Ba In De Film Kunst

The Open Window Institute for Arts and Digital Sciences

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Ba In De Film Kunst

The Open Window Institute for Arts and Digital Sciences

BAfilm101

film Arts

FOCUS

Het bewegende beeld is de snelst groeiende sector van de beeldende kunst in de wereld. De audio-visuele ervaring is nu in het hart van elke massacommunicatie medium. De Bachelor of Film Arts graad is gewijd aan de grenzen van deze dynamische en hedendaagse kunstvorm.

De Film Arts cursus is bedoeld om studenten te voorzien van een progressieve onderwijs in de audio-visuele communicatie, biedt een breed scala aan vaardigheden die studenten in staat stelt om te werken in veeleisende omgeving van morgen op tijd gebaseerde media.

De cursus is ontworpen om de afgestudeerde een duurzame carrière te bieden door te focussen op een gebied van specialisatie, terwijl het stimuleren van een interdisciplinaire audio-visuele bewustzijn. Deze aanpak zorgt voor een flexibiliteit die lateraal denken om te komen tot innovatieve oplossingen voor het oplossen van problemen in de zakelijke, entertainment en kunst omgevingen bevordert.

student Showcase

BAfilm102

Belangrijke onderwerpen

BAfilm103

Film & Television

Film & Televisie De filmmaker is de persoon die de hele ervaring samen: script, performances, cinematografie, geluid en de uiteindelijke montage. Het kennen van de balans van wat te verbergen en wat te onthullen; wanneer te gespannen en wanneer te ontspannen is wat maakt een film tot leven komen, en worden de diep invloed kunstvorm is.

De Film & Television cursus is misschien wel de meest vooruitstrevende praktische film opleiding in het land.

Het aanbieden van excursies in commerciële, subculturele, documentaire en conceptuele film, met een sterke nadruk op de onafhankelijke filmmaker productieproces, is dit een cutting edge reis naar digitale audio-visuele expressie.

Carrières zijn onder meer: ​​Film & TV directeur; Feature directeur; Editor; Advertising Director; Indie Filmmaker; Documentaire Filmmaker; Corporate Filmmaker.

Tweede jaar Film & TV Keuzemodules

HD Workflow Essentials 201

Vereisten: Geen

Studenten onderzoeken de high definition, digitale camera en werkruimte bewerken. Studenten kijken naar de technische aspecten van het digitale filmmaken proces, van het filmen en het vastleggen van gegevens, het bewerken en exporteren van een definitieve professioneel product, en het doel is om de vermeende complexiteit in verband met digitale filmmaken demystificeren. Verlichting voor Film 202 Vereisten: Film & Television 101 studenten verkennen van de basisprincipes van de verlichting voor film, met specifieke aandacht voor het gebruik van lichttechniek en aandacht voor de studio en op locatie milieu, om genre geïnformeerd sfeer te creëren. Studenten worden aangemoedigd om visuele effecten met behulp van verlichting en camera technieken over een reeks van practica verkennen.

Documentaire Cinematografie 203

Vereisten: Geen

Studenten maken gebruik van verschillende camera en lens oplossingen om het proces van planning en filmen documentaire en interview inhoud te verkennen. De nadruk wordt gelegd op het begrijpen van de toepassing van specifieke camera-apparatuur in verschillende filmen situaties gedurende een reeks praktische workshops ontworpen om de vaardigheden die nodig zijn om snel beslissingen op de set en in het veld te ontwikkelen.

Film Producer's Toolkit 204

Vereisten: Geen

Studenten Pak de volledige filmproducent workflow: de logistiek van het initiëren van een project, het creëren van een begroting, het verzamelen van sociale media-ondersteuning, op zoek naar financieringsmogelijkheden, het genereren van de volledige pre-productie en productie-workflow met zijn bijbehorende papierwerk, en het identificeren van de distributie lanen en filmfestival verkooppunten.

Derde jaar Film & TV Keuzemodules

Excursies naar Essentiele Cinema 301

Vereisten: Geen

Studenten onderzoeken handtekening stijlen en benaderingen in filmmaken in dienst van beroemde regisseurs, en kijken hoe het werk van deze bestuurders hedendaagse cinema heeft beïnvloed. Studenten leren technieken die nodig zijn om kritisch film beoordelen en ontwikkelen van een beter geïnformeerde en gelaagde begrip van de cinema.

Conceptuele Filmmaking 302

Vereisten: Geen

Studenten verkennen het conceptualiseren proces met de nadruk op audio-visuele installatie kunstwerk en conceptuele filmmaken. Studenten worden blootgesteld aan een verscheidenheid aan instrumenten waarmee kick start hun creativiteit en beginnen met het formuleren van concepten die individuele creatieve identiteit te onthullen.

Finishing Technieken voor Film 303

Vereisten: HD Workflow Essentials

Studenten richten zich op de laatste processen van de voorbereiding van audiovisuele projecten voor distributie in digitale uitgang media, met een sterke nadruk op de workflow voor de professionele high definition kleurcorrectie en compressieformaten voor de uiteindelijke digitale levering.

BAfilm104

Production Design

Alles wat in de film blijkt, uit de kleding, meubels, make-up, de kleur en decorontwerp keuzes moeten samenwerken aan een duidelijke en uniforme boodschap dat de totale drama ondersteunt. Het is de taak van de production designer om samen te weven een overtuigende en die van invloed filmwereld.

In Production leren Ontwerp studenten hoe ze scenario's te analyseren, onderzoek naar de wereld van een verhaal, maken begrip tekeningen, storyboards tekenen, bouwen modellen, miniaturen en levensgrote sets, en definieer personages door kostuum, haar en make-up design.

Deze intensieve cursus biedt studenten met alles wat ze moeten weten om geloofwaardig werelden voor de camera te maken.

Carrières zijn onder meer: ​​Art Director; Karakter & Set Designer; Concept Designer; Model Builder; Storyboard Artist.

Tweede jaar Production Design Keuzemodules

storyboards 201

Vereisten: Geen Studenten gebruiken storyboards als een hulpmiddel om een ​​film sequentie te structureren door visueel in kaart brengen van de verhaallijn. Zij beoogt het vermogen om belangrijke visuele momenten identificeren en kunnen de film visueel te presenteren als een gids voor de film team verwijzen ontwikkelen.

Production Design Software 202

Vereisten: Geen

Studenten maken kennis met 3D design software als een visualisatie, communicatie, planning en design tool voor de productie ontwerp. De nadruk wordt gelegd op het combineren van de principes van 2D technische tekening met de 3D-mogelijkheden van de digitale formaat biedt.

Production Design Conceptualisatie 203

Vereisten: Geen

Studenten maken met hoe om te gaan over het vertalen van geschreven woorden in visuele ideeën. Gebieden onderzocht behoren ontwerp metafoor, psychologie, sfeer, karakter en milieu. Hoe de belangrijke aspecten van een verhaal en hoe deze om te zetten in visuele concepten die te versterken en te communiceren over het algemeen verhalende thema's en doelstellingen is de belangrijkste focus te identificeren.

Kostuum, hair & make-up voor de film 204

Vereisten: Geen

Studenten maken met hoe je overtuigende scherm tekens met kostuum, haar maken en als design tools. Studenten onderzoeken hoe een karakter en de fundamentele praktische vaardigheden die betrokken zijn bij het uitvoeren van een goede character design conceptualiseren. De nadruk wordt gelegd op hoe kostuum, haar en make-up worden gebruikt om belangrijke verhaal informatie over de periode, regio, sociale klasse, beroep en persoonlijkheid te communiceren.

Derde jaar Production Design Keuzemodules

Thematische Ruimtelijk Ontwerp 301

Vereisten: Geen

Studenten richten zich op thematisch gedreven, site specific, tijdelijke design scenario's, zoals tentoonstellingen, evenementen, exposities, installaties en modeshows. Het proces van het verstrekken van een conceptuele, theoretische en fysieke raamwerk voor de interpretatie van wat er op het display wordt verkend en het doel van het verstrekken van de kijker met een diepgaande en betekenisvolle ervaring in een ruimtelijk gedefinieerd context onderzocht.

Psychologie van kleur in de film 302

Vereisten: Geen

Studenten onderzoeken hoe het gebruik van kleur invloeden emotionele reactie en de perceptie van verhalende inhoud in films. Lezingen worden gestructureerd rond de weergave van relevante film verwijzingen geanalyseerd om de specifieke manieren waarop filmmakers kleur hebben gebruikt om te bereiken en te communiceren hun verhalende doelstellingen te onthullen.

Visuele Metafoor in Film 303

Vereisten: Geen

Studenten onderzoeken hoe het gebruik van visuele metafoor, teken en het symbool van de perceptie van verhalende inhoud kunnen beïnvloeden. Dieptepsychologie principes worden gebruikt als werkinstrumenten waarmee om te beginnen met het genereren van zinvolle visuele concepten in de film. Lezingen worden gestructureerd rond de weergave van relevante film verwijzingen geanalyseerd om de specifieke manieren waarop filmmakers visuele metafoor hebben gebruikt om te bereiken en te communiceren hun verhalende doelstellingen te onthullen.

BAfilm105

screen Acting

Grote acteren is geweldig acteerwerk - of het gebeurt op een speelfilm, een sitcom, een soap of een voice-over booth - maar de regels voor elke expressie is totaal anders. Leren om uw prestaties ambachtelijke en fine-tunen van deze verheven kunst, is net als leren veel verschillende talen spreken.

Screen Acting als een beroep is altijd al gezien als de natuurlijke overloop van toneelspeler training.

In Film Arts, we geloven dat er een sterke behoefte aan gespecialiseerde opleiding specifiek gericht op het scherm prestaties. In de loop verkennen leerlingen het volledige gamma van handelen voor het scherm, en te onderzoeken positie van het scherm acteur in de hedendaagse internationale film- en televisie-industrie prestaties.

Carrières zijn onder meer: ​​Film & Television Acteur; Tv-presentator; Collectieve Acteur; Voice-Over de kunstenaar; Casting Director.

Tweede jaar Screen Waarnemend Keuzemodules

Screen vs Stage 201

Vereisten: Geen

Studenten leren dat handelt voor het podium is heel anders dan die op het scherm. Door middel van praktische oefeningen acteren, studenten verkennen deze verschillende technieken van handelen en analyseren van de vereisten voor elk veld. Door het bekijken van beeldmateriaal, student onderzoeken hoe film acteren technieken zijn veranderd in de afgelopen decennia en wat er nodig is van de moderne scherm acteur.

Screenplay van POV 202 een Actor's

Vereisten: Geen

Studenten richten op hoe om het scenario te interpreteren als acteur. Door middel van praktische voorstelling van relevante scènes, leren de studenten af ​​te breken en ontleden het scenario. Studenten kijken hoe karakterisering aanwijzingen van het scenario te verzamelen.

Genre Waarnemend 203

Vereisten: Geen

De studenten bestuderen verschillende genres binnen acteren, met inbegrip van komedie, drama, actie, klassieke en handelen met green screen technologie. Studenten verkennen specifieke prestatie technieken die nodig zijn van de uitvoerder. Studenten maken ook kennis met de verschillen in handelen technieken die van toepassing zijn op de prestaties voor sitcom en soap.

De acteur en de Camera 204

Vereisten: Geen

Student acteurs leren om te presteren voor de camera door het raken van merken; het maken van in- en uitgangen; omgaan met rekwisieten; aanpassen tussen master, mid-shot en close-up. Filmstudenten ervaring opdoen in het werken met de acteur op de set en schieten in de juiste volgorde met zowel fysieke en emotionele continuïteit.

Studenten leren ook op het scherm auditie technieken en etiquette.

Derde jaar Screen Waarnemend Keuzemodules

Voice-over Techniques 301

Vereisten: Geen

Leerlingen ontdekken de vaak over het hoofd gezien gebied van voice-overs als een genre van acteren. Studenten verkennen beide vaardigheden van regisseren en zijn gericht voor de voice-over prestaties in animatie en film, zowel corporate als fictie. Studenten leren microfoon techniek en hoe ze hun lichaam te gebruiken voor een optimale vocale prestaties.

De voorbereiding van de beeldprestaties / Screen Repetities 302

Vereisten: Geen

Studenten verkennen van de verschillende audities en repetities processen. Improvisatie techniek voor camera is ook onderzocht. Studenten krijgen de mogelijkheid om het proces, wat er achter de camera en de directe collega-werkende studenten observeren.

Commercial and Corporate Acting 303

Vereisten: Geen

Studenten leren acteren vaardigheden toe te passen aan de behoeften en eisen van het uitvoeren in commercials en bedrijfsfilms. Studenten zullen bekend zijn met soorten en stijlen van advertenties, bedrijfsfilm scenario's en infomercials geworden.

BAfilm106

Scenarioschrijven

Een scenarioschrijver is een schrijver die de kunst van het schrijven van verhalen op die zijn voorzien van films, televisieprogramma's en zelfs video games zijn gebaseerd uitvoert. Deze verhalen zijn de omzetting van het dagelijks leven in gedistilleerd en krachtige ervaringen die, zoals het leven, na verloop van tijd en dat hebben de macht om te beïnvloeden, door middel van dialoog en actie, de diepste delen van ons wezen.

Een goed gemaakte scenario is zowel een blauwdruk voor het opnemen van een film, en een stuk van creatieve verhalen in zijn eigen recht, met eigen regels en conventies.

De cursus toont de laatste scenarioschrijven technieken, zij het voor de speelfilm, tv-series, of de korte animatiefilm. De cursus is een van de weinige in de wereld om collegegeld te bieden in de kunst en technieken van meeraderig en pluriforme verhalen.

Carrières zijn: Feature & TV Series Schrijver; Script Reader-Editor; Film recensent; copywriter; redacteur; Romanschrijver; Scenarioschrijver.

Tweede jaar Screenwriting Keuzemodules

Screenplay Structuur 201

Vereisten: Geen

Studenten leren hoe je een verhaal te breken in drie onderling afhankelijke handelingen die het begin, midden en einde van alle verhalen bevatten. Deze drie-act structuur vormt de basis van de meeste scenarioschrijven technieken.

Scenarioschrijven voor advertenties en Corporates 202

Vereisten: Geen

Leerlingen krijgen de opdracht in de technieken die nodig zijn voor het schrijven van spannende en levensvatbaar tv-commercials en bedrijfsfilms.

Scenarioschrijven voor Interactive Media 203

Vereisten: Geen

De studenten bestuderen de vaardigheden en technieken die nodig zijn om te schrijven voor interactieve media zoals video games en websites.

Scenarioschrijven voor de korte animaties 304

Vereisten: Geen

Studenten zullen leren hoe levensvatbaar verhaal en idee-driven scenario's geschikt voor animatiefilm te creëren.

Derde jaar Screenwriting Keuzemodules

Schrijven Characters & Dialoog 301

Vereisten: Geen

Studenten zullen leren hoe je authentieke en kleurrijke personages en dialoog ambachtelijke door het begrijpen van de rol die de back-verhaal en karakter biografieën spelen in scenarioschrijven.

Television Series Screenplay 302

Vereisten: Geen

Studenten leren de kunst en de techniek van het schrijven van een compleet tv-episode voor een bestaande tv-serie.

Waarin & Ontwikkelen Features 303

Vereisten: Geen

Studenten zullen leren hoe ze de speelfilm scenario schetsen in een meer gedetailleerde manier dan toegestaan ​​door de korte inhoud en behandeling. De module biedt specifieke technieken voor het ontwikkelen van de omtrek tot een volwaardige scenario.

BAfilm107

Sound design

Het creëren van een soundtrack vereist crafting de juiste synergie tussen stilte, sfeer, natuurlijke geluiden, muziek, dialoog en actie op het scherm, om de perfecte emotionele landschap voor de film verhaal te maken. Dit is de taak van het geluid ontwerper, en het is de kunst van het onderdompelen van het publiek volledig in de realiteit van de film.

The Sound Design cursus is uniek in het land als het specifiek richt op het ontwerpen van geluid elementen voor audio-visuele media, in plaats van op muziektechnologie.

De cursus biedt uitgebreide training aan het creëren van dramatische geval, high-fidelity audio content voor film, radio, televisie en games mogelijk te maken.

Carrières zijn: AV Sound Designer; Final Mix Technician; Geluid toezichthouder; Geluid recordhouder; Production Mixer.

Tweede jaar Sound Design Keuzemodules

Inleiding tot de Pro Tools 201

Vereisten: Geen

Studenten maken kennis met een van de industrie standaard Digital Audio Workstations (geluid opnemen en manipuleren software) - AVID Pro Tools. De cursus omvat een breed overzicht van het gebruik van Pro Tools voor audio productie met een focus op post-productie voor film en televisie. Deze cursus is meer dan alleen software opleiding; het dient als een introductie voor vele latere modules die de kennis van Pro Tools voor geluid opnemen, bewerken en mixen vereisen.

Locatie Geluidsopname 202

Vereisten: Geen

Studenten leren de verschillende concepten en technieken voor het opnemen van geluid op locatie. Deze module richt zich op het verkrijgen van praktische ervaring met de productie van audio-apparatuur (veld recorders, boom microfoons en revers microfoon), in het bijzonder voor de productie van geluid voor film en televisie. Het bevat ook ruisreductie, die geavanceerde technieken te verbeteren en te herstellen suboptimale of beschadigde audio.

Geluid voor de dialoog 203

Vereisten: Inleiding tot Pro Tools

Studenten richten zich op elk type van de stem en dialoog opname, met uitzondering van de opname op locatie. Studenten leren een scala aan ideeën en de benadering bij het werken met gesproken stem. Dit omvat vertelling, voice-overs, dialoog editing, voice processing en Automated Dialogue Replacement (ADR).

Geluid voor Games 204

Vereisten: Inleiding tot Pro Tools

Studenten leren dat een spel sound designer nodig heeft om de productie pijpleidingen spel te begrijpen en hoe sound design past in deze. Game geluid is ook het niveau van interactie en de vereisten voor onderdompeling toegevoegd. Deze module bevat de typische game-audio workflow, het werken met geluidseffecten bibliotheken en andere geluidselementen, en audio-integratie. De cursus is gebaseerd op de audio in Pro Tools en Unity, waaronder meer geavanceerde audio middleware.

Derde jaar Sound Design Keuzemodules

Acoustics 301

Vereisten: Geen

Studenten verkennen van de wetenschap van de akoestiek - waarom ruimtes klinken zoals ze doen en hoe dit van invloed op zowel luisteren en opnemen. De module omvat akoestische meten en kalibreren, werkwijzen voor akoestische controle kamer ontwerp en behandeling, evenals overwegingen voor bewaking en afspelen. De beste microfoons en luidsprekers in de wereld zijn niet veel waard als uw kamer heeft slechte akoestiek. Leer hoe te identificeren en te corrigeren deze problemen.

Sound Perception 302

Vereisten: Geen

Leerlingen maken kennis met de concepten achter hoe de hersenen zich bezighoudt met geluid en muziek, met inbegrip van geluid waarnemen, geluid cognitie en de psychologische en emotionele aspecten van geluid en muziek in sound design. Deze module bevat ook muziek selectie, muziek editing en muziek geletterdheid.

Audio Finishing Technieken 303

Vereisten: Inleiding tot Pro Tools

Studenten leren over de verschillende post-productie levering eisen, normen en workflows, waaronder het beheersen van audio voor diverse platforms en media. Studenten worden blootgesteld aan de concepten achter uiteindelijke dynamisch bereik manipulatie en egalisatie, luidheid en niveau van normen voor de uitzending, cd's en andere platforms.

Algemeen Keuzemodules toepassing op alle Film Arts Students

Research Skills 303

Vereisten: Film Theory 201

Leerlingen maken kennis met het onderzoek in de verschillende academische disciplines en worden geïnstrueerd in het onderzoeken van live action en geanimeerde filmproductie. De studenten bestuderen de beginselen, concepten en methoden van strenge, open-end humaniora-based onderzoek en academisch schrijven, met de nadruk op de rol van kritisch denken. Daarnaast bestuderen ze de fundamentele rol van de analyse en kritische interpretatie in zowel het lezen van onderzoek en filmkritiek.

Professional Practice 304

Voorwaarden: Alle Film Arts studenten moeten dit onderwerp op niveau 3 te voltooien

Studenten maken kennis met specifieke beroepspraktijk en algemene zakelijke principes en procedures te onderwerpen. Project en persoonlijk financieel beheer essentials worden beschreven en kwesties van belasting, BTW en arbeidsrecht uitgewerkt. De studenten worden begeleid door de concepten en conventies ten grondslag liggen aan zakelijke praktijken zoals overeenkomsten, contracten, project planningen en algemene boekhouding. De nadruk wordt gelegd op het ontwikkelen van een grondig begrip van de belangrijkste beroepspraktijk componenten om hen in staat te stellen de werkplek in te voeren als zelfverzekerde en geïnformeerde professionals.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op December 6, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Online en Campus gecombineerd
Start Date
Startdatum
Feb. 2018
Duration
Duur
3 jaar
Voltijd
Price
Prijs
265,000 ZAR
Locations
Zuid-Afrika - Pretoria
Startdatum: Feb. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum: Feb. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Feb. 2018
Zuid-Afrika - Pretoria
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan