Bachelor In Direct En Interactief Ontwerp

Fashion Institute of Technology

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In Direct En Interactief Ontwerp

Fashion Institute of Technology

Bachelor in Direct en Interactive Design

Als je iets hebt gekocht van de J. Crew catalogus of op Amazon.com, kreeg een college brochure in de e-mail, of een online petitie voor een politieke kandidaat ondertekend, heb je direct / interactieve marketing in actie gezien. Net als andere marketeers, direct marketeers onderzoek doen, te identificeren klanten, selecteert u de media (TV, direct mail, internet), en maak een campagne. Maar dan raden of de boodschap werkten ze volgen reactie van de consument. Hoeveel mensen (en van welke leeftijd, etnische groep, inkomensniveau) belde het nummer in de catalogus, klikte op de knop op de website, of ging naar de winkel voor hun "geschenk bij aankoop"? Omdat direct marketeers kunnen de resultaten te meten, kunnen ze de volgende campagne nog beter te maken.

Direct marketing (DM) is over het verkopen niet alleen producten, maar ideeën. Veel organisaties, zoals politieke campagnes en sociale belangengroepen, worden gebruikt om het bewustzijn van en de fondsen voor hun zaak te verhogen. Een groot aantal industrieën en bedrijven, waaronder luxe merken, net als zijn gerichte aanpak en lagere kosten, waardoor Direct en Interactive Marketing een groei veld.

In dit programma, zult u leren om ambachtelijke campagnes die resultaten te produceren. U zult bestuderen internet marketing, media planning, en direct marketing communicatie, en krijgen hands-on ervaring dat het ontwikkelen van veelzijdige campagnes voor de werkelijke producten omvat. Een faculteit van werkende professionals brengt de huidige expertise om de klas, en verbindt u met deze dynamische branche.



highlights

  • FIT biedt slechts bachelor's degree van het land in de directe en interactieve marketing.
  • Directe en interactieve marketing is de snelst groeiende segment van de reclame en marketing industrie.
  • FIT faculteit lidmaatschappen in de Direct Marketing Educational Foundation, Direct Marketing Club van New York, en Direct Marketing Idea Exchange (DMIX) bieden studenten met uitgebreide industrie te ondersteunen.

In dit programma, zult u:

  • ervaren uw branche in een stage bij een toonaangevende directe reactie of e-commerce bedrijf, zoals J. Walter Thompson, Gucci Online, of Wunderman / Y & R.
  • verbanden leggen met de industrie leidinggevenden bij direct marketing en interactieve bedrijven in New York City.
  • krijgen een betaalde student lidmaatschap van de Direct Marketing Club van New York.
  • wonen industrie conferenties en strijden om de industrie gesponsorde beurzen.
  • hebben een kans voor een zomer stage in Londen.
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - New York, New York
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Verenigde Staten - New York, New York
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan