Baccalaureus

Allegheny College

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Baccalaureus

Allegheny College

baccalaureus

The Art Department's programma's zijn ontworpen om een ​​brede intellectuele basis in de tradities van de beeldende kunst te ontwikkelen door middel van een goed begrip van Studio Art praktijk en Kunstgeschiedenis, in combinatie met kennis uit andere disciplines. Studenten leren om onderscheid te maken tussen de processen van de productie, interpretatie en evaluatie, en creatief te denken over alle aspecten van de artistieke problemen op te lossen. Door middel van het onderzoek en de creatie van originele kunstwerken, studenten leren om kunstwerken contextualiseren, en begrijpen van de relatie tussen praktijk, theorie en geschiedenis.

ART MAJORS

studio Art

Vordert van brede verkenning van de beeldende kunst in de richting van specialisatie in een gekozen medium.

kunstgeschiedenis

De visuele erfgoed van de westerse kunst en architectuur, vordert uit enquêtes (oude, Renaissance, Amerikaans, enz.) Om een ​​substantiële originele onderzoeksproject.

Kunst en Techniek

Een interdisciplinair grote gedeeld tussen de Communication Arts and Art Afdelingen die verbindingen tussen fotografie, video en computer kunst verkent.

Double en zelf ontworpen majors aangemoedigd.

Minoren

Studio kunst • Kunstgeschiedenis

Speciale minderjarigen zoals Art & Milieu en middeleeuwse en Renaissance Studies kan worden beschouwd.

Abteilungsinfos

onderscheidingen

  • Individuele aandacht, close student-faculteit relaties.
  • Mogelijkheden om kunst te integreren met andere disciplines: recente dubbele majors omvatten studio kunst / natuurkunde; studio kunst / biologie; studio kunst / wiskunde; studio kunst / milieukunde; kunstgeschiedenis / Engels.
  • Senior Projects demonstreren aan werkgevers en graduate schools de mogelijkheid om te definiëren en te voltooien een uitgebreid oorspronkelijke opdracht.
  • Bijzondere evenwicht tussen diepte en de grote breedte van gehele programma's.
  • Belangrijke integratie van de studio kunst en kunstgeschiedenis in het curriculum.
  • Bovenste niveau seminars die de leerlingen aanmoedigen om verbinding kunst met politiek, economie en maatschappij te onderzoeken.

Belangrijkste voordelen

  • Appreciatie van de fantasierijke, expressieve aanbod van beeldende kunst.
  • Stevige basis in de fundamenten van de kunst en kunstgeschiedenis.
  • Inzicht in de theoretische en technische problemen in de productie en de interpretatie van art.
  • De eerste hand kennis van hoe kunstenaars en kunsthistorici te ontwikkelen en onderwerpen te verkennen.
  • Inzicht in de processen en de gevolgen van visuele communicatie.
  • Het vermogen om kritisch denken vaardigheden toe te passen in alle disciplines.
AlleghenyArts

Leerresultaten

Studenten die met succes een belangrijke voltooien Art: Studio of Art and Technology zal:

  • Actief in de productie van een oeuvre die een goede illustratie conceptuele verfijning, terwijl ook het overbrengen van betekenis, het onderzoeken van menselijke ervaringen, en het integreren van kennis uit andere disciplines en culturele context.
  • Maak originele kunstwerken die effectief gebruik van design principes, creatief oplossen van problemen, en passende vakmanschap en techniek, in een reeks van mediums aan te tonen.
  • Interpreteren en kritisch evalueren van kunst en media, schriftelijk en in spraak, vanuit een geïnformeerd perspectief door het uitvoeren van relevant onderzoek, contextualiseren en interpreteren betrokken ondernemingsraden.
  • Exhibit vertrouwdheid met de werken en de intenties van de belangrijkste kunstenaars / ontwerpers en bewegingen van het verleden en het heden, zowel westerse als mondiaal, en vertrouwdheid met hedendaagse kunst en kritische theorie.
  • Ontwikkel professionele praktijken door middel van de tentoonstelling van hun werk in een galerie setting, de documentatie van het werk in een portfolio, en voorstel schrijven.

Studenten die met succes een minderjarige in zal Studio Art te voltooien:

  • Actief in de productie van een oeuvre die een goede illustratie conceptuele verfijning, terwijl ook het overbrengen van betekenis, het onderzoeken van menselijke ervaringen, en het integreren van kennis uit andere disciplines en culturele context.
  • Maak originele kunstwerken die effectief gebruik van design principes, creatief oplossen van problemen, en passende vakmanschap en techniek aan te tonen, met de nadruk op één medium.
  • Interpreteren en kritisch evalueren van kunst en media, schriftelijk en in spraak, vanuit een geïnformeerd perspectief door het uitvoeren van relevant onderzoek, contextualiseren en interpreteren betrokken ondernemingsraden.
  • Exhibit vertrouwdheid met de werken en de intenties van de belangrijkste kunstenaars / ontwerpers en de bewegingen van de twintigste eeuw en met hedendaagse kunst en kritische theorie.
  • Ontwikkelen van professionele vaardigheden, zoals de tentoonstelling van hun werk in een galerie setting, de documentatie van het werk in een portfolio, en voorstel schrijven.

Studenten het invullen van een grote in de kunstgeschiedenis staat zal zijn om:

  • Aantonen dat een algemene kennis van de monumenten en de belangrijkste kunstenaars van alle grote kunst periodes uit het verleden, met inbegrip van een breed inzicht in de kunst van de twintigste eeuw; kennismaking met de kunstgeschiedenis van de niet-westerse culturen, kennis uit te diepen en de precisie van verschillende culturen en perioden in de geschiedenis van de kunst; concentratie in ten minste één gebied op een gevorderd seminar niveau; en studie van de theorie en kritiek behulp van een verscheidenheid van kritische analytische benaderingen.
  • Maak gebruik van tools en technieken van de wetenschap, met inbegrip van het schrijven in verschillende formaten; spreken in verschillende formaten, met behulp van geschikte presentatie-technologie; onderzoeksmethoden, de juiste bronvermelding methoden en legale gebruik van reproducties van beelden, en de productie van een senior project dat een enkel kunstwerk of een nauw omschreven oeuvre in hun historische context van mening, geanalyseerd vanuit een onderscheidende authorial standpunt op basis van kritieke en theoretische inzichten.
  • Integreren en toepassen van kennis uit andere disciplines en culturele context, met inbegrip van een algemene kennis van de wereldgeschiedenis. Adequate beheersing van ten minste één vreemde taal ter ondersteuning van onderzoek door het lezen van primaire grondstoffen wordt sterk aanbevolen.
  • Aantonen dat een functionele kennis van het creatieve proces, normaal bereikt door één of meer stichting of studio cursussen.

Studenten het invullen van een minderjarige in Kunstgeschiedenis staat zal zijn om:

  • Aantonen dat een algemene kennis van de monumenten en de belangrijkste kunstenaars van alle grote kunst periodes uit het verleden, met inbegrip van een breed inzicht in de kunst van de twintigste eeuw; kennismaking met de kunstgeschiedenis van niet-westerse culturen; kennis uit te diepen en de precisie van een periode in de geschiedenis van de kunst; werken op een gevorderd seminar niveau; en studie van de theorie en kritiek behulp van een verscheidenheid van kritische analytische benaderingen.
  • Maak gebruik van tools en technieken van de wetenschap, met inbegrip van het schrijven in verschillende formaten; spreken in verschillende formaten, met behulp van geschikte presentatie-technologie; onderzoeksmethoden, de juiste bronvermelding methoden en legale gebruik van reproducties van beelden.
  • Aantonen dat een functionele kennis van het creatieve proces, normaal bereikt door één of meer stichting of studio cursussen.

Kansen

  • Allegheny het Centrum voor economische en ecologische ontwikkeling (CEED) sponsort kunst en het milieu community development kunstprojecten. Elk project voorziet betaald zomer stages voor 4-6 studenten per jaar.
  • Student Art Society houdt de jaarlijkse activiteiten, waaronder unjuried student tentoonstellingen, een Beaux Arts Ball, en excursies.
  • -Afdeling gesponsorde lezingenreeks, vaak in combinatie met exposities: recente sprekers hebben opgenomen kunstenaars Christo en Jeanne-Claude; Thomas B. Armstrong, directeur van het Andy Warhol Museum; en Madeleine Grynsztejn, conservator van het San Francisco Museum of Art.
  • Workshops: Nieuw workshops zijn gericht op kunst carrière, handgemaakt keramiek, papier, en niet-traditionele tekentechnieken.
  • Excursies: In de omgeving bronnen zijn de Albright-Knox Gallery (Buffalo), de Carnegie Museum (Pittsburgh), de Cleveland Museum of Art en het Erie Art Museum.
  • Meadville Raad betreffende de Kunsten organiseert tentoonstellingen negen regionale kunstenaars per jaar.
  • "Signs & Flowers ', een site-specific openbare kunst installatie gemaakt in samenwerking met Penndot; bezoek ceed.allegheny.edu om dit project te bekijken.
  • Kunstonderwijs programma met de Universiteit van Pittsburgh en de Columbia University
  • 02/03 arts management programma met de Carnegie Mellon-speler John Heinz III School of Public Policy and Management

Verworven Competenties

  • Stages
    • Art onderwijs stage: Carnegie Museum (Pittsburgh)
    • Centrum voor economische en ecologische ontwikkeling (CEED)
    • Cleveland Hogeschool voor de Kunsten
    • Erie Art Museum
    • Johnson-Shaw Stereoscopic Museum
    • Meadville Raad betreffende de Kunsten (MCA)
    • Meadville Historical Society (Baldwin-Reynolds House)
    • De Franse Creek Project, Meadville, Pa.
    • De Meadville Tribune
    • Vision Media Group, Meadville, Pa.
  • Gallery en kunst winkel werk-studie banen
  • Onderzoeksafdeling en laboratorium assistentschappen
  • MCA nodigt-student samengesteld programma als onderdeel van kunsthistorisch onderzoek projecten
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - Meadville, Pennsylvania
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates