Ba in de reclame en brand management
Staffordshire University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2023
* Thuis en EU-studenten: £ 9000 per jaar van de studie; Internationale studenten: £ 10.500 per jaar van de studie
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
BA in Reclame en Brand Management
Ben je creatief en een goede communicator met veel goede ideeën? Onze BA (Hons) Reclame en Brand Management cursus zal je een brede set van vaardigheden om een carrière in deze snelle creatieve industrie te ontwikkelen.
Cursusbeschrijving
Onze studio weerspiegelt een agentschap omgeving, het creëren van flexibele arbeidstijden zones en projectruimtes met de industrie standaard software, zodat u hands-on ervaring dat werkgevers waarde zult krijgen. En onze Londen en New York Agency Programme werkt u aan 'live' slip met top agentschappen, waaronder Fallon, Profero, 23Red, ja Agency, Bandujo New York, The Collective, BBH, Pearlfisher en Havas Worldwide.
De cursus wordt gegeven door ervaren docenten die momenteel werkzaam als creative directors en bureau beoefenaars. Industrie stages en bezoeken bureau zal toevoegen aan je ontwikkeling. Je leert over reclamecampagnes, strategie en planning, het genereren van ideeën, geïntegreerde communicatie, art direction en copywriting.
Je leert over de belangrijkste concepten en praktijken die succesvolle reclame en het merk communicatie ondersteunen. U zult experimenteren met ideeën, creatief denken, en communicatie en verken deze gebieden door middel van creatieve oplossingen.
We raden u aan visuele communicatie en theoretische kwesties die door de relatie tussen reclame, merken, marketing en vraagstukken van duurzaamheid te verkennen. Je leert om strategie, planning en creatieve praktijk te integreren. En u zult uw branche, netwerken en plaatsing kansen te ontwikkelen.
Je hebt ook de mogelijkheid om uw portefeuille personaliseren. U zult kijken naar creatieve ideeën, onderzoek en multidisciplinaire oplossingen voor een creatieve kort. U zult ook onderzoeken het strategisch belang van 'de toekomst proofing'.
Graduate bestemmingen
Onze reclame en Brand Management mate heeft een sterke alumninetwerk verbonden via sociale media groepen. Afgestudeerden van de cursus werken in een breed scala van bureau rollen lokaal en nationaal - met wat zo ver weg als Europa, de VS en China.
Toelatingseisen
Typische UCAS Aanbod: 260. BTEC: MMM. Stichting Diploma in Kunst en Vormgeving Merit. Alle kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. Als u momenteel studeert een kunst en design natuurlijk e. g. Propedeuse, A-niveau, AVCE, etc. neem met u een portfolio van het werk. Maar het is niet noodzakelijk dat u een portfolio toe te passen voor deze cursus. We zijn blij met kandidaten uit andere disciplines die over reclame hartstochtelijk bent.
Onderwijzen en leren
De Reclame en Brand Management cursus bij Staffordshire University richt zich op het verkennen van de creativiteit en de praktijk door middel van onderzoek, theorie en studio projecten. Verschillende werkwijzen worden gebruikt voor het ontwikkelen en leren en progressie leerlingen beoordelen. Ze zijn allemaal ontworpen om de strategie van de integratie van de intellectuele en ervaringsgerichte processen van leren op een creatieve studio-omgeving te versterken, zodat onze studenten hebben het vertrouwen en de ervaring van de reclame-industrie omgeving voor het afstuderen met goed ontwikkelde creatief denken vaardigheden.
Onze cursus is toegewijd aan het opbouwen van het vertrouwen van onze studenten in hun bevoegdheden van communicatie. Onze uitstekende student staf ratio, maakt elke student te ondersteunen bij het ontwikkelen van hun belangrijkste vaardigheden en benaderingen op elk deel van het proces. Door middel van elk niveau van onze studenten worden blootgesteld aan steeds complexere uitdagingen voor hun vermogen om hun ideeën te communiceren, hetzij door middel van een presentatie van de onderzoeksresultaten met hun leeftijdgenoten, geschreven academisch argument of, bij de behandeling van een praktische korte, communicatie creatieve concepten aan een cliënt.
Een brede mix aan werkvormen wordt gebruikt die in de volgende categorieën:
- Studio onderwijs vindt plaats in speciale studio's. Deze praktijk aanzienlijk bijdraagt aan hun onafhankelijkheid als leerlingen en industrie benaderingen.
- Lezingen, inclusief professionals uit de industrie.
- Seminars en discussiegroepen.
Group kritieken. Studenten presenteren hun werk tot de groep van medewerkers en studenten voor, voor vooruitgang beoordeling. Actieve deelname aan kritieken biedt een waardevolle gelegenheid om het vertrouwen in de presentatie en communicatieve vaardigheden te ontwikkelen. Tutorials voor het verstrekken van feedback over de vooruitgang, alsmede het stimuleren van analyse en reflectie.
Technische instructies van software etc onderwezen door de technische instructie team. Studiebezoeken plaatsvinden in agentschappen zoals Fallon, Dbi, Crayon in Londen en Bandujo in New York, we ook een bezoek, tentoonstellingen en conferenties, en studenten aan de industrie contacten en werkmethoden te introduceren.
We zijn toegewijd aan het ontwikkelen en onderhouden van een professionele aanpak om te werken en onze studenten wordt verwacht dat zij alle van de toegewezen leertijd voor het werk / de praktijk / onderzoek gebruiken in alle modules binnen de open toegang tot studio-omgeving.
Het eerste jaar van de cursus introduceert studenten tot de fundamenten en de belangrijkste vaardigheden en aanverwante industrie praktijken, alsmede de diagnose van de student s huidige vaardigheid basis. Studenten zullen komen betrokken bij alle aspecten van het creatieve proces van de eerste korte tot de uiteindelijke productie. De nadruk ligt op de progressie in de richting van de mogelijkheid om zelf te beheren projectwerk.
Modules in het tweede jaar pleeggezin meer onafhankelijke project georiënteerde vormen van onderzoek, en studenten verder te ontwikkelen begrip van reclame strategie, copywriting en digitale platforms, alsmede ethische kwesties. Met de voortdurende steun en begeleiding en focus op hun vaardigheden portfolio onze studenten beginnen ze aan de bevoegdheid van de ontwikkeling binnen de belangrijkste vaardigheden die nodig zijn binnen de industrie en leren hoe ze deze effectief individueel of als onderdeel van een creatief team in dienst van beide. Dit is samengebracht in onze London Agency Workshop Week, die plaatsvindt aan het einde van elk jaar.
In het laatste jaar van de cursus zijn de meeste modules Studio-based en zal vaak midden op een korte door de module leider, een extern bureau, live-client of competitie kort ingesteld. Dit soort leren model richt zich op creatieve inzicht en onderzoek proces dat leidt tot een effectieve klant toonhoogte, die wordt beoordeeld ontwikkelen. Dit test onze studenten vaardigheden tegen de processen die binnen de industrie.
Als ze dat willen, kunnen onze studenten het eerste semester van hun laatste jaar studeren dezelfde modules (in het Engels) door te brengen bij onze partner cursus bij de reclame-industrie gefinancierd Werbe Akademie in Wenen.
Aanslag
De Reclame en Brand Management natuurlijk team hebben effectieve en passende beoordeling methoden en strategieën voor elke module ontwikkeld, heeft deze strategieën bedacht informatie uit gesprekken met actoren uit de sector bench-markering tegen de reclame-industrie praktijken.
De meeste modules dragen enkele assessment taken / activiteiten. Het middel van cursussen - waarvan de aard bepaald door de project slip gevestigd in de module, maar die kan bestaan uit een of een combinatie van de volgende componenten:
- Werkboeken of logs, documenteren van het proces van het genereren, ontwikkelen en oplossen van gedachten en ideeën en het aantonen van de invloed van het onderzoek op het praktisch werk
- Studio conceptontwikkeling boards en portefeuilles
- Onderzoek bestanden, documenteren het ophalen, sorteren en presentatie van onderzoeksmateriaal
- Creatieve oplossingen professioneel gepresenteerd in een formaat dat door de opdracht, project of kort
- Een essay of een rapport, geschreven volgens gegeven richtlijnen met betrekking tot het aantal woorden en geïllustreerd zoals vereist door de opdracht
- Pitch Presentatie
De cursus team zijn ervan overtuigd dat de geïntegreerde aanpak van de beoordeling zorgt ervoor dat de gevarieerde aanpak ondersteunt verschillende soorten leerlingen en dat de resultaten te ontwikkelen 'vermogen om effectief uit te voeren in een' real-world 'onze studenten industrie situatie.
Werkgelegenheid
Door onze 360-graden creatieve en strategische benadering van reclame onze afgestudeerden zijn de industrie klaar.
Reclame en Brand Management aan de Staffordshire University heeft een hoge inzetbaarheid record. Meer dan 62% van onze afgestudeerden gaat u rechtdoor in de reclame-industrie na het voltooien van hun diploma, oplopend tot meer dan 90% na drie jaar.
Onze nadruk ligt op het ontwikkelen van afgestudeerden met de belangrijkste reclame en brand management vaardigheden, waaronder creatieve praktijk, rekening planning en onderzoek vaardigheden.
Door onze betrokkenheid bij professionele organisaties, zoals D & AD (Designers en Art Directors Association), IPA (Instituut voor Practitioners in Advertising) en Ed-Com (Europees Instituut voor commerciële communicatie Onderwijs) en Reclamebureaus lokaal, nationaal en internationaal, onze studenten zijn in staat om deze verbindingen en de industrie contacten, terwijl op de cursus en na het afstuderen te gebruiken.
Op alle niveaus en modules we streven ernaar om onze afgestudeerden te voorzien van een kritisch bewustzijn door middel van onderzoekend leren, afhankelijk van kennis en vaardigheden te verwerven. Gedurende de drie jaar van de opleiding, onze studenten ontwikkelen hun begrip door middel van reflectie en het oplossen van problemen en worden steeds meer aangemoedigd en in staat om de eigendom en verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen leren, zowel als individuen en als teamleden, waarbij de mogelijkheid tot interactie met vertrouwen , effectief te communiceren en samenwerken met collega's en collega's van het grootste belang.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BSc in marketing en reclame
- Kingston upon Thames, Verenigd Koninkrijk
Bachelor of Science in reclamecommunicatie
- Erie, Verenigde Staten
BA H Creatieve reclame en art direction
- London, Verenigd Koninkrijk