Bachelor In De Internationale Vrije Kunsten: Muziek

International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In De Internationale Vrije Kunsten: Muziek

International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University

Bachelor in International Liberal Arts: Music

Hoe we naar muziek luisteren: Foundations of Music Perception, Cognition, en Acoustics

Deze cursus dient als een brede en zachte kennismaking met psycho, muziek psychologie, en muzikale akoestiek. Relaties tussen de productie, fysica, en de perceptie van geluid, alsmede overeenkomsten en verschillen tussen muziek en taal worden verkend. Verschijnselen als absolute (perfect) toonhoogte, synesthesie en amusie worden besproken. Cursus activiteiten omvatten lezingen, lezingen, in-class experimenten en presentaties van studenten.

Doelstellingen

Na afronding van deze cursus moeten de studenten in staat zijn om (i) hebben een beter begrip van hoe muziekinstrumenten en de menselijke stem te bedienen; (Ii) krijgen een groter bewustzijn van de muzikale parameters, de fysieke afmetingen van het geluid, en het menselijk oor; (Iii) ervaring in het ontwerpen en uitvoeren van eenvoudige experimenten te doen; en (iv) van toepassing zijn kennis en ervaring verkregen uit deze cursus naar volgende cursussen in muziek en aanverwante gebieden.

Geschiedenis van de Western Music

Een breed overzicht van de westerse klassieke muziek, dat zich uitstrekt van 800 na Christus tot heden. Natuurlijk activiteiten omvatten onder meer lezingen, schrijven en luisteren opdrachten, en de primaire bron lezingen. Salient repertoire van elke historische periode is gelegen in een sociaal-culturele en sociaal-politieke context. De receptie geschiedenis van bepaalde werken zullen worden aangepakt. Parallellen tussen muzikale esthetiek en technieken en gelijktijdige tendensen in andere kunstvormen, evenals de invloed van niet-westerse muziek op de westerse componisten worden besproken.

Doelstellingen

Deze cursus zal studenten om (i) woordenschat van essentieel belang voor het schrijven over en het bespreken van westerse klassieke muziek en (ii) belangrijke repertoire van elke belangrijke historische periode, gelegen in een historische context te introduceren.

Japanese Traditional Music

Dit is een college landmeetkundige de fundamenten van de traditionele muziek van Japan. Het zal betrekking hebben op de basisstructuren, muziekinstrumenten, ensembles en soorten composities te vinden in de traditionele Japanse muziek. De rol van de traditionele Japanse muziek in relatie tot Court leven en in relatie tot religieuze praktijken zal worden gepresenteerd. En ook, beschouwen we de relatie tussen de Japanse taal en muziek. We analyseren het geluid van de Japanse muziekinstrumenten en stem door een spectrum analyzer. Studenten zullen traditionele Japanse muziek William Malm en Muziekinstrumenten plus extra essays gelezen; zij zullen worden toegewezen aan om te luisteren en te bestuderen audio- en video-opnames van representatieve werken en de prestaties van de Japanse traditionele muziek. Speciale onderwerpen komen oa de shakuhachi (bamboefluit) en haar rol in het zenboeddhisme, het Gagaku orkest en aanverwante Bugaku dans. Recente muziekwerken voor traditionele Japanse instrumenten zullen ook worden onderzocht. Het verkrijgen van inzicht in de muziek van een volk maakt het mogelijk inzicht te krijgen in de cultuur en tradities van die mensen.

Doelstellingen

Na afronding van deze cursus zullen de studenten worden verwacht dat zij: (i). In staat zijn om hun begrip van de traditionele Japanse instrumenten, muzikale vormen, muzikale ensembles, en Japanse beginselen of normen van de schoonheid in de muziek aan te tonen;
(. Ii) toelichten en bespreken een aantal van de kenmerken die traditionele Japanse muziek van westerse klassieke muziek te onderscheiden;
(Iii.) In staat zijn om de Japanse muziekinstrumenten en een aantal werken uit het klassieke repertoire voor elk vast te stellen;
(Iv.) In staat zijn om hun kennis van de geschiedenis en de ontwikkeling van de Japanse muziek en haar relatie tot veranderingen in de Japanse cultuur, sociale organisatie, ten opzichte van andere culturen en religieuze praktijken aan te tonen.

Inleiding tot de Music Technology

Een volledig overzicht van de muzieknotatie software, digitale audio workstations (DAW's), MIDI, en geluid synthese tools en technieken. Voornamelijk hands-on en projectmatige, de cursus introduceert studenten tot de basisprincipes van computer notatie, sound editing en mixen, en gedegen analyse / synthese. Inleiding tot de Music Technology culmineert in de presentatie van de definitieve creatieve projecten gebruik te maken van de technieken en middelen die in de klas. Geen eerdere ervaring in de muziek technologie of samenstelling nodig.

Doelstellingen

Na afronding van deze cursus zullen de studenten de kennis en ervaring in de muziek technologie software die nodig is om hen voor te bereiden op verdere studies in het componeren van muziek, productie en analyse, evenals een beter begrip van de tools en technieken die door professionele kunstenaars en hebben verkregen producenten.

History of Modern Music

Een overzicht van de muzikale stromingen en technieken sinds 1900. Foci onder meer het ontstaan ​​van pre-WWI en na de Tweede Wereldoorlog avant-garde bewegingen, relaties tussen avant-garde en experimentele tendensen in de muziek en andere artistieke disciplines, en de gevolgen van de globalisering, sociaal-politieke instabiliteit, en opkomende technologieën op muzikale creatie. De kruisbestuiving van jazz, populaire muziek genres, niet-westerse muzikale tradities, en "concert music" in de twintigste eeuw is ook aan de orde.

Doelstellingen

Het is de bedoeling dat deze cursus verdiept en verbreedt student perspectieven op de muziek van de vorige eeuw en vergroot de bekendheid met belangrijke moderne en hedendaagse repertoire, esthetische bewegingen en genres. De mogelijkheid om verbindingen tussen belangrijke historische gebeurtenissen, wetenschappelijke en technologische prestaties, en artistieke reacties op dergelijke gebeurtenissen en prestaties te trekken zal worden versterkt.

Muziek Fundamentals: Harmony, Musicianship en Regelen

Grondige en geïntegreerde inleiding tot de basis van muzikale geletterdheid en de eerste beginselen van de muziek. De cursus zal betrekking hebben op de essentie van de tonale harmonie, ritme, vorm en instrumentatie, en studenten in staat stellen om ervaring op te solf? Ge, sight-reading, keyboard vaardigheid, en het uitvoeren van krijgen. Frasering, dynamiek, articulatie, en andere vormen van muzikale expressie zal ook worden aangepakt. Cursus activiteiten omvatten kort optreden, dictee, samenstelling, analyse en het organiseren van oefeningen.

Doelstellingen

Muziek Fundamentals bestaat als een basis voor de studie van de muziektheorie, solfège, compositie, uitvoering, en het regelen. Dit omvat het ontwikkelen van inzicht in de basisconcepten, en grondige uitoefening van de eerste beginselen van de muziek. Het verwerven van deze vaardigheden bereidt niet alleen studenten voor verdere studie in het componeren van muziek, performance, en de productie, maar kan ook muziek waardering te verbeteren onder liefhebbers.

Muziek en andere media: Interdisciplinary Perspectives

Muziek is van oudsher beschouwd als de meest abstracte van kunstdisciplines ... maar ook (misschien om dezelfde reden) heeft bewezen zeer compatibel met andere artistieke media. Tegen de achtergrond van het concept van het Gesamtkunstwerk van Wagner, deze cursus beschouwt de talloze kruisingen tussen muziek en beeldende en podiumkunsten onderzocht in de afgelopen eeuw of zo, en de vragen, uitdagingen, en collaboratieve modellen die zijn ontstaan ​​in het proces. Terwijl de nadruk wordt gelegd op de interactie tussen muziek en beeldende media (film / video in het bijzonder) en muziek en dans, zijn relaties met theater, architectuur en literatuur ook aan de orde. Hoewel er is een focus op de twintigste en eenentwintigste eeuw multimediale werken, worden de historische precedenten besproken.

Doelstellingen

Deze cursus introduceert studenten tot rudimentaire multimediale werken en vormen van samenwerking die zijn ontstaan ​​in de afgelopen eeuw. Naast het verkrijgen van een beter begrip en waardering voor de motivatie achter en uitdagingen interdisciplinaire artistieke creatie, zullen de studenten een verhoogd bewustzijn van de culturele gevolgen van het transplanteren van muziek van het concert instelling cinema, galerie installatie en (meer recentelijk) video game / interactieve krijgen media contexten.

Seminar (Music)

De rol van het seminar is om de succesvolle afronding van de Graduation Research Project (GRP), een afstudeerproject vereiste voor alle studenten van deze afdeling te ondersteunen. In dit seminar zullen we kijken naar het thema dat elke student heeft gekozen voor het programma Schrijven-Across-Curriculum (WAC), waarop de GRP is gebaseerd, door de lens van concepten, trends en praktijken op het gebied van muziek. Studenten zullen de beurt presenteren hun onderzoek in verschillende stadia van hun proefschrift ontwikkeling. Hun collega's, onder toezicht van de Seminar instructeur, zal bespreken en kritiek elke presentatie aan de presentatoren een kans om hun eigen scriptie te verfijnen geven. Door middel van dergelijke interacties leeftijdsgenoten zullen leren hoe ze problemen met hun eigen projecten te vermijden.

Doelstellingen

Aan het eind van deze cursus zullen studenten: (i) analyseerde een belangrijk wereld kwestie vanuit het perspectief van een muziek-onderzoeker, (ii) uitgevoerd op een hoog niveau van bekwaamheid hun eigen onderzoeksproject, en (iii) schriftelijke een high- kwaliteit afstudeerscriptie in hun eigen gekozen gebied.

Workshop: Music Practice I (Improvisation Ensemble)

Deze hands-on, inclusief workshop introduceert studenten aan een verscheidenheid van improvisatie praktijken. Activiteiten bestaan ​​uit gestructureerde improvisatie "game-stukken," improvisatie met elektronica en zelfgemaakte instrumenten, en improvisatie met / in reactie op multimedia (bv, video en tekst). De workshop wordt afgesloten met een slotconcert. De nadruk wordt gelegd op de performer interactie modellen en de "sociale dynamiek" van de collectieve improvisatie, in plaats van op dapperheid op een bepaald instrument. Daarom is er geen eerdere prestaties verbeteren van de kant van de student.

Doelstellingen

Door deel te nemen aan deze workshop zullen de studenten (i) kennis te maken met cross-culturele en trans-historische noties van improvisatie geworden; (Ii) het verbeteren van hun luister- en prestaties interactie vaardigheden; (Iii) krijgen een dieper inzicht in de wisselwerking tussen vrijheid en beperkingen in het creatieve proces; (Iv) staand een groot aantal multimedia interactiemodellen; en (v) het verkrijgen van hands-on ervaring in de bouw van instrumenten uit alledaagse materialen, en het omzetten van consumentenelektronica in expressieve muziekinstrumenten.

Workshop: Music Practice II (Keyboards)

Een workshop klasse voor aspirant-studenten van alle niveaus, waarbij een diversiteit aan toetsenbord repertoire wordt beoefend, geleide, besproken en uitgevoerd. Studenten zullen worden geïnstrueerd in het leren hoe om geluid te produceren met behulp van verschillende aspecten van het uitvoeren van op de toetsen, samen met wat muziek fundamentals, keyboard vaardigheden, harmonie en geselecteerde historische en technische bijdragen. Tijdens de cursus zal af en toe masterclasses worden gehouden, boeiende directe dialoog tussen studenten en internationaal vooraanstaande musici van video-conferencing. Studenten maken kennis met nieuwe technieken, de praktijk methoden, en artisticiteit van elke muzikant, en ze in staat om de les toepassen op hun eigen praktijk zal zijn. Een individu of duo prestaties voor de prestaties jury aan het einde van semester wordt verwacht. De student zal ook worden geïnstrueerd om een ​​schriftelijke "practice journal" tijdens de koers te houden, na te denken over de leerervaring en de relatie met andere cursussen of onderwerpen bestudeerd. Om voldoende richtsnoer voor beginners, zal de groepsgrootte beperkt tot 10 studenten.

Doelstellingen

Aan het einde van deze cursus moeten de studenten in staat zijn om: (i) een dieper begrip en waardering voor de kunst van de klaviermuziek, (ii) lees traditionele notenschrift, akkoordsymbolen (hoofdzakelijk gebruikt in de Jazz / Pop) en barok- stijl becijferde bas, (iii) te begrijpen toon interpretatie en stijl wenselijk is voor elke voorstelling, (iv) deel te nemen grondig in hun ideeën en gevoelens uitdrukken door middel van het maken van muziek.

Workshop: Music Practice III (Choral Ensemble)

Door het bestuderen van de werken van middeleeuws tot modern, alsook uit niet-klassieke tradities over de hele wereld, zal het koor ensemble zijn de expressieve mogelijkheden van de menselijke stem te verkennen. Open voor studenten van alle vocale niveaus, zullen de studenten die betrokken zijn bij de wekelijkse koor repetities, waar ze ook vocale en solfège praktijk zal worden toegewezen voor verdere verbetering. Tijdens het semester af en toe een video-conferencing zal worden gehouden met verschillende volbracht koor / vocale ensembles als meesters van de niet-westerse vocale traditie voor studenten om hun kennis en praktijk te verbreden. De student wordt verwacht dat zij een gedeelde dagboek bij te houden om na te denken over de leerervaring, leren van anderen 'praktijk methoden en verband met andere leden van het ensemble.

Doelstellingen

Aan het einde van deze cursus moeten de studenten in staat zijn om (i) hebben een dieper begrip voor verschillende koor / vocale muziek en algemene muziekgeschiedenis, (ii) lees basic muzieknotatie, (iii) te zingen met accurate toonhoogte, ritme, en passende articulaties en (iv) samen te werken met andere muzikanten in grote ensemble instellingen.

Workshop: Music Practice IV (Japanse Koto)

Een workshop klasse voor aspirant-studenten van Koto, op alle niveaus, op basis van in-class workshop activiteiten, toegewezen individuele leeractiviteiten, de praktijk en de individuele en collectieve presentaties. Deze workshop zal actief leren van de methoden van het spelen van de Koto betrekken. Studenten zullen worden betrokken bij het luisteren activiteiten en zal de basis van de traditionele Japanse notatie voor Koto muziek te leren. Stap voor stap, zullen de studenten beginnen met het fundamentele spelen techniek te leren, studeren eenvoudige muziekstukken en zal ontwikkelen tot meer complexe werken. De instructeur zal coachen en studenten aan te moedigen, maar ook zal hen uitdagen om te oefenen ter voorbereiding van de volgende workshop vergadering. Studenten zullen essays lezen, luisteren naar en studie audio- en video-opnames van representatieve werken en uitstaande uitvoerders van Koto. Studenten zullen worden verplicht om een ​​geschreven dagboek bij te houden over hun praktijk en andere leeractiviteiten in de workshop en de relaties van deze naar andere klassen die zij nemen. @Near Helft end, studenten een kort optreden (individueel en in verschillende groepen) bereiden op het niveau van vaardigheid zij hebben ontwikkeld in de werkplaats tonen. Om voldoende richtsnoer voor beginners, zal de groepsgrootte beperkt tot 10 studenten.

Doelstellingen

Na afronding van deze cursus zullen de studenten worden verwacht dat zij: (i). In staat zijn om een ​​aantal eenvoudige korte stukken spelen op de Koto, om verschillende methoden die worden gebruikt in het geluid productie op het instrument te illustreren en om passende Japanse terminologie die gelden voor het uitvoeren van op het gebruik de Koto, (ii). Verklaar en bespreek een aantal van de kenmerken die de traditionele Japanse muziek te onderscheiden als gespeeld op Koto van westerse klassieke muziek; In staat zijn om een ​​aantal werken te identificeren uit het klassieke repertoire voor Koto (iii.); (Iv.) In staat zijn om verschillende traditionele werken voor Koto en de historische setting en culturele betekenis van elkaar te bespreken.

Workshop: Music Practice V (Shakuhachi)

Een workshop klasse voor aspirant-studenten van Shakuhachi, op alle niveaus, op basis van in-class workshop activiteiten, toegewezen individuele leeractiviteiten, de praktijk en de individuele en collectieve presentaties. Deze workshop zal actief leren van de methoden van het spelen van de Shakuhachi betrekken. Studenten zullen leren over het belang van een goede ademhaling als het gaat om dit instrument en de bijzondere kenmerken van deze muziek en instrument. Studenten zullen worden betrokken bij het luisteren activiteiten en zal de basis van de traditionele Japanse notatie voor Shakuhachi muziek te leren. Stap voor stap, zullen de studenten beginnen met het fundamentele spelen techniek te leren, studeren eenvoudige muziekstukken en zal ontwikkelen tot meer complexe werken. De instructeur zal aantonen bespelen van het instrument en feedback geven aan studenten aan te moedigen, maar ook zal hen uitdagen om te oefenen ter voorbereiding van de volgende workshop vergadering. Studenten zullen essays lezen, luisteren naar en studie audio- en video-opnames van representatieve werken en uitstaande uitvoerders van Shakuhachi. Studenten zullen worden verplicht om een ​​geschreven dagboek bij te houden over hun praktijk en andere leeractiviteiten in de workshop en de relaties van deze naar andere klassen die zij nemen. Om voldoende richtsnoer voor beginners, zal de groepsgrootte beperkt tot 10 studenten.

Doelstellingen

Na afronding van deze cursus zullen de studenten worden verwacht dat zij: (i). In staat zijn om een ​​aantal eenvoudige korte stukken spelen op de Shakuhachi, om verschillende methoden die worden gebruikt in het geluid productie op het instrument te illustreren en om passende Japanse terminologie die gelden voor het uitvoeren van op het gebruik de Shakuhachi;
(. Ii) toelichten en bespreken een aantal van de kenmerken die de traditionele Japanse muziek te onderscheiden als gespeeld op Shakuhachi van westerse klassieke muziek;
(Iii.) In staat zijn om een ​​aantal werken te identificeren uit het klassieke repertoire voor Shakuhachi;
(Iv.) In staat zijn om verschillende traditionele werken voor Shakuhachi en de historische setting en culturele betekenis van elkaar te bespreken.

Dichtbij helft end, studenten een kort optreden (individueel en in verschillende groepen) bereiden op het niveau van vaardigheid zij hebben ontwikkeld in de werkplaats tonen.

Workshop: Muziek en Creativiteit I

Deze cursus is een interactieve workshop ontworpen om het creatieve potentieel van studenten te verhogen en geeft studenten de ervaring van het produceren van een origineel, kwalitatief hoogstaande muzikale werk te stellen om te filmen. Dit wordt bereikt door middel van in-class analyse van muzikale meesterwerken in meerdere genres en oefeningen die leerlingen nodig hebben om teksten en melodieën voor huiswerk te componeren. Als team zullen de studenten samen te werken aan het creëren van muziek voor een visueel medium (scène uit de film of video). Door middel van analyse van scènes uit de grote films, zullen de studenten leren de rol die muziek speelt in een film scene. De cursus climax met de presentatie van een afstudeerproject, waarbij leerlingen noteren de originele muziek die ze hebben gewerkt aan vanaf het begin van de cursus.

Doelstellingen

Om studenten de kans om hun creativiteit de macht en muzikale bekwaamheid ontgrendelen geven; Om het vertrouwen van elke student in hun eigen creatieve potentieel te bouwen; Om studenten de ervaring van het samenwerken in een gezamenlijke inspanning om een ​​veelzijdige / multi-genre musical werk te creëren, terwijl op hetzelfde moment de invoering van de verschillende aspecten van de muziek productie, zoals de productie, het componeren en arrangeren, opnemen en bewerken, vergelijkbaar met wat de leerlingen in real-world professionele situaties zou vinden; Om studenten tevredenheid van het creëren van een professioneel geproduceerde musical werk.

Workshop: Muziek en Creativiteit II

Een interactieve workshop die voortbouwt op onderwerpen studeerde in Workshop: Muziek en Creativiteit 1, het aanbieden van meer diepgaande u oefeningen in creativiteit en meer diepgaande studies in het componeren van muziek en productie. In tegenstelling tot muziek en creativiteit 1, zullen de studenten de mogelijkheid om het componeren en uitvoeren van hun oorspronkelijke afstudeerproject compositie van zichzelf (solo) hebben, of in samenwerking met andere studenten in de werkplaats. Vanwege deze flexibiliteit, zal elke student de mogelijkheid om te kiezen de filmscène voor gebruik in de productie van hun originele muziek afstudeerproject hebben. Elke student zal werken aan de voltooiing van dit project vanaf het begin van de cursus. In aanvulling op de professionele opname 'afstudeerproject originele composities, muziek en creativiteit 2 eindigt met een openbare uitvoering van de studenten studenten originele composities laatste project, in een universitair concert.

Doelstellingen

Om studenten meer controle in de productie van hun afstudeerproject originele muzikale composities te geven; Om het vertrouwen van studenten in hun creatieve vermogens verder uit te bouwen; Om studenten de voldoening van het creëren van een wereld-klasse muziekwerk geven; Om verder bloot studenten om professionele, muziek productie ervaringen.

Workshop: Music Composition voor westerse en traditionele Japanse instrumenten

Een workshop voor aspirant-studenten van de muziek van alle niveaus, op basis van in-class activiteiten toegewezen individuele leeractiviteiten, de praktijk en de individuele en collectieve presentaties. Deze workshop zal actief leren hoe componisten schrijven betrekken of laten hun eigen muziek. Studenten zullen worden betrokken bij het luisteren activiteiten en zal standaard westerse, traditionele Japanse, en experimentele grafische notatie systemen te verkennen. Stap-voor-stap, zullen de studenten beginnen te werken op eenvoudige muziekstukken, die gezongen kunnen worden of gespeeld op een instrument en zal ontwikkelen tot meer complexe vormen. Studenten zullen proberen om verschillende muzikale problemen op te lossen om hun begrip van muzikale compositie te verbeteren en ze zullen dan de herziening van hun eigen composities en samen, zullen de klas proberen uit te voeren en elkaars nieuwe composities te bestuderen. Studenten zullen de vitale relaties met betrekking muziekcompositie met dans en theater te onderzoeken. De instructeur zal coachen en studenten aan te moedigen, maar ook zal hen uitdagen om huiswerk samenstelling activiteiten en oefeningen te voltooien als voorbereiding voor de volgende workshop bijeenkomsten. Studenten zullen essays lezen, luisteren naar opnames en bekijk de bladmuziek van de geselecteerde werken bestudeerd in de klas. Studenten zullen een dagboek bij te houden, schrijven over hun lopende leeractiviteiten in de workshop en de relatie met andere klassen die zij nemen.

Doelstellingen

(1) Op elk niveau, zullen de studenten regelmatig aanwezig zijn en bespreken met workshop, hun eigen composities en die van collega-deelnemers aan de workshop; (2) Na afloop van deze cursus, zullen de studenten worden verwacht dat zij: (i) Begrijpen enkele fundamentele benaderingen gebruikt in het componeren van muziek, zowel in de westerse context en in het kader van de traditionele Japanse muziek; (Ii) In staat zijn om een ​​aantal korte muzikale werken componeren; (Iii) In staat zijn om hun eigen muzikale composities en die van anderen te bespreken; (Iv) In de buurt van semester einde, zullen de studenten een kort programma om hun nieuwe werken, gecomponeerd tijdens het semester van de workshop presenteren voor te bereiden; en (v) De student wordt verwacht dat zij in staat zijn om de ideeën en methoden achter hun eigen (en medestudenten ') composities en de prestaties van hen coherent te bespreken.

Workshop: interpretatieve Dance

Deze cursus is een inleiding tot Interpretive Dans voor studenten van alle niveaus. Studenten zullen leren een verscheidenheid aan dansbewegingen vaak gebruikt in interpretatieve dans en zal beginnen om anderen te verkennen. Studenten zullen vormgeven hun lichaam op een wijze die dieper communicatie mogelijk maakt. Zij zullen worden verwacht dat zij de achtergrond essays te lezen en video materiaal over belangrijke resultaten uit het verleden in interpretatieve dans, zoals het werk van Merce Cunningham en zijn Dance Company, evenals andere materialen over inheemse dansvormen uit verschillende inheemse volken te bestuderen, met het oog op verdiepen hun eigen begrip van interpretatieve dans. Van centraal belang zal worden betrokken zijn bij een proces van zelfontdekking door te zoeken naar mogelijkheden om de communicatie met anderen in een geïmproviseerde manier, en daarmee het vinden van bronnen van innerlijke creativiteit. Alle studenten wordt verwacht dat zij een schriftelijke tijdschrift tijdens het semester waarin een record van leerervaringen in de workshops en repetities plus reflecties wordt gehouden op de relatie van deze leerervaringen met andere cursussen die hij / zij neemt te houden. Dichtbij helft end, studenten een kort optreden (individueel en in verschillende groepen) bereiden op het niveau van vaardigheid zij hebben ontwikkeld in de werkplaats tonen.

Doelstellingen

Studenten die met succes de cursus moeten kunnen hebben afgerond: 1) om uit te leggen hoe hij / zij gebruikt de zelf-inzicht en vaardigheden opgedaan in deze workshop aan preprare en haar presenteren / zijn deel (s) van de groep interpretatieve dans presentaties en solo dans, 2) verschillende dansbewegingen dat hij / zij heeft geleerd of ontdekt tijdens thte workshops, 3) coherent en intelligent over het werk van een aantal bekende dansers en gezelschappen die zijn bestudeerd in de cursus, en 4) aan te tonen hebben in zijn / haar vaardigheden in interpretatieve dans Avanced in de loop van de workshops.

instructeurs:

Alexander Sigman

Adjunct Instructeurs:

  • Aya Nishina
  • lady dans
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Apr. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Japan - Kōfu
Startdatum: Apr. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Apr. 2018
Japan - Kōfu
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan