Bachelor In De Talen (Arabisch, Chinees, Frans, Duits, Latijn, Spaans)

Allegheny College

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In De Talen (Arabisch, Chinees, Frans, Duits, Latijn, Spaans)

Allegheny College

Bachelor in talen (Arabisch, Chinees, Frans, Duits, Latijn, Spaans)

Major en Minoren Studenten ontwikkelen taalvaardigheden, terwijl het verbreden van hun begrip van de culturele, politieke en economische leven van andere landen.

  • Majors aangeboden in het Frans, Duits en Spaans.
  • Double majors aangemoedigd (bijvoorbeeld: Frans / psychologie, Duits / economie, Spaans / politicologie).
  • Een aparte internationale studies belangrijke omvat werken in de politieke wetenschappen, economie en geschiedenis, evenals moderne talen.

MINDERJARIGEN

  • Departementale minderjarigen beschikbaar in het Chinees, Frans, Duits, Latijn en Spaans
  • Interdisciplinair minors aangeboden in de Chinese Studies, Classical Studies, Franse Studies, en Latijns-Amerika & Caribbean Studies

taal Placement

Alle studenten zijn verplicht om een ​​vreemde taal plaatsing examen af ​​voordat u zich inschrijft voor een taal klasse als ze vorige cursussen of significante blootstelling hebben gehad om de vreemde talen waarin plaatsing testen beschikbaar is.

Studenten die geen eerdere taalstudie hebben gehad niet nodig om een ​​plaatsing test te nemen, alleen registreren voor de inleidende cursus.

Plaatsing examens zijn beschikbaar in het Chinees, Frans, Duits, Latijn en Spaans.

De test volgt een multiple choice-formaat en moet 15-20 minuten duren. Test vragen zullen grammatica, woordenschat en leesvaardigheid te beoordelen. Tests voor Chinese en Latijns wordt automatisch verzonden naar de Building coördinator van de afdeling Moderne & Klassieke talen voor de beoordeling. De tests in het Frans, Duits en Spaans zijn adaptieve en zal automatisch structureren het type en aantal van de vragen op basis van uw antwoorden. De test zal melden dat u het met succes hebben afgerond en geven een 3-cijferige score; Klik op Voltooien en uitloggen. Het is de 3-cijferige score de taal faculteit leden nodig hebben om de koers te bepalen plaatsing. De test bepaalt de beste match voor de voortzetting van taalstudie op het juiste niveau. Echter, kunnen de studenten hun stage te bespreken met een afdeling taal lid van de faculteit in Ruter Hall.

Als u in het buitenland overweegt studie, is het raadzaam om taalstudie vroeg beginnen.

Als u vragen hebt of nodig hebt om een ​​plaatsing test te nemen, neem dan contact op rcampbell@allegheny.edu in de afdeling Moderne & Klassieke talen.

Abteilungsinfos

onderscheidingen

  • Kleine klassen, alle uitsluitend onderwezen in de doeltaal
  • Native of near-native spreekvaardigheid onder alle docenten
  • Begeleiding en hulp bij cocurricular programma's van internationale studenten
  • Uitgebreide mogelijkheden voor buitenschoolse leren, met inbegrip taal huizen, taal tabellen en internationale filmfestivals
  • Volledig ondersteund Senior Projects die bewijzen aan de werkgevers en de graduate schools de mogelijkheid om een ​​grote originele opdracht uit te voeren

Belangrijkste voordelen

  • Een begrip en waardering van de internationale culturen
  • Kritisch denken, analytische en onderzoeksvaardigheden
  • Verbeterde taalvaardigheid (lezen, schrijven, spreken)
  • Vaardigheid in een andere taal
  • Global Awareness

Leerresultaten

Het curriculum van de moderne talen onderwezen in de afdeling Moderne & Klassieke talen is bedoeld om vaardigheid en inzicht op te bouwen in drie belangrijke gebieden (voor Latijns, zie "Classical Studies Outcomes" naar rechts):

  1. communicatie en praktische gebruik van de taal
  2. beheersing van structurele componenten en cognitieve elementen van de taal
  3. literaire en culturele dimensies van de taal

Wij zijn van mening dat een succesvolle vrije kunsten curriculum deze drie gebieden van de nadruk moet worden geïntegreerd op alle niveaus. Terwijl de praktische communicatie en beheersing van de taalkundige structuren zijn van essentieel belang, het handelsmerk van het leren van talen in het kader van de vrije kunsten is de focus op de onderlinge afhankelijkheid van taal en cultuur. Deze onderlinge afhankelijkheid komt tot uiting in de inherente verbanden tussen taal en de intellectuele geschiedenis van de verschillende landen en regio's waar elke taal wordt gesproken en in de uitdrukking van de hedendaagse culturele waarden. We hebben onder de algemene beginselen die gemeenschappelijk zijn voor de curricula van alle geledingen binnen de afdeling geschetst. Enkele van de specifieke methoden en strategieën die worden gebruikt door elke sectie worden nader toegelicht op de pagina's voor elke taal en kan worden gevonden via het menu koppelingen.

Met het oog op het vergroten van vaardigheid in communicatie en beheersing van de structuur te vergemakkelijken, wij over het algemeen vertrouwen op de gepubliceerd door ACTFL (The American Council on het onderwijs van vreemde talen) richtlijnen. Zij zijn van toepassing op de vier vaardigheden van spreken, schrijven, auditieve begrip, en het lezen en te beschrijven in detail de soorten taken sprekers en schrijvers moet uitvoeren om elk vaardigheidsniveau te bereiken, van beginner tot superieur. Aangezien de meeste begin en intermediaire leerboeken ook zijn ontworpen om de beheersing van de steeds complexere en abstracte taalgebruik te leren en te evalueren, kunnen we effectief ontwerpen cursussen met deze specifieke doelstellingen in het achterhoofd.

Een specifieke strategie gebruikt in alle geledingen van de departementale moderne talen om deze doelen te bereiken is het gebruik van de doeltaal op alle niveaus. Van het begin tot het geavanceerde niveaus, wordt de doeltaal hetzij uitsluitend of nagenoeg uitsluitend in alle cursussen gebruikt. Onze taalcursussen worden drie keer per week aangeboden. Eén of twee extra periode (s) van de instructie en bespreking per week (live lab) maken deel uit van de cursus werk en onderwezen door onze internationale onderwijsassistenten of gevorderde studenten.

Hoewel deze richtlijnen zijn uiterst nuttig om aan onze doelstellingen gebieden 1) en 2) zoals hierboven vermeld, zijn zij ontoereikend voor het beschrijven van het gewenste resultaat oppervlaktegebonden 3). We moeten dan ook het ontwerp van onze cursussen om deze meer academische en intellectuele doelen in het bijzonder in verband met de vrije kunsten te ontmoeten.

Als gevolg van het academisch karakter van ons curriculum en de focus op cultureel begrip en kritisch denken, hebben we de ACTFL richtlijnen aangepast aan onze eigen curriculum doelstellingen en behoeften voor het onderwijzen van moderne talen aan te passen. We introduceren complexere grammaticale structuren binnen de eerste twee jaren van leren dan zou worden verwacht wanneer we strikt aangehouden hen. Dit bereidt studenten om te gaan met literaire en culturele aard die dergelijke constructies door het midden tot het einde van het tweede jaar. Zij mogen nog niet in staat zijn om actief te gebruiken en te manipuleren complexe constructies en literaire tijden, maar ze worden geleerd om te herkennen en te begrijpen om hun intellectuele groei te bevorderen.

Er zijn een verscheidenheid aan werkvormen en stijlen gebruikt in onze cursussen door de afzonderlijke secties, maar alles kan communicatief en conceptuele worden genoemd. Wij hebben geen omarmen een bepaalde methode, maar alle methoden die worden gebruikt zijn sterk afhankelijk van de communicatie en over het gebruik van cultuur als context voor de communicatie. Op de lagere niveaus worden meer concrete voorbeelden van culturele gebruik benadrukt, en deze contexten steeds complexer als studenten vooruitgang. Een andere veel voorkomende principe gezien in alle secties is een hernieuwde focus op cultuur aan de meer geavanceerde niveaus. In het recente verleden heeft cultuur ruimer gedefinieerd om niet alleen hoge cultuur, voornamelijk literaire teksten in onze discipline, maar ook cultuurgeschiedenis, intellectuele geschiedenis en andere uitingen van culturele waarden, kunsten, zoals bioscoop en politieke instellingen op te nemen. Literatuur wordt steeds meer onderwezen in deze bredere culturele context waarin onderlinge relaties tussen de kunsten en andere aspecten van de cultuurgeschiedenis kan benadrukken.

In onze meest geavanceerde cursussen, zoals senior seminars en het senior project, verwachten we dat studenten om de integratie van deze drie soorten kennis en vaardigheden te oefenen. Net als in andere disciplines, worden ze verwacht om te studeren, onderzoek, en abstracte problemen te analyseren en kritisch na te denken over hun lezen. Tegelijkertijd worden ze communiceren en het manipuleren van de taalkundige structuren op een gevorderd niveau en het leren van abstracte concepten met betrekking tot de cultuur van hun doeltaal.

De Senior Project is het sluitstuk ervaring voor elke grote. Een succesvolle scriptie vereist uitgebreid onderzoek, demonstratie van alle taalvaardigheden, kritische analyse, organisatie en effectieve argumentatie. We hebben de richtlijnen herzien voor de senior project om de regels rechtvaardiger voor alleenstaande majors in vergelijking met dubbele majors te maken. De belangrijkste verandering is een afname in lengte van de scriptie één majors (30bps) en een toename van de lengte van de vreemde taal deel voor dubbele majors (20pps). We blijven de senior project en de mondelinge verdediging als een middel om aan te tonen beheersing van alle kennis en vaardigheden verworven tijdens undergraduate carrière van de student te zien.

Het uiteindelijke principe gedeeld door alle afdelingen van de afdeling is het belang van de studie in het buitenland. De taalkundige en culturele onderdompeling die door deze ervaring sterk verbetert de verwerving van talenkennis en is essentieel voor het verkrijgen van een echt begrip van een andere cultuur. Docenten in elke taal hebben gewerkt om programma's met eenvoudig overdraagbaar cursussen die rechtstreeks naar onze majors te spreken te creëren.

Kansen

Verworven Competenties / Study Abroad

Studenten leren van een vreemde taal worden aangespoord om een ​​semester of bij voorkeur een jaar in het buitenland door te brengen. Het College sponsort een aantal verschillende studie-in het buitenland programma's die open staan ​​voor alle gekwalificeerde Allegheny studenten zijn.

Allegheny financiële hulp kan worden gebruikt om te studeren in de volgende programma's te ondersteunen:

  • Amerikaanse Universiteit in Caïro, Egypte programma;
  • Boston University stageprogramma in Parijs, Frankrijk;
  • Kapitaal Normal University Study Abroad Program in Beijing, China;
  • Centrum voor Cross-Cultural Studies in Sevilla, Spanje;
  • CIIE Liberal Arts Program in Buenos Aires, Argentinië;
  • Dakar, Senegal Stage;
  • Querétaro, Mexico Program;
  • Quito, Ecuador Stage;
  • Reutlingen, Duitsland Exchange Program;
  • Université Catholique de l'Ouest in Angers, Frankrijk;
  • Universiteit van Keulen Duitsland Junior in het buitenland.

Studenten die niet inschrijven in het college-gesponsorde programma's kunnen, met toestemming van de afdeling en de directeur van de Internationale Programma's en services, join andere programma's.

Studeren in het buitenland kunnen studenten van inschrijving in bepaalde verplichte vakken vrij te stellen voor de grote op de campus.

Co-curriculaire activiteiten

  • Stages on- en off-campus
  • Taal huizen-Special-interest behuizing open voor studenten Chinees, Frans, Duits en Spaans.
  • Taal tafels-Enkele dagen per week, geïnteresseerde studenten en docenten ontmoeten voor de lunch. Er zijn regelmatige tafels in het Chinees, Frans, Duits en Spaans.
  • Gator Internationale Studenten hebben de mogelijkheid om hun eigen creatieve werk in een vreemde taal te publiceren. Het magazine wordt één keer per jaar.
  • International Film Festival-A-serie van internationaal bekende films uit verschillende landen wordt aangeboden elk voorjaar semester.

Beurzen en Honor Societies

  • The Blair Hanson Scholarship wordt jaarlijks toegekend aan een uitstekende vreemde taal student te helpen dekken van de kosten van de studie in het buitenland.
  • De Arman Kalfayan Memorial Scholarship wordt jaarlijks uitgereikt aan een student hoofdvak in een van de moderne talen.
  • Founding hoofdstuk van Phi Sigma Iota, internationale taal eer de maatschappij.

Writer-in-Residence

De afdeling ontvangt jaarlijks een subsidie ​​van de Max Kade Stichting aan de Duitse schrijver-in-residence programma te financieren.

Onderscheidingen en prijzen

  • The Blair Hanson Prize
  • De Mildred Joanna Ludwig Prize
  • De Alice Kemp Moessner Prize
  • De Harald Robert Sauer Prize

Centrum voor Taal en Cultuur

Het Centrum voor Taal en Cultuur biedt de mogelijkheid voor begeleide taalstudie. Afhankelijk van de student inschrijving en de beschikbaarheid van middelen, kan gekozen talen zijn beginnend niveau American Sign Language of Engels als tweede taal. Studenten overweegt een dergelijk onderzoek dient een aanvraag in bij de CLC directeur dienen zo vroeg mogelijk tijdens de registratie. Toepassingen zijn verkrijgbaar bij de afdeling moderne en klassieke talen, 104 Ruter Hall.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - Meadville, Pennsylvania
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates