Bachelor (Hons) in Internationaal toerisme management

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

59370_international-tourism-management-.jpg

De BA (Hons) International Tourism Management-graad in Lincoln is ontworpen om inzicht te geven in de hedendaagse wereldwijde toeristische sector, inclusief de impact, onderlinge afhankelijkheden en het belang voor de economie. Toerisme is een van 's werelds snelstgroeiende industrieën, het is miljarden waard voor de wereldeconomie en kan interessante carrièremogelijkheden bieden.

Deze cursus biedt de mogelijkheid om de problemen en technieken te onderzoeken die relevant zijn voor de planning en het beheer van internationaal toerisme. Het is ontworpen om studenten in staat te stellen een kennisbasis op te bouwen door middel van toerismespecifieke en bedrijfsgerelateerde modules, terwijl optionele modules studenten in staat stellen hun leren vorm te geven aan hun eigen interesses en loopbaanambities. Er ligt een nadruk op het ontwikkelen van kritisch denkende en organisatorische vaardigheden die nodig zijn om grootschalige toeristische operaties uit te voeren.

Is deze cursus geschikt voor mij?

Deze cursus is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in de bredere culturele, economische en milieueffecten van het toerisme.

Hoe je bestudeert

Tijdens het eerste en tweede jaar hebben studenten de mogelijkheid om de toeristische ervaring en de principes van het organiseren van mensen, ruimte en transport te bestuderen, evenals hoe personeelszaken te beheren, het milieu te beschermen en relevante juridische kwesties en wetgeving te begrijpen. Tijdens het laatste jaar kunnen studenten kiezen uit een breed scala aan optionele modules, zoals crisis- en rampenbeheer of consumentencultuur, en wordt verwacht dat ze een proefschrift of een samenwerkend adviesproject voltooien.

Er is ook een mogelijkheid om een ​​jaar in het buitenland te studeren aan een partneruniversiteit. Studenten zijn verantwoordelijk voor hun huisvesting, reis- en verblijfkosten. Meer informatie hierover is te vinden op het tabblad Functies.

Een moderne taal bestuderen

Deze cursus omvat de mogelijkheid om zonder extra kosten de module Frans, zakelijk Engels, Duits, Spaans of Mandarijn Chinees te studeren. Afgestudeerden met taalvaardigheid zijn goed geplaatst voor banen in deze wereldwijde industrie.

Contacturen en onafhankelijke studie

Contacturen kunnen variëren voor elk jaar van een graad. Bij het volgen van een voltijdsdiploma moet de student op zijn minst verwachten dat hij gedurende de looptijd (met inbegrip van een onafhankelijke studie) wekelijks minimaal 37 uur studeert naast mogelijke opdrachten buiten de termijn. De samenstelling en oplevering van de cursus vallen verschillend uiteen voor elke module en kunnen lezingen, seminars, workshops, onafhankelijke studie, practica, stages, onderzoek en individueel leren omvatten.

De studie op universitair niveau omvat een aanzienlijk deel van de onafhankelijke studie en onderzoekt het materiaal dat wordt behandeld in hoorcolleges en seminars. Als algemene gids wordt van de studenten verwacht dat ze elk uur in de klas twee tot drie uur besteden aan een onafhankelijke studie.

Op elk van onze cursuspagina's vindt u informatie over typische contacturen, wijzen van levering en een analyse van beoordelingsmethoden. Waar beschikbaar, krijgt u ook toegang tot een link naar Unistats.com, waar de nieuwste gegevens over studenttevredenheid en inzetbaarheidresultaten te vinden zijn.

Niveau 1:

Op niveau heeft een student meestal ongeveer 13 uur contacttijd per week. Een typische week kan bestaan uit:

  • 1 uur praktische lessen en workshops
  • 1 uur zelfstudietijd
  • 4 uur in seminars
  • 7 uur in colleges

Level 2:

Op niveau twee hebben studenten doorgaans ongeveer 16 uur contacttijd per week. Een typische week kan bestaan uit:

  • 1 uur extern bezoek
  • 2 uur praktische lessen en workshops
  • 2 uur projectbegeleiding
  • 1 uur zelfstudietijd
  • 3 uur in seminars
  • 7 uur in colleges

Niveau 3:

Op niveau drie hebben studenten meestal ongeveer 9 uur contacttijd per week. Een typische week kan bestaan uit:

  • 1 uur projectbegeleiding
  • 1 uur zelfstudietijd
  • 3 uur in seminars
  • 4 uur in colleges

Totale werkbelasting en onafhankelijke studie

De studie op universitair niveau omvat een aanzienlijk deel van de onafhankelijke studie, waarbij het materiaal wordt onderzocht dat in colleges en seminars wordt behandeld. De totale werkbelasting van studenten zal bestaan ​​uit de geplande contacturen in combinatie met onafhankelijke studie. Het verwachte niveau van onafhankelijk onderzoek wordt hieronder beschreven.

Niveau 1:

  • Totaal geplande les- en leeruren: 274.5
  • Percentage geplande les- en leeruren: 23%
  • Verwacht percentage van de onafhankelijke studie: 77%

Level 2:

  • Totaal geplande les- en leeruren: 309
  • Percentage geplande les- en leeruren: 26%
  • Verwacht percentage van de onafhankelijke studie: 74%

Niveau 3:

  • Totaal geplande les- en leeruren: 193
  • Percentage geplande les- en leeruren: 16%
  • Verwacht percentage van de onafhankelijke studie: 84%

Hoe je wordt beoordeeld

De verschillende beoordelingsmethoden die worden gebruikt, zijn bedoeld om ervoor te zorgen dat een student verschillende mogelijkheden heeft om zijn capaciteiten aan te tonen. Toewijzingen kunnen studenten in staat stellen hun eigen tijd te beheren, hun onderzoeks- en analysevaardigheden te ontwikkelen en een gelegenheid bieden om onderwerpen dieper te verkennen. Ze nemen een aantal vormen aan, inclusief essays, rapporten en mondelinge presentaties, individueel en in groepen voorbereid.

Sommige modules worden beoordeeld door studenten te verplichten tot gesimuleerde onderhandelings- en meditatieoefeningen. Andere modules kunnen vereisen dat studenten deelnemen aan een online conferentie, samen met studenten die ook internationaal toerisme aan andere universiteiten studeren. Studenten die ons keuzevak volgen, worden verwacht een zaak te vertegenwoordigen en te bepleiten ten gunste van hun cliënten.

Studenten die ervoor kiezen om de optionele module Event Management in het tweede jaar te volgen, zullen naar verwachting betrokken zijn bij het opzetten van een beoordeeld evenement.

Beoordeling verdeling

Niveau 1:

  • Cursussen: 24,3%
  • Praktische examens: 5,2%
  • Schriftelijke examens: 70,5%

Level 2:

  • Cursussen: 45,3%
  • Praktische examens: 42,5%
  • Schriftelijke examens: 12,2%

Niveau 3:

  • Cursussen: 64.23%
  • Praktische examens: 28.85%
  • Schriftelijke examens: 6.92%

Beoordeling Feedback

Het beleid van de University of Lincoln over feedback op beoordeling heeft tot doel ervoor te zorgen dat academici de cursisten binnen de cursus snel feedback geven - meestal binnen 15 werkdagen na de datum van indiening (tenzij anders vermeld hierboven).

Beoordelingsmethoden

De manier waarop studenten op deze cursus worden beoordeeld, varieert per module. Het kan cursussen omvatten, zoals een proefschrift of essay, schriftelijke en praktische examens, portfolio-ontwikkeling, groepswerk of presentaties om enkele voorbeelden te noemen.

Voor een overzicht van de beoordelingsmethoden die in deze cursus zijn gebruikt en voor de tevredenheid van de studenten, gaat u naar de website van Unistats via de link onderaan deze pagina.

Gedurende deze graad kunnen studenten collegegeld ontvangen van hoogleraren, universitair hoofddocenten, docenten, onderzoekers, praktijkmensen, bezoekende deskundigen of technici, en zij kunnen worden ondersteund bij hun leerproces door andere studenten.

Toelatingseisen 2018-19

  • GCE Advanced Levels: BCC
  • Internationaal baccalaureaat: 28 punten algemeen
  • BTEC Extended Diploma: Distinction, Merit, Merit
  • Toegang tot hoger onderwijsdiploma: minimaal 45 niveau-3 studiepunten, waarvan 30 op basis van verdienste of hoger.
  • Aanvragers moeten ook ten minste drie GCSE's hebben in graad C of hoger (of het equivalent daarvan), inclusief Engels en wiskunde.

Voorbereidingscursussen voor internationale studenten:

De University of Lincoln biedt internationale studenten (niet-EU / VK) die niet voldoen aan de directe toelatingseisen voor een bacheloropleiding de mogelijkheid om een voorbereidend opleidingsprogramma te volgen aan het International Study Centre van de universiteit. Ga voor meer informatie naar www.lincoln.ac.uk/isc

Als u meer informatie wilt over de toelatingseisen of wilt bespreken of de kwalificaties die u momenteel bestudeert acceptabel zijn, neem dan contact op met het Admissions-team op 01522 886097 of e-mail admissions@lincoln.ac.uk.

73826_blueWallStudentDiary.jpg

modules

Niveau 1

Inleiding tot reclame (optie) †

Hoe meer we begrijpen hoe mensen communiceren, hoe beter onze positie is om de berichten van onze organisatie te beheren. Wanneer kwaliteit en prijs gelijk worden geëvenaard binnen een sector, kan de reclamecampagne precies datgene zijn dat een product of merk onderscheidt van dat van de concurrent. Deze module moedigt studenten aan om een reeks kerncommunicatiemodellen en -theorieën te begrijpen, zodat ze de waarschijnlijke impact van mediaberichten op doelgroepen kunnen analyseren.

Inleiding tot Business Finance (Core)

Deze module is bedoeld om een inleiding te geven in zakelijke basisfinanciering voor niet-gespecialiseerde studenten. De module onderzoekt de essentiële elementen van zakelijke financiering, die nodig zijn voor een carrière in het bedrijfsleven, in elke discipline.

Onderzoek naar de belevingseconomie (kern)

Deze module is bedoeld om studenten kennis te laten maken met de analysetools die nodig zijn om onderzoek te doen naar het aanbod van en de vraag naar evenementen binnen bepaalde geografische contexten. Het biedt studenten de mogelijkheid om manieren te verkennen om gegevens te verzamelen, beheren, analyseren en interpreteren, om het onderzoeksproces van begin tot eind te volgen. Studenten kunnen informatietechnologische vaardigheden ontwikkelen en gebruiken om secundaire gegevens uit gepubliceerde bronnen en primaire gegevens in kaart te brengen, te plotten en te ondervragen.

Organisatiegedrag (optie) †

Deze module is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in het begrijpen van de manier waarop mensen werken, als individuen en als groepsleden in bedrijven. De module onderzoekt essentiële onderwerpen op een duidelijke, beknopte en informatieve manier, met als doel studenten kennis te laten maken met de interpersoonlijke perceptuele processen in een werkomgeving; de belangrijkste gedragsfactoren die effectieve en ineffectieve groepen bepalen; het nut van theorieën over leiderschaps- / managementstijlen; en de moeilijkheden bij het doorvoeren van veranderingen in organisaties.

Principles of Marketing (Core)

Deze module is bedoeld als inleiding tot de theorie en praktijk van marketing. Studenten krijgen de kans om de belangrijkste concepten en problemen van marketing te onderzoeken.

Principles of Tourism Management (Core)

Deze module is bedoeld als een inleiding tot het toerisme. Studenten hebben de mogelijkheid kennis te maken met de aard van hedendaags toerisme, hoe het is opgezet en hoe het zich heeft ontwikkeld tot een wereldwijde industrie. De nadruk ligt op de vraag naar toerisme en de levering van het toeristisch product, waarbij de onderlinge relaties tussen de publieke, private en vrijwillige sectoren in binnenlands en internationaal toerisme worden onderzocht.

De module wil ook het veelzijdige karakter van het toerisme introduceren, zowel als bedrijfstak als als rijpingsgebied. De nadruk zal worden gelegd op het belang van het gebruik van de huidige hedendaagse bronnen om de industrie en het onderwerp te begrijpen en op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. De module is bedoeld om de sleutelrol van het toerisme als agent van ontwikkeling en regeneratie op locaties over de hele wereld te onderzoeken. Studenten hebben de kans om inzicht te krijgen in de structuur en organisatie van toeristisch gerelateerde industrieën in het Verenigd Koninkrijk en elders.

Ruimte, Mobilities en de Experience Economy (Core)

Met mobiliteit, globalisering en technologische vooruitgang die het landschap van de evenementen- en toerismebranche vormgeven, richt deze module zich op de relatie tussen verblijfplaatsen en verbruiksplekken (reëel en virtueel) en de transportmiddelen daartussen.

In deze module zullen we een reeks theorieën bespreken, zoals de ervaringseconomie en de netwerksamenleving, en case-studies gebruiken om te illustreren hoe deze theoretische concepten in de praktijk werken. We zullen de rol van plaats in de ervaringseconomie verkennen; het proces van transformatie van plaatsen in bestemmingen en locaties; de beweging van mensen en de redenen achter deze bewegingen; de koppeling tussen toerisme en evenementen; en de activiteiten die worden ondernomen op bestemmingen en locaties. De belangrijkste trends in de wereldwijde geografie van toerisme en evenementen, zowel hedendaags als voorspelbaar voor de toekomst, zullen worden geïdentificeerd.

Level 2

Budgetteren voor bedrijven (optie) †

De module is bedoeld om studenten te voorzien van het inzicht en de vaardigheden om hen te helpen omgaan met de financiële problemen die ze tegenkomen in elke zakelijke discipline die ze uiteindelijk beoefenen. Kwesties omvatten het gebruik van budgettering als een motivatie-instrument en de potentiële voordelen van deelname aan het planningsproces.

Met behulp van variantie-analyse, zullen we bekijken hoe afwijkingen van het plan kunnen worden geïdentificeerd en verklaard, en hoe dit op zijn beurt kan worden gebruikt om toekomstige planning en prestaties te verbeteren.

Kopersgedrag (optie) †

Deze module is ontworpen om studenten uit te rusten met de kennis en vaardigheden om te begrijpen wat kopersgedrag is, waarom dit belangrijk is voor marketeers en organisaties; en hoe klantonderzoekactiviteiten te initiëren om de toenemende complexiteit van klantgedrag te verkennen. De nadruk zal primair liggen op consumentengedrag, maar daarnaast zal er belangrijke aandacht worden besteed aan het gedrag van zakelijke en organisatorische kopers.

Bedrijfsreputatie en public relations (optie) †

Deze module is bedoeld om kritisch inzicht te geven in bedrijfsreputatie en public relations (PR) met de nadruk op het meten en beheren van reputatie in de steeds meer verbonden wereld van vandaag. We streven ernaar studenten de meest actuele theorieën over bedrijfsreputatie te bieden na een praktijkgerichte aanpak waarbij van studenten wordt verwacht dat ze hun kennis van bedrijfsreputatie en PR toepassen op praktijkgevallen uit de praktijk.

Cross-cultural management (optie) †

Deze module is bedoeld voor studenten die denken aan een carrière in de internationale arena. Het zal van nut zijn voor iedereen die geïnteresseerd is in het werken in multinationals of voor mensen die geïnteresseerd zijn in het begrijpen van hoe zaken worden gedaan in verschillende culturen

Cultural and Heritage Attractions Management (Core)

Deze module wil beginnen met een kritische beoordeling van hedendaagse theorieën en processen van culturele verandering en hun effecten op de houding ten opzichte van vrije tijd en toerisme. Het biedt studenten vervolgens de mogelijkheid om te onderzoeken op welke manieren cultuur en erfgoed zijn geïnterpreteerd in de context van het toerisme, met bijzondere aandacht voor de concepten van commodificatie, authenticiteit en interpretatie.

Studenten hebben de mogelijkheid om deze toe te passen op verschillende soorten culturele en erfgoedattracties met als doel inzicht te krijgen in hoe de bezoekerservaring wordt beheerd. De module heeft een sterk internationaal en multicultureel perspectief, gebaseerd op een reeks casestudy's uit verschillende culturele en landelijke omgevingen.

Gebeurtenisbeheer (optie) †

Deze module biedt inzicht in het strategisch beheer van evenementen van alle soorten en maten. De module biedt een raamwerk voor het evenementplanningsproces, met behulp van korte en lange termijnstrategieën en een overzicht van operationele strategieën. Van studenten wordt verwacht dat ze in deze module een eigen evenement organiseren en alles wat het met zich meebrengt. Het evenement wordt beoordeeld vanaf de conceptie tot de operatie en evaluatie.

Human Resource Management voor toerisme en evenementen (optie) †

Deze module onderzoekt de menselijke kant van management en hoe dit invloed heeft op toerisme en evenementen gerelateerde organisaties: hun personeel, klanten en andere belanghebbenden. Mensen staan centraal in deze module.

Beheer van de omgeving voor toerisme en evenementen (kern)

Deze module onderzoekt enkele van de milieuproblemen die samenhangen met toerisme en evenementen, en de methoden en strategieën voor milieubescherming en -beheer die relevant zijn voor de industrieën. De focus zal liggen op het management van bedrijven en activiteiten.

Deze module is bedoeld om studenten een overzicht te geven van enkele van de praktische methoden die beschikbaar zijn voor de toerisme- en evenementenindustrie om de negatieve impact op het milieu te verminderen, de kansen op duurzaamheid te vergroten en het bewustzijn te vergroten van de milieuproblemen die specifiek verband houden met de industrieën. .

Media Planning voor reclame (optie) †

Deze module is bedoeld om inzicht te geven in strategische mediaplanning, met de nadruk op kritisch denken en toegepaste analytische vaardigheden met betrekking tot strategische communicatie. De module omvat mediaonderzoek, evaluatie, selectie en planning, evenals besluitvorming in de context van mediaplanning. De module heeft tot doel de vaardigheden te ontwikkelen die vereist zijn voor studenten die geïnteresseerd zijn in het nastreven van een carrière die media-interactie vereist.

Onderzoeksmethoden voor toerisme en sport (optie) †

Deze module is bedoeld om studenten een reeks onderzoeksvaardigheden te bieden, zowel kwantitatief als kwalitatief. Hiermee wordt beoogd studenten voor te bereiden op hun eindexamencertificaat door hen de vaardigheden, ideeën en het vertrouwen te geven om een groot stuk van het primaire onderzoek uit te voeren. De module moedigt studenten ook aan om onderzoek te evalueren aan de hand van de sleutelconcepten betrouwbaarheid en validiteit.

Studieperiode in het buitenland (optie) †

Het uitwisselingsprogramma is een optioneel element voor de toekenning van de BA (Hons) International Business Management. De stage vindt plaats in Semester B van niveau twee. Tijdens het semester in het buitenland delen studenten lessen met lokale studenten. De studieplaats kan studenten in staat stellen om van de gelegenheid gebruik te maken om de aard van het bedrijfsleven in hun respectieve landen te onderzoeken en te 'socialiseren' in een andere cultuur.

Studenten die kiezen voor de optie om in het buitenland te studeren zijn verantwoordelijk voor hun huisvesting, reis- en verblijfkosten.

Tour Operations Management (Core)

Deze module is bedoeld om de structuur en de operationele omgeving van de sector voor commercieel toerisme te introduceren. Dit omvat business-, incentive- en vrijetijdsreizen, distributie, bestemmingsbeheer en verbindingen met de sectoren transport en gastvrijheid. De nadruk ligt vooral op de toepassing van bedrijfstechnieken / beperkingen bij het beheer van touroperaties.

Als zodanig hebben studenten de mogelijkheid om een beter begrip van commerciële activiteiten te ontwikkelen waarmee ze relaties tussen verschillende deelsectoren van de industrie, transport, accommodatie en diensten in zowel productie- als ontvangstgebieden kunnen onderzoeken.

De nadruk wordt ook gelegd op het bieden van de kans om inzicht te verwerven in distributiesystemen in commerciële reis- en toeristische activiteiten om de verbanden tussen belangrijke aanbieders, tussenpersonen en consumenten te illustreren. Van studenten wordt ook verwacht dat zij gebruik maken van de regelgevingskaders waarin de internationale reis- en toerismebusiness opereert en dat zij een beter begrip ontwikkelen van het milieubewustzijn van de aanbieder en de consument.

Tourism Enterprise Project (optie) †

De basis van deze module is dat studenten in groepjes van vier werken om een 'live' project te ondernemen, met een specifieke kritische focus, voor een toerismewerkgever als klant. Studenten worden aangemoedigd om zichzelf te beschouwen als afgestudeerde stagiairs, die onder leiding van hun tutor als projectdirecteur onderzoek verrichten, evalueren en synthetiseren van de verkregen informatie, en presenteren aan hun klant met aanbevelingen.

De bezoekerservaring begrijpen (Optie) †

Deze module onderzoekt de aard van de consumentenbeleving van aanwezigheid op een evenement, of van deelname aan een vakantie, die in essentie identiek is: het is een ervaringsplezier. De module biedt een introductie tot de huidige inzichten over hoe mensen deze genoegens opnemen en begrijpen.

De consumptie-ervaring van een evenement of een vakantie is een bevoorrechte ervaring, in vergelijking met andere consumptieobjecten. Het evenement of de vakantie wordt verwacht, voor weken en misschien jaren; de consumptie-ervaring wordt post-hoc gefotografeerd en vastgelegd en onthouden.

Om deze reden is het belangrijk dat studenten voorafgaand aan hun laatste jaar inzicht krijgen in deze speciale consumptiedaden.

Niveau 3

Consultancy Project (Business) (Optie) †

De module Consultancy Project biedt de mogelijkheid voor studenten om als Marketing / PR / Advertising-consultants te werken aan een 'live' bedrijfsproject. Het belangrijkste doel is dat studenten echte bedrijfsproblemen ervaren en in kleine groepen werken om te proberen informatie en ideeën te vinden die zinvolle oplossingen bieden voor het bedrijf van de klant.

Studenten krijgen de kans om kennis die is opgedaan met de opleiding in een echte wereld toe te passen.

Consumentencultuur en toerisme (optie) †

Deze module biedt studenten de mogelijkheid om de rol van cultuurverandering in het vormgeven van patronen van hedendaags toerisme te onderzoeken. Studenten kunnen een analyse maken van de hedendaagse cultuur, waardoor de opkomst van hedendaagse patronen van toerisme kan worden begrepen en uitgelegd.

Crisis en rampenbeheer (optie) †

Deze module biedt studenten de mogelijkheid om het begrip risico te verkennen en hoe dit consumentengedrag en de hedendaagse managementpraktijk beïnvloedt. Door het onderzoeken van een reeks casestudies, van organisaties tot plaatsen, biedt het studenten de kans om een kritisch begrip te ontwikkelen van risico's, crises en rampen die van invloed kunnen zijn op de evenementen-, toerisme- en sportindustrie.

Studenten hebben de mogelijkheid om inzicht te verwerven in noodplanning en crisisbeheersingspraktijken in de 'belevingsindustrie'. Het gebruik van simulaties en betrokkenheid bij mensen uit de praktijk is bedoeld om de praktische kennis van de studenten over de processen en procedures in verband met crisisbeheersing te vergroten.

Studenten die deze optionele module volgen, kunnen ervoor kiezen om naar Sri Lanka te reizen als onderdeel van een optioneel studiebezoek. De kosten van deze reis zijn ongeveer £ 900 en studenten kunnen in termijnen betalen. Aanwezigheid op deze reis wordt niet beoordeeld.

Bestemmingsbeheer (Core)

De focus van deze module ligt op concepten, benaderingen en structuren met betrekking tot het beheer van toeristische bestemmingen. Het begint met het onderzoeken van die concepten die nodig zijn om de aard van de hedendaagse ontwikkeling van het toerisme, zowel publiek als privaat, te waarderen. Sterke en expliciete verbanden worden gelegd tussen deze 'grote' concepten en de praktijk van beleidsvorming en planning in het algemeen in eerste instantie en dan specifiek in toeristische bestemmingen, vooral op het resort en op regionaal niveau. De module neemt een internationaal perspectief aan en gebruikt voorbeelden van toeristische bestemmingen uit een reeks landen in de ontwikkelde en ontwikkelende wereld.

Digitale economie en digitale culturen (optie) †

Deze module onderzoekt de dynamische relatie tussen technologische verandering en de productie en consumptie van reis- en gebeurteniservaringen. Specifiek richt het zich op trends en debatten over digitale technologieën en wat Ritzer (2010) 'prosumption' noemt; een beroep doen op een beoefenaar en een academisch discours. Het uitgangspunt is een bespreking van conceptuele en theoretische debatten die verband houden met belangrijke auteurs, gevolgd door een kritisch onderzoek naar de toepassing van digitale technologieën op het gebied van toerisme en evenementen.

Dissertatie in toerisme en sportmanagement (optie) †

Deze dubbele module neemt een centrale plaats in in het laatste jaar van de diploma's toerisme en sportmanagement. Het is het belangrijkste vehikel waarmee studenten hun vermogen om de verschillende disciplinaire benaderingen en theoretische perspectieven die zij gedurende drie jaar hebben bestudeerd, duidelijk te kunnen samenvatten. Het is bedoeld om studenten de mogelijkheid te bieden hun competentie als onafhankelijke, reflectieve onderzoekers te demonstreren.

Sociale en politieke perspectieven op toerisme (kern)

Deze module is ontworpen om te onderzoeken hoe politieke en sociale factoren de houding en het gedrag van toeristen bepalen. De module biedt studenten de kans om het proces te onderzoeken waarmee we vanaf jonge leeftijd toeristen worden. Studenten zullen worden aangemoedigd om te putten uit familieverhalen om inzicht te krijgen in de manier waarop socialisatie van toerisme plaatsvindt.

De module wil ook onderzoeken hoe toegang tot toerisme wordt gevormd door globalisering, de 'kenniseconomie' en wereldwijde onzekerheid, evenals de talloze sociale en politieke relaties die deel uitmaken van de door iedereen geleefde ervaring. Verwacht wordt dat aan het einde van de module studenten de gelegenheid hebben gehad om een diepere kritische waardering te ontwikkelen voor hoe kwesties zoals ongelijkheid in ras, klasse, geslacht en toegang tot technologie vakantiepatronen vormen.

† De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar verschillen en is afhankelijk van het behalen van het minimumaantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. De optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van het personeel.

Kenmerken

Speciale functies

In het buitenland studeren

Studenten hebben de kans om ongeveer vier maanden door te brengen met leren aan een buitenlandse universiteit als onderdeel van ons uitwisselingsprogramma. De studieplaatsing vindt plaats in de tweede termijn van het tweede jaar. Mogelijkheden om in het buitenland te studeren zijn momenteel beschikbaar in Mexico, China, Maleisië, de VS, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Zwitserland, Malta, Zweden en Finland. De Study Abroad-regeling vereist dat studenten alle reis-, verblijf- en verblijfkosten in het buitenland betalen.

Optionele studiereizen

Studenten kunnen ook deelnemen aan optionele studiebezoeken gedurende de cursus aan evenementen zoals tentoonstellingen. Studenten kunnen verwachten te betalen tussen £ 20 en £ 40 voor elk bezoek. Studenten die ervoor kiezen om de optionele derdejaarsmodule Crisis en Rampenmanagement te volgen, kunnen ervoor kiezen om naar Sri Lanka te reizen als onderdeel van een studiebezoek. De kosten van deze reis bedragen ongeveer £ 900 en studenten kunnen in termijnen betalen. Studenten moeten de kosten voor voedsel tijdens deze reis dekken. Aanwezigheid wordt niet beoordeeld.

posities

Stagejaar

Studenten hebben de mogelijkheid om na het tweede jaar een jaar stage te volgen. Via een stage kunnen studenten waardevolle ervaring opdoen en hun leren in de praktijk toepassen. Sommige van onze vorige studenten hebben een baan aangeboden bij hun stagegever voordat ze zijn afgestudeerd. Houd er rekening mee dat studenten die kiezen voor een stage geen collegegeld betalen voor dat jaar, maar verplicht zijn om hun reis-, verblijfs- en algemene kosten van levensonderhoud te dekken.

Er zijn ook kansen voor relevante werkervaring en loopbaanontwikkeling als onderdeel van de opleiding zelf, maar ook via verschillende andere Lincoln Business School- en universitaire programma's. Ga voor meer informatie hierover naar:

http://www.lincoln.ac.uk/home/lbs/workplacements/

Plaatsingsjaar

Wanneer studenten een optionele stageplaats in het VK of overzee volgen of in het buitenland studeren, zijn ze verplicht hun eigen kosten voor vervoer en accommodatie en maaltijden te betalen. Plaatsingen kunnen variëren van een paar weken tot een volledig jaar als studenten kiezen om een optioneel broodjesjaar in de industrie te ondernemen.

Studenten worden aangemoedigd om zelfstandig plaatsingen in de industrie te krijgen. Docenten kunnen ondersteuning en advies bieden aan studenten die dit tijdens dit proces nodig hebben.

Student als producent

Student als producent is een model van onderwijs en leren dat academici en studenten stimuleert om samen te werken aan onderzoeksactiviteiten. Het is een programma dat zich inzet voor leren door te doen.

Het initiatief Student als producent is door de QAA geprezen in onze recensie van 2012 en is een van de lessen en leerfuncties die de Lincoln-ervaring uniek maakt.

uitrusting

De Lincoln International Business School is gevestigd in het David Chiddick-gebouw. Het gebouw biedt studenten onderwijs- en leerruimtes, waaronder collegezalen, atelierruimtes, een IT / taallab en een spreekkamer, samen met plaatsen om te ontmoeten en te eten met vrienden en personeel. Sage 50 en SPSS-software is beschikbaar binnen de Business School en kan door studenten worden gebruikt.

Bij Lincoln investeren we constant in onze campus omdat we ernaar streven de beste leeromgeving te bieden voor onze studenten. Wat het studiegebied ook is, de universiteit streeft ernaar studenten toegang te bieden tot specialistische apparatuur en middelen om de vaardigheden te ontwikkelen die ze in hun toekomstige carrière nodig kunnen hebben.

Careers

Carrièremogelijkheden

Afgestudeerden van Lincoln zijn werkzaam geweest in cultuur- en erfgoedbeheer, ontwikkeling van lokaal toerisme en bij luchtvaartmaatschappijen, onafhankelijke touroperators en ruimtetoerisme. Sommige studenten zijn verder gaan studeren op postdoctoraal niveau.

Careers Service

Het University Careers en Employability Team bieden gekwalificeerde adviseurs die kunnen samenwerken met studenten om maatwerk, individuele ondersteuning en loopbaanadvies te bieden tijdens hun tijd aan de universiteit. Als lid van onze alumni bieden we ook een-op-een ondersteuning in het eerste jaar na het voltooien van een cursus, inclusief toegang tot evenementen, informatie over vacatures en website-bronnen; met toegang tot online vacatures en virtuele bronnen voor de komende twee jaar.

Deze service kan bestaan uit een-op-een coaching, CV-advies en voorbereiding op interviews om u te helpen de toekomstige kansen van onze afgestudeerden te maximaliseren.

De dienst werkt nauw samen met lokale, nationale en internationale werkgevers, die fungeren als een poort naar het bedrijfsleven.

vergoedingen

58593_UniLincolnBach102.jpg

Het collegegeld voor universiteitsstudenten kan jaar na jaar stijgen in overeenstemming met het overheidsbeleid. Dit zal ons in staat stellen om de best mogelijke onderwijsfaciliteiten en studentenervaring te blijven bieden.

In 2018/19 kunnen de vergoedingen stijgen in overeenstemming met het overheidsbeleid. We zullen deze informatie bijwerken wanneer de kosten voor 2018/19 definitief zijn.

† Houd er rekening mee dat niet alle cursussen beschikbaar zijn als een deeltijdoptie.

Bijkomende kosten

Voor elke cursus kunnen studenten vinden dat er extra kosten zijn. Deze kunnen betrekking hebben op de specifieke kleding, materialen of apparatuur die vereist is, afhankelijk van het onderwerp. Sommige cursussen bieden mogelijkheden voor studenten om veldwerk of excursies te ondernemen. Waar deze verplicht zijn, kunnen de kosten van de reis, accommodatie en maaltijden worden gedekt door de universiteit en is deze dus bij de prijs inbegrepen. Als dit optioneel is, zullen studenten normaal gesproken (tenzij anders vermeld) hun eigen transport-, accommodatie- en maaltijdkosten moeten betalen.

Wat studieboeken betreft, biedt de universiteit studenten die zich inschrijven een uitgebreide leeslijst en onze uitgebreide bibliotheek bevat materiële of virtuele versies van de kernteksten die studenten moeten lezen. Studenten kunnen er echter de voorkeur aan geven sommige hiervan zelf te kopen en zijn daarom verantwoordelijk voor deze kosten.

De informatie op deze pagina is correct vanaf 24 oktober 2017. Bezoek voor de meest actuele cursusinformatie https://www.lincoln.ac.uk/home/course/inttouub/

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities.

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities. Lees Minder