Bachelor In De Reclame

Kadir Has University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In De Reclame

Kadir Has University

In het begin waren er zeer scherpe lijnen scheiden gespecialiseerd rollen in de reclame. Bijvoorbeeld, account management kreeg zelden samen met de creatieve afdeling. Copywriters niet eens zitten samen met art directors: ze zouden de slogan schrijven en op te sturen naar de art director via assistenten genaamd mensenhandelaars.

In de jaren '90, met de ontwikkelingen in het concept van de merken, merk teams werden opgericht. Afdelingen in verband met hetzelfde merk begon te werken naast elkaar. Daarom werd verwacht dat account executives een goede advertentie zou identificeren en copywriters zou onderzoeksresultaten als een account planner ontcijferen. Als specialisaties dichterbij kwam, de scherpe lijnen tussen de verschillende gebieden van de reclame werd zachter.

Adverteerders die bewustwording en kennis op te doen in een andere dan de reclame gebieden te ontwikkelen begon meer succesvol te worden. In de jaren 2000, nieuwe digitale kanalen en communicatie dynamiek gecreëerd door de technologische revolutie veranderde de reclame-industrie. In plaats van art directors die enige visuele ideeën te creëren, die de technologische ontwikkelingen te volgen en bieden creatieve oplossingen voor digitale platforms werden de voorkeur.

Account bestuurders die digitale projecten kunnen beheren en effectief gebruik maken van digitale kanalen samen met de traditionele zenders waren meer succesvol in hun carrière dan degenen die alleen in geslaagd gehouden met de banden. Kortom, het is de tijd van de “Complete reclameman” die reclame weet van A tot Z, die is opgeleid in alle gebieden van reclame; een multi-dimensionale denker die multi-purpose oplossingen kunnen maken, en het ontwikkelen van een professionele relatie met die in andere gebieden, zelfs al zijn ze gespecialiseerd in één. Het is de tijd van de nieuwe generatie van de adverteerders.

Onze alumni profiel

Als gevolg van de cursussen herontwikkeld met de nieuwe generatie reclame idee, onze alumni leren traditionele reclame concepten terwijl ze ook bekend met de nieuwe regels van digitale reclame in de afdeling Reclame op Kadir Has University geworden. Ze zijn afgestudeerd uitgerust met alle eisen van de industrie.

Waarom Khas reclame?

Aan de reclame-afdeling, op te voeden we afgestudeerden om de kennis en vaardigheden die de industrie nodig heeft om de nieuwe generatie werk vraagt ​​naar behoren te vervullen hebben. Studenten werken op vrijwillige basis bij de Stichting Reclame Atelier, waar ze produceren creatieve campagnes in hun portefeuilles te zetten en deel te nemen in de prestigieuze reclame wedstrijden te onderscheiden awards ontvangen.

Daarnaast kunnen studenten dubbele grote of kleine programma's te voltooien, om hun specialiteit gebieden te verbreden.

In het kort; de nieuwe generatie adverteerders die nodig zijn door de industrie afgestudeerde van onze afdeling.

Betrekkingen met de sector

Onze studenten krijgen de kans om te werken aan een nieuwe generatie reclame voorbeelden dankzij de zeer succesvolle part-time faculteit leden die ook actief werken aan gerenommeerde bedrijven in de reclamesector.

Bovendien, door de nauwe relaties die we hebben gevormd met de sector, ondersteunen wij onze studenten in hun zoektocht naar stages en banen. Wij dringen er bij een aantal van de belangrijkste namen in de reclame-industrie om de afdeling en organiseren workshops met hen.

Studeren in het buitenland kansen

Onze afdeling heeft Erasmusakkoorden evenals een double degree programma met Coventry University in het Verenigd Koninkrijk. Studenten krijgen een double degree wanneer ze in het buitenland studeren in Coventry in hun laatste jaarwaarvan college.

Carrièremogelijkheden

Alumni van de afdeling Advertising kan werken als de volgende;

  • copywriter of art director in creatieve afdelingen traditionele of digitale reclamebureaus,
  • rekening planner op de rekening planning en strategie-afdeling,
  • account manager in de account management-afdeling,
  • producent in de productie-afdeling,
  • media planner, sociale media specialist, project manager in mediabureaus,
  • brand manager, corporate relations manager aan de adverteerder kant
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Turkije - Istanbul, Istanbul
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Turkije - Istanbul, Istanbul
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan