Bachelor in de wijsbegeerte cum laude af in marketing management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De BPhil Honours in Marketing Management zal worden aangeboden op niveau 8 van de NKK (HEQF uitgelijnd) en zal bestaan ​​uit 140 studiepunten.

Toelatingscriteria

  • Een geschikte Hogere Beroepsopleiding op NQF niveau 7 met Marketing Management 3 als een belangrijke module.
  • Een CV en motivatiebrief zijn vereist.
  • Enige andere gelijkwaardige kwalificatie.

Aanvragers zijn verplicht om de Postgraduate aanvraag in te vullen voor de Toelating formulier voor de BPhil Honours in Marketing Management, die, samen met gewaarmerkte afschriften van educatieve certificaten, identiteitskaart / paspoort documenten, een motivatiebrief en een CV, moet worden geretourneerd per aangetekende post naar: de decaan: Post Graduate Studies IMM GSM Postbus 91.820 Auckland Park 2006 Een niet-borg dient het aanvraagformulier te begeleiden.

Aanvragers kunnen worden verplicht om te schrijven en geef toegang modules voordat u verder gaat met de BPhil Honours in Marketing Management.

Het programma is als volgt verdeeld:

  • Inleveren van opdrachten in bepaalde modules. Verwijzen wij u naar de Evenementenkalender.
  • Een open boek examen in bepaalde modules. Verwijzen wij u naar de Evenementenkalender.
  • Voltooiing van een marketing-practicum. Geen examen of werkstuk vereist. Er zal een praktische evaluatie zijn.
  • Voltooiing van een marketing onderzoeksrapport. Geen examen of werkstuk vereist. Er zal een praktische evaluatie zijn.

De BPhil Honours in Marketing Management bestaat uit vijf verplichte en een keuzevak en is opgebouwd als volgt:

  • AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 studiepunten)
  • AMP401 - Advanced Marketing Practicum 4 (40 studiepunten) - praktijkexamen. Geen opdracht of schriftelijk examen vereist.
  • AMRT401 - Advanced Marketing Research: Theorie 4 (20 studiepunten)
  • AMRR402 - Advanced Marketing Research: Rapport 4 (20 studiepunten)
  • ASM401 - Advanced Strategic Marketing: Theorie en praktijk 4 (20 studiepunten)
  • Electieve (20 studiepunten)

Keuzemodules

U moet een van de volgende opties te selecteren:

  • ABM401 - Geavanceerde Brand Management 4 (20 studiepunten)
  • ACM401 - Geavanceerde Hedendaagse Marketing Management Issues 4 (20 studiepunten)
  • ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 studiepunten)
  • ASM401 - Advanced Services Marketing 4 (20 studiepunten)

De B ​​Phil Honours in Marketing Management kan worden voltooid binnen een minimum van een jaar full-time studie of binnen twee jaar part-time studie. De B ​​Phil Honours in Marketing Management moet binnen drie jaar.

Articulatie van de Postgraduate Diploma in Marketing Management aan de B Phil Honours in Marketing Management

Toelatingscriteria

Afgestudeerden moeten met succes hebben afgerond alle modules op de nieuwe Postgraduate Diploma in Marketing Management. Aanvragen moeten worden ingediend binnen een termijn van vijf jaar na de kwalificatie met de Postgraduate Diploma in Marketing Management.

De articulatie van de nieuwe Postgraduate Diploma in Marketing Management aan de nieuwe B Phil Honours in Marketing Management bestaat uit twee verplichte modules en een keuzevak. De articulatie moet in vier jaar worden afgerond.

Verplichte Modules

  • Geavanceerde Marketing Research: Theorie 4 (20 studiepunten)
  • Geavanceerde Marketing Research: Rapport 4 (20 studiepunten)

Keuzevakken

Studenten moeten kiezen voor een keuzevak uit de onderstaande lijst.

  • Geavanceerde Hedendaagse Marketing Management 4
  • Advanced Services Marketing 4
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to ... Lees meer

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to orientate a business Lees Minder