Bachelor Fashion Marketing

IFA Paris

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor Fashion Marketing

IFA Paris

IFA Parijs Bachelor in accreditatie door IDEL als "International Bachelor"

  • DURATION: 3 jaar programma in het Engels
  • CAMPUSEN: Parijs, Shanghai
  • FORMAT: Flexibel
  • VOLGENDE INTEL: September 2017
  • ECTS KREDIETEN: 180
  • TOEPASSINGSGELD: € 150
  • TUISGELD / JAAR: € 8.400 in Parijs, ¥ 70.000 in Shanghai
  • BEPERKT TOT: 25 studenten per les
"Achter elke succesvolle ontwerper is er een succesvolle zakenman"

INVOERING

De bachelor in Fashion Marketing heeft een innovatieve structuur die de mogelijkheid biedt om een ​​robuust business curriculum voor mode te ontwikkelen die creativiteit en talent stimuleert terwijl de dichotomen tussen Oost en West worden nageleefd in termen van strategieën voor marketing, communicatie, distributie en branding. Het gaat om een ​​gemeenschappelijk eerste jaar en is bedoeld om in het tweede en derde jaar te worden verdeeld in twee verschillende vakken, om een ​​meer diepgaande en specifieke praktische kennis te geven van de gewenste specialisatie, die afloopt op een specifieke prijs.

De modules bieden een systematische training, een constante uitdaging voor alle studenten pacing elk specifiek vermogen door middel van individuele opdrachten, teamwork en de ontdekking van de industrie. De praktische toepassing van de theoretische kennis wordt gerechtvaardigd door excursies en workshops gegeven door mode, business, branding en marketing experts.

Tijdens de cursus is opgebouwd rond unieke module en leerervaringen, het hoogtepunt is onze faculteit van geschoolde en gemotiveerde docenten die afkomstig zijn uit meer dan 20 verschillende landen. Deze echte educatieve smeltkroes laat de leerlingen om te profiteren van verschillende culturele perspectieven die in de beurt stimuleert hun neiging om te analyseren en problemen op een creatieve en onconventionele manieren op te lossen.

De 3 jaar structureren van de cursus komen overeen met de 3 niveaus die binnen het kader van het hoger onderwijs. De cursus is gebouwd in overeenstemming met de Bologna Conventie principes en subsidies deelnemers, na voltooiing, een totaal van 180 ECTS (60 ECTS per jaar).

TOELATING

Toelatingseisen:

  • 18 jaar oud minimum
  • Middelbare school afgestudeerde of gelijkwaardigheid
  • IELTS 5.5 of TOEFL IBT 65 (of gelijkwaardigheid) of bewijs van studie in het Engels, voor niet-engelse engels sprekers
  • Sterke motivatie in mode
  • Interview (op campus of op Skype)

Te verstrekken documenten:

  • Vul het online aanvraagformulier in
  • Laatste high school transcript
  • Kopie van de middelbare school diploma of zijn gelijkwaardigheid
  • Motivatiebrief
  • CV / CV
  • Paspoort foto
  • Kopie van het paspoort
CURSUS STRUCTUUR

Eerste jaar In het kader van het hoger onderwijs komt het eerste jaar overeen met een HE-niveau 4. Studenten worden volgende core modules om het universum van de mode-business te ontdekken. Zij zullen basisvaardigheden in marketing, communicatie, marktonderzoek, human resources en boekhouding verwerven om de pedagogische fundament van hun leercurve te leggen.

Module Groupings: Marketing Foundations: is waar studenten in een breed kader kennis gaan maken met de wereld van marketing.

Basic Marketing Principles Segmentering, Targeting en Positionering Consumentengedrag Basismarketing Communicatie Modebusiness: is de modulegroep waarbij studenten als ondernemers hun carrière zullen leren kennen.

Basis Accounting en statistiek Human Resources Mode Industrie Cyclus Mode Distributie Panorama Mode Branding Mode Omgeving: dit is de zeer specifieke module om de kernen en specifieke kenmerken van een carrière in de mode te openen, waar studenten worden begeleid om de basisprincipes van de creatie te leren.

Kledingtypologie Productontwikkeling Kleurentheorie en design Modetrends Digital Fashion: is de modulegroepering die praktische en elektronische vaardigheden uitdaagt, die vakkundig eigendom moeten zijn van iedereen in de branche.

Office Pack Basisvaardigheden voor internet Grafische vaardigheden Ondersteunende studies: biedt studenten de tools die zij nodig hebben om hun inzicht in hun persoonlijke, carrière- en branchegerichte ontwikkeling te ontwikkelen.

Hedendaagse modegeschiedenis: modecultuur modeverslag persoonlijke en professionele ontwikkeling werkmethodologie


Tweede jaar In het kader van het hoger onderwijs komt het tweede jaar overeen met een niveau 5. In deze fase van hun leerervaring studenten worden uitgenodigd om zich te specialiseren in Fashion Marketing. De nadruk wordt gelegd op marketing communicatie met een perfecte mix tussen het bedrijfsleven en creatieve modules.

Module Groupings: Marketing Foundations: Deze module groepering is gestructureerd rond zowel strategische als operationele perspectieven van Fashion Marketing om studenten een diepgaand en innovatief begrip van hun discipline te geven.

Strategische marketing: media en reclame PR en merkcommunicatie Retailmanagement Kopen en Merchandising Visual Merchandising Fashion Business: deze tweede aflevering stelt studenten in staat hun zakelijke en ondernemersvaardigheden verder te ontwikkelen.

Financiën en budget E-Fashion Wereldwijde sociale economie en opkomende markten Marktonderzoek Modeomgeving: de modules waaruit deze tweede aflevering bestaat, richten zich op de constructie van kleding.

Textieltechnologie Kledingproductie en kwaliteit Technische bestanden Ondersteunende studies: in het tweede jaar vormt deze modulegroep een platform om de professionele en creatieve vaardigheden van de studenten verder te ontwikkelen om ze klaar te maken voor hun derdejaarsstage.

Voorbereiding op stage Persoonlijke en professionele ontwikkeling Creatief schrijven 1 en 2 Digital Fashion: studenten zullen de basisbegrippen die ze tijdens hun eerste jaarmodulegroep hebben geleerd, implementeren om hun vaardigheden toe te passen op het creëren van marketingmateriaal.

Derde jaar In het kader van het hoger onderwijs komt het derde jaar overeen met een HE-niveau 6. In het laatste proces van hun leerervaring studenten zullen alle overdraagbaar vaardigheden eerder verworven om uitdagingen van de ontwikkeling van hun eigen persoonlijk project te overwinnen mobiliseren. Studenten die de Fashion Marketing specialisatie kiezen, zullen nodig zijn om een ​​uitgebreid marketingplan te ontwikkelen met een focus op branding- en communicatiestrategieën.

Daarnaast moeten de studenten een stageperiode afronden om hun theoretische kennis in een praktische context toe te passen.

Werkdruk van studenten over de 3 jaar: totale werkbelasting 3893 uur
2257 uur van gezicht naar gezicht lesingen
1456 uur zelfstudie
180 uur aan industriële netwerken Voor meer informatie en om de programmabrochure te downloaden, gaat u naar: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-marketing

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op December 4, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 10, 2018
Duration
Duur
3 - 3 jaar
Voltijd
Price
Prijs
8,400 EUR
Locations
Frankrijk - Parijs, Île-de-France
Startdatum: Sept. 10, 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 10, 2018
Frankrijk - Parijs, Île-de-France
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Price
Aanvraagvergoeding 150 EUR