Bachelor in bedrijf en administratie

Valencia Catholic University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor in bedrijf en administratie

Valencia Catholic University

Onderwerp Term ECTS Abstract

Microeconomics / Microeconomía 1 6

Studenten beginnen vertrouwd te raken met de manier waarop economen denken en beginnen de basiswerking van markteconomie, de grondbeginselen van vraag en aanbod, de prijzen als informatie voor de toewijzing van hulpbronnen en markten met verschillende graden van concurrentie te begrijpen. Andere belangrijke behandelde concepten zijn: voorkeuren in consumentengedrag, budgetbeperking en schaarste aan middelen; evenals elementen van de beslissing van productie van een bedrijf en de verschillende contexten of marktstructuren waarin ze opereren

Principles of Management / Fundamentals de Dirección de Empresas 1 6

Het belangrijkste doel van het onderwerp is om een ​​visie te geven van de realiteit waarin de bedrijven hun werk ontwikkelen, door bij te dragen aan het creëren van professionals die in staat zijn om werkzaamheden uit te voeren met betrekking tot management, consulting en evaluatie in productie- en serviceorganisaties, en hun functionele gebieden

Zakelijk Engels I 1 6

Dit vak biedt studenten de kennis van het Engels, waardoor ze een pre-intermediate niveau van Engels kunnen hebben. Om dit te bereiken, werken de studenten aan de vier Engelse taalvaardigheden: lezen, luisteren, spreken en schrijven.

Marketing II 1 6

In dit vak bestuderen studenten de analyse van operationele marketingvariabelen, ook wel bekend als de vier "Ps". Nadat de marketingmarketingvaardigheden zijn onderwezen in Marketing I, is de student klaar om de basisstrategieën van de marketingmix te bestuderen: product, prijs, plaats en promotie.

Beheer II / Sistemas de Información para la Gestión II 1 6

De cursus geeft een algemeen begrip van beslissingen van management en organisatie-systemen. De algemene doelstellingen van deze cursus zijn: projectbeheer; omgaan met elementaire programmeertools; productontwerpprocessen en hoofdthema's definiëren; uitleg over capaciteit, locatie en lay-out; ontwikkelen van voortdurende verbetering en innovatievaardigheden.

Beschrijvende statistiek / Estadística descriptiva 1 6

Deze cursus bestudeert de drie basisinstrumenten van beschrijvende statistieken: tabellen, grafieken en statistische parameters die nuttig zullen zijn om datasets om te zetten in bruikbare informatie voor het nemen van beslissingen. We bestuderen ook de waarschijnlijkheids- en kansverdelingsmodellen, met bijzondere nadruk op het standaardmodel.

Bedrijfsfinanciën I / Finanzas Corporativas I 1 6

Deze cursus ontwikkelt het financieel beheer op lange termijn door gedetailleerde analyse van de investeringsbeslissingen en bedrijfsfinanciën en de onderlinge relaties daartussen. Voor het volgen van de cursus is noodzakelijke vakkennis met de wiskunde van financiële operaties. Ook nuttig is de ondersteuning van boekhoudkundige onderwerpen. Dit onderwerp wordt voortgezet met de onderwerpen Financieel Systeem en Internationale Financiën, Financiële Planning en Management en Hedging.

Spain's Economy / Economía Española 1 6

In deze cursus zal de student de economische geschiedenis van Spanje en de ontwikkeling van zijn instellingen begrijpen. We zullen economisch nieuws analyseren, identificeren wat relevant is voor de doeleinden van het bedrijf, en daaruit consequenties kunnen trekken. De student leert denken als een econoom, begrijpt de wisselwerking tussen de verschillende factoren en determinanten die relevant zijn voor de economische groei, en kent de belangrijkste bijdragen van de Spanjaarden aan het economisch denken.

Human Resource Management / Dirección de Empresas 1 6

Deze cursus is gericht op het begrijpen van de belangrijkste kwesties met betrekking tot het managen van mensen en de beslissingen vallen meestal binnen dit functionele gebied van de organisatie. Tijdens het leren omgaan met de basisinstrumenten die worden gebruikt voor werving, selectie, integratie, training, compensatie en beoordeling van personeel; de student ontwikkelt vaardigheden die te maken hebben met teamwork, communicatie en empathie.

Customer Relationship Management 1 6

Deze cursus neemt een theoretische en praktische aan activiteiten met betrekking tot het opzetten van klantenrelaties en loyaliteit. De doelstellingen zijn: studenten inzicht bieden in de theorie en concepten met betrekking tot deze discipline; de verschillende dimensies van CRM in de zakelijke praktijk van het bedrijf integreren en hun winst identificeren; classificeer klanten volgens hun gedrag; de nieuwheid en tijdigheid van Relatiemarketing te begrijpen als een standaardpraktijk op de markten.

Principles of Accounting / Contabilidad Financiera I 2 6

De eerste doelstelling van het onderwerp is om studenten kennis te laten maken met de boekhouddiscipline, en de rol te laten zien die het boekhoudinformatiesysteem moet spelen als een mechanisme geformaliseerde controle. Ten tweede leren studenten de fundamentele concepten van financiële boekhouding en de verschillende stadia van ontwikkeling en communicatie van boekhoudkundige informatie naar externe gebruikers begrijpen.

Macro-economie / Macroeconomía 2 6

In deze cursus verwerven studenten kennis en vaardigheden die nodig zijn om de veranderende zakelijke omgeving te begrijpen en om te leren omgaan met de instrumenten die nodig zijn om de fundamentele economische problemen te begrijpen: groei en conjunctuur, inflatie en werkloosheid. Dat omvat ook de manier om de macro-economische cijfers over productie- en werkgelegenheidsniveaus te meten, met speciale nadruk op de aggregatiemethoden en de betekenis van elke variabele.

Marketing I 2 6

Dit onderwerp introduceert studenten op het gebied van marketing. De eerste onderwerpen bieden een inleiding tot marketing door de studie van de belangrijkste marketingconcepten. De cursus richt zich vervolgens op de studie van strategische marketingbeslissingen, waarbij aandacht wordt besteed aan de analyse van concepten zoals marketingplannen, segmentering en positionering.

Wereldeconomie / Economía Mundial 2 6

De algemene doelstellingen van dit onderwerp zijn: het begrijpen van economische instellingen als het resultaat van theoretische en toegepaste representaties over hoe de economie werkt; in staat zijn bronnen van economisch relevante informatie te identificeren en de inhoud ervan te begrijpen; inzicht in de interactie van verschillende determinant en bijkomende factoren van economische groei, evenals de belangrijkste school voor economisch denken.

Zakelijk Engels II 2 6

Het doel van dit vak is studenten specifiek zakelijk Engels te leren zodat ze een B2-niveau behalen volgens het European Common Language Framework. Daarom worden de vier taalvaardigheden op dit gebied toegepast, zoals lezen, luisteren, schrijven en spreken

Supply Chain Management / Logística y Comercial 2 6

Met deze cursus kunt u twee belangrijke variabelen bestuderen in het huidige bedrijfsmanagement en marketing in het bijzonder. Specifiek bestuderen we de wereldwijde dimensie van logistiek: sourcing, interne en fysieke distributie, als de studie van variabele zowel commerciële distributie als marketing als een bedrijfstak.

Statistische gevolgtrekking / Inferencia Estadística 2 6

Statistische gevolgtrekking is een logisch vervolg op de beschrijvende statistieken. In deze cursus bestuderen we het probleem van het proberen om geldige conclusies te trekken, met een foutmarge die klein en bekend is, voor een populatie, van een representatief monster. Met deze module bereiken studenten de homogenisatie van kennis in de basiswetenschap om de overdracht van credits tussen kwalificaties verder te bevorderen.

Business English-certificaat 2 6

Het belangrijkste doel van de cursus is om studenten uitgebreide kennis te geven in de Engelse taal met betrekking tot het gebied van zakelijke en commerciële wereld. Het doel van de cursus is om een ​​gemiddeld gevorderd niveau van bekwaamheid te verwerven dat de student zal gebruiken in de professionele ontwikkeling van zijn carrière.

Creativiteits- en innovatiemanagement / Creatividad y Gestión de la Innovación 2 6

De algemene doelstelling van deze cursus is dat studenten basisbegrippen en hulpmiddelen verwerven om innovatiebeheer in een organisatie te implementeren en te beheren, evenals de vaardigheden en waarden die nodig zijn om creatief creatief werk uit te voeren gericht op het bereiken van doelstellingen van verbetering en innovatie.

Bedrijfsgroei / Estrategias de Crecimiento Empresarial 2 6

Een van de doelstellingen die zij gemeen hebben met de meeste organisaties, is het realiseren van duurzame groei. Door deze cursus zal de student in staat zijn te weten hoe verschillende voordelen te behalen, zoals schaalvoordelen en ervaringscurve-effecten, of om potentiële synergieën van meerdere typen te benutten, en zo de basis te leggen voor toekomstige winsten. Dit is een inleidende cursus naar de verschillende modellen van bestaande strategieën binnen het kader van de strategische richting, met als doel de studie van het bedrijf en het management vanuit een holistisch oogpunt en met een mondiale reikwijdte.

Ondernemerschap 2 6

Analyseren van ondernemerskenmerken, ondernemersactiviteiten, soorten bedrijven. Ontwikkel een ondernemersmentaliteit en bereid je voor op het opzetten van een eigen bedrijf.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op December 10, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Spanje - Valencia, Valencia
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Spanje - Valencia, Valencia
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan