Ba In De Computer Gegenereerde Animatie

IED – Istituto Europeo di Design Rome

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Ba In De Computer Gegenereerde Animatie

IED – Istituto Europeo di Design Rome

Het verloop van de eerste niveau academisch diploma in Computer Generated Animation vormt een professional gespecialiseerd in de creatie, modellering en animatie van objecten, personages, omgevingen en effecten, volledig gemaakt met 3D-technologie. De cursus heeft als doel om creatieve mensen die een gedegen voorbereiding in de historisch-kritische en culturele aspecten, de capaciteit van de analyse en de wetenschappelijke kennis en de flexibiliteit die nodig is om te werken in de productie teams van verschillende soorten vormen.

Professioneel profiel: filmische en tv-productie en post-productie (voor reclame, uitzending, en home video); videospelletjes; multimedia productie voor het internet en off line support; bouwkundige studies.

De cursus is erkend door de Italiaanse Ministerie van Onderwijs en Onderzoek (MIUR) als een academisch diploma niveau I (180CF) Ideation, realisatie en beheer van digitale producten en interactieve media, met bijzondere aandacht voor de entertainment-industrie: film, video games, animatie, virtual-design. De cursus vormt een professionele figuur gespecialiseerd in het gebruik van nieuwe digitale technologieën, kunnen opereren in verschillende richtingen, met name die rollen in verband met het creëren van nieuwe ideeën (Game Designer, directeur Art Director), met inbegrip van de productie (Producer), communicatie en marketing (Public Relations, Marketing Manager) en visualisatie (Modeler, Animator, 2D en 3D Artist).

Een professional die creatieve vaardigheden combineert met een solide basis in de historisch-kritische velden en cultuur, de capaciteit van de analyse en de wetenschappelijke kennis en de flexibiliteit die nodig is om te werken in de productie teams van verschillende types.

Deze eigenschappen zijn vereist in diverse gebieden, waar de behoefte aan communicatie, productie en technische beperkingen allemaal samen.

Het eerste jaar van de opleiding van Videogame deals met de fundamenten, waarin men leert over de technieken, de basisinstrumenten en de methodologie die nodig zijn met het oog op de fasen van ideevorming, project ontwerp en de realisatie van een driedimensionaal beeld te nemen, in Naast de projecten en werken van animatie. De culturele disciplines worden gegeven naast die van technische en theoretische aard, zodat de student een solide basis kunnen later nemen van de complexiteit van het vak. Speciale aandacht wordt ook besteed aan de instrumenten die nodig zijn voor de presentatie van de projecten.

Tijdens het tweede jaar voorziet het studieplan verwerven van kennis van specifieke technische hulpmiddelen zoals: technieken van richting, het ontwerp van personages, objecten en landschappen, de technieken en de fijne kneepjes van animatie. Deze kennis wordt gebruikt om gespecialiseerde competenties in drie gebieden te verwerven: animatie, game / interactiviteit en visuele effecten. De leeractiviteiten voor het tweede jaar zijn verdeeld in drie specifieke gebieden. De strikte verbinding tussen de disciplines van hetzelfde gebied zorgen voor het maken van gelede projecten, het bevorderen van de contacten met professionals uit verschillende rollen. De student van de Videogame krijgt dus meer professionele kennis en verbetert zijn / haar specifieke competenties op verschillende gebieden.

Het derde jaar is gewijd aan de specialisatie en de studie van alle elementen die bijdragen aan een multimedia-product in een Videogame project beter te voltooien. In aanvulling op de projecten, de cursus kijkt in de disciplines van een historisch-kritische karakter evenals de basisinstrumenten en technieken: maatschappijleer, economie, management, software tools om het project te bouwen, en technische kennis productie. Het proefschrift project vertegenwoordigt een fundamentele leerervaring van de driejarige opleiding, waarin de student brengt in gebruik al zijn / haar culturele ervaring, design en technische vaardigheden gerijpt in de drie jaar en voorziet in de organisatie van studiereizen en werkgroepen rond een complex ontwerpprobleem, onder omstandigheden die een professionele situatie te simuleren.

Deze school biedt programma's in:
  • Italiaans


Laatst bijgewerkt op August 30, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Oct. 2018
Duration
Duur
3 jaar
Voltijd
Price
Prijs
16,000 EUR
Locations
Italiƫ - Rome
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Oct. 2018
Italiƫ - Rome
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan