillende toepassingen en werkwijzen voor mapping bewegende beelden op driedimensionale structuren en complexe oppervlakken. Studenten worden vertrouwd gemaakt met de instrumenten die nodig zijn om ruimtelijk augmented reality voor installaties en live evenementen te creëren.

Algemeen Keuzemodules toepassing op alle Animation Arts studenten

Research Skills 303

Leerlingen maken kennis met het onderzoek in de verschillende academische disciplines en worden geïnstrueerd in het onderzoeken van live action en geanimeerde filmproductie. De studenten bestuderen de beginselen, concepten en methoden van strenge, open-end humaniora-based onderzoek en academisch schrijven, met de nadruk op de rol van kritisch denken. Daarnaast bestuderen ze de fundamentele rol van de analyse en kritische interpretatie in zowel het lezen van onderzoek en filmkritiek.

Professional Practice 304

Studenten maken kennis met specifieke beroepspraktijk en algemene zakelijke principes en procedures te onderwerpen. Project en persoonlijk financieel beheer essentials worden beschreven en kwesties van belasting, BTW en arbeidsrecht uitgewerkt. De studenten worden begeleid door de concepten en conventies ten grondslag liggen aan zakelijke praktijken zoals overeenkomsten, contracten, project planningen en algemene boekhouding. De nadruk wordt gelegd op het ontwikkelen van een grondig begrip van de belangrijkste beroepspraktijk componenten om hen in staat te stellen de werkplek in te voeren als zelfverzekerde en geïnformeerde professionals.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op December 6, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Online en Campus gecombineerd
Start Date
Startdatum
Feb. 2018
Duration
Duur
3 jaar
Voltijd
Price
Prijs
265,000 ZAR
Locations
Zuid-Afrika - Pretoria
Startdatum: Feb. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum: Feb. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Feb. 2018
Zuid-Afrika - Pretoria
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan