Ba In Strategische Communicatie In Marketingcommunicatie

University of Johannesburg

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Ba In Strategische Communicatie In Marketingcommunicatie

University of Johannesburg

Het huidige tijdperk wordt gekenmerkt door een verschuiving naar Strategische Communicatie, dat is een dynamisch en ontwikkelende gebied. Overwegende dat, eerder, Corporate Communicatie, Marketing Communicatie, Public Relations en Management Communicatie werden gezien als afzonderlijke velden, heeft Strategische Communicatie geprobeerd om deze verschillen te overstijgen. De omgeving waarin de meeste organisaties en bedrijven opereren vereist de mogelijkheid aan te passen aan: het tempo van de veranderingen, economische instabiliteit, de verschuiving van de macht van de traditionele gezag en de invloed van technologie op elk aspect van het menselijk bestaan.

De BA Strategic Communication (Marketing Communication) graad is een unieke kwalificatie die is ontwikkeld om u te bekrachtigen met de kennis die essentieel is om te slagen in de industrie. Deze graad biedt zowel praktische en theoretische kennis met betrekking tot de rol van de communicatie-beoefenaar in het bereiken van organisatorische doelen en het faciliteren van de belanghebbenden relaties, reputatie management, change management, employee engagement en mediarelaties. Deze dimensies worden onderzocht binnen een bredere wereldwijde, de overheid, het bedrijfsleven, de maatschappij en de individuele context.

Het curriculum voor de BA (Strategische communicatie) (Marketing Communicatie) programma bestaat uit 24 semester modules en is als volgt samengesteld:

Eerste jaar Tweede jaar Derde jaar semester modules
Marketing Communicatie 1A en 1B Marketing Communicatie 2A en 2B Marketing Communicatie 3A en 3B 6
Toegepaste Marketing Communicatie 1A en 1B Toegepaste Marketing Communicatie 2A en 2B Toegepaste Marketing Communicatie 3A en 3B 6
Major 1A en 1B Major 2A en 2B Major 3A en 3B 6
* Communicatie 1A en 1B
of keuzevakken 1A en 1B als CMS is gekozen als een belangrijke
* Communicatie 2A en 2B
of keuzevakken 2A en 2B als CMS is gekozen als een belangrijke

4
** Engels 1C en 1D
of keuzevakken 1A en 1B

2
10 semester modules 8 semester modules 6 semester modules 24
Majors: Antropologie, * Communicatie, Engels, taalkunde, Marketing Management, Filosofie en sociologie.

Alternatief majors: Engels 1A en 1B (Deze modules kunnen alleen worden gekozen als er geen tijdschema botsingen.)

Keuzevakken: * Communicatie, Engels, taalkunde, Marketing Management, Filosofie en sociologie.

Alternatief keuzevakken: Antropologie of Engels 1A en 1B. (Deze modules kunnen worden gekozen als er geen tijdschema botsingen.)

* Communicatie (CMS) is verplicht tot het tweede jaar niveau voor alle studenten. Als CMS is gekozen als een belangrijke, moet een extra vier modules uit de lijst van de electieve majors worden opgenomen als een minderjarige electieve tot tweedejaars niveau. Als een belangrijke uitzondering CMS is gekozen uit de electieve majors, CMS is een verplicht minor tot tweedejaars niveau.

** Studenten die een A of B in matric hebben bereikt voor Engels kunnen vervangen Engels 1C en 1D met een ander keuzevak. Studenten die Engels selecteren als een belangrijke moeten registreren voor Engels 1A en 1B en kunnen vervangen door Engels 1C en 1D met een ander keuzevak. Student die Engels 1C en 1D passeert kan worden toegestaan ​​om te registreren voor Engels 2A en 2B naar het oordeel van het hoofd van de afdeling van het Engels.
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Feb. 2018
Duration
Duur
3 jaar
Voltijd
Locations
Zuid-Afrika - Johannesburg
Startdatum: Feb. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Feb. 2018
Zuid-Afrika - Johannesburg
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan