Bachelor In De Geschiedenis

Allegheny College

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In De Geschiedenis

Allegheny College

Bachelor in de Geschiedenis

De studie van de geschiedenis helpt ons om de verschillen en overeenkomsten tussen onze eigen leven, denken en gewoonten en die van een verscheidenheid van heden en verleden culturen te begrijpen. Het stelt ons in staat om te begrijpen andere mensen beter door middel van ze te zien in hun eigen context, en om onszelf te begrijpen door middel van ernstige zelfreflectie. We behandelen de geschiedenis als een interpretatieve inspanning, onderzoeken vanuit verschillende invalshoeken de manieren waarop individuen en maatschappelijke groeperingen hebben geprobeerd te bestellen en te begrijpen hun wereld in de tijd. Als een afdeling, streven wij ernaar om wijsheid te bieden in bepaalde historische gebieden, en om onze studenten te helpen bij de ontwikkeling van conceptuele vaardigheden, kritische analyse, competentie onderzoek, het schrijven van vloeiendheid, en verfijning in het gebruik en misbruik van kennis.

Major & Minor

Groot

De belangrijkste in de geschiedenis leidt tot de Bachelor of Arts graad en vereist een succesvolle afronding van 46 studiepunten van cursussen in de geschiedenis, als volgt verdeeld:

  • Een cursus op het gebied van American History (4 credit-uren)
  • Een cursus op het gebied van de Europese geschiedenis (4 credit-uren)
  • Twee cursussen op het gebied van niet-westerse Geschiedenis (8 krediet uur)
  • FSHIS 201 (4 credit-uren)
  • Een Junior Seminar (4 credit-uren)
  • Een Senior Project (6 credit-uren)
  • Een minimum van ten minste vier gangen (16 krediet uur), met uitzondering van de Junior Seminar en Senior Project, moet worden genomen op of boven het niveau 300+.

Mineur

De minor in de geschiedenis vereist een succesvolle afronding van een minimum van 24 studiepunten van cursussen in de geschiedenis, als volgt verdeeld:

  • Een cursus op het gebied van American History (4 credit-uren)
  • Een cursus op het gebied van de Europese geschiedenis (4 credit-uren)
  • Eén cursussen op het gebied van niet-westerse geschiedenis (4 credit-uren)
  • Een minimum van ten minste twee vakken (8 credit uur) zonder de Junior Seminar, worden genomen op of boven het niveau 300+.
  • Een Junior Seminar (4 credit-uren)

Waarom geschiedenis studeren?

Een belangrijk in de geschiedenis is van grote waarde, omdat het leert je om:

  • trekken verbindingen tussen ongelijksoortige verenigingen en instellingen.
  • onderwerpen vanuit verschillende perspectieven te beoordelen.
  • onderzoek, evaluatie van het bewijs, communiceren en problemen op te lossen.

Bezorgd over studeren Geschiedenis ?: feiten aan de mythen die sommige mensen nerveus over het hoofdvak of minoring in de geschiedenis te verdrijven. Geschiedenis gaat niet over het onthouden van saaie feiten. De discipline is veelzijdig; je hoeft niet in het onderwijs te gaan! Geschiedenis leert mensen om na te denken; het maakt je niet eng te trainen voor de huidige soon-to-be-verouderd job ter wereld. Historische kennis is een krachtig valuta voor de 21e eeuw. Vanuit de Boston University History Department, 2015.

Liberal Arts Disciplines Bereid Afgestudeerden voor lange termijn professioneel succes: Analyse van census data tracks op lange termijn winst en werkgelegenheid van de vrije kunsten afgestudeerden. Bevindingen tegen stereotypen over de waarde van de liberale onderwijs. Vereniging van Amerikaanse Hogescholen en universiteiten, januari 2014. ". . . wat undergraduate grote ze kunnen kiezen, studenten die hun belangrijkste in het kader van een brede liberale onderwijs te volgen aanzienlijk hun kans op het bereiken van professioneel succes op lange termijn te verhogen. "Waarom een ​​History Degree is Handig voor in de Business World.
Christopher Brooks, Amerikaanse Historische Vereniging, februari 2015.
Tijdens zijn studie in Duitsland, een Amerikaanse wetsgeschiedenis graduate student nam freelance banen op de steun staven van verschillende bedrijven om de rekeningen te betalen. Op een dag, zette hij in een poging voor een opdracht voor een vrij grote klant en werd uitgenodigd om zijn verkooppraatje geven. Het bedrijf, waarvan de Europese hoofd van onderzoek en ontwikkeling, een Duitser, interviewde hem. De discussie begon met de elementaire beleefdheidsvormen en praten over wat het bedrijf nodig is; Er was weinig discussie over de Amerikaanse academische achtergrond. in het interview over vijf minuten, de Duitse wees op een reproductie van een schilderij aan de muur achter zijn bureau en vroeg de Amerikaan, "Wie schilderde dat? 'De Amerikaan antwoordde:' Matisse, denk ik." De Duitse antwoordde: "Good ! Nu, wat zijn uw gedachten over het Marshall Plan "En zo is de discussie ging, gedurende ongeveer 10 minuten, waarna de Amerikaanse onderbrak:"? Neem me niet kwalijk, meneer, maar waarom vraag je me al deze geschiedenis vragen " de Duitse: 'Nou, we hadden een Amerikaanse VP die in een vergadering was onlangs met een Franse klant, mij en mijn baas. De Fransman keek naar de muur, wees op het schilderij voor hem, dit zeer één, en vroeg: 'Wie schilderde dat?' De Amerikaanse vice-president zei: 'Ik weet het niet. Ik heb geen behoefte om dat soort dingen te leren kennen. ' Op dat moment, de Franse klant verliet de kamer, samen met zijn drie miljoen euro houden. '' Waarom heb ik u vragen over de geschiedenis? 'De Duitse voortgezet. "Het is belangrijk voor ons bedrijf. En omdat je mijn vragen kon beantwoorden, heb je de baan. "

Wat kan ik doen met een belangrijke geschiedenis?

  • Career Opties voor Geschiedenis Majors: Gegevens over banen en werkgevers en strategieën om de perfecte baan te winnen.
  • Wat kan ik doen met deze Major ?: tabel van links naar carrièremogelijkheden voor alle majors.
  • Banen voor Geschiedenis Majors: EEN KORTE RONDLEIDING van de Amerikaanse Historische Vereniging.
  • Bureau of Labor Statistics, Occupational Outlook Informatie: United States Department of Labor begeleiden naar carrière informatie over honderden beroepen.

Leerresultaten

Het leidende principe achter deze leerdoelen is om een ​​duidelijk pad van ontwikkeling student te creëren in overeenstemming met de doelstellingen en filosofieën die in het History Department mission statement.

  • Lager niveau cursussen (100 en 200s) willen de studenten laten kennismaken met de interpretatieve facetten van de geschiedenis, terwijl hen te voorzien van een algemeen niveau van kennis over bepaalde onderwerpen of nationale geschiedenissen.
  • Upper-level cursussen (300s) proberen om het bewustzijn van contingentie te verdiepen, zowel op cultureel als in de tijd, met een grotere nadruk op de betwiste aard van de betekenis van de geschiedenis.
  • De 500-level junior seminars zijn bedoeld om onze majors hun Senior Projects te bereiden door het bevorderen van meer onafhankelijk onderzoek, zowel in als buiten het klaslokaal. Ze bieden ook onze vele minderjarigen met een sluitstuk ervaring dat het onderscheidend praktijken en visies van historici versterkt.

Over het geheel genomen, zijn wij van mening dat deze leerdoelen versterking van de complexe relatie tussen heden en verleden, het bevorderen van een groter bewustzijn van het verschil, en de ontwikkeling van de vaardigheden-onderzoek, schrijven en analyse, dat essentiële delen van ambachtelijke de historicus zijn.

Programma Resultaten

  1. Kennis verwerven van de bijzondere historische context
  2. Analyseer historische bronnen
  3. Begrijpen hoe historici interpreteren het verleden
  4. Het ontwikkelen van vaardigheden van een historicus, zoals lezen, schrijven, spreken en kritische onderzoek
  5. In staat zijn om begeleid en onafhankelijk onderzoek projecten uit te voeren, tot en met de Senior Comprehensive Project in de Geschiedenis

100-level cursussen

  1. Leerlingen maken kennis met de geografische, regionale of nationale geschiedenissen die brede processen, thema's en ontwikkelingen benadrukken
  2. Studenten hebben de mogelijkheid om te werken met primaire bronnen en kritisch te beoordelen concurrerende historische argumenten
  3. Studenten maken kennis met de geschiedenis als een open proces van de interpretatie
  4. Studenten maken kennis met de geschiedenis als een wetenschappelijke discipline of beroep
  5. Studenten ontwikkelen schriftelijke communicatieve vaardigheden in de discipline, met inbegrip van de juiste bronvermelding

200-level cursussen

  1. De studenten krijgen een inleiding tot een historisch onderwerp dat interesse voedt in de geschiedenis en bereidt hen voor een meer diepgaande en uitgebreide studie van het verleden
  2. Studenten maken kennis met verschillende bronnen van het verleden (primaire, secundaire literatuur, beeldende media, enz.)
  3. Studenten maken kennis met de historische debatten (of geschiedenis als een interpretatieve wetenschappelijke inspanning)
  4. Studenten te betrekken bij de ontwikkeling van een historisch perspectief (afkomst, omstandigheden, processen)
  5. Studenten ontwikkelen mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden

300-level cursussen

  1. Studenten te betrekken het verleden rond een bepaald thema of een reeks thema's in een regionaal of temporele context
  2. Studenten vertrouwd te raken met de geschiedschrijving en zijn in staat om argumenten en interpretaties van historici over de gang thema evalueren (s)
  3. Studenten ontwikkelen vaardigheden van de evaluatie en het gebruik van zowel de secundaire en primaire bronnen
  4. Studenten ontwikkelen onderzoeksvaardigheden en werken op het genereren van hun eigen historische interpretaties
  5. Studenten kunnen documenten met kritische analyse en historisch onderzoek te schrijven, met behulp van de juiste bronvermelding

500-level cursussen [natuurlijk genummerd 550-589]

  1. Studenten maken een geavanceerde verkenning in een specifiek historisch onderwerp
  2. Studenten zullen lezen, bespreken en evalueren contrasterende historische interpretaties
  3. Studenten doen onderzoek met primaire en secundaire bronnen, hun eigen argumenten te ontwikkelen, en schrijf een research paper met de juiste citaten volgens de Chicago Manual of Style
  4. Studenten te betrekken in de communicatie en uitwisseling van ideeën met collega's op een gevorderd niveau en presenteren de resultaten van hun onderzoek
  5. Studenten in de belangrijkste voor te bereiden op het schrijven van hun senior project met goed gedefinieerde thema's, de juiste methoden van onderzoek, en geschikte bronnen; studenten het invullen van een minor te bouwen op de inhoud en de methodologie van andere cursussen voor de minor naar een onderzoek essay dat dient als een hoogtepunt sluitstuk ervaring te produceren.

geschiedenis 600

De Senior Project is het sluitstuk ervaring bij Allegheny College. Het project en de mondelinge verdediging biedt studenten de mogelijkheid om discipline-specifieke beurs te integreren met de communicatie en onderzoek vaardigheden die ze hebben ontwikkeld sinds hun eerste jaar aan het College.

Het doel van de Senior Project in het Departement Geschiedenis is om studenten in staat te stellen zelfstandig historisch onderzoek voort te zetten over een onderwerp van hun eigen keuze en hun bevindingen in een substantiële papieren te melden. Het doel van de Senior Project is voor een student om zelfstandig te verkennen een historisch onderwerp van hun eigen keuze, inzicht in de standpunten van historici over hun onderwerp geuit, en ambachtelijke hun eigen interpretatie van hun gekozen onderwerp in een substantiële papier. Studenten zullen de raad van een lid van de door de student als de project director gekozen afdeling hebben, maar het is de verantwoordelijkheid van de student om het initiatief te nemen bij het zoeken naar advies.

Student werk wordt beoordeeld op:

  1. De kwaliteit van hun onderzoek,
  2. De originaliteit van hun scriptie,
  3. De kracht van hun betoog,
  4. De aard van hun bronnen, zowel primair als secundair,
  5. Hun duidelijkheid in de schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, en
  6. Hun duidelijkheid van mondelinge uitdrukkingsvaardigheid.

Evaluatie van de Senior Project wordt uitgevoerd door een examencommissie, bestaande uit twee leden van de afdeling Geschiedenis, of, als het project in samenwerking met een andere afdeling wordt uitgevoerd door een lid van de afdeling Geschiedenis en een lid van de andere afdeling . Studenten worden mondeling onderzocht door deze raad op het algemene gebied van kennis en tijd waarmee het project betreft, is de specifieke informatie in de krant, en hun methoden van onderzoek.

Geschiedenis 600 Learning Outcomes

Studenten zullen:

  1. Kies een Senior Project Topic
  2. Schrijf een historiografische essay met inbegrip van belangrijke secundaire bronnen over hun gekozen onderwerp.
  3. Identificeer de belangrijkste primaire bronnen van cruciaal belang voor hun project.
  4. Compileren een uitgebreide bibliografie, gebruik te maken van de Chicago Manual of Style, met inbegrip van primaire en secundaire bronnen voor hun project
  5. Voltooi een hoofdstuk schets van de Senior Project.

Geschiedenis 610 Learning Outcomes

Studenten zullen:

  1. Uitgebreid onderzoek te verrichten in primaire bronnen op het onderwerp van hun Senior Project.
  2. Lees en beheersen van de interpretaties van de belangrijkste secundaire bronnen op hun onderwerp.
  3. Ontwikkel een duidelijke en overtuigende scriptie voor hun Senior Project.
  4. Schrijf een uitgebreid document over hun onderwerp dat voldoet aan de Chicago Manual of Style in noten en bibliografie en minimaal is stilistische en typefouten.
  5. Verwoorden waarom zij hun onderwerp in een mondeling examen hebben gekozen.
  6. Beantwoord vragen buiten de directe scope van hun project, waaruit blijkt contextuele bewustzijn, in hun mondeling examen.
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - Meadville, Pennsylvania
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates