Ba in de informatica

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Dit zijn full-time, driejarige studies die leiden tot de bacheloropleiding op het gebied van Informatica. Het programma bevat software engineering, computer netwerken, visueel programmeren, internet portals, computer graphics en kunstmatige intelligentie.

Afgestudeerden van het eerste niveau Computer Science programma kennis en vaardigheden op het gebied van: programmering, uitvoering en controle van de computer software componenten, supervisie van middelgroot computersystemen en het praktische gebruik van de computer gereedschappen.

Een typische afgestudeerde kan werk vinden als beheerder van computersystemen, als programmeur, webmaster, operator en service begeleider van informatiesystemen en, na het voltooien van aanvullende eisen, kan hij of zij ook worden gebruikt als een Computer Science Teacher.

Vereisten

  • Een middelbare school diploma, een transcript of records die de vakken / cijfers en een bewijs van bekwaamheid in het Engels voor buitenlanders (tenzij het secundair onderwijs werd onderwezen in het Engels) zijn verplicht.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

The highly respected University of Lodz is one of the leading institutions of higher education in Poland. It was established in 1945 as a successor of educational institutions active in Lodz in earlie ... Lees meer

The highly respected University of Lodz is one of the leading institutions of higher education in Poland. It was established in 1945 as a successor of educational institutions active in Lodz in earlier times. The 13 faculties of the University provide programmes in 90 fields of study and 165 specializations. In addition, the University offers doctoral programmes, more than 70 postgraduate curricula including an MBA programme, and programmes financed by the ESF. Our students, together with those studying in Lodz within exchange programmes, come from about 90 different countries. In this truly international atmosphere everyone can experience the cultural diversity of both the city and the institution. Lees Minder