bachelor in de logistiek en supply chain management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Bachelor in Logistiek en Supply Chain Management

Logistiek speelt een belangrijke rol in de uitvoering van de processen die verantwoordelijk zijn voor de operationele prestaties van de onderneming. Omdat alleen een intelligent systeem dat het bedrijf de verbindende stroom van producten en informatie beheert kan leiden tot innovaties op winst gerichte processen en producten. In de Bachelor of Science opleiding Logistiek en Supply Chain Management werk je aan integrale aanpak voor logistieke oplossingen - en de succesvolle implementatie. U maakt kennis met de actuele en relevante deelgebieden van de logistiek. De belangrijkste focus van het onderzoek op Neuss School of Logistics omvat Contract Logistics en Forwarding, International Transport evenals Intra-logistiek. Uw persoonlijke professionele veld in de logistiek zal worden versterkt door te kiezen voor nadruk cursussen Derde (vierde) Party Logistics (logistieke dienstverlening) of Logistics Engineering (interne logistiek).

Bij Neuss Institute for Supply Chain Finance, Vermogensbeheer en Real Estate Management leert u hoe u een geavanceerd begrip van de Supply Chain Management te implementeren: tijdens je studie zul je in staat uitstraling tot ver buiten je eigen ervaring in de logistiek met de hulp van specifieke kwesties. Je analyseert het beheer en de optimalisatie van de financiële processen die nodig zijn voor succes georiënteerde gebruik in de inventaris / aandelen, de technische inrichting en uitrusting, wagenpark en vastgoed zijn.

Laatst bijgewerkt op nov 2015

Over de school

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) pro ... Lees meer

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) promote the development of interdisciplinary qualifications that are needed for the acquisition of expertise and success in professional work life. In addition to this the role of evaluation plays an important part in our pursuit to provide quality teaching. We provide a positive learning environment in combination with continuous feedback on the learning success of our students and vice-versa: our teaching staff also receives feedback from our students. In this way improvements can be quickly implemented at the universityand in our collaborating firms. Lees Minder