Bachelor (Hons) in Business en Management (met professionele praktijk)

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

59369_BusinessandManagementwithProfessionalPractice.jpg

Deze Business and Management-graad is bedoeld voor studenten die willen werken in de snel veranderende wereld van private en publieke organisaties, teams willen coördineren en middelen efficiënt willen gebruiken, of een eigen bedrijf willen opzetten en runnen.

Lincoln International Business School wil ondernemende, inzetbare afgestudeerden met de vaardigheden en probleemoplossend vermogen produceren om een ​​internationaal perspectief te nemen en om een ​​verschil te maken in het bedrijfsleven. Studenten worden aangemoedigd om te denken en te handelen als een manager, hun kritisch denkvermogen te ontwikkelen en een brede kennis op te bouwen van zakelijke kernonderwerpen.

Is deze cursus geschikt voor mij?

De cursus Business and Management bij Lincoln heeft als doel intellectuele strengheid te combineren met persoonlijke ontwikkeling en een basis te bieden voor de kernprincipes van het bedrijfsleven, zoals marketing, financiën, human resource management, operations en besluitvorming.

Ontwikkeling is een echte focus van deze cursus, wat betekent dat we veel tijd, moeite en aandacht besteden aan het opbouwen van bereik en reikwijdte in de persoonlijke portefeuilles van onze studenten.

Hoe je bestudeert

In het eerste jaar van de opleiding kunnen studenten hedendaagse bedrijfsanalyses, gedrag in organisaties, communicatie en financiën en marketing bestuderen. Tijdens het tweede jaar hebben studenten de mogelijkheid om enkele van de meer complexe aspecten van management te onderzoeken, waaronder besluitvorming, human resource management, financiën, innovatie en operaties. Het laatste jaar kunnen studenten zich specialiseren in gebieden zoals maatschappelijk verantwoord ondernemen, crisisbeheer, ondernemerschap of financiën.

Professionele oefening

Het extra jaar biedt de mogelijkheid voor studenten om na hun tweede studiejaar een periode van werkervaring te voltooien om hun kennis in een echte zakelijke omgeving toe te passen. Degenen die ervoor kiezen om een beroepspraktijkjaar te volgen, hoeven voor dat jaar geen collegegeld te betalen, maar zijn wel verplicht hun reis-, verblijfs- en algemene kosten voor levensonderhoud te betalen.

Studenten die niet in staat zijn om deel te nemen of ervoor kiezen om niet deel te nemen aan de Professional Practice-jaarregeling, kunnen de optie hebben om een ​​werkgerelateerd project te ondernemen, zoals een stuk consultancy of een ondernemingsproject.

Studenten worden aangemoedigd om onafhankelijkheid te ontwikkelen in hun denken en hun eigen tijd te beheren binnen een kader van richting en ondersteuning aangeboden door docenten. De cursus is bedoeld om studenten bewust te maken van kwesties met betrekking tot gedragscodes en ethisch gedrag.

Contacturen en onafhankelijke studie

Contacturen kunnen variëren voor elk jaar van een graad. Bij het volgen van een voltijdsdiploma moet de student op zijn minst verwachten dat hij gedurende de looptijd (met inbegrip van een onafhankelijke studie) wekelijks minimaal 37 uur studeert naast mogelijke opdrachten buiten de termijn. De samenstelling en oplevering van de cursus vallen verschillend uiteen voor elke module en kunnen lezingen, seminars, workshops, onafhankelijke studie, practica, stages, onderzoek en individueel leren omvatten.

De studie op universitair niveau omvat een aanzienlijk deel van de onafhankelijke studie en onderzoekt het materiaal dat wordt behandeld in hoorcolleges en seminars. Als algemene gids wordt van de studenten verwacht dat ze elk uur in de klas twee tot drie uur besteden aan een onafhankelijke studie.

Op elk van onze cursuspagina's vindt u informatie over typische contacturen, wijzen van levering en een analyse van beoordelingsmethoden. Waar beschikbaar, krijgt u ook toegang tot een link naar Unistats.com, waar de nieuwste gegevens over studenttevredenheid en inzetbaarheidresultaten te vinden zijn.

Niveau 1:

Op niveau één hebben studenten doorgaans ongeveer 14 uur contacttijd per week. Een typische week kan bestaan uit:

  • 2 uur praktische lessen en workshops
  • 1 uur zelfstudietijd
  • 5 uur op seminars
  • 6 uur in colleges

Level 2:

Op niveau twee hebben studenten meestal ongeveer 13 uur contacttijd per week. Een typische week kan bestaan uit:

  • 2 uur zelfstudietijd
  • 4 uur in seminars
  • 7 uur in colleges

Niveau 3:

Op niveau drie hebben studenten meestal ongeveer 10 uur contacttijd per week. Een typische week kan bestaan uit:

  • 2 uur zelfstudietijd
  • 4 uur in seminars
  • 4 uur in colleges

Totale werkbelasting en onafhankelijke studie

De studie op universitair niveau omvat een aanzienlijk deel van de onafhankelijke studie, waarbij het materiaal wordt onderzocht dat in colleges en seminars wordt behandeld. De totale werkbelasting van studenten zal bestaan ​​uit de geplande contacturen in combinatie met onafhankelijke studie. Het verwachte niveau van onafhankelijk onderzoek wordt hieronder beschreven.

Niveau 1:

  • Totaal geplande les- en leeruren: 309.5
  • Percentage geplande les- en leeruren: 26%
  • Verwacht percentage van de onafhankelijke studie: 74%

Level 2:

  • Totale geplande les- en leeruren: 296
  • Percentage geplande les- en leeruren: 25%
  • Verwacht percentage van de onafhankelijke studie: 75%

Niveau 3:

  • Totale geplande les- en leeruren: 196
  • Percentage geplande les- en leeruren: 16%
  • Verwacht percentage van de onafhankelijke studie: 84%

Hoe je wordt beoordeeld

Tijdens dit programma wordt een breed scala aan beoordelingsstrategieën gebruikt. Van studenten wordt verwacht dat ze zich in een continu proces verplaatsen van een afhankelijke leerstaat naar een staat van onafhankelijkheid. Aan het einde van de opleiding wordt verwacht dat studenten veel meer autonome en reflexieve individuen zullen zijn die uitgerust zijn met een set vaardigheden die hen in staat zullen stellen succesvol te werken in de maatschappij en de wereld van het werk.

Beoordeling verdeling

Niveau 1:

  • Cursussen: 59.25%
  • Praktische examens: 13.75%
  • Schriftelijke examens: 27%

Level 2:

  • Cursussen: 65,3%
  • Praktische examens: 6,5%
  • Schriftelijke examens: 28,2%

Niveau 3:

  • Cursussen: 69%
  • Praktische examens: 15%
  • Schriftelijke examens: 16%

Beoordeling Feedback

Het beleid van de University of Lincoln over feedback op beoordeling heeft tot doel ervoor te zorgen dat academici de cursisten binnen de cursus snel feedback geven - meestal binnen 15 werkdagen na de datum van indiening (tenzij anders vermeld hierboven).

Beoordelingsmethoden

De manier waarop studenten op deze cursus worden beoordeeld, varieert per module. Het kan cursussen omvatten, zoals een proefschrift of essay, schriftelijke en praktische examens, portfolio-ontwikkeling, groepswerk of presentaties om enkele voorbeelden te noemen.

Voor een overzicht van de beoordelingsmethoden die in deze cursus zijn gebruikt en voor de tevredenheid van de studenten, gaat u naar de website van Unistats via de link onderaan deze pagina.

Gedurende deze graad kunnen studenten collegegeld ontvangen van hoogleraren, universitair hoofddocenten, docenten, onderzoekers, praktijkmensen, bezoekende deskundigen of technici, en zij kunnen worden ondersteund bij hun leerproces door andere studenten.

Toelatingseisen 2018-19

  • GCE Advanced Levels: BCC
  • Internationaal baccalaureaat: 28 punten algemeen
  • BTEC Extended Diploma: Distinction, Merit, Merit
  • Toegang tot hoger onderwijsdiploma: minimaal 45 niveau-3 met 30 studiepunten naar waarde of hoger.
  • Bovendien moeten aanvragers een minimum van drie GCSE's (of het equivalent) hebben in graad C of hoger, inclusief Engels en wiskunde.

We moedigen aanmeldingen van volwassen studenten aan en we geven speciale individuele aandacht aan degenen die in deze categorie zitten en hebben niet de standaard toegangseisen.

Voorbereidingscursussen voor internationale studenten:

De University of Lincoln biedt internationale studenten (niet-EU / VK) die niet voldoen aan de directe toelatingseisen voor een bacheloropleiding de mogelijkheid om een voorbereidend opleidingsprogramma te volgen aan het International Study Centre van de universiteit. Ga voor meer informatie naar www.lincoln.ac.uk/isc

73826_blueWallStudentDiary.jpg

modules

Niveau 1

Analyse van bedrijfsgegevens (kern)

Deze module heeft tot doel enkele kwantitatieve technieken te introduceren die fundamenteel zijn voor de analyse van bedrijfsgegevens. Het beoogt een kritisch bewustzijn en begrip te bevorderen van enkele van de processen, technieken en technologie waarmee numerieke informatie kan worden verzameld en gecommuniceerd. Studenten hebben de mogelijkheid om het systematische gebruik van geschikte industriestandaard computertechnologie voor de acquisitie, analyse en presentatie van gegevens (bijvoorbeeld Excel of SPSS) te oefenen.

Zakelijk en maatschappij (kern)

Deze module is bedoeld om studenten kennis te laten maken met een breed begrip van de relaties tussen bedrijf en samenleving door middel van verantwoordelijkheid. Gedurende de hele module wordt van de studenten verwacht dat ze zich bezighouden met casestudywerk, debat en onafhankelijk onderzoek. De cursus zal worden beoordeeld aan de hand van oefeningen die studenten uitdagen om het bedrijfsleven en de samenleving vanuit verschillende perspectieven te bekijken.

Inleiding tot Business Finance (Core)

Deze module is bedoeld om een inleiding te geven in zakelijke basisfinanciering voor niet-gespecialiseerde studenten. De module onderzoekt de essentiële elementen van zakelijke financiering, die nodig zijn voor een carrière in het bedrijfsleven, in elke discipline.

Organisatiegedrag (kern)

Deze module is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in het begrijpen van de manier waarop mensen werken, als individuen en als groepsleden in bedrijven. De module onderzoekt essentiële onderwerpen op een duidelijke, beknopte en informatieve manier, met als doel studenten kennis te laten maken met de interpersoonlijke perceptuele processen in een werkomgeving; de belangrijkste gedragsfactoren die effectieve en ineffectieve groepen bepalen; het nut van theorieën over leiderschaps- / managementstijlen; en de moeilijkheden bij het doorvoeren van veranderingen in organisaties.

Principles of Marketing (Core)

Deze module is bedoeld als inleiding tot de theorie en praktijk van marketing. Studenten krijgen de kans om de belangrijkste concepten en problemen van marketing te onderzoeken.

Principles of Microeconomics (Core)

Deze module verkent een reeks economische concepten en elementaire analytische technieken. De focus van de module is de Financial Times (FT). De FT heeft betrekking op kwesties met betrekking tot operationeel beheer, boekhouding, HRM, economie, financiën enz., Die allemaal relevant zijn voor een bedrijfsdiploma. Studenten worden aangemoedigd om op de hoogte te blijven van de huidige gebeurtenissen in de commerciële omgeving, wat kan helpen bij het concurreren voor stages en kansen op werk in de commerciële wereld.

Werk en organisaties (kern)

Deze module gaat in gesprek met enkele van de belangrijkste denkers en debatten in de sociologie van werk en organisaties om te proberen de verschillende manieren te begrijpen waarop werk wordt ervaren, beheerd en georganiseerd. De focus ligt op verschillende organisatievormen en de onderliggende aannames die hun aard legitimeren. Aandacht wordt besteed aan de relaties tussen aannames, theorie en managementactie.

Level 2

Budgetteren voor bedrijven (kern)

De module is bedoeld om studenten te voorzien van het inzicht en de vaardigheden om hen te helpen omgaan met de financiële problemen die ze tegenkomen in elke zakelijke discipline die ze uiteindelijk beoefenen. Kwesties omvatten het gebruik van budgettering als een motivatie-instrument en de potentiële voordelen van deelname aan het planningsproces.

Met behulp van variantie-analyse, zullen we bekijken hoe afwijkingen van het plan kunnen worden geïdentificeerd en verklaard, en hoe dit op zijn beurt kan worden gebruikt om toekomstige planning en prestaties te verbeteren.

Carrière en inzetbaarheid (Core)

Deze module is ontworpen om studenten in staat te stellen potentiële loopbaantrajecten te identificeren, macht te begrijpen, emotionele intelligentie en verantwoordelijkheid in een professionele context. Bovendien is de module bedoeld om het inzicht van de studenten in de afgestudeerde banenmarkt en de vaardigheden die ze nodig hebben om te voldoen aan de vereisten van de werkgever en het veiligstellen van een baan te verbeteren. Van de studenten wordt verwacht dat ze hun vaardigheden en competenties in kaart brengen als onderdeel van hun beoordeling, op basis van de analyse van functiebeschrijvingen en het oefenen van interview- en presentatievaardigheden. Naast lezingen en seminars, zullen studenten de kans krijgen om te leren van gastsprekers uit de industrie die hun persoonlijke loopbaanreizen zullen delen en zich zullen richten op advies over specifieke kansen op een baan.

Bedrijfsreputatie en public relations (optie) †

Deze module is bedoeld om kritisch inzicht te geven in bedrijfsreputatie en public relations (PR) met de nadruk op het meten en beheren van reputatie in de steeds meer verbonden wereld van vandaag. We streven ernaar studenten de meest actuele theorieën over bedrijfsreputatie te bieden na een praktijkgerichte aanpak waarbij van studenten wordt verwacht dat ze hun kennis van bedrijfsreputatie en PR toepassen op praktijkgevallen uit de praktijk.

Cross-cultural management (optie) †

Deze module is bedoeld voor studenten die denken aan een carrière in de internationale arena. Het zal van nut zijn voor iedereen die geïnteresseerd is in het werken in multinationals of voor mensen die geïnteresseerd zijn in het begrijpen van hoe zaken worden gedaan in verschillende culturen

Financiën voor bedrijven (optie) †

De module is bedoeld om studenten te voorzien van kennis en vaardigheden om hen te helpen omgaan met de financiële problemen waarmee ze te maken krijgen in welke zakelijke discipline ze uiteindelijk ook beoefenen. Tot slot moeten studenten een goed begrip hebben van de belangrijkste elementen van financiële boekhouding en financieel beheer die de manager informeren en beïnvloeden.

Human Resource Management (Core)

Deze module probeert het belang van de functie Human Resource (HR) in een organisatorische context te waarderen. De module onderzoekt en onderzoekt strategische en operationele aspecten van de HR-functie in het licht van de bredere zakelijke, sociale en ethische context.

De praktijken in verband met het personeelsbeheer, zoals werving en selectie, beoordeling, opleiding, beloningssystemen, enz. Worden onderzocht in het kader van "goede praktijken" en, belangrijker nog, met de relevante kwesties die hieraan zijn verbonden.

Innovatiemanagement (optie) †

De module biedt een inleiding tot de onderliggende theorieën en concepten met betrekking tot het innovatieproces in het bedrijf. Het verduidelijkt de aard en definitie van innovatie in de vorm van verschillende soorten nieuwe activiteiten, waaronder product- en procesinnovatie, diensteninnovatie en innovatie van organisaties en bedrijfsmodellen.

Naar aanleiding van de module wordt van studenten verwacht dat ze een beter begrip hebben van het innovatieproces en hoe het door een verscheidenheid aan organisaties kan worden ondersteund.

Kennisbeheer (optie) †

Deze module is bedoeld om studenten kennis te laten maken met sleutelconcepten van organisatorische kennis, kennisbeheer en leren en de verbanden met de vernieuwende processen in organisaties. In eerste instantie probeert de module verschillende benaderingen van organisatie-kennisbeheer te onderzoeken door onderscheid te maken tussen declaratieve, procedurele en stilzwijgende kennis in organisaties. De module gaat vervolgens verder om studenten de gelegenheid te bieden kennis als intellectueel kapitaal en intellectueel kapitaal te beschouwen als een organisatorisch voordeel.

Operations Management (Core)

Deze module is bedoeld om studenten kennis te laten maken met een breed scala aan Operations Management-onderwerpen die bijdragen aan een goed begrip van organisaties als systemen die in hun omgeving levensvatbaar en concurrerend willen blijven.

Principes van projectmanagement (optie) †

Deze module heeft tot doel een solide basis te bieden in de theorie en de beste praktijken van projectmanagement, met als doel de praktische vaardigheden te ontwikkelen voor het plannen, implementeren en besturen van projecten. De module biedt studenten de kans om inzicht te krijgen in het systeemperspectief op management en een praktisch georiënteerde inleiding tot de aard en het doel van projectmanagement en de belangrijkste functies (scope, tijd, kosten, kwaliteit, risico).

Beroepspraktijk (optie) †

Deze module is bedoeld voor studenten die hebben besloten om een jaar van formele studies te nemen om geaccrediteerde werkervaring op te doen en zijn ingeschreven in een opleiding met een geaccrediteerd professioneel praktijkelement. Het Professional Practice Year is bedoeld om studenten een continue ervaring van fulltime werk binnen een organisatie te bieden.

Het moet een drievoudige samenwerkingsactiviteit zijn tussen werkgever, student en universiteit, waarvan alle partijen profiteren. Studenten kunnen kiezen uit verschillende opties, waaronder een stagejaar, een consultancyproject of een werkthesis. Potentiële kosten met betrekking tot deze module worden beschreven op het tabblad Functies.

Onderzoeks- en consultancymethoden (optie) †

Deze module onderzoekt verschillende kwalitatieve en kwantitatieve methoden voor gegevensverzameling en -analyse. Studenten krijgen de kans om te leren hoe ze semi-gestructureerde en open interviews en andere vormen van tekst kunnen uitvoeren, transcriberen en analyseren. De principes en procedures van survey-ontwerp en statistische modellering zullen ook worden besproken; van studenten wordt verwacht dat ze geschikte computergebaseerde statistische software gebruiken, zoals Stata, Eviews en SPSS, om gegevens te analyseren.

Strategisch management (kern)

Het algemene doel van de module is dat studenten de belangrijkste concepten, analytische kaders en technieken van strategisch management begrijpen en rigoureus toepassen.

Strategische marketingplanning (optie) †

Deze module gaat in op de invloed van veranderende macro- en micro-omgevingsinvloeden en wordt opgenomen in het marketing planningsproces. De module combineert een theoretische en toegepaste aanpak, waarbij studenten worden verplicht om relevante modellen en frameworks te gebruiken, zowel bij de analyse van case-materiaal als bij het ontwikkelen van een duurzaam productconcept.

The Sociology of Innovation (Core)

De Sociology of Innovation richt zich op het ontwikkelen van nieuwe inzichten en inzicht in bedrijfspraktijken op basis van vragen rond een door studenten geleid project. Ontworpen om de inzetbaarheid te verbeteren die door hedendaagse organisaties wordt gewenst, introduceert de module een verscheidenheid aan innovatieve technieken voor het verzamelen, analyseren en interpreteren van gegevens.

Niveau 3

Consultancy Project (Business) (Optie) †

De module Consultancy Project biedt de mogelijkheid voor studenten om als Marketing / PR / Advertising-consultants te werken aan een 'live' bedrijfsproject. Het belangrijkste doel is dat studenten echte bedrijfsproblemen ervaren en in kleine groepen werken om te proberen informatie en ideeën te vinden die zinvolle oplossingen bieden voor het bedrijf van de klant.

Studenten krijgen de kans om kennis die is opgedaan met de opleiding in een echte wereld toe te passen.

Crisisbeheer (optie) †

Deze module gaat in op de implicaties van bedrijfsonderbrekingen en de problemen en problemen die zich kunnen voordoen in verband met maatregelen om het effect van een dergelijke onderbreking tegen te gaan. Studenten maken kennis met de onderliggende reden voor crisisbeheersings- en bedrijfscontinuïteitsinitiatieven, zowel vanuit een theoretisch als een professioneel perspectief. De module onderzoekt de positionering van crisisbeheersing binnen het algemene strategische plan van een organisatie aan de hand van voorbeelden van goede praktijken van organisaties in binnen- en buitenland.

Studenten kunnen de rol en functie van effectieve crisiscommunicatie in tijden van crisis onderzoeken. Benaderingen van crisisbeheersing worden geëvalueerd en toegepast op een reeks organisatorische casestudy's. De module onderzoekt ook de relatie tussen crisisbeheersing en risicobeheer die als een inherent onderdeel van alle bedrijven wordt gezien en die nog wordt verergerd door de onzekerheden met de aard van product en consument.

Financieel beheer voor bedrijf 1 (optie) †

Deze module is bedoeld om studenten te laten leren van hun niveau twee studies en om hun waardering voor theoretische financiering te waarderen in de echte wereld van bedrijfsapplicaties. De module zal gericht zijn op het aanleren van de financiële vaardigheden en kennis die van onschatbare waarde zullen zijn voor studenten, ongeacht de loopbaan die ze vervolgens volgen.

Financieel beheer voor bedrijf 2 (optie) †

Deze module is ontworpen om het leren van studenten te verbeteren van Financial Management for Business 1 en om hun denkwijze, toepassing en uitdaging uit te breiden op een aantal gebieden van bedrijfsfinanciering, met als doel de studenten een reeks praktische hulpmiddelen en begrip te bieden voor hun uiteindelijke rollen binnen een overvloed aan verschillende soorten organisaties.

Leiderschap en high-performance teams (kern)

Deze module is bedoeld om studenten twee belangrijke momenten van praktische reflectie te bieden. Ten eerste biedt de module studenten de mogelijkheid om na te denken over enkele van de krachtige afbeeldingen van leiderschap die van invloed zijn op hun eigen opvattingen over leiden en volgen. Ten tweede vraagt de module studenten om hun eigen vaardigheden, kwaliteiten en capaciteiten te overwegen om hun nabije toekomst te bekijken en de vraag 'wat voor leider ben ik en wat voor soort leider kan ik worden?'

Marketingcommunicatie (optie) †

De module plaatst de ontwikkeling van marketingcommunicatie in de context van bedrijfs- en marketingstrategieën. Theorieën over informatieverwerking en kopersgedrag, zowel op individueel als op organisatieniveau, worden onderzocht en toegepast bij de ontwikkeling van communicatieplannen. Bijzondere nadruk wordt gelegd op de bespreking van de elementen van de communicatiemix, de mediaselectie en de evaluatie van de effectiviteit en efficiëntie van communicatie.

Philosophy of Management (Core)

In deze module wordt de complexiteit van de relatie tussen kennis, theorieën en actie verkend. De module wil het vermogen van de studenten vergroten om een zelfgestuurd, reflexief onderzoek te voeren - zich bewust van de eigen aannames en contexten waarin het zich ontwikkelt - om het bewustzijn van de positionaliteit van managementacties te vergroten en zo de toekomstige ontwikkeling van verantwoordelijke managers en duurzame organisaties.

† De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar verschillen en is afhankelijk van het behalen van het minimumaantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. De optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van het personeel.

Kenmerken

Speciale functies

ondernemerschap

De University of Lincoln is trots op haar aanpak om het ondernemerschap bij haar studenten te bevorderen. Lezingen en beoefenaars van bezoeken geven inzicht in de huidige praktijk en mondiale problemen, terwijl projecten uit de praktijk helpen studenten uitdagen om probleemoplossende vaardigheden te ontwikkelen.

posities

Professionele oefening

Het extra jaar biedt de mogelijkheid voor studenten om na hun tweede studiejaar een periode van werkervaring te voltooien om hun kennis in een echte zakelijke omgeving toe te passen. Degenen die ervoor kiezen om een beroepspraktijkjaar te volgen, hoeven voor dat jaar geen collegegeld te betalen, maar zijn wel verplicht hun reis-, verblijfs- en algemene kosten voor levensonderhoud te betalen.

Studenten die niet in staat zijn om deel te nemen of ervoor kiezen om niet deel te nemen aan de Professional Practice-jaarregeling, kunnen de optie hebben om een ​​werkgerelateerd project te ondernemen, zoals een stuk consultancy of een ondernemingsproject.

Er zijn ook kansen voor relevante werkervaring en loopbaanontwikkeling als onderdeel van de opleiding zelf, maar ook via diverse andere Lincoln International Business School en universiteitsregelingen. Ga voor meer informatie hierover naar:

http://www.lincoln.ac.uk/home/lbs/workplacements/

Plaatsingsjaar

Wanneer studenten een optionele stageplaats in het VK of overzee volgen of in het buitenland studeren, zijn ze verplicht hun eigen kosten voor vervoer en accommodatie en maaltijden te betalen. Plaatsingen kunnen variëren van een paar weken tot een volledig jaar als studenten kiezen om een optioneel broodjesjaar in de industrie te ondernemen.

Studenten worden aangemoedigd om zelfstandig plaatsingen in de industrie te krijgen. Docenten kunnen ondersteuning en advies bieden aan studenten die dit tijdens dit proces nodig hebben.

Student als producent

Student als producent is een model van onderwijs en leren dat academici en studenten stimuleert om samen te werken aan onderzoeksactiviteiten. Het is een programma dat zich inzet voor leren door te doen.

Het initiatief Student als producent is door de QAA geprezen in onze recensie van 2012 en is een van de lessen en leerfuncties die de Lincoln-ervaring uniek maakt.

uitrusting

De Lincoln Business School is gevestigd in het David Chiddick-gebouw naast Lincoln Law School. Het gebouw biedt studenten onderwijs- en leerruimte, waaronder collegezalen, workshopruimten, een IT / taallab en een spreekkamer, samen met plaatsen om te ontmoeten en te eten met vrienden en personeel.

Sage 50 en SPSS-software is beschikbaar binnen de Business School en kan door studenten worden gebruikt.

Bij Lincoln investeren we constant in onze campus omdat we ernaar streven de beste leeromgeving te bieden voor onze studenten. Wat het studiegebied ook is, de universiteit streeft ernaar studenten toegang te bieden tot specialistische apparatuur en middelen om de vaardigheden te ontwikkelen die ze in hun toekomstige carrière nodig kunnen hebben.

Careers

Carrièremogelijkheden

Deze cursus is bedoeld om onze afgestudeerden voor te bereiden op leidinggevende en professionele functies in het wereldwijde bedrijfsleven. Recent afgestudeerden zijn doorgestroomd naar managementcarrières in de detailhandel, investeringsbankieren, informatica, luchtvaart en energie, terwijl anderen een loopbaan hebben gevolgd in het management van de publieke sector. Sommige afgestudeerden beginnen hun eigen bedrijf, ondersteund door het bedrijfsincubatiecentrum van de universiteit, Sparkhouse, en sommige gaan verder studeren op postuniversitair niveau.

Careers Service

Het University Careers en Employability Team bieden gekwalificeerde adviseurs die kunnen samenwerken met studenten om maatwerk, individuele ondersteuning en loopbaanadvies te bieden tijdens hun tijd aan de universiteit. Als lid van onze alumni bieden we ook een-op-een ondersteuning in het eerste jaar na het voltooien van een cursus, inclusief toegang tot evenementen, informatie over vacatures en website-bronnen; met toegang tot online vacatures en virtuele bronnen voor de komende twee jaar.

Deze service kan bestaan uit een-op-een coaching, CV-advies en voorbereiding op interviews om u te helpen de toekomstige kansen van onze afgestudeerden te maximaliseren.

De dienst werkt nauw samen met lokale, nationale en internationale werkgevers, die fungeren als een poort naar het bedrijfsleven.

vergoedingen

58593_UniLincolnBach102.jpg

Het collegegeld voor universiteitsstudenten kan jaar na jaar stijgen in overeenstemming met het overheidsbeleid. Dit zal ons in staat stellen om de best mogelijke onderwijsfaciliteiten en studentenervaring te blijven bieden.

In 2018/19 kunnen de vergoedingen stijgen in overeenstemming met het overheidsbeleid. We zullen deze informatie bijwerken wanneer de kosten voor 2018/19 definitief zijn.

† Houd er rekening mee dat niet alle cursussen beschikbaar zijn als een deeltijdoptie.

Bijkomende kosten

Voor elke cursus kunnen studenten vinden dat er extra kosten zijn. Deze kunnen betrekking hebben op de specifieke kleding, materialen of apparatuur die vereist is, afhankelijk van het onderwerp. Sommige cursussen bieden mogelijkheden voor studenten om veldwerk of excursies te ondernemen. Waar deze verplicht zijn, kunnen de kosten van de reis, accommodatie en maaltijden worden gedekt door de universiteit en is deze dus bij de prijs inbegrepen. Als dit optioneel is, zullen studenten normaal gesproken (tenzij anders vermeld) hun eigen transport-, accommodatie- en maaltijdkosten moeten betalen.

Wat studieboeken betreft, biedt de universiteit studenten die zich inschrijven een uitgebreide leeslijst en onze uitgebreide bibliotheek bevat materiële of virtuele versies van de kernteksten die studenten moeten lezen. Studenten kunnen er echter de voorkeur aan geven sommige hiervan zelf te kopen en zijn daarom verantwoordelijk voor deze kosten.

De informatie op deze pagina is correct vanaf 24 oktober 2017. Bezoek voor de meest actuele cursusinformatie https://www.lincoln.ac.uk/home/course/mgtprpub/

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Sinds de opening door Koningin Elizabeth II in 1996 heeft de University of Lincoln meer dan £ 300 miljoen geïnvesteerd in haar gebouwen en faciliteiten.

Sinds de opening door Koningin Elizabeth II in 1996 heeft de University of Lincoln meer dan £ 300 miljoen geïnvesteerd in haar gebouwen en faciliteiten. Lees Minder